Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, AnAngel skrev:

Ser i kommentarfeltet at hun får trusler i innboksen. Hjelpes! Skjønner ikke hvordan folk kan få seg til å gjøre sånt?  provoserende kan da ikke bloggen hennes være? Virkelig unødvendig og ufortjent, spør du meg.

Ser også i kommentarfeltet at en påstår at noen på kvinneguiden vil gi beskjed til UDI ang. aldersspørsmålet om mannen. Om det er meg det hintes til kan jeg avkrefte dette her og nå. Jeg har ALDRI noensinne verken skrevet eller tenkt at jeg skal melde noe som helst inn til UDI ang. denne bloggeren. UDI har vært diskutert her inne, men jeg har ikke sett at noen har nevnt at de skal melde fra om noe? 

Må ikke ta noe av det hun skriver på alvor, dette er typisk AB måte å skrive på for å få mye oppmerksomhet og klikk på bloggen. Ser det bare på alle de på kanten overskriftene på blogginnlegg, helt typisk AB stil. Så man ser jo hva de lærer på dette influenserprogramet de betaler dyrr for å være en del av. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, JaVel skrev:

Det kan nok stemme. Kjenner en som giftet seg med en tyrker og hennes 3 sønner i tenårene ble holdt skjult for hennes svigerforeldre, og dette fikk den norske damen først vite etter at hun hadde giftet seg med ham. 

Mtp at ingen i hans familie snakker engelsk og han derfor må oversette, har hun ingen kontroll på hva han faktisk forteller dem. Jeg sier ikke at han lyver, men hun vet jo ikke siden hun ikke kan språket. Det er forskjell på å stole på noen og være naiv. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nekter for at hun bruker kg som inspirasjon, juger så mye at hun tror på det selv den dama der..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnAngel skrev:

Ser i kommentarfeltet at hun får trusler i innboksen. Hjelpes! Skjønner ikke hvordan folk kan få seg til å gjøre sånt?  provoserende kan da ikke bloggen hennes være? Virkelig unødvendig og ufortjent, spør du meg.

Ser også i kommentarfeltet at en påstår at noen på kvinneguiden vil gi beskjed til UDI ang. aldersspørsmålet om mannen. Om det er meg det hintes til kan jeg avkrefte dette her og nå. Jeg har ALDRI noensinne verken skrevet eller tenkt at jeg skal melde noe som helst inn til UDI ang. denne bloggeren. UDI har vært diskutert her inne, men jeg har ikke sett at noen har nevnt at de skal melde fra om noe? 

Dette har jeg aldri lest her inne, og tro flesteparten av oss her inne ikke hadde gått så langt med å melde inn noen. Det er hvertfall ikke av min interesse. Hvordan hun lever livet får bli opp til henne. Men at UDI vil sjekke bakgrunnen hennes, bør hun ikke tvile på, og akkurat der har dem mye å hente😆 Så kanskje det ikke alltid er så smart å legge ut hele livet sitt på nett🤭

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UDI bruker å sjekke når man søker fra Tyrkia, giftet seg fort osv, så denne bloggen er de nok innom uansett. Og den taler ikke til hennes fordel for å si det sånn 🙈  

Håper folk holder seg for god til å melde henne inn til UDI, men igjen så overrasker det meg ikke dessverre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, plasticfantastic skrev:

Hun nekter for at hun bruker kg som inspirasjon, juger så mye at hun tror på det selv den dama der..

Det er ikke mange innleggene i bloggen som ikke er en reaksjon på denne tråden nei😆

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det jo helt klart - Mat for UDImatforudi.jpg

Endret av Nadiahagen
Manglet tekst
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kanelisvingen skrev:

Syntes det bare er synd at hun drar alt så langt jeg.. Hun mister jo all troverdighet. Først opererte hun her inne med falsk profil for å holde tråden igang og ble avslørt, når klikkene og visningene hennes detter som en stein, drar hun igang med overskrifter som bare er clickbait.. Nå sist at hun får trusler i innboksen. En ting er nå å diskutere bloggeren og det hun ranter om, men så spesiell og interessant er hun ikke at hun blir truet.. Liten vits å be om screenshot også, hun og datteren lager sikkert bare noen.. Er det verdt det liksom, hun er jo bare en usikker, snart middelaldrende dame som falt for de fløyelsmyke ordene til en dreven kelner.. Hun burde kanskje tenke på at det er som oftest det som man ble tiltrukket av, er det som etter en stund irriterer. Mulig han syntes at det er søtt og sjarmerende at hun er glemsk og fnisete eller at hun syntes det føles trygt og godt og føler seg elsket når han ikke vil hun skal gå ut.. Det vil jo ikke holde seg sånn.. Hva da? Hun skulle slutte å skrive så mye om Tyrkia og mannen.. Gjetter på at oppussing og hage ikke har like mange visninger som dramatikken hun hyper opp overalt på SoMe? 

