Gå til innhold

Sommerhytta 2019


misssssnorway

Anbefalte innlegg

Altså, han gulvselgeren som ikke kunne anbefale heltregulv, eller heltre i det hele tatt, på en hytte... Det kunne jo sprekke opp og gidamei. Lurer på om han har vært på mange hytter. :murvegg: Produktplassering ser ut til å overgå kreativiteten i år, og hyttene ser like kjedelige ut som et hvilket som helst boligfelt. Synd, syns de forrige sesongene var så koselige. 

Anonymkode: fa69c...e0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som har fulgt med på alle episodene: 

Er dere enig med dommer når det skal kåres vinner av ukesoppdrag / oppgaver, eller hva det nå heter? 

Eller ville dere ha valgt en helt annen "vinner" hvis dere skulle bedømme disse tingene?      

Anonymkode: ceb0b...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miriam og Aleksander ser ikke ut til å ha peiling på hva de driver med. De tenker også hele tiden stort, men klarer ikke å gjennomføre. 

Aleksander virker dessuten som en forvokst guttunge som vil leke seg gjennom konkurransen. 

Anonymkode: 6e033...7e7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på det røde og det blå laget.

Men jeg lurer veldig på dette: Hva skjer med de tre resterende hyttene? Håper at parene som er med i det minste får forkjøpsrett på hytta, evt får kjøpe den til takstpris. Noen som vet? Har tv2 gått ut offentlig med hvordan hyttene selges/ brukes videre? 

Anonymkode: 96aaf...906

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hver eneste episode så er det vel sånn "Senere på Sommerhytta" for å minne TV-seerne på hva som kommer til å skje i senere episoder. Allerede i mandagens episode Så viser de klippet hvor "Blomster-Finn" sier at Og vinneren er.... 

Og dette klippet dukker vel opp i hver eneste episode? I tillegg forsøker TV-kanalen å promotere Sommerhytten i reklame-pauser, så man får jo opp dette klippet  temmelig ofte der også. I tillegg til ukens aller siste episode, hvor Blomster-Finn sier Og vinneren er.... så viser man frem de forskjellige  hyttene enda en gang til, før Blomster-Finn sier Og vinneren er... enda en gang til. Først på DETTE tidspunktet får man faktisk vite navnet på en vinner. 

Hvor mange ganger får man høre at dommerne sier Og vinneren er... før man faktisk får se selve scenen hvor de skal utrope en vinner?                                    

Anonymkode: ceb0b...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miriam og Aleksander ble på langt nær ikke ferdig denne uken heller, ser ut som de har for mange planer og surrer rundt for mye. 

Ukesvinnerne hadde laget et fint rom så det var vel fortjent! Jeg syns egentlig at hagen til Knut og Kjartan var finest denne uken.

Anonymkode: 45756...f5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg grønn av at «bloggerparet» ikke klarer å holde orden på noen ting. Verktøyet og materiale ligger strødd til en hver tid. Planlegging virker som et fjernt konsept for dem, og mannen ser ikke ut til å ta prosjektet seriøst i det hele tatt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på programmet og syns jo mange gjør en god figur, jeg vet med meg selv hvor vanskelig jeg syns det er å pusse opp for egen maskin. Mye god inspirasjon må jeg si!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2019 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Synes foreløpig denne sesongen mangler deltakere som jeg virkelig ønsker skal få drømmehytta si. Alle parene ser ut til å ha økonomi til å skaffe seg hytte selv. 

I fjor virket det som at det betydde mye mer for deltakerne og at dette var eneste måten de hadde mulighet å skaffe seg hytte på. 

I år ser det ut til at alle er ganske velstående. 

Anonymkode: e9511...e21

Sjekk fetter og fetter på Facebook. Tror nok han spanjolen har mer enn nok penger til å kjøpe seg hytte selv, når man ser på livsstilen hans.

Anonymkode: e86c3...ee2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært enig med dommeren i hvem som bør vinne de ulike oppdragene. Veldig glad for at hage/uterom skal telle mer i år. I fjor var det ikke så nøye, fikk jeg inntrykk av. Hage er mye jobb det også, og mange er jo mer ute enn inne når de er på hytta. 

