Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Gjest amaryllish

Etter at hun skrev et innlegg her havnet jeg innom bloggen hennes, og jeg må si at det er fascinerende hvor umoden hun virker.

Ikke bare fordi hun skal gifte seg med en tyrker hun nesten ikke har vært sammen med IRL, men syns hun og bloggens kvalitet er på nivå med en 16-åring. 

Noen synspunkter? 

Endret av amaryllish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor starter du en tråd om en blogger og begynner med å omtale personen negativt?? Om du skal starte en tråd om en blogg,  så gjør det, men dette virker ganske negativt ladet spør du meg. 

Bloggen virker helt grei den. Ikke min type blogg, og kanskje litt vel mye deling av privatliv etter MIN smak, men bortsett fra det? Helt ok. En av mange lignende blogger ser det ut som. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2019 den 11.56, Gjest amaryllish skrev:

Etter at hun skrev et innlegg her havnet jeg innom bloggen hennes, og jeg må si at det er fascinerende hvor umoden hun virker.

Ikke bare fordi hun skal gifte seg med en tyrker hun nesten ikke har vært sammen med IRL, men syns hun og bloggens kvalitet er på nivå med en 16-åring. 

Noen synspunkter? 

Enig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
På 22.2.2019 den 11.56, Gjest amaryllish skrev:

Etter at hun skrev et innlegg her havnet jeg innom bloggen hennes, og jeg må si at det er fascinerende hvor umoden hun virker.

Ikke bare fordi hun skal gifte seg med en tyrker hun nesten ikke har vært sammen med IRL, men syns hun og bloggens kvalitet er på nivå med en 16-åring. 

Noen synspunkter? 

Javel ja.... Som 16 åring faktisk! Har du lest innleggene mine som er litt dypere og hvor jeg reflekterer underveis? 

Men for all del... du kan se på meg som umoden om du ønsker det! Det er helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
På 22.2.2019 den 12.11, Leselusa skrev:

Hvorfor starter du en tråd om en blogger og begynner med å omtale personen negativt?? Om du skal starte en tråd om en blogg,  så gjør det, men dette virker ganske negativt ladet spør du meg. 

Bloggen virker helt grei den. Ikke min type blogg, og kanskje litt vel mye deling av privatliv etter MIN smak, men bortsett fra det? Helt ok. En av mange lignende blogger ser det ut som. 

Tusen takk for at du ikke godtar usaklige og negative kommentarer :) setter veldig pris på det <3.

NB. Jeg deler mye av mine egne følelser og om livet hvor jeg skriver om de som godtar å bli skrevet om. Så ja, jeg deler mye fra mitt privatliv :) Men jeg utleverer ingen barn og det er veldig mye mer enn hva som er på bloggen, som er mitt privatliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest førstedamen
58 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Kjære vene.. Snakk om å burde bli beskyttet mot seg selv 😳

Hvorfor sier du det? Kan du utdype? Hva er det hun skriver som gjør at du mener hun må beskyttes mot seg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
1 time siden, FruenFraHavet skrev:

Kjære vene.. Snakk om å burde bli beskyttet mot seg selv 😳

Kan du utdype er du snill :) Greit å vite hva jeg kjemper imot, før jeg henter armringene som ligger i boden. For det kan jo hende jeg trenger en hel redningsbåt... Eller kanskje det holder med bobleplast.

Men helt seriøst, fint om du utdyper når du kommer med noe sånt

Endret av tenkerFORmye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
1 time siden, Korpsnerden skrev:

Dette var en kreativ måte å få blest om egen blogg på. Stå på! 

Det er det helt sikkert. Men det er ikke noe jeg ville ha funnet på å gjøre!! Har faktisk, tro det eller ei, blitt veldig fedd up på alt dette negative. Så jeg har ikke lyst å ha noen tråd her hvor folk kan prate dritt om meg. Ikke min kopp av te.. 

Kan gjøre som jeg gjorde i en annen tråd, hvor jeg ble beskyldt for å være en annen som skrev ett innlegg om sin tyrkiske kjæreste (for utrolig nok er det flere enn meg som har tyrkisk kjæreste). Så jeg skriver neste kommentar som anonym, for å vise dere at jeg ikke er den som startet tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye

Var min datter som hjalp meg med dette sist og da var den en anonym boks jeg kunne hake av. Hvor i all verden er den nå? Hvordan skriver jeg som anonym? 

Screenshot_20190226-082321.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tenkerFORmye
1 minutt siden, Månespeil skrev:

Det går ikke å skrive som anonym på rampelys.

Ok. Det visste jeg ikke. Tusen takk for info :). Men da er det jo en enkel sak å se at det ikke er meg og bare idiotisk å anklage meg for det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

For de som har lyst på litt background information:

 

Takk! Forsto ingenting av hva denne tråden handlet om.... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, tenkerFORmye skrev:

Ok. Det visste jeg ikke. Tusen takk for info :). Men da er det jo en enkel sak å se at det ikke er meg og bare idiotisk å anklage meg for det. 

 

Jeg skal ikke gnåle videre på det, men det er jo ikke vanskelig å opprette en ny bruker med en annen epostadresse? 

Veldig rart at trådstarter registrerer seg kun for å starte denne tråden, oppretter en diskusjonstråd for så ikke å delta i diskusjonen. Derimot kommer du inn og overtar? 

Vanskelig å bevise/motbevise noe som helst. De som blogger vil gjerne ha mest mulig trafikk på bloggen sin, og jeg antar du har fått flere sidevisninger etter denne tråden ble laget enn du vanligvis gjør.

Uansett - lykke til med bryllupet! 

Endret av Korpsnerden
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom bloggen. Ikke enig med Ts. Ser ikke hvor hun er umoden. Syns hun skrev greit, men bildene er forferdelige. Tenker mest på de fra hagen. Det gjør vondt å se på dem. Invester i bedre kamera, eller et fotokurs.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Var innom bloggen. Ikke enig med Ts. Ser ikke hvor hun er umoden. Syns hun skrev greit, men bildene er forferdelige. Tenker mest på de fra hagen. Det gjør vondt å se på dem. Invester i bedre kamera, eller et fotokurs.

Det var mobilbilder og jeg visste ikke at de var så forferdelige. Er det fargene, lyset, oppløsningen eller motivet som er fælt? 

Har bedre kamera liggende (Nikon D80), men er lettere å bruke mobilen og har nettopp kjøpt en ny, på grunn av at den hadde bedre kamera. 

Men tusen takk for tilbakemeldingen. Skal se på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...