Gå til innhold

Sommerhytta 2019


misssssnorway

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel der er jeg uenig. Synes hytta til K&K er upersonlig, ikke noe hjemmekoselig.

Greit nok at det skal være stilig, men noe blir ikke stiling bare fordi alt males sort, de har jo ingen kontraster eller noe som bryter med alt det sorte.

Virkelig ikke en hytte jeg ville hatt, ser jo trist og dystert ut når alt må være sort.

Så der er vi nok enige om å være uenige :)  Er ikke automatisk overlegne på stol eller interiør bare fordi man er homofil, eller gjør noe spesielt utenfor normalen, som å male alt sort.

Anonymkode: c8e9d...016

Virker nesten som du har problemer med K&K. Bare negative surmagete kommentarer om dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fatter ikke hvorfor Emma og Jostein ikke vant denne uka. Det desidert fineste badet (greit, en smakssak), men de var også de eneste som fikk badet godkjent og kunne bruke det etterpå, så det sier mye! Begynner å bli ganske lei av hvordan dommerne holder på, kjenner jeg.

Anonymkode: 87856...a84

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke hvorfor Emma og Jostein ikke vant denne uka. Det desidert fineste badet (greit, en smakssak), men de var også de eneste som fikk badet godkjent og kunne bruke det etterpå, så det sier mye! Begynner å bli ganske lei av hvordan dommerne holder på, kjenner jeg.

Anonymkode: 87856...a84

Tror ikke vi kan ha sett samme program. Far og datter fikk kommentar på dårlig fuging, som de andre. Hvor du har fått det fra at det var det eneste badet som ble "godkjent og kunne brukes", det skjønner ikke jeg. Det ble ikke sagt på min tv😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Oida skrev:

Tror ikke vi kan ha sett samme program. Far og datter fikk kommentar på dårlig fuging, som de andre. Hvor du har fått det fra at det var det eneste badet som ble "godkjent og kunne brukes", det skjønner ikke jeg. Det ble ikke sagt på min tv😉

Hvor jeg har det fra? Emma skrev det på Facebooksiden til Sommerhytta! Så de spydige smilefjesene kan du spare deg for ;)

Anonymkode: 87856...a84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Oida skrev:

Tror ikke vi kan ha sett samme program. Far og datter fikk kommentar på dårlig fuging, som de andre. Hvor du har fått det fra at det var det eneste badet som ble "godkjent og kunne brukes", det skjønner ikke jeg. Det ble ikke sagt på min tv😉

Her er det Emma og Jostein skrev. Skjønner du kanskje nå? Sikkert ikke ;););) 

hh.jpg

vhvggh.jpg

Anonymkode: 87856...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor jeg har det fra? Emma skrev det på Facebooksiden til Sommerhytta! Så de spydige smilefjesene kan du spare deg for ;)

Anonymkode: 87856...a84

Beklager, jeg så programmet på tv og der ble det ikke sagt noe om at bad kunne brukes eller ei, derfor min kommentar. Når det er sagt, blunke smiley var ikke ment som spydig. Det er din tolkning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her er det Emma og Jostein skrev. Skjønner du kanskje nå? Sikkert ikke ;););) 

hh.jpg

vhvggh.jpg

Anonymkode: 87856...a84

Det dere med vann ute skjønner jeg ikke helt... for det var jo paret fra Halden som brukte spa-badet sitt som «vann ute». Far og datter hadde jo en ute-dusj? Allikevel fikk ikke de en av de to (!!) gullhammerene... men den ene gikk til badet med den grusomt stressende rødfargen, der de ikke engang hadde ordnet med noe ute 🤔 forstår ikke dommerene jeg!

Anonymkode: 9c8d7...9a9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det dere med vann ute skjønner jeg ikke helt... for det var jo paret fra Halden som brukte spa-badet sitt som «vann ute». Far og datter hadde jo en ute-dusj? Allikevel fikk ikke de en av de to (!!) gullhammerene... men den ene gikk til badet med den grusomt stressende rødfargen, der de ikke engang hadde ordnet med noe ute 🤔 forstår ikke dommerene jeg!

Anonymkode: 9c8d7...9a9

De hadde satt opp en benk rundt spabadet.

Anonymkode: c0811...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De hadde satt opp en benk rundt spabadet.

Anonymkode: c0811...a29

Men ikke noe vann.. sånn som far og datter hadde gjort. De lagde utedusjen i tillegg til spabadet sitt.

Anonymkode: 9c8d7...9a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her er det Emma og Jostein skrev. Skjønner du kanskje nå? Sikkert ikke ;););) 

hh.jpg

vhvggh.jpg

Anonymkode: 87856...a84

Skjønner at Emma og Jostein blir frustrerte!!😠 Virker dessverre som at designdama og blomster-Finns stemmer teller dobbelt i forhold til snekkerns bedømming av den tekniske og kvalitetsmessige utførelsen av ting. Sier jo sitt når det bare var de to som faktisk kunne bruke badet sitt etter endt baderomsuke😱

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Men ikke noe vann.. sånn som far og datter hadde gjort. De lagde utedusjen i tillegg til spabadet sitt.

