Gå til innhold

Sommerhytta 2019


misssssnorway

Anbefalte innlegg

Anette og Tor - Erling sin hage er helt forferdelig.  En bruddskifer midt på plenen, en annen under en blomst. Hulter til bulter foran inngangsdøren.

Hos de andre har hagen begynt å få et uttrykk, men når oversiktsbilder av hagen deres kommer, så ser det bare ut som et salig rot.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om man får besøk? De sier jo at de skal invitere venner og familie, feks surrogatmoren fra USA. Hvor skal de sove? I Stokkesengen til babyen? På gulvet i stua? Telt i hagen?

Anonymkode: 76582...3b7

Er det ikke en hems? Synes jeg ser vindu ganske høyt oppe også...

Anonymkode: 16aa7...55b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr den kjerringa seg om hva slags ting / møbler og så videre som deltakerne har i hytta si? 

Det er jo deltakerne som skal innrede disse hyttene sine - og hvis de vinner, så er det jo deltakerne som skal bo der! Hvorfor skal dommerne klage over at ditt og datt viss nok ikke "passer inn" eller whatever... 

Anonymkode: ceb0b...540

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor bryr den kjerringa seg om hva slags ting / møbler og så videre som deltakerne har i hytta si? 

Det er jo deltakerne som skal innrede disse hyttene sine - og hvis de vinner, så er det jo deltakerne som skal bo der! Hvorfor skal dommerne klage over at ditt og datt viss nok ikke "passer inn" eller whatever... 

Anonymkode: ceb0b...540

Det er jobben/rollen hennes som dommer. Akkurat som blomsterFinn ser på hagen og kommenterer den/kommer med forslag. Og snekkeren kommenterer håndverket.

Anonymkode: c0811...a29

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Er det ikke en hems? Synes jeg ser vindu ganske høyt oppe også...

Anonymkode: 16aa7...55b

Dette har jeg spurt om tidligere og, men ingen svarte. Det må være en hems, eller et loft som lett kan gjøres om til en hems. Kan ikke ha et så stort og fint vindu på toppen uten at det brukes til noe. Veldig synd de ikke tok med dette i oppgavene, hadde vært kult om de lagde et område der også i finaleuken.

Ellers er det for meg uforståelig hvor mye pes KK får her inne av enkelte. De har en brettbar gjesteseng på barnerommet. Babyen kan sove inne hos dem, en gjest på barnerommet og en på stua. Og kanskje noen på denne hypotetiske hemsen?

Anonymkode: d16c3...aa5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt det er fortjent at KK har så mange gullhammere. Jeg synes de ofte er et hakk over de andre. Får så lyst til å ha en sånn hage! 

Anette og Thor Erling synes jeg har for masse ting og dilldall. Er liksom ikke en hylle som ikke er fylt opp med planter eller pledd eller pyntegjenstander.

Har en i familien som har en slik hytte, og jeg blir sliten av å være der en hel helg, er ting og pyntegjenstander OVERALT. Går ikke an å se ut av vinduene omtrent for det henger masse greier i veien og vinduskarmene er overfylt (i mine øyne). 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det har vært kommentert på siden til sommerhytta på Facebook at det er to soverom oppe på hemsen og en liten loftstue. Det ser ikke ut som det er veldig høyt under taket der, men det er helt sikkert flere soveplasser der. Grunnen til at de ikke tar loftet også, er nok fordi hyttene og hagene allerede er større i år enn tidligere, men de har like lang tid på seg. Dvs for de helt uten erfaring blir det mye jobb.

Anonymkode: e86c3...ee2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det har vært kommentert på siden til sommerhytta på Facebook at det er to soverom oppe på hemsen og en liten loftstue. Det ser ikke ut som det er veldig høyt under taket der, men det er helt sikkert flere soveplasser der. Grunnen til at de ikke tar loftet også, er nok fordi hyttene og hagene allerede er større i år enn tidligere, men de har like lang tid på seg. Dvs for de helt uten erfaring blir det mye jobb.

