Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Det er iallefall helt tydelig at denne bloggeren har gått i god lære hos mor godhjerta 🙄

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil våge den påstand at så mye som 95% av oss "nettroll" her på Rampelys er genuint opptatt av bloggerbarnas ve og vel.  Som 100% av alle fagpersoner/instanser innen fagfeltet barn/ungdom.

Trodde i min enfoldighet at 2018 var det året der "blogging" med bilder..omtaler av barn, barnebarn, familie, venner, ekser  ikke lenger var synonymt med suksess.  Heller motsatt.  Ingen, absolutt ingen seriøs bedrift  vil assosiere seg med en blogger som gir dårlige vibber til leser. Får ikke akkurat kjøpelyst.

Dette vet seriøse annonsører i 2019.  Er sikkert noen lugubre annonsører for luriumpiller, slanke te.. orgasmekrem som vil betale noen kroner.  

Det som er litt rart er at nye bloggere betaler for  kurset "Hvordan få mange klikk og mest mislikt" , hos en mentor (AB) som har oppskriften gratis, ref. intervju Romerike Blad, sitat ; " Jeg har alltid rundt 30-40 innlegg liggende klar, og de er kategorisert som A,B og C innlegg.  Et  A innlegg har clickbaiten "Tre brødskiver fra døden" drar flest lesere. Brystkreftteksten er et slikt og bør helst ut før klokken halv sju.

Andre A clickbait er innlegg som treffer en nerve.  Du treffer folks følelser.  Gjør at de får tårer i øynene.  Innlegg om barn, innlegg med dype følelser, treffer helt klart best, erkjenner hun.

Kanskje litt feil å poste dette innlegget i denne tråden. Kanskje heller bloggerbarna, eller til mammabloggere generelt.

 

 Har en mistanke om at alle kursdeltakere leser her. Og følger mentorens råd, få en tråd på Kvinneguiden, genererer mange klikk.  Men dømt til fiasko om ønske er å leve av å blogge, står det sikkert ikke i kursboken.

Hovedbudskapet er, er du fri og frank, ingen barn, så gi blanke f...  det som er så uendelig trist er mammabloggere som utleverer seg selv på alle mulige plan, glede og lykke, tragedier, kjærleik og elskov, utleverer naboer, venner.  Utleverer negativt ekser som er far til barna, det tenker jeg ikke er til barnas beste.  Derfor mitt engasement.

https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535

Endret av Yann
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille innpå her, og stille på bloggen også. Det er jo innlegg der, men bloggeren ser ut til å ha kommet borti copy-paste funksjonen ettersom det meste hun nå skriver om er kjent fra før. Hvorfor de måtte gifte seg så fort og div. komplikasjoner og løsninger rundt dette. Mest av hensyn til slekten hans faktisk, mindre om hensynet til hennes egne slekntninger (les barn!). Kunne ha tenkt meg å høre litt mer om den konverteringa jeg da- kanskje vi er så heldige å få vite litt mer om hvilke vurderinger som legges til grunn i spørsmål- og svarrunden?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke folk finner henne og livet hennes så interesant lenger.. 😊

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, plasticfantastic skrev:

Tror ikke folk finner henne og livet hennes så interesant lenger.. 😊

Det var jo visse som mente hun steg på blogglista og var populær, men den klatringa var det motsatte, selv om det ble benektet på det sterkeste.....og nå har hun "steget" seg ut av topp 20-lista til og med :P

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
42 minutter siden, Skrottefar skrev:

Det var jo visse som mente hun steg på blogglista og var populær, men den klatringa var det motsatte, selv om det ble benektet på det sterkeste.....og nå har hun "steget" seg ut av topp 20-lista til og med :P

Hun må nok delta mer i tråden selv om det skal bli noe fart der .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette skrev før i dag om hånende kritikk. Fint at hun fikk det bekreftet med de siste innleggene her, som ikke kan tolkes annet enn negativt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mozzarella
10 minutter siden, Nevod skrev:

Mette skrev før i dag om hånende kritikk. Fint at hun fikk det bekreftet med de siste innleggene her, som ikke kan tolkes annet enn negativt.

Det er så trist. Starten er at hun synger veldig fint. Men: mangler timing og intonasjon, kjedelig/dødt ansiktsuttrykk, masete sanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må slutte å dra frem håne-kortet, ingen har hånet henne her ondet siste. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Visvas skrev:

Hun melker og melker så godt hun kan...

Men det går vel snart tomt... Er begrenset hvor lenge hun kan melke bryllupet og de få tingene hun har å skrive om. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serra

Og der kom det ett koselig innlegg for å provosere: ekteskapet mitt er viktigere enn klimaet 😂 ja ok, det kommer nok barnebarna dine også til og si!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Serra skrev:

Og der kom det ett koselig innlegg for å provosere: ekteskapet mitt er viktigere enn klimaet 😂 ja ok, det kommer nok barnebarna dine også til og si!! 

Og igjen så blir det påpekt at hennes følelser og behov går foran alt annet......jadda jadda, det har vi fått med oss og skjønt forlengst 😎

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Serra
24 minutter siden, Skrottefar skrev:

Og igjen så blir det påpekt at hennes følelser og behov går foran alt annet......jadda jadda, det har vi fått med oss og skjønt forlengst 😎

Ikke sant.. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper livet hennes er like interessant som mitt, absolutt ingenting å blogge om. Er vel der hun er nå🤔

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Monna1234 skrev:

Tipper livet hennes er like interessant som mitt, absolutt ingenting å blogge om. Er vel der hun er nå🤔

Samme her. Begynner å bli for dumt, og det var jo egentlig ganske dumt i utgangspunktet. Som en bloggermamma (bloggerpimp?) vi kjenner godt til fra før av... 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Veslefrikk skrev:

Men det går vel snart tomt... Er begrenset hvor lenge hun kan melke bryllupet og de få tingene hun har å skrive om. 

Det er jeg enig i. Spørs om det er så spennende å være gift med en tyrkisk servitør når hverdagen kommer. Hun likte å sjokkere men nå er dette gammelt nytt. Hun skriker etter oppmerksomhet. Hun får skrive mer om laging av barn. Der kan hun sikkert kverne litt ekstra. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt uakseptabelt at bloggere får hets, men jeg er lei av at det ikke skilles på dette og konstruktiv kritikk. 

Jeg er opptatt av barns rett til privatliv, og stilte denne bloggeren spørsmål om hennes tanker rundt dette i denne tråden. Jeg fikk aldri svar... 

At jeg mener at barn skal beskyttes fra SOME gjør meg ikke til en hater! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal Mette være med i bloggerne? Så AB skrive "Bloggerne next" da hun reklamerte for Mettes blogg på snap. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Grennellik skrev:

Skal Mette være med i bloggerne? Så AB skrive "Bloggerne next" da hun reklamerte for Mettes blogg på snap. 

Tviler på det. Men Mette har sikkert sendt mail og spurt om de kan ta henne med haha

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...