Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Kanelisvingen skrev:

"svingerfamilie", 🙊🙊🙊🙊🙊🙊 fresk gjeng med andre ord.. 

Døøøøøør🤣🤣🤣

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

😂 Det var jo en morsom skriveleif da!😂

Helt ærlig så tror jeg ikke blogging er noe hun bør satse stort på. Til det tror jeg hun er for sart. Innlegg på innlegg går på kommentarer hun har fått, enten det gjelder utseende (nå var det øyenbryn), alder (ser ung ut, ifølge henne), ekteskap m.m. Kanskje man blir mer hardhudet etter hvert? 

Jeg har ikke sett noen negative kommentarer ang. hennes utseende her inne, mulig det har gått meg hus forbi? Hun er pen, ingen tvil om det. Aldersmessig så er jeg enig med dem som mener hun ser ut som hennes faktiske alder. Skjønner ikke at det skal være noe galt i det? 39 år er da ikke gammelt? Ingen av dem jeg kjenner i samme aldersgruppe ser ut som gamle kjerringer full i rynker. 

Meningene svinger voldsomt fra den ene dagen til den andre. Først skulle hun absolutt føde i Norge for her er det trygt med norstalende personale, men kom i kontakt med en som hadde planlagt å føde i Tyrkia, så da tenker vi litt på det likevel. Hun er usosial, men tar kontakt med flere TV - selskaper for å be dem lage program om hennes bryllup😳, hun har dårlig råd, men reiser til Tyrkia i hytt og pine, hun fikk feriepenger og fikk råd likevel, det MÅ da hun ha visst? Ikke planer om å bli muslim nei, men vurderer så å konvertere... kom ikke på mer i farten.

Så impulsiv og skiftende hun fremstår som, så skal vi ikke se helt bort fra at det blir henne som evt. bryter ekteskapet. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnAngel skrev:

😂

Så impulsiv og skiftende hun fremstår som, så skal vi ikke se helt bort fra at det blir henne som evt. bryter ekteskapet. 

Skal ikke se bort ifra at det skjer, hvis hun blir gravid 😜

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette: ikke la ungdommen sminke deg som de sminker seg selv, det er for mye. Gå for det du pleier og liker 👍🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geografi er nok ikke den sterkeste siden hennes. Når hun bor i Bergen og skriver hun skal ta fly ned til Tromsø til høsten.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Oppland skrev:

Geografi er nok ikke den sterkeste siden hennes. Når hun bor i Bergen og skriver hun skal ta fly ned til Tromsø til høsten.

Sikkert mellomlanding i Tyrkia 😎

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnAngel skrev:

En av Norges mest omdiskuterte blogger står det på fb-siden hennes. Ok. 

Hva man lærer på kurset til AB, smøre tykt på der det trengs og tro på det.....joda, kanskje på KG så er bloggen av de mest omdiskuterte bloggene, men hvorfor? Nei, det sier ikke bloggeren noe om :P

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
8 timer siden, AnAngel skrev:

En av Norges mest omdiskuterte blogger står det på fb-siden hennes. Ok. 

🤣

 

Det dreier seg vel om denne tråden, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omdiskutert er ikke nødvendigvis en bra ting. Er det slik at så lenge hun får omtale så er det det viktigste? Om det er god eller mindre god omtale er mindre viktig?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke hun at mannen var så god i engelsk? Han snakker jo veldig gebrokkent, selv enkle setninger og ord. Kan ikke se for meg at det skal være mulig å bli kjent på et veldig dypt plan når ordforrådet er såpass dårlig?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
15 timer siden, Kritt skrev:

🤣

 

Det dreier seg vel om denne tråden, det.

Hun har jo fått 74 sider utrolig nok. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Twinkle~ skrev:

Sa ikke hun at mannen var så god i engelsk? Han snakker jo veldig gebrokkent, selv enkle setninger og ord. Kan ikke se for meg at det skal være mulig å bli kjent på et veldig dypt plan når ordforrådet er såpass dårlig?

Tror det er ganske naturlig å tilegne partneren en haug med gode egenskaper når man er forelsket, at hun putter egenskaper i ham som han kanskje ikke har. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Khloe P.T skrev:

Er det bare jeg som synes hun har en fantastisk fin sangstemme? 

Nei, jeg synes også at hun har en veldig fin sangstemme :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangstemmen er absolutt bra, men hun mangler noe timing og intonasjon, det er uansett noe som kan øves på, gjerne ved hjelp av sang-pedagog eller synge sammen med en musiker og ikke bare via karaoke e.l. :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin stemme, kjedelig/dødt ansiktsutrykk når hyn synger. Slitsomt med de masete sangene hun velger å legge ut 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, plasticfantastic skrev:

Fin stemme, kjedelig/dødt ansiktsutrykk når hyn synger. Slitsomt med de masete sangene hun velger å legge ut 😂

Her bør man gi henne litt rom, hun er ingen profesjonell sanger og har derfor ingen profesjonelle som kan fortelle henne hvordan hun skal lage en bra video. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...