Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

1 time siden, Diamant skrev:

Ser på Snap at hun kan takke Anne Brith's kontakter og anbefalinger for at hun allerede har tjent inn pengene hun betalte for kurset, pluss enda litt til.

Tror nok hun kan takke KG litt også. Tråden her har nok generert en god del klikk.

Skulle gjerne likt å se hvor pengene kommer fra og hvor mye, for det å ha mange klikk på en blogg genererer ikke inntekt, det er annonsører og sponsorer som gir en blogger inntekt og da må de som klikker seg inn på en blogg også klikke seg inn på reklameannonsene.
Hos noen annonsører så betales det for klikk mens andre annonsører betaler ved salg etter klikk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, plasticfantastic skrev:

Jaja, de får bare sveve rundt på sine rosa skyer. Som en tenåringsforelskelse 😂 Det er ofte diskurser rundt det og blogge og følgere/publikum har en forventning.. 😉Og de har selvfølgelig en formenig om det som blir publisert også. Men det er jo nesten ikke lov her.

Skyer går i oppløsning. De rosa også og detter en bums i bakken og virkeligheten treffer en som en kanonkule.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fler enn meg som får assosiasjoner til kjøleskapsmagneter av hubbys svulstige kjærlighetserklæring 😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Skrottefar skrev:

Skulle gjerne likt å se hvor pengene kommer fra og hvor mye, for det å ha mange klikk på en blogg genererer ikke inntekt, det er annonsører og sponsorer som gir en blogger inntekt og da må de som klikker seg inn på en blogg også klikke seg inn på reklameannonsene.
Hos noen annonsører så betales det for klikk mens andre annonsører betaler ved salg etter klikk.

Måtte poste et innlegg om inntekt, spesielt etter at brukerne på KG sa det ikke gjorde noe å klikke seg inn på bloggen. Siden klikk ga så liten betaling..

Vipps så har hun plutselig finansiert kurset med inntektene 😂 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, plasticfantastic skrev:

Måtte poste et innlegg om inntekt, spesielt etter at brukerne på KG sa det ikke gjorde noe å klikke seg inn på bloggen. Siden klikk ga så liten betaling..

Vipps så har hun plutselig finansiert kurset med inntektene 😂 

All ære til kg 🙄Jeez!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt

Nå synes jeg dere sladrer fælt. Det er da kjent at menn - og kvinner - fra Midtøsten har et språk som for oss virker svulstig, og særlig hva gjelder følelser. Du kan ikke bedømme det ut fra norsk kontekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Kritt skrev:

Nå synes jeg dere sladrer fælt. Det er da kjent at menn - og kvinner - fra Midtøsten har et språk som for oss virker svulstig, og særlig hva gjelder følelser. Du kan ikke bedømme det ut fra norsk kontekst.

Og det skrev jeg heller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kritt skrev:

Nå synes jeg dere sladrer fælt. Det er da kjent at menn - og kvinner - fra Midtøsten har et språk som for oss virker svulstig, og særlig hva gjelder følelser. Du kan ikke bedømme det ut fra norsk kontekst.

De bruker alle klisjeer men stikker det særlig dypt? Det er jo der misforståelsene kommer inn og turisten trodde at hun var noe helt spesielt mens de er sånt de sier til alle. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke skrevet noe her siden første gang jeg skrev - jeg ville avvente litt for å se hvilke innlegg som kom på bloggen under denne tiden. Og er det ikke bare forsvarstale etter forsvarstale fra ting som blir tatt opp her? Jeg vil lese mer om kulturen i Tyrkia; ihvertfall det hun har opplevd, mer om mannens familie, mer om forholdet mellom de to og hvordan det har utviklet seg, og ikke bare kommentarer på kommentarer hun får her! Arg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Surikatt skrev:

De bruker alle klisjeer men stikker det særlig dypt? Det er jo der misforståelsene kommer inn og turisten trodde at hun var noe helt spesielt mens de er sånt de sier til alle. 

