Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Hva er hun, 20 år og mor, noen spiller også på det for å få oppmerksomhet men synes det kommer helt feil ut med hensyn til barna.

Og jeg mener kulturene er altfor forskjellige til at de kan «møtes på midten». Dersom hun ikke får blogge om at hun giftet seg med en 10 år yngre tyrkisk kelner så er det kanskje ikke så spennende lenger. Han har aldri vært utenfor Tyrkia. Hans syn på kvinner er helt annerledes enn vestlige menn har. De har ofte noen anklagende meninger om hvordan man skal være og hun må og passe seg for at han kan bruke fortiden hennes mot henne. 

Endret av Surikatt
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina

Hvem skryter av at man er sammen med en tyrkisk kelner, som om det er så vanskelig...

Man skjønner jo tegninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Keikolina skrev:

Hvem skryter av at man er sammen med en tyrkisk kelner, som om det er så vanskelig...

Man skjønner jo tegninga.

Mange andre ville vel skammet seg og prøvd å skjule det litt. Ihvertfall pyntet  litt på det og ikke giftet seg etter å ha tilbrakt tre uker sammen. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
19 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Mange andre ville vel skammet seg og prøvd å skjule det litt. Ihvertfall pyntet  litt på det og ikke giftet seg etter å ha tilbrakt tre uker sammen. 

Ja, ikke sant.

Jeg er sammen med en dataingeniør, og jeg skryter ikke av det.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Keikolina skrev:

Ja, ikke sant.

Pluss at det mer eller mindre ble snakk om ønsket om å bli gravid like fort virker det som, før noen verdens ting var på plass :plystre:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Moongirl skrev:

For et tåpelig innlegg av datteren. Hun har virkelig ikke forstått hva Milf er!

Men moren burde ha forstått det og hindret henne i å legge ut det innlegget på hennes blogg. Men de er kanskje (og dessverre) like "stolte" av tittelen begge to. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Men moren burde ha forstått det og hindret henne i å legge ut det innlegget på hennes blogg. Men de er kanskje (og dessverre) like "stolte" av tittelen begge to. 

Eple og stammen vettu :P

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Og nå tar det nok ikke lang tid før det kommer et langt innlegg på bloggen om datterens rett til å kalle seg milf. 

Uff 😂😳

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at bloggeren sin ektemann er innom bloggen med jevne mellomrom, og da får han iallefall en rask innføring i norsk kultur, nemlig at det er helt ok å vise kropp. Men lurer på hvor " nevrotisk" tyrkere generelt er når det kommer til nakenhet? Er det fullstendig tabu å ta slike bilder selv blant middelklasse i Istanbul? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, JaVel skrev:

Regner med at bloggeren sin ektemann er innom bloggen med jevne mellomrom, og da får han iallefall en rask innføring i norsk kultur, nemlig at det er helt ok å vise kropp. Men lurer på hvor " nevrotisk" tyrkere generelt er når det kommer til nakenhet? Er det fullstendig tabu å ta slike bilder selv blant middelklasse i Istanbul? 

Jeg satt akkurat og tenkte på det samme... Hun skriver jo om sjalusi etc. så det der må jo egentlig nesten oppleves som provoserende, for ham? Og flaut med hensyn til familie og venner. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, orios skrev:

Jeg satt akkurat og tenkte på det samme... Hun skriver jo om sjalusi etc. så det der må jo egentlig nesten oppleves som provoserende, for ham? Og flaut med hensyn til familie og venner. 

Men samtidig blir det temmelig " teit" å endre uskyldig atferd i redsel for å gjøre en mann fra en annen kultur, flau. Tviler sterkt på at den nevrotiske kontrollen med kvinnekroppen i muslimske samfunn, fører til særlig lykke.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
22 timer siden, Surikatt skrev:

Jeg lurer på hvorfor dattera synes hun er en milf? Synes hun at hun er så fin? 

MILF er et kallenavn tenåringsgutter gir til «knullbare» mødre til kompiser, ikke et generelt begrep på attraktive mødre. Ofte et litt nedlatende begrep, på den måten at samme guttene er glade for at egne mødre ikke er «sånn». Sexy, men samtidig respektløst og nedlatende. Kan forstå at datteren ikke kjenner betydningen, men Mette burde ha fått det med seg.

Mette kan kanskje skryte over å være GMILF? 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Kritt skrev:

MILF er et kallenavn tenåringsgutter gir til «knullbare» mødre til kompiser, ikke et generelt begrep på attraktive mødre. Ofte et litt nedlatende begrep, på den måten at samme guttene er glade for at egne mødre ikke er «sånn». Sexy, men samtidig respektløst og nedlatende. Kan forstå at datteren ikke kjenner betydningen, men Mette burde ha fått det med seg.

Mette kan kanskje skryte over å være GMILF? 🤣

Det er slik jeg også har forstått MILF, så jeg ble forundret da det stod at det var positivt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å vente på at Mette kommer med et innlegg om at hun er cougar da? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke klarer hun å merke reklame-innlegget sitt riktig heller (ref insta), så da er det vel bare å melde henne også til riktig instans. Hvor vanskelig er det å sette seg inn i enkle regler for merking av reklame, når dette visstnok skal bli en jobb hun skal leve av..? Helt ubegripelig at bloggere ikke forstår dette.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tyrkiske damer som kler seg og oppfører seg likt europeiske damer, ser mange av de på stranda i Alanya i bikinier. Men det er nok fåtallet av de som sprer bikinibilder av seg selv på nett, det bruker ikke være spesielt populært. 

Endret av Visvas
Rettet skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen skriver et innlegg om at han ikke er sjalu. Det kan virke som han har et slags eierforhold til henne ut fra det han skriver. Tenker det bringer en slags skam over han hvis hun får rundt ute alene. Han skriver han vet hvordan folk er. Akkurat, han er jo slik selv da siden han vokste opp der og har bodd der hele sitt liv. Det handler om kvinnesynet og det tenker jeg er ganske likt overalt. Det henger sammen med kultur og religion. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...