Gå til innhold

Sommerhytta 2019


misssssnorway

Anbefalte innlegg

Får de andre tilbud om  kjøpe hyttene de har laget? Og hva i alle dager gjør de med det M og A har gjort? Og så sykt dårlig gjort for de to som hadde boden som M og A pusset opp? Tenk om hytta blir bedømt dårlig på grunn av det av de som er og kikker? M og A burde ikke fått lov! 

Anonymkode: 621cd...aad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når tv2 hadde samme type program men de bygget hus. Fagerstrand - vi bygger en drøm. 

Da var det håndverkere som fiksa huset i et par mnd før de som vant flytta inn. Skjer sikkert her og. 

Anonymkode: 54f7c...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir feil å kalle M og A for late og unnasluntrere.. De jobber desidert mest fordi de alltid tar på seg for store prosjekter. Jobber jo natten igjennom hver uke. Litt rart at de fortsatt ikke har lært seg å ikke ta på seg for store prosjekter men... late er de i hvertfall ikke :ler: 

Anonymkode: 4079d...237

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det blir feil å kalle M og A for late og unnasluntrere.. De jobber desidert mest fordi de alltid tar på seg for store prosjekter. Jobber jo natten igjennom hver uke. Litt rart at de fortsatt ikke har lært seg å ikke ta på seg for store prosjekter men... late er de i hvertfall ikke :ler: 

Anonymkode: 4079d...237

Nei, men de er håpløse. De søler maling, slurver mye og gjør det meste feil hilsen mannen min som er tømrer. De andre gjør noe her og der de også, men i hytta deres må det meste gjøres opp igjen. 

Og A ser ut til å sluntre unna mens M gjør så godt hun kan. Selv om det kan være klippet slik da. 

Anonymkode: 621cd...aad

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han "Blomster-Finn" fremstår som helt EKSTREMT dramatisk. 

Jeg lurer på om han er SÅ forbanna skrudd i virkeligheten også. Eller om han bare later som på TV-skjermen... 

Anonymkode: ceb0b...540

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns blomsterFinn ikke får vurdert så mye av det han har kompetanse på, nemlig planter og beplantning. De skulle hatt flere slike oppgaver, eller variert med andre dommere. 

Veeeeldig tydelig hva Aina egentlig mener når de går rundt på hyttene. 

Anonymkode: e86c3...ee2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor  k og k alltid vinner og får så mye skryt. Syns f.eks den fire på rad-greia var ganske kjedelig.

Virķer som de har relativt bra med penger også..

Syns rett og slett hytta deres er dritkjedelig. Stilig absolutt, men kjedelig og lite hyttete

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det er avgjort jeg nå om att KK vinner hytta.

selv håper jeg på Anette og thor-Erling💖

Anonymkode: 94340...032

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler det er avgjort jeg nå om att KK vinner hytta.

selv håper jeg på Anette og thor-Erling💖

Anonymkode: 94340...032

Enig! Eller pappaen og datteren 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere her skriver syns jeg det virker opplagt at KK vinner hytta, og det har jeg tenkt omtrent fra dag én. Kjedelig. Skal man virkelig premiere noe som, i dommernes ord, ser ut som det er "tatt fra en katalog"?

Hvor er særpreget, hyttefølelsen og sjelen? På det området syns jeg Anette og Thor-Erling gjør det desidert best, men far og datter er mine favoritter.

Uansett, om utfallet blir som jeg tror, så blir jeg veldig skuffet. Noe så snork.

Anonymkode: 87856...a84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som flere her skriver syns jeg det virker opplagt at KK vinner hytta, og det har jeg tenkt omtrent fra dag én. Kjedelig. Skal man virkelig premiere noe som, i dommernes ord, ser ut som det er "tatt fra en katalog"?

Hvor er særpreget, hyttefølelsen og sjelen? På det området syns jeg Anette og Thor-Erling gjør det desidert best, men far og datter er mine favoritter.

Uansett, om utfallet blir som jeg tror, så blir jeg veldig skuffet. Noe så snork.

Anonymkode: 87856...a84

Det er på ingen måte opplagt at KK vinner hytten, det er mange hammere som skal deles ut i finalen. Blant annet skal hyttenaboene dele ut en og de har nok samme tanker om KK som du utfra kommentarene de har gitt.

Du etterlyser hyttefølelse, særpreg og sjel. Dette er da individuelt fra person til person. KK skal vel ikke pusse opp etter din smak og hva du synes er hyttefølelse og sjel? 

Du drar frem Anette og Thor Erling som idealer. Personlig blir jeg nærmest svimmel av alle fargene og noen av deres til dels overmøblerte rom.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Takida skrev:

Skjønner ikke hvorfor  k og k alltid vinner og får så mye skryt. Syns f.eks den fire på rad-greia var ganske kjedelig.

Virķer som de har relativt bra med penger også..

Syns rett og slett hytta deres er dritkjedelig. Stilig absolutt, men kjedelig og lite hyttete

Det er ju smak og behag!  Jeg synes 4 på rad spillet var supert og hadde lett kjøpt KKs hytte , muligens å EJ sin men ikke noen av de andre to sine!

Anonymkode: e7f48...9d5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Oida skrev:

Det er på ingen måte opplagt at KK vinner hytten, det er mange hammere som skal deles ut i finalen. Blant annet skal hyttenaboene dele ut en og de har nok samme tanker om KK som du utfra kommentarene de har gitt.

Du etterlyser hyttefølelse, særpreg og sjel. Dette er da individuelt fra person til person. KK skal vel ikke pusse opp etter din smak og hva du synes er hyttefølelse og sjel? 

