Jump to content
misssssnorway

Sommerhytta 2019

Recommended Posts

AnonymBruker

Håper Miriam og Aleksander trekker seg!

Anonymkode: 02a70...044

Fortsetter under...

AnonymBruker

Miriam er gravid, dette fant de ut like før Sommerhytta startet. Herregud, sykt å tenke på at Aleksander har prøvd å sluntre unna drittjobben ved å gi dette til sin gravide kone.

Miriam virker så søt og snill. Aleksander virker bare sleip og lat!

AntiBullshit
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Miriam er gravid, dette fant de ut like før Sommerhytta startet. Herregud, sykt å tenke på at Aleksander har prøvd å sluntre unna drittjobben ved å gi dette til sin gravide kone.

Miriam virker så søt og snill. Aleksander virker bare sleip og lat!

Måten han manipulerer venner og sin gravide kone til å gjøre alt som i hans øyne er fysisk krevende og «kjedelig» er så totalt usmakelig. Han står ofte å halvveis skryter av det også. Han fikk Miriam til å male hele hytta alene og kompisen til å grave blomsterbed hvor det var masse steiner. Sistnevnte kommenterte selv at det var «typisk Aleksander» å få andre til å gjøre drittjobbene, ikke akkurat et sjarmerende trekk. Kjenner jeg blir irritert hver gang han får skjermtid haha!

Blekkulfina
14 timer siden, AntiBullshit skrev:

Måten han manipulerer venner og sin gravide kone til å gjøre alt som i hans øyne er fysisk krevende og «kjedelig» er så totalt usmakelig. Han står ofte å halvveis skryter av det også. Han fikk Miriam til å male hele hytta alene og kompisen til å grave blomsterbed hvor det var masse steiner. Sistnevnte kommenterte selv at det var «typisk Aleksander» å få andre til å gjøre drittjobbene, ikke akkurat et sjarmerende trekk. Kjenner jeg blir irritert hver gang han får skjermtid haha!

Også er det vel strengt tatt ikke anbefalt at gravide skal jobbe med oljemaling heller...😬

AnonymBruker

Hva tenker folket om at dommerdama (glemt navnet) kjente til KK fra et stylingoppdrag tidligere? (Kilde: Facebooksiden til Sommerhytta)

Anonymkode: e86c3...ee2

AnonymBruker

Hvor utrolig mye penger har TV-kanalen egentlig brukt på å kjøpe eindommer og masse forskjellig utstyr? :P 

Forståelig at TV 2 er nødt til å ha SÅ sinnsykt mye reklamer da...                        

Anonymkode: ceb0b...540

Annonse

AnonymBruker
På 2.4.2019 den 14.46, AnonymBruker skrev:

Hva tenker folket om at dommerdama (glemt navnet) kjente til KK fra et stylingoppdrag tidligere? (Kilde: Facebooksiden til Sommerhytta)

BlomsterFinn kjenner de også fra før. 

Anonymkode: cab16...fba

Elefantenirommet

Oslo er lite. Hvis du har hatt noe med mote og/eller media å gjøre, så er det umulig å ikke kjenne til veldig mange folk. Det er forskjell på å ha møttes på et event og å faktisk kjenne hverandre. 

Jeg kjenner til flere av dem som er med på programmet der, både dommere og deltakere. Men jeg kjenner dem ikke.

Når det er sagt, kan godt hende KK kjenner noen av dommerne godt, det vet ikke jeg. Ville bare forklare hvordan det er her for de som kanskje bor et stykke fra Oslo og på ingen måte har noe med mote- eller mediebransjen å gjøre. Det er virkelig små forhold her. 

AnonymBruker
På 5.4.2019 den 10.12, Elefantenirommet skrev:

Oslo er lite. Hvis du har hatt noe med mote og/eller media å gjøre, så er det umulig å ikke kjenne til veldig mange folk. Det er forskjell på å ha møttes på et event og å faktisk kjenne hverandre. 

Jeg kjenner til flere av dem som er med på programmet der, både dommere og deltakere. Men jeg kjenner dem ikke.

Når det er sagt, kan godt hende KK kjenner noen av dommerne godt, det vet ikke jeg. Ville bare forklare hvordan det er her for de som kanskje bor et stykke fra Oslo og på ingen måte har noe med mote- eller mediebransjen å gjøre. Det er virkelig små forhold her. 

Derfor kan det kanskje være greit å finne folk fra andre steder enn Oslo...?

AnonymBruker

Er det noen som husker hvilken episode deltakerene fikk bli med Lars på båttur? :) 

Anonymkode: 68121...369

marthes

Heier på Emma og Jostein! :) liker de skikkelig godt! 

Elefantenirommet
På 7.4.2019 den 21.48, AnonymBruker skrev:

Derfor kan det kanskje være greit å finne folk fra andre steder enn Oslo...?

Absolutt. Er ikke uenig i det, bare forklarer hvordan det er, jeg. Men tipper de caster folk som er litt gøyale å se på og, og det må jeg si jeg synes KK er. Søte. 😊👍

Sommernatt

Så virker det som at de caster folk som ikke bor så alt for langt unna hytta? Har jo vært med en lokal familie i begge de siste sesongene. Så er de vel hjemme fredag - søndag kveld/mandag morgen, så er vel lettest hvis deltakerne har mulighet til å kjøre hjem selv etter opptak på torsdag. 

Annonse

AnonymBruker
På 25.3.2019 den 21.37, AnonymBruker skrev:

Jeg får helt spader av han Alexander!! Har faktisk ikke annet å si. Han ødelegger nærmest serien.

Anonymkode: f4711...9c9

Ødelegger serien??? 

Anonymkode: c57fb...e40

Tiara07
På 27.3.2019 den 16.19, Potetjinta skrev:

Aleksander er så sinnnsykt irriterende, synes han er enormt egoistisk og kjip mot Miriam. Han er heller ikke noe fin å se på. Miriam som er så søt: hva ser hun i han?

Kjenner du ham? Og hva er greien med å kommentere hvordan han SER ut? 

AnonymBruker

Gøy å se hvordan Alexander henger over snekkeren istedet for å jobbe selv. Og at snekkeren har på øreklokker for å jobbe i fred. 

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Gøy å se hvordan Alexander henger over snekkeren istedet for å jobbe selv. Og at snekkeren har på øreklokker for å jobbe i fred. 

Det gjorde han nok ikke. Snekkeren var der i tre timer, vi så bare noen minutter av den tiden.

Anonymkode: c0811...a29

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjorde han nok ikke. Snekkeren var der i tre timer, vi så bare noen minutter av den tiden.

Apropos, noen som vet hva den snekkeren heter? :danse:

Anonymkode: 87856...a84

boski

Jeg syns Aleksander er morsom jeg. Ler mest av han og Miriam! De tror de har mer kontroll på ting enn de egentlig har, derfor er det gøy å se på :-) Ble ordentlig glad av dagens episode!

AnonymBruker
På 10.4.2019 den 21.40, AnonymBruker skrev:

Vel, vi ser jo hvem som gjør størsteparten av jobben på det laget og hvem som prater bort tiden.