Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, tenkerFORmye skrev:

Det var mobilbilder og jeg visste ikke at de var så forferdelige. Er det fargene, lyset, oppløsningen eller motivet som er fælt? 

Har bedre kamera liggende (Nikon D80), men er lettere å bruke mobilen og har nettopp kjøpt en ny, på grunn av at den hadde bedre kamera. 

Men tusen takk for tilbakemeldingen. Skal se på det

Lyset er ikke bra nei. Litt rotete bilder av et motiv som jo er fint. Skulle gjerne sett finere bilder av det altså. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med å funnet kjærligheten! 😄 Når skal dere gifte dere? Skal følge med på bloggen og håper du lager et innlegg av bryllupet med bilder. Det hadde vært gøy 😄 

Ikke bry deg om disse folkene her inne som er så negative. Det må være noe de sliter med siden de ikke kan glede seg over andres lykke og å drive å priker borti ting på bloggen din som at du skriver som en 16 åring! Hva tull er det?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
9 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Jeg skal ikke gnåle videre på det, men det er jo ikke vanskelig å opprette en ny bruker med en annen epostadresse? 

Veldig rart at trådstarter registrerer seg kun for å starte denne tråden, oppretter en diskusjonstråd for så ikke å delta i diskusjonen. Derimot kommer du inn og overtar? 

Vanskelig å bevise/motbevise noe som helst. De som blogger vil gjerne ha mest mulig trafikk på bloggen sin, og jeg antar du har fått flere sidevisninger etter denne tråden ble laget enn du vanligvis gjør.

Uansett - lykke til med bryllupet! 

Jeg er delvis enig med deg. Synes det er veldig rart at denne personen i det hele tatt startet denne tråden og skulle gjerne sett vedkommende komme med begrunnelser for det, annet enn at han/hun synes jeg er umoden. 

Jeg kan iallefall love dere, med kors på halsen og ti fingrer i været (eller hva en sier), at det ikke er meg! Det er nemlig vanskelig for meg å slutte å gå inn å se, når noen skriver dritt om meg. Klarer liksom ikke å slippe kontrollen og blir sittende å bruke alt for mye tid og energi på ett idiotisk forum, som bare får meg i dårlig humør inn the end. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
9 minutter siden, SoWhat? skrev:

Lyset er ikke bra nei. Litt rotete bilder av et motiv som jo er fint. Skulle gjerne sett finere bilder av det altså. 

Lyset er kanskje dårlig på grunn av solen? Aldri vært flink til å ta bilder av natur 😂. Men elsker hagen min og hagearbeid, så klarte ikke å la være å dele bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
5 minutter siden, Jaská skrev:

Gratulerer med å funnet kjærligheten! 😄 Når skal dere gifte dere? Skal følge med på bloggen og håper du lager et innlegg av bryllupet med bilder. Det hadde vært gøy 😄 

Ikke bry deg om disse folkene her inne som er så negative. Det må være noe de sliter med siden de ikke kan glede seg over andres lykke og å drive å priker borti ting på bloggen din som at du skriver som en 16 åring! Hva tull er det?! 

Tusen takk ♥️

Jeg reiser ned til Tyrkia om bare 2 uker 😲😍. Så gifter vi oss uke etter jeg har kommet ned. Skal blogge og vise bilder fra bryllupet, ja :). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tenkerFORmye skrev:

Tusen takk ♥️

Jeg reiser ned til Tyrkia om bare 2 uker 😲😍. Så gifter vi oss uke etter jeg har kommet ned. Skal blogge og vise bilder fra bryllupet, ja :). 

Så utrolig gøy! Så du er kone om 3 uker 😄 Jeg så bilder av bryllups skoene dine. Så utrolig flotte de var! Kan tenke meg du er fornøyd med dem :)

Blir spennende å følge med fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, tenkerFORmye skrev:

Lyset er kanskje dårlig på grunn av solen? Aldri vært flink til å ta bilder av natur 😂. Men elsker hagen min og hagearbeid, så klarte ikke å la være å dele bilder. 

Ja, mye pga solen. Innlegget var fint, og det kommer til å bli fint! Ta bedre bilder når det er ferdig 🙂

Men syns bilder er viktige, og lett å lære de enkle grepene for hva en må inngå. Godt ment.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
1 minutt siden, Jaská skrev:

Så utrolig gøy! Så du er kone om 3 uker 😄 Jeg så bilder av bryllups skoene dine. Så utrolig flotte de var! Kan tenke meg du er fornøyd med dem :)

Blir spennende å følge med fremover :)

Jaaaaa 😊 gleder meg veldig. Samtidig virker det nesten litt uvirkelig ettersom mitt liv her hjemme, er som det alltid har vært. Det er nemlig han som ordner med absolutt alt. Jeg har kun kjøpt min egen kjole og tilbehør. 

Kommer nok til å merke det mer på vei ned, eller den uken jeg er der med han, før bryllupet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ja, mye pga solen. Innlegget var fint, og det kommer til å bli fint! Ta bedre bilder når det er ferdig 🙂

Men syns bilder er viktige, og lett å lære de enkle grepene for hva en må inngå. Godt ment.

