Gå til innhold

Sommerhytta 2019


misssssnorway

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Oida skrev:

Oppgaven var "vann ute". Å snekre en benk og legge steinheller rundt et spa de vant og fikk levert ferdig montert er ikke mye jobb. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Oppgaven var vann ute, ikke benk! Hallo... og det andre laget gjorde betydelig mer ute. 

 

Men nå viser det seg at de to lagene som ikke fikk gullhammer måtte bruke en hel dag på å vente på fliser som leverandør/sponsor ble tomme for midt under innspillingen. I tillegg til at kjæresteparet måtte avbryte fugemassen fordi rørleggeren kom for å montere servant og toalett. I tillegg så holdt produksjonen på å brenne ned hytta dems. Synes dette begynner å bli latterlig! Eier ikke tv2 skam? 😱

Anonymkode: 9c8d7...9a9

De valgte selv å ikke vaske over veggene før håndtverkerne kom. 

Anonymkode: 66a38...d34

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De valgte selv å ikke vaske over veggene før håndtverkerne kom. 

Anonymkode: 66a38...d34

De kom kl 01 om natta, og hadde rørleggerene ikke fått tilgang til badet da så hadde de ikke fått opp det de skulle. Så de måtte slippe det de hadde i hendene for at rørleggeren kunne gjøre seg ferdig. Det var ikke sånn at de fikk 20 min forvarsel om at de kom.

Anonymkode: 9c8d7...9a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke la være å se skiftenøkler i de "historiske" flisene Miriam og Aleksander + Emma og Jostein hadde. Ikke pene i det hele tatt. Har de lite å velge mellom? 

Anonymkode: 214c4...3fe

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke la være å se skiftenøkler i de "historiske" flisene Miriam og Aleksander + Emma og Jostein hadde. Ikke pene i det hele tatt. Har de lite å velge mellom? 

Anonymkode: 214c4...3fe

Helt sikkert! Leverandør og sponsor gikk tom for fliser midt under ukesorosjektet, så disse to lagene brukte en hel dag på å vente på fliser fra annet sted.

Anonymkode: 9c8d7...9a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er det Emma og Jostein skrev. Skjønner du kanskje nå? Sikkert ikke ;););) 

hh.jpg

vhvggh.jpg

Anonymkode: 87856...a84

Hvilken gruppe er dette? Jeg finner ikke dette innlegget. 

Anonymkode: 6e033...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker said:

De kom kl 01 om natta, og hadde rørleggerene ikke fått tilgang til badet da så hadde de ikke fått opp det de skulle. Så de måtte slippe det de hadde i hendene for at rørleggeren kunne gjøre seg ferdig. Det var ikke sånn at de fikk 20 min forvarsel om at de kom.

Anonymkode: 9c8d7...9a9

Det så vi ikke på tv, hvor har du dette fra? Det vi så var at Miriam ville vaske av flisene, men Aleksander sa bare nei, og gikk.

Anonymkode: c0811...a29

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken gruppe er dette? Jeg finner ikke dette innlegget. 

Anonymkode: 6e033...7e7

Det ligger på Sommerhyttas facebookside. Du finner det om du gidder å bla litt ned.

Anonymkode: 87856...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det så vi ikke på tv, hvor har du dette fra? Det vi så var at Miriam ville vaske av flisene, men Aleksander sa bare nei, og gikk.

Anonymkode: c0811...a29

Du må ikke tro at alt blir vist på tv.Dette har miriam skrevet i bloggen sin. 

Tv2 har bestemt seg for å fremstille det ene laget som vimsete, klønete og late,og da viser de det som bidrar til at de fremstår slik.

Anonymkode: 9c8d7...9a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Oppgaven var vann ute, ikke benk! Hallo... og det andre laget gjorde betydelig mer ute. 

 

Men nå viser det seg at de to lagene som ikke fikk gullhammer måtte bruke en hel dag på å vente på fliser som leverandør/sponsor ble tomme for midt under innspillingen. I tillegg til at kjæresteparet måtte avbryte fugemassen fordi rørleggeren kom for å montere servant og toalett. I tillegg så holdt produksjonen på å brenne ned hytta dems. Synes dette begynner å bli latterlig! Eier ikke tv2 skam? 😱

Anonymkode: 9c8d7...9a9

Hvis dette stemmer er det skammelig!!!

Dommerne sto jo sammen og sa at et bad på en uke er umulig, så gjør de dette mot deltagerne og fremstiller det helt feil?? 

Urettferdighet er ikke greit. Kjære dommere: favoriser gjerne enkelte deltagere på privaten, men hold deg saklig og rettferdig på jobb!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke tro at alt blir vist på tv.Dette har miriam skrevet i bloggen sin. 

Tv2 har bestemt seg for å fremstille det ene laget som vimsete, klønete og late,og da viser de det som bidrar til at de fremstår slik.

Anonymkode: 9c8d7...9a9

Selvfølgelig har hun det.. Men de viste jo klipp av at Miriam spurte om de skulle vaske over før håndverkerne kom og Aleksander svarte nei. Dette er jo noe som ble sagt, uavhengig av hvordan tv2 fremstiller de. 