Det er jo klart en ikke elsker noen etter ei uke, og det vet jo alle? Man kan vel knapt rekke å forelske seg på disse dagene. Jeg kommer aldri til å forstå at man mister hodet helt av å høre jeg elsker deg etter 3 dager 🙊

Tyrkere bruker sterkere ord på alt. Hvis man hadde oversatt en tyrkisk serie ordrett så hadde mange fått sjokk🤣 

En liten kattunge kan bli kalt "hore" 🙊🙉 Selvfølgelig ikke i samme betydning som vi bruker det, men som i "din lille luring" i en kjærlig tone 😄  

Hate, elske, gal, idiot ect er ord som brukes hele tiden, om "alt" og de går ikke like dypt som hos en nordmann så jeg forstår mange synes dette blir voldsomt. Jeg blir nok aldri helt vant, men litt herda med årene blir man jo 😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, plasticfantastic skrev:

Måtte poste et innlegg om inntekt, spesielt etter at brukerne på KG sa det ikke gjorde noe å klikke seg inn på bloggen. Siden klikk ga så liten betaling..

Vipps så har hun plutselig finansiert kurset med inntektene 😂 

La gå at det sikkert er noe å tjene på en blogg.
Undrenes tid er nok ikke over.
Kan hende det var en sponsor som betalte en engangssum for hele året,
Totalt sett så blir ikke det rare greiene pr. måned.
Enten så stemmer det eller så er det bare pjatt.
Ro ro til fiskeskjær, kanskje?

Poenget er uansett at man kan ikke tro på alt.
Sannheten kan nok være noe helt annet.
Ytterligere bevis bør fremvises for troverdighetens skyld.
Kommer ikke det, ja, da får vi bare tro hva vi vil.
Og det er vel sånn ståa er nå.
Så vi får vel bare følge med, vi får se hva som skjer.
Enden på visa er det bare fremtiden som vil vise.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde jaggu rett om den opplevelsen på flyet ned...at det var ei norsk som hadde unger med en tyrkisk mann...hvor de måtte møte faren der nede...fordi han ikke får bo med de i Norge...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste blogginnlegget tenkte jeg kona og ungene kom til Tyrkia etter ferie i Norge, mens mannen pga jobb kanskje ikke hadde anledning til å være med. Det behøver ikke være mer dramatisk enn det.

 

..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Moongirl skrev:

Eg hadde jaggu rett om den opplevelsen på flyet ned...at det var ei norsk som hadde unger med en tyrkisk mann...hvor de måtte møte faren der nede...fordi han ikke får bo med de i Norge...

Og med den opplevelsen på flyet og på flyplassen, med de tankene det førte til, så fortsetter de samme tankegangen om at, joda, vi skal forsøke å bli gravide, uten å vite hva fremtiden vil bringe.
Og blir det barn og fortsatt usikkert med tanke på alt av tidsperspektiv........barnets første jul, første bursdag, ja, generelt første ALT, med mor her og far der, hvor er logikken? Så klart, den biologiske klokka og whatever, men med usikkert ALT, hvorfor?
Greit nok, sånne ting kan skje med flere, men da er det ofte ikke planlagt, men dette er, og det er de bevisst på, og det gjør meg tvilende til det som måtte være av motiv.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
9 timer siden, Moongirl skrev:

Eg hadde jaggu rett om den opplevelsen på flyet ned...at det var ei norsk som hadde unger med en tyrkisk mann...hvor de måtte møte faren der nede...fordi han ikke får bo med de i Norge...

Så det, tenkte det samme, og merket meg at historien kom etter at jeg (med flere) hadde etterlyst den 😛.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare meg, eller minner dette om programmet "90 days fiancé". Gjør alt for å komme til landet. Ord blir store, og handlingen ut av det er bare trist. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å ta ideer herifra og spinne opp en historie 🙈 

Hadde hun følt som hun skriver så hadde hun våknet opp og funnet ut at de burde vente til ting er mer på stell. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Visvas skrev:

Snakk om å ta ideer herifra og spinne opp en historie 🙈 

Hadde hun følt som hun skriver så hadde hun våknet opp og funnet ut at de burde vente til ting er mer på stell. 

Hvis vi legger tråden død, så har hun ikke mye å skrive om fremover. Kanskje vi skal prøve på det 👍😃.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...