Tusen takk. 

Flaut å innrømme det, men var faktisk hobbyfotograf før og tok betalte oppdrag. Men da var jo motivet mennesker og bildene ble tatt i studio. Noe som er veldig mye lettere, ettersom det ikke er noe annet enn motivet og hvit (svart) bakgrunn. Men er en del år siden nå og jeg har sikkert glemt mye og må jobbe meg opp igjen, for å bli flinkere. 

Skal ta det til meg og bruke mer tid på bildene jeg legger ut :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tenkerFORmye skrev:

Jaaaaa 😊 gleder meg veldig. Samtidig virker det nesten litt uvirkelig ettersom mitt liv her hjemme, er som det alltid har vært. Det er nemlig han som ordner med absolutt alt. Jeg har kun kjøpt min egen kjole og tilbehør. 

Kommer nok til å merke det mer på vei ned, eller den uken jeg er der med han, før bryllupet. 

Ja, det er forståelig at du synes det er uvirkelig. Er jo veldig annerledes om det var Norge det skulle skje. Så flott at han har fikset så mye. Kan tenke meg det er godt med en uke der før alt skjer. Blir nok en opplevelse for livet ☺️ 

Jeg var med på et tyrkisk bryllup en gang jeg var i Tyrkia på hotellet. Vi gikk beskjed om at det skulle være et tyrkisk bryllup på hotellet og alle var invitert. Så vi kom selvfølgelig, for dette kunne vi ikke gå glipp av. Men det var jo bare to fulle eldre nordmenn som giftet seg på tyrkisk vis. Hun damen var så full at hun drev å løftet opp kjolen og viste frem alt mulig hele tiden 🙈 Også var det dans og slikt folk kunne bli med på. Brudeparet var så fullt de falt noen ganger. 

Alt i alt så var det jo morsomt haha. Kan tenke meg dette er laaaaaaangt i fra hvordan ditt bryllup kommer til å være. Måtte bare dele den historien der 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
2 timer siden, Jaská skrev:

Ja, det er forståelig at du synes det er uvirkelig. Er jo veldig annerledes om det var Norge det skulle skje. Så flott at han har fikset så mye. Kan tenke meg det er godt med en uke der før alt skjer. Blir nok en opplevelse for livet ☺️ 

Jeg var med på et tyrkisk bryllup en gang jeg var i Tyrkia på hotellet. Vi gikk beskjed om at det skulle være et tyrkisk bryllup på hotellet og alle var invitert. Så vi kom selvfølgelig, for dette kunne vi ikke gå glipp av. Men det var jo bare to fulle eldre nordmenn som giftet seg på tyrkisk vis. Hun damen var så full at hun drev å løftet opp kjolen og viste frem alt mulig hele tiden 🙈 Også var det dans og slikt folk kunne bli med på. Brudeparet var så fullt de falt noen ganger. 

Alt i alt så var det jo morsomt haha. Kan tenke meg dette er laaaaaaangt i fra hvordan ditt bryllup kommer til å være. Måtte bare dele den historien der 😅

 

Hahaha litt av en opplevelse dere fikk 😂

Nei, det blir veldig anderledes med oss 😉. Nå drikker vi nesten aldri, noen av oss. Så ingen alkohol her, hehe. Ikke noe særlig hud kommer heller til å bli vist frem 😅. Men fest og moro, blir det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
2 timer siden, Jaská skrev:

Leste nettopp innlegget om hvordan bryllupet blir. Du er heldig! 😄 Men skal det filmes? 

Jeg skal ha med meg ett videokamera og vi ønsker å filme. Må bare få noen til å ta jobben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

2 timer siden, Nevod skrev:

Dronninga av KG har giftet seg med drømmemannen!

-Gratulerer så mye :)

Dronninga?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nevod skrev:

Dronninga av KG har giftet seg med drømmemannen!

-Gratulerer så mye :)

Har de ikke kjent hverandre i bare 2 uker, eller var det 2 måneder?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Har de ikke kjent hverandre i bare 2 uker, eller var det 2 måneder?

Hun understreket veldig at de har kjent hverandre helt siden i fjor sommer (om jeg ikke husker feil). Selv om de ikke har møtt hverandre stort... Men man har jo alltids Skype. Man gifter seg jo gjerne med noen man har lært å kjenne hovedsaklig via Skype :- )

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bloggen er god, men jeg stoppet å lese når barn og barnebarn ble frontet. Å fikk veldig avsmak når det ble startet blogg om å være tvillingmamma. Ettehvert barn har rett på å kunne styre sin egen digitale identitet når barnet er gammel nok. Jeg stopper konsekvent å lese blogger som utleverer eller omtaler barn, barnets hverdag, vaner osv. Det er bare så himla synd at barn er blitt et «trekkplaster» for økte lesertall og likes i bloggsfæren 😥

Her har bloggeren mulighet til å heller fronte gode saker om hvordan en håndterer kulturforskjeller, egne opplevelser og droppe alt om barn og barnebarn og fremdeles ha en god blogg 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...