Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, Twinkle~ skrev:

Bloggen var morsom å følge i noen uker, men nå har den bare blitt 😴

Enig. Det er det samme om igjen. Og nå dukker mannen opp med et klisjeinnlegg om «love». Han jobber 8 timer om dagen, ellers ligger han inne på rommet og han har ikke vært forelsket på 8 år. Var ikke han sammen med en annen utenlandsk dame rett før Mette? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Surikatt skrev:

Enig. Det er det samme om igjen. Og nå dukker mannen opp med et klisjeinnlegg om «love». Han jobber 8 timer om dagen, ellers ligger han inne på rommet og han har ikke vært forelsket på 8 år. Var ikke han sammen med en annen utenlandsk dame rett før Mette? 

Synes det er koselig at han skriver innlegg jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggerne fikk til og med meldinger av en dame, som sa at mannen hennes hadde gjort søsteren hennes gravid eller noe 🙄 Drama... Bloggeren mente dette var fake profiler som skrev da, hvem vet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Surikatt skrev:

Enig. Det er det samme om igjen. Og nå dukker mannen opp med et klisjeinnlegg om «love». Han jobber 8 timer om dagen, ellers ligger han inne på rommet og han har ikke vært forelsket på 8 år. Var ikke han sammen med en annen utenlandsk dame rett før Mette? 

Jo, ei russisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Boblerone skrev:

Synes det er koselig at han skriver innlegg jeg. 

Hva er koselig med det?

Synes det virker som om han prøver å overbevise sin "dype" kjærlighet.. SKIKKELIG kleint opplegg spør du meg. Det har jo vært så mye fokus på bryllupet i det siste 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Moongirl skrev:

Jo, ei russisk.

Oioi, har han vært med en russer også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, plasticfantastic skrev:

Hva er koselig med det?

Synes det virker som om han prøver å overbevise sin "dype" kjærlighet.. SKIKKELIG kleint opplegg spør du meg. Det har jo vært så mye fokus på bryllupet i det siste 🙈

Lurer på om det er han som har skrevet det på engelsk eller om noen har oversatt det, for det er ikke samme måte å skrive engelsk på som den kommentaren han hadde på et tidligere blogg-innlegg 😎

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skrottefar skrev:

Lurer på om det er han som har skrevet det på engelsk eller om noen har oversatt det, for det er ikke samme måte å skrive engelsk på som den kommentaren han hadde på et tidligere blogg-innlegg 😎

tenkte det samme.... engelsken ble plutselig bedre ;) ikke den typisk google-oversettelsen! snodig 😄 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, maximiliane skrev:

tenkte det samme.... engelsken ble plutselig bedre ;) ikke den typisk google-oversettelsen! snodig 😄 

Mener jeg leste at hun brukte redigere hans kommentarer?🙊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Baresierdet skrev:

Enkelte virker litt dømmende også 🤷🏼‍♀️

Må være lov til å reflektere over hva som er skrevet uten å bli kalt dømmende vel?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, plasticfantastic skrev:

Må være lov til å reflektere over hva som er skrevet uten å bli kalt dømmende vel?

Jada, men mye i denne tråden er dømmende. Mente ikke nødvendigvis deg 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så synes jeg at det er merkelig at det er så mange som forsvarer hele situasjonen rundt sønnen, mannen og påtenkt baby. 

Jeg tenker Mette kan bare synes jeg er så dømmende og fæl hun bare vil. Men om det hjelper gutten at mora tenker seg om et par ganger i blikjentprosess og ny baby så kan hun/tilhengerne bare kalle meg verdens største dømmende heks. Det er helt greit! 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, de får bare sveve rundt på sine rosa skyer. Som en tenåringsforelskelse 😂 Det er ofte diskurser rundt det og blogge og følgere/publikum har en forventning.. 😉Og de har selvfølgelig en formenig om det som blir publisert også. Men det er jo nesten ikke lov her.

Endret av plasticfantastic
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Visvas skrev:

Helt ærlig så synes jeg at det er merkelig at det er så mange som forsvarer hele situasjonen rundt sønnen, mannen og påtenkt baby. 

Jeg tenker Mette kan bare synes jeg er så dømmende og fæl hun bare vil. Men om det hjelper gutten at mora tenker seg om et par ganger i blikjentprosess og ny baby så kan hun/tilhengerne bare kalle meg verdens største dømmende heks. Det er helt greit! 

Og de meningene der er greit. Men mye av det som blir skrevet er direkte stygt. 

Hvis du antyder at jeg er Mette, så kan jeg fortelle deg at det er ganske feil 🤭 

jeg er enig ned deg i at hun bør gå i tenkeboksen ang dette med barn før mannen eventuelt har kommet seg til Norge og blitt kjent med både barn og resten av familien. Hun burde være helt sikker på at dette er et forhold som holder før hun prøver å bli gravid. Men igjen, så er det Mette som må ta konsekvensene av valgene hun tar. Så jeg håper for hennes del at dette går så bra som hun ønsker at det skal gå 🙂

så jeg er ikke uenig i alt «negativt» som blir skrevet. Men jeg synes noe av det som blir skrevet er på grensen til mobbing, og latterliggjøring. det er ikke greit, synes jeg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...