Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, plasticfantastic skrev:

Tror egentlig ikke den dama vet så mye om hva hun har å vente i fremtiden. Heller ikke hva hun vil videre med livet sitt. Den ene dagen mener hun en ting, og en annen dag motsier hun seg helt. Vet ikke hvor lenge jeg gidder å følge med? Blir bare kjedeligere for hver dag som går.

Det er nok for å tiltrekke seg lesere og ikke minst oppmerksomhet. Se på meg, jeg har kapret meg en 10 år yngre mann fra Tyrkia. En dag er ferien over. Kall det gjerne en reise men en reise mot hva? Skjønner ikke at man kan gjøre noe sånt når man har et barn hjemme. Hun er ikke noen tenåring lenger og jeg synes hun ser ut som den alderen hun er. Ikke yngre. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Surikatt skrev:

Det er nok for å tiltrekke seg lesere og ikke minst oppmerksomhet. Se på meg, jeg har kapret meg en 10 år yngre mann fra Tyrkia. En dag er ferien over. Kall det gjerne en reise men en reise mot hva? Skjønner ikke at man kan gjøre noe sånt når man har et barn hjemme. Hun er ikke noen tenåring lenger og jeg synes hun ser ut som den alderen hun er. Ikke yngre. 

Å tiltrekke seg lesere kan være vel og bra, men i dette tilfellet her så er det vel og ikke fullt så bra, for det som er av lesere er ikke av typen som vil være til fordel for sponsorer og annonsører, for det er lesere som ikke lar seg påvirke av verken innhold eller sponsorater, og da er bloggen av null verdi, for leserne er de som lar seg underholde av en blogger som blottlegger sine eskapader og uoverveide tanker, handlinger og egoisme for eget forgodtbefinnende......det er i alle fall slik jeg har konkludert det med

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Surikatt skrev:

Hun er ikke noen tenåring lenger og jeg synes hun ser ut som den alderen hun er. Ikke yngre. 

Synes også hun ser ut som den alderen hun er. Skjønner ikke at hun skal skryte over at hun ser så ung ut hver eneste uke. For hun ser helt normal ut for alderen hennes.. Sist gang jeg skrev noe om det, ble jeg kjeftet på.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere holde dere for gode til å diskutere utseende til folk. Skikkelig lavmål!

Ikke rart bloggere får komplekser og fikser på utseende sitt når de må lese slike kommentarer. 

Dere klager på at bloggere fikser på utseende, men samtidig bidrar dere til komplekser. Fysj!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg syns er litt rart, er at hun skriver ett langt innlegg der hun blandt annet skriver at hun er lite opptatt av hvordan hun ser ut. Men for noen mnd siden, skrev hun ett eget innlegg over ting hun gjerne ville ha gjort med utseende før bryllupet, fordi hun ikke er helt fornøyd. Som botox og fillers her og der. I tillegg tannbleking, solarium og vippeforlenging. Får ikke helt dette til å henge sammen? Hvis man bryr seg lite, å er fornøyd. Hvorfor vil man da utføre kosmetiske endringer? 

Endret av panzerpølsa
Lagt til en setning
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, plasticfantastic skrev:

Synes også hun ser ut som den alderen hun er. Skjønner ikke at hun skal skryte over at hun ser så ung ut hver eneste uke. For hun ser helt normal ut for alderen hennes.. Sist gang jeg skrev noe om det, ble jeg kjeftet på.. 

40-åringer ser jo veldig ulike ut..noen ser ut som gamle tanter mens andre ser yngre ut. Hun ser veldig mye mer ungdommelig ut enn f.eks AB

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Skrottefar skrev:

Å tiltrekke seg lesere kan være vel og bra, men i dette tilfellet her så er det vel og ikke fullt så bra, for det som er av lesere er ikke av typen som vil være til fordel for sponsorer og annonsører, for det er lesere som ikke lar seg påvirke av verken innhold eller sponsorater, og da er bloggen av null verdi, for leserne er de som lar seg underholde av en blogger som blottlegger sine eskapader og uoverveide tanker, handlinger og egoisme for eget forgodtbefinnende......det er i alle fall slik jeg har konkludert det med

Jeg leser ikke bloggen og følger bare sporadisk med på tråden her, men ser at folk lar seg provosere og irritere - og at det tilsynelatende er det som har skaffet "lesere". Som du sier så er vel ikke den typen lesere så attraktivt for sponsorer og annonsører (De har vel begynt å se litt mer på omdømmet til influencerne og ikke bare på lesertall) - denne typen "lesere" velger ofte å IKKE handle varer som `den og den`influenseren reklamerer for. 