Anonymkode: 9c8d7...9a9

Spabadet hadde de fra før, så det telte nok ikke.

Anonymkode: c0811...a29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spabadet hadde de fra før, så det telte nok ikke.

Anonymkode: c0811...a29

Riktig! Jeg tror ikke du forstår hva jeg mener

Anonymkode: 9c8d7...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Riktig! Jeg tror ikke du forstår hva jeg mener

Anonymkode: 9c8d7...9a9

Nei, jeg gjør ikke det. Kan du opplyse meg?

Anonymkode: c0811...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg gjør ikke det. Kan du opplyse meg?

Anonymkode: c0811...a29

Paret fra Halden vant gullhammer uten å ha fikset utevann, mens far ig datter ikke fikk bruke sitt spabad, og laget derfor utedusj i tillegg. Hvorfor ventet lag som ikke hadde fullført oppgaven gullhammeren over et lag som hadde fullført nesten perfekt? Det er noe ugress i mosen her.

Anonymkode: 9c8d7...9a9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det dere med vann ute skjønner jeg ikke helt... for det var jo paret fra Halden som brukte spa-badet sitt som «vann ute». Far og datter hadde jo en ute-dusj? Allikevel fikk ikke de en av de to (!!) gullhammerene... men den ene gikk til badet med den grusomt stressende rødfargen, der de ikke engang hadde ordnet med noe ute 🤔 forstår ikke dommerene jeg!

Anonymkode: 9c8d7...9a9

Tidligere i uken sa blomster Finn at å bare lage utedusj ikke holdt som vann ute. Det er nok derfor far og datter ikke fikk godkjent dette. K&K lagde vannspeil i tillegg til utedusj.

Når det er sagt synes jeg paret fra Halden slapp veldig billig fra ute prosjektet med å bare legge noen steinheller og snekre en benk ved spaet.

Endret av Oida
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det burde vært utdelt 3 gullhamrer denne uken :) for det va 3 flotte bad og 1 katastrofe bad. Kanskje fint ferdig, men den fugemassen som hang igjen 🙀 katastrofe!

Jeg elsket den røde veggen som noen her hater 😅 det badet kunne jeg godt hatt selv! Veldig fint 😊 det var min favoritt. 

Gleder meg til hver eneste episode 😄

Det Alexandet skal ha er at han er morsom å se på, men gud om han er frustrerende! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Oida skrev:

Tidligere i uken sa blomster Finn at å bare lage utedusj ikke holdt som vann ute. Det er nok derfor far og datter ikke fikk godkjent dette. K&K lagde vannspeil i tillegg til utedusj.

Når det er sagt synes jeg paret fra Halden slapp veldig billig fra ute prosjektet med å bare legge noen steinheller og snekre en benk ved spaet.

Ok, det fikk jeg ikke med meg, fikk bare med meg at han sa at spabadet ikke var nok.  Men det endrer jo ikke at det laget som ikke gjorde noe som helst ute fikk gullhammer. Far og datter laget hvertfall en dusj. 

Anonymkode: 9c8d7...9a9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, det fikk jeg ikke med meg, fikk bare med meg at han sa at spabadet ikke var nok.  Men det endrer jo ikke at det laget som ikke gjorde noe som helst ute fikk gullhammer. Far og datter laget hvertfall en dusj. 

Anonymkode: 9c8d7...9a9

De laget benk rundt spabadet! Er det å ikke gjøre noe som helst?

Anonymkode: c0811...a29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De laget benk rundt spabadet! Er det å ikke gjøre noe som helst?

Anonymkode: c0811...a29

Oppgaven var "vann ute". Å snekre en benk og legge steinheller rundt et spa de vant og fikk levert ferdig montert er ikke mye jobb. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De laget benk rundt spabadet! Er det å ikke gjøre noe som helst?

Anonymkode: c0811...a29

Ja! Oppgaven var vann ute, ikke benk! Hallo... og det andre laget gjorde betydelig mer ute. 

 

Men nå viser det seg at de to lagene som ikke fikk gullhammer måtte bruke en hel dag på å vente på fliser som leverandør/sponsor ble tomme for midt under innspillingen. I tillegg til at kjæresteparet måtte avbryte fugemassen fordi rørleggeren kom for å montere servant og toalett. I tillegg så holdt produksjonen på å brenne ned hytta dems. Synes dette begynner å bli latterlig! Eier ikke tv2 skam? 😱

Anonymkode: 9c8d7...9a9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...