Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Her fortsetter dere å latterliggjøre Mette ja. Den ene sarkastiske kommentaren etter den andre.

Kjempeflott at dere bekrefter poenget hennes. 🙂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har et prosjekt gående, men hun kan ikke dele det med oss enda. ( Dette må hun vel ha lært av Anne Brith? Kjente meg liksom igjen i den der :fnise: ) Og i morgen skal hun intervjues, hun klarer ikke holde det for seg selv lenger. Ref Snap idag.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Minipilla skrev:

Finnes det noe annet å se i Tyrkia enn det røde tårnet??

landsbygda langt inne i landet og en og annen hule :P

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri truffet noen hun har hatt lyst til å forlove seg med før, men hun har valgt å få barn med to stk? Skurrer litt i hodet mitt. Og at det ikke går an å skrive riktig. Mette: det heter ikke meg og Hüseyin, meg og min sønn, meg og min datter... Kan det være så vanskelig da? Skal man leve av å skrive, så bør man prøve å skrive riktig. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nussepus skrev:

Har aldri truffet noen hun har hatt lyst til å forlove seg med før, men hun har valgt å få barn med to stk? Skurrer litt i hodet mitt. Og at det ikke går an å skrive riktig. Mette: det heter ikke meg og Hüseyin, meg og min sønn, meg og min datter... Kan det være så vanskelig da? Skal man leve av å skrive, så bør man prøve å skrive riktig. 

Først meg selv, og så meg selv🤭 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.7.2019 den 21.36, Nevod skrev:

Her fortsetter dere å latterliggjøre Mette ja. Den ene sarkastiske kommentaren etter den andre.

Kjempeflott at dere bekrefter poenget hennes. 🙂

Skjønner ikke helt hva denne bloggeren vil? Få oppmerksomhet fordi hun har gifter seg med en fra Tyrkia hun knapt kjenner og som er 10 år yngre? Hun fyrer jo opp rundt dette helt selv i Se og Hør- stil. Ja, det er Se og Hør denne bloggen minner meg om. Og så oppsøker hun journalister for å fortelle mer om denne historien. Synes hun selv hun er så sensasjonell og spesiell? Dette synes jeg er rart. Kanskje det bare er kjedelig med en tyrkisk servitør i lengden når hverdagen setter inn og ingen bryr seg. Ikke vet jeg, men denne bloggen kommer jeg ikke til å fortsette å følge av denne grunnen. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
2 timer siden, Nussepus skrev:

. Mette: det heter ikke meg og Hüseyin, meg og min sønn, meg og min datter... Kan det være så vanskelig da? Skal man leve av å skrive, så bør man prøve å skrive riktig. 

Husker jeg strevde med å skrelle denne feilen fra min sønn. Men tror det gikk i 4. eller 5. klasse. Dette er jo bare en av mange, mye feil i ordbruk og ikke minst bruk av uttrykk. Man får inntrykk av at det er en sekstenåring som ikke kom inn på studiespes. som skriver. Tror hun bør ta noen grundige skrivekurs om hun tenker på å leve av bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kritt said:

Husker jeg strevde med å skrelle denne feilen fra min sønn. Men tror det gikk i 4. eller 5. klasse. Dette er jo bare en av mange, mye feil i ordbruk og ikke minst bruk av uttrykk. Man får inntrykk av at det er en sekstenåring som ikke kom inn på studiespes. som skriver. Tror hun bør ta noen grundige skrivekurs om hun tenker på å leve av bloggen.

Skrivekurs burde være inkludert i dette ABIP-kurset.

Ser det er flere som er med der som hadde hatt godt av dette.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg en liten tur innom bloggen for å se. 

Her var det mye å reagere på, blant annet skrivefeil, clickbaits og kleine bilder. 

 

Noe annet jeg reagerer på er den nye spalten hun skal ha på torsdagene framover. Her oppfordrer hun leserne sine til å gå ned i vekt sammen med henne, og tanken er jo god, men likevel....

hun er en blogger, som i tillegg har betalt flere tusen kroner for en mentor som skal guide og veilede henne, og da skulle man jo tro hun hadde blitt innført i sunn fornuft-plakaten som er laget til bloggere/influensere. Selv om man ikke har skrevet under på den, bør man likevel ta til seg det som står der. 