Hun skal ha ben i nesa for å tåle å stå i denne typen "toppblogging" som hun har lagt opp til. Clickbait, drama og utlevering av privatliv får oppmerksomhet, men ikke særlig mye positiv oppmerksomhet. Man blir ikke godt likt av å holde på sånn. Får håpe hun ikke tar seg nær av"netthetsen" og "mobbingen" hun erter på seg. 

Men, hun er vel den av elevene på kurset til AB som gjør det "best" så langt ? En tråd her setter ofte fart på sakene. Var hun ikke kjent, så er hun i ferd med å bli det iallefall - mye  pga denne tråden. 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er kanskje startet av henne selv? 

....nå har ikke jeg vært så aktiv her inne tidligere, men veldig spesielt å starte en tråd på denne måten og så utebli helt de neste 70 sidene? 

Endret av Visvas
Rettet skrivefeil
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, June_1 skrev:

Kan dere holde dere for gode til å diskutere utseende til folk. Skikkelig lavmål!

Ikke rart bloggere får komplekser og fikser på utseende sitt når de må lese slike kommentarer. 

Dere klager på at bloggere fikser på utseende, men samtidig bidrar dere til komplekser. Fysj!

Enig. Jeg synes hun ser yngre ut i forhold til mange andre kvinner på samme alder. Handler kanskje om at så mange er overvektige, da ser man eldre ut med én gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Visvas skrev:

Tråden er kanskje startet av henne selv? 

....nå har ikke jeg vært så aktiv her inne tidligere, men veldig spesielt å starte en tråd på denne måten og så utebli helt de neste 70 sidene? 

Hun benektet det selv, men den som startet tråden var ikke aktiv i andre tråder :p

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, June_1 skrev:

Kan dere holde dere for gode til å diskutere utseende til folk. Skikkelig lavmål!

Ikke rart bloggere får komplekser og fikser på utseende sitt når de må lese slike kommentarer. 

Dere klager på at bloggere fikser på utseende, men samtidig bidrar dere til komplekser. Fysj!

Det er jo hun som diskuterer sitt eget utseende. Jeg bare sier hun ser ut som den alderen hun er. Får hun komplekser av det? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er henne selv som alltid skriver om ungt utseende og alder. De fleste bildene har filter, ikke rart hun ser ung ut da. Når alle rynkene rundt øynene ikke synes..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nettopp inne på bloggen hennes, og der var det en som skrev at hun var så nydelig :) . Ble glad av å lese det, er godt med snille ord :) . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, plasticfantastic skrev:

Er henne selv som alltid skriver om ungt utseende og alder. De fleste bildene har filter, ikke rart hun ser ung ut da. Når alle rynkene rundt øynene ikke synes..

 

23 minutter siden, JaVel skrev:

Jeg var nettopp inne på bloggen hennes, og der var det en som skrev at hun var så nydelig :) . Ble glad av å lese det, er godt med snille ord :) . 

Enig, så bilder av henne helt uten filter og sminke. Synes hun var nydelig da også jeg :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt

Jeg synes hun er pen, men absolutt penest på de mer naturlige bildene, hvor hun ikke tydelig poserer.

 

Alle de dollete selfiene med eller uten trutmunn virker veldig fjortis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

Enig. Jeg synes hun ser yngre ut i forhold til mange andre kvinner på samme alder. Handler kanskje om at så mange er overvektige, da ser man eldre ut med én gang.

Hvis en person er overvektig ser de ofte yngre ut spør du meg. De har jo det de tynne sprøyter seg til. Mindre rynker og fyldige kinn. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, DianaV skrev:

Hvis en person er overvektig ser de ofte yngre ut spør du meg. De har jo det de tynne sprøyter seg til. Mindre rynker og fyldige kinn. 

Ja, overvektige har ofte færre rynker, men synes ikke de ser yngre ut likevel. Muligens hvis man bare ser på ansiktet, men når man møter folk ser man jo hele fremtoningen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse «15 minutes of fame», som flere her inne snakket om, begynner å bli veldig lange. Hun stiger på topplista dag for dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...