Anonymkode: e86c3...ee2

Enig, men må si jeg ikke skjønner at de trenger å ha så mange tilleggsprosjekter hver uke. Synes de har dårlig nok tid slik det er allerede, med ukesoppdrag, filming, hygge med naboene, handling av interiør, valg at materialer, besøk av hyttenaboene og ikke minst konkurransene hver dag. Begriper ikke hvordan de klarer det! 😛

Anonymkode: 835df...873

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror det har vært kommentert på siden til sommerhytta på Facebook at det er to soverom oppe på hemsen og en liten loftstue. Det ser ikke ut som det er veldig høyt under taket der, men det er helt sikkert flere soveplasser der. Grunnen til at de ikke tar loftet også, er nok fordi hyttene og hagene allerede er større i år enn tidligere, men de har like lang tid på seg. Dvs for de helt uten erfaring blir det mye jobb.

Anonymkode: e86c3...ee2

Tusen takk for bra og informativt svar 👍 Jeg kan være enig i at det er like så greit at de ikke pusset opp hemsen, men de kunne nevnt det litt tydeligere så vi vet mer om hva de får i hytta. Utrolig bra med så mange sengeplasser oppe, nå ble jeg skikkelig missunnelig på vinneren

Anonymkode: d16c3...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at Emma og Jostein fikk gullhammer i konkurransen sa Anette at nå var de en bak Emma og Jostein, og KK. Men KK har vel også fire hammere som Emma og Jostein?

Anonymkode: 45756...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Etter at Emma og Jostein fikk gullhammer i konkurransen sa Anette at nå var de en bak Emma og Jostein, og KK. Men KK har vel også fire hammere som Emma og Jostein?

Anonymkode: 45756...f5f

Det trodde jeg også, Anette husket nok feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er det flere som synes at Anette griner mye? 

Virker nesten som hu prøver å få sympati sånn at de skal vinne hytta. 

Anonymkode: 6e033...7e7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zerohero
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller er det flere som synes at Anette griner mye? 

Virker nesten som hu prøver å få sympati sånn at de skal vinne hytta. 

Anonymkode: 6e033...7e7

Hun fremstår for meg som en følsom person, med ekte og ærlige reaksjoner. Det er garantert ikke for å få sympati. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Er det bare meg, eller er det flere som synes at Anette griner mye? 

Virker nesten som hu prøver å få sympati sånn at de skal vinne hytta. 

Anonymkode: 6e033...7e7

:klo:

Anonymkode: c0811...a29

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det var sånn "quiz" i gårsdagens episode så fikk vel deltakerne blant annet spørsmål om hvor mange hytte-naboer som fantes i området. Det var vel mellom 100 og 200 stykker? 

Men når alle disse hytte-naboene skulle komme på besøk til de nye sommer-hytteneså var det vel ikke så veldig mange naboer som stakk innom? Det var kanskje ikke så veldig mange som hadde tid (eller lyst?) til å være med på dette TV-prosjektet? 

Anonymkode: ceb0b...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det var sånn "quiz" i gårsdagens episode så fikk vel deltakerne blant annet spørsmål om hvor mange hytte-naboer som fantes i området. Det var vel mellom 100 og 200 stykker? 

Men når alle disse hytte-naboene skulle komme på besøk til de nye sommer-hytteneså var det vel ikke så veldig mange naboer som stakk innom? Det var kanskje ikke så veldig mange som hadde tid (eller lyst?) til å være med på dette TV-prosjektet? 

Anonymkode: ceb0b...540

Er vel litt i overkant om 170 stk skal komme innom for å bedømme?? så de har sikkert plukket ut et utvalg av de nærmeste.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snekkeren kommer vel sannsynligvis til å gi sin "hammer" til far og datter. 

Dommer-kjerringa gir vel garantert sin til de gutta boys. 

Så gjenstår "Blomster-Finn" da. Umulig å gjett hva han kan finne på. 

I tillegg kommer vel alle de hytte-naboene som ble invitert... 

Anonymkode: ceb0b...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...BlomsterFinn gir nok til "gutte sine". :blink:

Anonymkode: ca342...3fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen oppdatere her etterhvert som hammerne deles ut? Det regner sånn her at signalene faller ut  🌧

Anonymkode: 12b1a...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...