Her var det veldig mye antagelser. Jeg syntes forumet er en grei arena når man kommer med konstruktivt kritikk, men det er så mye synsing, og ja det virker som mange ikke liker henne,å man må da vri om på mange ting. Som jeg forsto så har hun feks skrevet om at mannen var 12 år yngre, men i Tyrkia så blir dem ikke registret ( iallefall på landsbygda) så han var egentlig 10 år yngre.  Så lyver hun? nei, hun har selv skrevet om det i bloggen.  Mye jeg ikke er enig med , feks ha barna til dattera på bloggen, men sånn alt i alt syntes jeg hun kommer med mye bra. Joda joda vet en god del her inne er uenige, men verden er ikke bare KG ( heldigivs) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Nadiahagen skrev:

Her står det jo helt klart - Mat for UDImatforudi.jpg

Så mat for UDI = jeg skal melde fra til UDI? Skikkelig kryptisk kommentar i så fall 😄 Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke på noe tidspunkt har tenkt å melde fra til noen som helst. Hva skulle jeg melde fra om? Tror neppe det er sånn at UDI fatter vedtak på bakgrunn av hva noen på et diskusjonsforum skriver :) 

For å gjøre det helt klart: Jeg kommer aldri til å melde fra til UDI!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnAngel skrev:

Så mat for UDI = jeg skal melde fra til UDI? Skikkelig kryptisk kommentar i så fall 😄 Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke på noe tidspunkt har tenkt å melde fra til noen som helst. Hva skulle jeg melde fra om? Tror neppe det er sånn at UDI fatter vedtak på bakgrunn av hva noen på et diskusjonsforum skriver :) 

For å gjøre det helt klart: Jeg kommer aldri til å melde fra til UDI!

Godt å høre. Det kan tolkes at man vil melde, men bra du ikke skal det da:) Hvor ble det skrevet der noen mener at dere her inne skulle melde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nadiahagen skrev:

Godt å høre. Det kan tolkes at man vil melde, men bra du ikke skal det da:) Hvor ble det skrevet der noen mener at dere her inne skulle melde det?

Det beklager jeg, det mente jeg absolutt ikke - jeg skrev ikke at jeg serverer "maten", jeg regner med at UDI har næringsvett selv 😄 Og helt sikkert sine metoder og undersøkelser :)

Når det er sagt, så ønsker jeg for Mettes del at mannen får komme til Norge, det tror jeg også han får, men som jeg forstår det så kan det ta tid :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnAngel skrev:

Det beklager jeg, det mente jeg absolutt ikke - jeg skrev ikke at jeg serverer "maten", jeg regner med at UDI har næringsvett selv 😄 Og helt sikkert sine metoder og undersøkelser :)

Når det er sagt, så ønsker jeg for Mettes del at mannen får komme til Norge, det tror jeg også han får, men som jeg forstår det så kan det ta tid :)

Lett å missforsto vet du, men takk for at du kom med oppriktig svar. Jeg ønsker henne alt godt tross av at jeg er uenig med henne å legge ut bilder av barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette her blir bare mer teit for hver dag som går  🤷‍♀️

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Nadiahagen skrev:

Godt å høre. Det kan tolkes at man vil melde, men bra du ikke skal det da:) Hvor ble det skrevet der noen mener at dere her inne skulle melde det?

Jeg tolket det overhode ikke som at dette var ment som å melde ifra. 

Er det dette hun har spint opp trusler om å melde til UDI ifra? 🙈😆 

Da snakker man iallefall om å koke suppe på en spiker🤣

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Visvas skrev:

Jeg tolket det overhode ikke som at dette var ment som å melde ifra. 

Er det dette hun har spint opp trusler om å melde til UDI ifra? 🙈😆 

Da snakker man iallefall om å koke suppe på en spiker🤣

 

Ja det er mye suppe koking her inne sånn generelt, og mye synsing. Når man skriver MAT FOR UDI, betyr det at noen mener det er mat for UDI, men har ikke tenkt å melde det inn selv for UDI har næringsvett selv ( den saken er oppklart) Jeg forstå det slik at noen på bloggen hennes hadde sagt at her inne diskuteres det at noen vil melde det inn.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da tenker jeg at den som (eventuelt)  holder på med spekulasjoner på bloggen hennes kan gå litt i seg selv, og slutte med å gjøre fem fjær om til fem høns, enda så fristende det er å få opp temperaturen. 😏

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett en setning som tolkes i den retningen at noen skal melde ifra her inne jeg iallefall. Enten så er det slettet eller ren løgn. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Visvas skrev:

Ikke sett en setning som tolkes i den retningen at noen skal melde ifra her inne jeg iallefall. Enten så er det slettet eller ren løgn. 

Kanskje den er slettet. Jeg har sett mange ting som overgår alle kosteskafter, for så at det ble slettet og folk her inne nekter for at det ble skrevet. Ikke så rart da om man ikke har sett det selv. Bra at admin her inne er å sletter når det går for langt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...