Anonymkode: 66a38...d34

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig har hun det.. Men de viste jo klipp av at Miriam spurte om de skulle vaske over før håndverkerne kom og Aleksander svarte nei. Dette er jo noe som ble sagt, uavhengig av hvordan tv2 fremstiller de. 

Anonymkode: 66a38...d34

Jeg går ut i fra at han sa nei fordi de ikke hadde tid og rørleggeren ventet. 

Anonymkode: 9c8d7...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går ut i fra at han sa nei fordi de ikke hadde tid og rørleggeren ventet. 

Anonymkode: 9c8d7...9a9

Nå så jeg gjennom klippet en gang til og det er bare tull det de nå sier i bloggen. De sier rett ut i intervjuet at de ville ta så mye som mulig for å spare tid men at de ikke tenkte det ville sette seg så fort og at de glemte det bort. 

Anonymkode: 66a38...d34

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke stilen til Anette og Thor Erling. Det er jo ingen sammenheng i noe? Gul hytte, pastellturkist kjøkken og rødt bad? Uteområdet er også en annen stil. Badet til far og datter var fint, funksjonelt og ferdig. Kanskje ikke det mest spennende badet, men pent for de fleste. 

Skal vi vedde på hvilke farge KK kommer til å ha på neste prosjekt? Jeg vedder på SORT! En sommerhytte bør være lys, luftig og koselig. Jeg har svart hjemme selv, men ville aldri hatt hytten min med sort kledning, sort kjøkken, sort baderomsinnredning og sort gulv. Det er altfor mye, og blir dritkjedelig selv om det er pent å se på. Dommerne burde ha mer fokus på gode løsninger, ikke bare design og ubrukelig pynt/nips.

Anonymkode: 76582...3b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke stilen til Anette og Thor Erling. Det er jo ingen sammenheng i noe? Gul hytte, pastellturkist kjøkken og rødt bad? Uteområdet er også en annen stil. Badet til far og datter var fint, funksjonelt og ferdig. Kanskje ikke det mest spennende badet, men pent for de fleste. 

Skal vi vedde på hvilke farge KK kommer til å ha på neste prosjekt? Jeg vedder på SORT! En sommerhytte bør være lys, luftig og koselig. Jeg har svart hjemme selv, men ville aldri hatt hytten min med sort kledning, sort kjøkken, sort baderomsinnredning og sort gulv. Det er altfor mye, og blir dritkjedelig selv om det er pent å se på. Dommerne burde ha mer fokus på gode løsninger, ikke bare design og ubrukelig pynt/nips.

Anonymkode: 76582...3b7

Så KK skal velge farger du liker fordi du mener at sort ikke passer på en sommerhytte? Men badet til far og datter liker du, selv om det er sort, fargen du ikke vil ha på  en sommerhytte.

Nå valgte vel KK grå fliser på badet og sort innredning, altså lysere enn din favoritt som er sort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.4.2019 den 0.13, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke stilen til Anette og Thor Erling. Det er jo ingen sammenheng i noe? Gul hytte, pastellturkist kjøkken og rødt bad? Uteområdet er også en annen stil.

Anonymkode: 76582...3b7

Ikke jeg heller 😯 På det badet var det så mye som foregikk at jeg ble helt svimmel. Litt fliser, litt slett vegg med maling, litt panel - alt på et relativt mørkt rom på noen få kvadratmeter. 

Det at de nå vil ha vindu på innerveggen i gangen høres heller ikke særlig pent ut. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant ikke Jostein og Emma dagskonkurransen? :hakeslepp: Den stumtjeneren var jo eneste som så normal ut, den hadde faktisk skikkelig bra håndverk syns nå jeg :)

Endret av Mumeod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
13 timer siden, Daisy_B skrev:

Ikke jeg heller 😯 På det badet var det så mye som foregikk at jeg ble helt svimmel. Litt fliser, litt slett vegg med maling, litt panel - alt på et relativt mørkt rom på noen få kvadratmeter. 

Det at de nå vil ha vindu på innerveggen i gangen høres heller ikke særlig pent ut. 

Tydelig at dommerne har sine favoritter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2019 den 1.53, Oida skrev:

Så KK skal velge farger du liker fordi du mener at sort ikke passer på en sommerhytte? Men badet til far og datter liker du, selv om det er sort, fargen du ikke vil ha på  en sommerhytte.

Nå valgte vel KK grå fliser på badet og sort innredning, altså lysere enn din favoritt som er sort.

Nei, de kan selvsagt velge de fargene de ønsker. Men det er vanlig ha å lysere farger ved sjøen og mørkere farger på fjellet. Det er selve paletten jeg reagerer på; sort, grått og hvitt men ytterst få innslag av farger. Til og med plantene i hagen er fargeløse; gressplante, sukulenter osv. Om de skal ha den paletten, må de bryte opp med noe. Garderobeløsningen på soverommet som var en lang gardin er noe av det minst pene og mest upraktiske jeg har sett på lenge.

Anonymkode: 76582...3b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...