Jeg holder på å bli gal av Alexander og Miriam. Jeg hadde aldri ansatt den mannen (til noe som helst!) etter å ha sett hvor rotete og dårlig jobb han gjør! Han bryr seg heller ikke om hva Miriam sier, enda hun ser ut til å ha mer peiling enn ham. 

KK har jeg stor sans for. For noen herlige karer! Og ekteparet (?) som jobber i fengsel. Begge disse parene har så god kjemi at man blir helt forelsket! Og de gjør skikkelig jobb ut fra hva de kan. God casting! Far og datter er morsomme å se på. Hun typisk ung jente som ikke skjønner hvor mye jobb det er å pusse opp, han typisk far som er oppgitt over datteren og heller gjør det selv. 

Anonymkode: e86c3...ee2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Mariam, hun kunne trengt en fyr som faktisk tok i et tak, det virker som om hun har mye mer peiling enn han. Virker som Aleksander bare suser rundt og ikke gjør noen ting!

Anonymkode: 02a70...044

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt spader av han Alexander!! Har faktisk ikke annet å si. Han ødelegger nærmest serien.

Anonymkode: f4711...9c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2019 den 22.20, AnonymBruker skrev:

Stakkars Mariam, hun kunne trengt en fyr som faktisk tok i et tak, det virker som om hun har mye mer peiling enn han. Virker som Aleksander bare suser rundt og ikke gjør noen ting!

Anonymkode: 02a70...044

Idag så sa han at han ikke gidder og gjøre ting som er kjedelig, og at han overlater de kjedelige tingene til Miriam. Det er vel hun som skal male hele hytta utvendig alene. 

Anonymkode: 6e033...7e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aleksander er så sinnnsykt irriterende, synes han er enormt egoistisk og kjip mot Miriam. Han er heller ikke noe fin å se på. Miriam som er så søt: hva ser hun i han?

Endret av Potetjinta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Potetjinta skrev:

Aleksander er så sinnnsykt irriterende, synes han er enormt egoistisk og kjip mot Miriam. Han er heller ikke noe fin å se på. Miriam som er så søt: hva ser hun i han?

Utseende?? Hva har det med saken å gjøre??? 

Anonymkode: c57fb...e40

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2019 den 19.58, AnonymBruker skrev:

 Så en "uke" består av bare FIRE dager? :klo:    

Anonymkode: ceb0b...540

1 uke som i arbeidsuke? Skoleuke? Jeg tror du forstår hva de mener... ;)

Anonymkode: c57fb...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Utseende?? Hva har det med saken å gjøre??? 

Anonymkode: c57fb...e40

At jeg ikke forstår hva hun gjør med han, når han ikke er noe fin verken utenpå eller inni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Potetjinta skrev:

At jeg ikke forstår hva hun gjør med han, når han ikke er noe fin verken utenpå eller inni!

Classy! 👏

Anonymkode: 5417e...49f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om hvor mye erfaring med opppussing det er lov å ha for å delta? Samboer er byggingeniør og veldig handy, og jeg er interiørkonsulent, og vi er snart i mål med helrenovering av enebolig, der alt er gjort selv. Vi ser på programmet sammen, og føler vi hadde GRUSA de som er der nå😜 Det det hadde vært sjukt gøy å delta💪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Wilmus skrev:

Noen som vet om hvor mye erfaring med opppussing det er lov å ha for å delta? Samboer er byggingeniør og veldig handy, og jeg er interiørkonsulent, og vi er snart i mål med helrenovering av enebolig, der alt er gjort selv. Vi ser på programmet sammen, og føler vi hadde GRUSA de som er der nå😜 Det det hadde vært sjukt gøy å delta💪

Tror nok ikke de hadde tatt med folk med så mye erfaring og utdannelse. Det hadde jo vært litt urettferdig for de andre lagene.

Anonymkode: a1479...d12

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...