Jump to content
Guest amaryllish

metteask.blogg.no

Recommended Posts

annelis
6 minutter siden, Littlewoman said:

Jeg er ikke overrasket over at VG skriver om dette. Engasjementet rundt henne har gitt henne synlighet, hun vokser på listene og dermed er dette et naturlig neste steg. 

Aldri tro at deres engasjement her inne ikke har betydning for interessen...det gir henne trafikk og det igjen gir henne oppmerksomhet og synlighet i andre kanaler. 

God søndag

Hehe jeg tror det er utelukkende KG som har gitt trafikk der 😝

Fortsetter under...

maximiliane
8 minutter siden, snoren skrev:

Hvorfor hater dere på henne? Hun er en god mamma som har funnet lykken og kjærligheten. Dere virker misunnelig. Mye stygt som blir skrevet her!

Er nok ingen som hater noen de aldri har møtt? Men det må da være lov å stille et spørsmålstegn rundt det hele, når hun velger å brette ut hele livet sitt på SoMe. Eller? 

Flisespikker
13 minutter siden, snoren skrev:

Hvorfor hater dere på henne? Hun er en god mamma som har funnet lykken og kjærligheten. Dere virker misunnelig. Mye stygt som blir skrevet her!

Plis ikke bruk uttrykket "hater på". 

Edited by Flisespikker

Littlewoman
21 minutter siden, Flisespikker skrev:

"God søndag"? Hm....

Ikke noe HM over den....selvom en mener noe kan en forsatt ønske andre en god dag :) mener jeg :) 

Littlewoman
20 minutter siden, annelis skrev:

Hehe jeg tror det er utelukkende KG som har gitt trafikk der 😝

Hun lå på topp 100 listen før hun begynte å omtales her inne......så temaene engasjerer og siden hun er en del av blogghuset til ABD vil dette igjen gi kred til jobben hun gjør. Den er mindre bra men temaet til bloggeren engasjerer i seg selv...utradisjonelle valg pleier å gjøre det

Monna1234

Fant kjærligheten på chartertur ja😂 At VG gidder å skrive om det er meg et stort mysterium. Akkurat nå er det 1000 vis av single jenter der ute på chartertur som har det akkurat det samme😅 Har ei på snap som er i Tyrkia nå, hun sier selv de gifte servitører henger på henne som klegg. Whaaat, det trudde jeg ikke om dem altså🤣

Annonse

kvinneguide
2 minutter siden, Monna1234 skrev:

Fant kjærligheten på chartertur ja😂 At VG gidder å skrive om det er meg et stort mysterium. Akkurat nå er det 1000 vis av single jenter der ute på chartertur som har det akkurat det samme😅 Har ei på snap som er i Tyrkia nå, hun sier selv de gifte servitører henger på henne som klegg. Whaaat, det trudde jeg ikke om dem altså🤣

VG er jo i samme kategori som Se & Hør og Her & Nå

Monna1234
2 minutter siden, kvinneguide skrev:

VG er jo i samme kategori som Se & Hør og Her & Nå

Ja, sant nok. Godt det er en + artikkel, noe positivt var der da🙈

JaVel

Det stod i artikkelen at mannen hennes studerte internasjonale relasjoner, og at han skulle gjøre seg ferdig med studiene før han flyttet til Norge. Dette har jeg aldri sett nevnt før, jeg trodde han studerte til sekretær? 

Korpsnerden

Jeg fatter ikke at dette er en sak VG vil skrive om. En annen ting er måten det fremstilles på, med netthets og hat som den underliggende faktoren gjennom hele artikkelen. Hva med å nevne at hennes 8-åring ikke engang hadde møtt mannen da de giftet seg? Kanskje ikke så vanskelig å forstå folks skepsis da? 

Veslefrikk
12 minutter siden, JaVel skrev:

Det stod i artikkelen at mannen hennes studerte internasjonale relasjoner, og at han skulle gjøre seg ferdig med studiene før han flyttet til Norge. Dette har jeg aldri sett nevnt før, jeg trodde han studerte til sekretær? 

Det trodde jeg også. Og hvis han virkelig studerer internasjonale relasjoner (kanskje det gjelder relasjoner mellom tyrkiske menn og skandinaviske kvinner 😎), så bør han ihvertfall helt klart forbedre engelsken sin. 

Trodde forøvrig at han har pause fra studiene...

Edited by Veslefrikk

AnAngel
5 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det trodde jeg også. Og hvis han virkelig studerer internasjonale relasjoner (kanskje det gjelder relasjoner mellom tyrkiske menn og skandinaviske kvinner 😎), så bør han ihvertfall helt klart forbedre engelsken sin. 

Trodde forøvrig at han har pause fra studiene...

Historien har tydeligvis endret seg... Han studerer står det, mens i bloggen har han pause fra studiene, familien hennes var ikke med fordi de ikke fikk muligheten, i bloggen var de ikke interessert, høres også "bedre" ut at de giftet seg etter 8 mnd, ikke et ord om at de fysisk bare hadde møttes i 5 uker... 

AnAngel

Hun har også skrevet på bloggen ang. omskjæring ved evt. guttebaby, at det de ble enige om kom de ikke til å offentliggjøre, men det er altså gjort i denne artikkelen..

Annonse

JaVel
26 minutter siden, AnAngel skrev:

Hun har også skrevet på bloggen ang. omskjæring ved evt. guttebaby, at det de ble enige om kom de ikke til å offentliggjøre, men det er altså gjort i denne artikkelen..

Akkurat den synes jeg er helt grei, vi mennesker ombestemmer oss. 

maximiliane
28 minutter siden, AnAngel skrev:

Hva sto det ang omskjæring? Får ikke lest artikkelen...🤔

JaVel
8 minutter siden, maximiliane skrev:

Hva sto det ang omskjæring? Får ikke lest artikkelen...🤔

Det stod at hvis de fikk en guttebaby skulle han ikke omskjæres. Skal innrømme at jeg ikke tror helt på det, siden det nærmest er utenkelig at en konservativ muslim ikke omskjærer sine sønner. Samtidig er det ikke påbudt å omskjære guttebarn i islam, det er bare anbefalt, men de fleste muslimer følger kulturen på det området. Det stod også at hun kanskje ville konvertere til islam, på det området tror jeg hun kan veldig lite, feks at Profeten Muhammed giftet seg med en 6 år gammel jente, og fullbyrdet ( hadde sex ) ekteskapet da hun var 9 år. 

AnAngel
1 time siden, JaVel skrev:

Akkurat den synes jeg er helt grei, vi mennesker ombestemmer oss. 

Ja, det kan man selvsagt gjøre, det jeg reagerer på er at de ikke ville offentliggjøre valget sitt av hensyn til barnet, for uansett valg vil det i de to ulike kulturene føre til negativitet for barnet. 

Rosalie

Ut fra oppsummeringene i denne tråden er det tydelig at hun går i skole hos ABD, gitt

Guest Emmy_H

Jeg kjøper ikke at brudgommen er 28 år, da han ser mye eldre ut. 

Jammf
7 minutter siden, Emmy_H skrev:

Jeg kjøper ikke at brudgommen er 28 år, da han ser mye eldre ut. 

Ikke godt å si...for noen uker siden var han 26 😉