 

Til tross for at første punkt på den listen er:

Sitat
  1. Unngå å skrive hvor mye du veier, BMI, kaloriinntak, midjemål, armmål og liknende tall. Husk at du har unge lesere som sammenlikner seg med deg.



...så skriver altså Mette både hva startvekten hennes er og hvor mye hun vil veie. Men hva annet kunne man forvente..

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, panfobi skrev:

Tok meg en liten tur innom bloggen for å se. 

Her var det mye å reagere på, blant annet skrivefeil, clickbaits og kleine bilder. 

 

Noe annet jeg reagerer på er den nye spalten hun skal ha på torsdagene framover. Her oppfordrer hun leserne sine til å gå ned i vekt sammen med henne, og tanken er jo god, men likevel....

hun er en blogger, som i tillegg har betalt flere tusen kroner for en mentor som skal guide og veilede henne, og da skulle man jo tro hun hadde blitt innført i sunn fornuft-plakaten som er laget til bloggere/influensere. Selv om man ikke har skrevet under på den, bør man likevel ta til seg det som står der. 

 

Til tross for at første punkt på den listen er:

...så skriver altså Mette både hva startvekten hennes er og hvor mye hun vil veie. Men hva annet kunne man forvente..

Jeg er litt usikker på om den bloggen der tiltrekker seg unge lesere i det hele tatt, med mindre det er unge jenter som har vært på en ferie-tur i Tyrkia og fått seg en ferieflørt 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skrottefar skrev:

Jeg er litt usikker på om den bloggen der tiltrekker seg unge lesere i det hele tatt, med mindre det er unge jenter som har vært på en ferie-tur i Tyrkia og fått seg en ferieflørt 

Vet ikke hvilken målgruppe hun har, syns likevel hun burde klare holde seg til de enkle punktene i vær varsom-plakaten og sunn fornuft-plakaten. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven til eksponering. Dukker opp nye innlegg hver gang jeg klikker meg inn på face. Må være slitsomt med så stort eksponeringsbehov. 

Endret av Kaputt
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser bloggen og har likt den, men i det siste synes jeg alt hun skriver handler om å gjøre leserne fornøyd. Det er sikkert A-Bkurset som veileder henne for å unngå de største kritikerne. Det noen har glemt på veien er at hun blir helt strømlinjeformet og forferdelig kjedelig. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt ekkel følelse av det sjalusi-innlegget. Liker ikke at mannen har restriksjoner på hva hun får lov til å gjøre.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Fikk litt ekkel følelse av det sjalusi-innlegget. Liker ikke at mannen har restriksjoner på hva hun får lov til å gjøre.

Samme tenkte jeg. Noe skurrer om man må vise hverandre meldinger og venneforespørsler. Manglende grunnleggende tillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De passer godt sammen da. Hun holder seg inne fordi han ikke liker at hun går ut, og han holder seg inne fordi hun ikke liker at han går ut. I tillegg vises private meldinger, venneforespørsel må godkjennes og han har sluttet å være med kamerater. 

Sunt forhold da.. :ironi:

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg forstår framleis ikkje motivasjonen til bloggaren. I utgangspunktet kunne denne type blogg vore interessant viss det hadde vore refleksjonar rundt både det å ha eit avstandsforhold og det å gifta seg inn i ein annan kultur, men etterkvart så kjem det opp så mange raude flagg at det mest er litt vondt å lesa om. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Honey Dew skrev:

Fikk litt ekkel følelse av det sjalusi-innlegget. Liker ikke at mannen har restriksjoner på hva hun får lov til å gjøre.

Hun synes sikkert det er søtt nå, men det kommer garantert til å bli et problem. For sjalusi henger sammen med mistenkeliggjøring og manglende tillit, og også kontroll og overvåking. Men lykke til med det, da. Det er ødeleggende. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...