Du drar frem Anette og Thor Erling som idealer. Personlig blir jeg nærmest svimmel av alle fargene og noen av deres til dels overmøblerte rom.

Anette og TH sin hytte hadde jeg aldrig brukt penger på.

 

Anonymkode: e7f48...9d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han håndverkeren / snekkeren som er dommer bryr seg vel stort sett om det tekniske, selve arbeidet som blir utført. 

Men de to andre dommerne henger seg opp i alle mulige ubetydelige detaljer. Fsrgen på en PUFF passer liksom ikke inn i en stue, lenestolene burde stått ett helt annet sted, saccosekker eller fargen på et tapet! 

Anonymkode: ceb0b...540

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oida skrev:

Det er på ingen måte opplagt at KK vinner hytten, det er mange hammere som skal deles ut i finalen. Blant annet skal hyttenaboene dele ut en og de har nok samme tanker om KK som du utfra kommentarene de har gitt.

Du etterlyser hyttefølelse, særpreg og sjel. Dette er da individuelt fra person til person. KK skal vel ikke pusse opp etter din smak og hva du synes er hyttefølelse og sjel? 

Du drar frem Anette og Thor Erling som idealer. Personlig blir jeg nærmest svimmel av alle fargene og noen av deres til dels overmøblerte rom.

Herregud, så opptatt du er av å forsvare? Forstår du at dette er mine meninger? Du trenger ikke prøve å fikse på dem, jeg står ved dem.

Tror du jeg er dum og ikke vet at alt dette kommer ned til smak og behag? Så hvorfor er dine meninger mer riktige enn mine?

Ta deg en bolle.

Anonymkode: 87856...a84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud, så opptatt du er av å forsvare? Forstår du at dette er mine meninger? Du trenger ikke prøve å fikse på dem, jeg står ved dem.

Tror du jeg er dum og ikke vet at alt dette kommer ned til smak og behag? Så hvorfor er dine meninger mer riktige enn mine?

Ta deg en bolle.

Anonymkode: 87856...a84

Ro deg ned og la folk svare på ting som blir skrevet i denne tråden. Dette er et diskusjonsforum, og i diskusjoner er det vanlig å respondere på hverandres utsagn.

Jeg digger hytta til KK, og er fremdeles litt sjokkert over at de ikke vant uken med veggmaleriet på barnerommet, for det imponerte meg! Håper de vinner. På nummer to har jeg Anette og Tor-Erling. 

Aleksander ER lat og unnasluntrende! Det har vi sett gang på gang. Man er ikke flink eller hardtarbeidende fordi man til stadighet har daffe nattskift. Det er sånn som skjer når man ikke gjør noe på dagtid 😂

Anonymkode: d16c3...aa5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ro deg ned og la folk svare på ting som blir skrevet i denne tråden. Dette er et diskusjonsforum, og i diskusjoner er det vanlig å respondere på hverandres utsagn.

Jeg digger hytta til KK, og er fremdeles litt sjokkert over at de ikke vant uken med veggmaleriet på barnerommet, for det imponerte meg! Håper de vinner. På nummer to har jeg Anette og Tor-Erling. 

Aleksander ER lat og unnasluntrende! Det har vi sett gang på gang. Man er ikke flink eller hardtarbeidende fordi man til stadighet har daffe nattskift. Det er sånn som skjer når man ikke gjør noe på dagtid 😂

Anonymkode: d16c3...aa5

Hva er det du ikke forstår med det jeg skriver? Det er et diskusjonsforum, som du sier. Men hvorfor er andres meninger mer riktige enn mine? Man kan fint få fram hva man mener uten å si at det andre mener er feil, som ble gjort mot meg.

Makan. KK-fans er virkelig de minst tolerante i denne tråden. Jeg sier én negativ ting og får hele røkla mot meg.

Anonymkode: 87856...a84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting er enda veldig åpent, men så jo hvordan det gikk forige gang. Så ingen ting er sikkert enda, selv om et lag leder. 

Jeg heier på Tor Erling og Anette jeg :) de har den hytta som ligger nermest hva jeg selv ville valgt. 

Jeg har ikke 3 unger, men hadde uansett gått for en slik løsning på soverom nr 2. Plass til mange gjester :) 

Elsker den røde veggen på badet 😍 og det hvite treet på veggen 😍 fantastisk stil :) 

Men likte veldig godt den 4 på rad spillet til KK da, den skal de ha creds for :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner helt ærlig ikke hva som er så spesielt eller interiørkatalog med kk sin hytte. Kan ikke si Aina er flink interiørarkitekt, har virkelig ikke sansen når hun kan skamrose en helt nøytral hytte med svart og hvitt. 

Alt er jo bare svart og hvitt, og ingenting som bryter. Synes faktisk det er veldig kjedelig, minner mer om det jeg ser på billigkroken på IKEA, der har man mye av den stilen hvor alt er enten sort eller hvit.

Hvor er det som bryter, hvor er wow effekten? Er jo ingen personlighet, når alt er sort og hvitt. Blir for nøytralt.

Men tydelig at Aina var partisk denne uka, fordi kk fikk pluss fordi møbler kan flyttes rundt, mens T og A fikk trekk minus fordi møbler måtte flyttes rundt. Hva faen for upartisk dømming er det !!!!? 

Anonymkode: c8e9d...016

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, så opptatt du er av å forsvare? Forstår du at dette er mine meninger? Du trenger ikke prøve å fikse på dem, jeg står ved dem.

Tror du jeg er dum og ikke vet at alt dette kommer ned til smak og behag? Så hvorfor er dine meninger mer riktige enn mine?

Ta deg en bolle.

Anonymkode: 87856...a84

🙄?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...