Jump to content
Guest amaryllish

metteask.blogg.no

Recommended Posts

Surikatt
17 timer siden, spaniasol skrev:

Jeg tror jeg har lest mitt siste innlegg hos denne bloggeren. Hver gang jeg er innom leser jeg enten om hvor mange utfordringer de har hatt i ekteskapet, men at de løser problemene etter hvert som de kommer. Fint det, men jeg trenger ikke lese om det. Eller så handler det om alt hatet hun får. Nå sist var et ett eksempel. Det er sikkert litt ekkelt å få direkte meldinger tilsendt fra ukjente folk som kommer med drøye påstander, men det blir feil å generalisere så voldsomt. En stygg melding er ikke MANGE hatmeldinger. Jeg har selv blogget (i det små, mest) i 13 år, og har ALDRI fått noe som helst uggent. Kanskje mest fordi jeg aldri har utlevert meg selv eller andre...

Jeg tenker at er det ikke bare å slutte med blogging eller blogge om noe annet enn hva folk flest anser som privatliv? Høres ut som det skaper en masse drama og det har hun jo bedt om selv. Akkurat her synes jeg faktisk hun kunne hørt litt mer på mannen sin som ikke ønsker å bli eksponert. Fatter ikke hvorfor hun ønsker så mye oppmerksomhet rundt dette ekteskapet. 

Fortsetter under...

Sandin
3 minutter siden, Surikatt skrev:

Jeg tenker at er det ikke bare å slutte med blogging eller blogge om noe annet enn hva folk flest anser som privatliv? Høres ut som det skaper en masse drama og det har hun jo bedt om selv. Akkurat her synes jeg faktisk hun kunne hørt litt mer på mannen sin som ikke ønsker å bli eksponert. Fatter ikke hvorfor hun ønsker så mye oppmerksomhet rundt dette ekteskapet. 

Hun håper vel at bloggen skal gi såpass med inntekter at hun har råd til å reise dit oftere tenker jeg. Ergo må han finne seg i å bli eksponert for å få flere besøk.

Surikatt
3 timer siden, Sandin skrev:

Hun håper vel at bloggen skal gi såpass med inntekter at hun har råd til å reise dit oftere tenker jeg. Ergo må han finne seg i å bli eksponert for å få flere besøk.

Dette tviler jeg på at han kan finne seg i i lengden. Jeg hadde ihverfall ikke akseptert å bli utlevert på denne måten. Hun er litt umoden og ser ikke konsekvenser. 

JaVel
3 timer siden, Zenhouse skrev:

Jeg har forsåvidt syntes at denne bloggen var grei nok, positivt med mindre og mindre barne eksponering, og forholdet deres har jeg tenkt på som en litt naiv historie, men deres. 

Men nå dukker det opp ting som selvmotsigelser på løpende bånd( innlegg om at hun endelig har funnet Mette igjen og at hun aldri vil gi opp bloggen og andre SOme og at hun ikke bare er mamma,( men barn jobber hun intenst med å skaffe seg, med el uten mann), innlegg om «haterne» ( orkerikkefleresånnebloggere), og innlegg fra mannen som jeg bare ikke finner troverdig i det hele tatt. Svulstige kjærlighetserklæringer på en engelsk som overgår min( nå har jeg bare videregående så er vel derfor😉). Nå spiller det ingen rolle hva som er sant el ikke. Jeg tror ikke på det jeg leser og da er jeg ute. Bye,bye. 

Akkurat engelsken får han nok hjelp med, man går ikke fra svært gebrokkent engelsk, til meget bra engelsk, på 2 uker. Hvis han får hjelp, så er jo det en ærlig sak, men da bør det opplyses om.

Visla

Eneste jeg tenkte etter å ha lest bloggen er at han er 28 år og blir «bestefar»🤪 

kahaki
21 timer siden, JaVel skrev:

Ja ser den, men jeg hadde blitt overlykkelig om hun hadde startet et "selvstudium", snakket med haugevis av norske kvinner gift med tyrkere, pluss tyrkere som hun møtte gjennom sin ektemann og dermed skrevet mye om det på sin blogg :) . 

jeg kan, la oss starte😅

Annonse

Guest Forum-Moderator

ryddemelding : Spekulasjoner 

Skrottefar

Jeg ser hun skriver i et innlegg på bloggen at hun underveis har vurdert å slutte med å blogge, mye pga all oppmerksomhet som har vært av negativ karakter, men hun velger å fortsette, og grunnen stusser jeg litt på, for hun skriver hun har et budskap hun vil få frem......eh....hva hun måtte ha av tanker, følelser og opplevelser er vel ikke noe hun må dele med gud og herman mener nå jeg, men har vi en mening om det så er vi jo "haters" alle mann og kvinns :P

Pust

Det er en katastrofe at det ABIP-kurset kom i stand. Mette er ikke alene om å bli oppmuntret til å blottlegge privatlivet i håp om å oppnå det de blir lovet av sin mentor: Å bli rik influenser. 

😔

Guest Forum-Moderator

ryddemelding 3 : omtal av barn 

Guest Emmy_H
1 minutt siden, Pust skrev:

Det er en katastrofe at det ABIP-kurset kom i stand. Mette er ikke alene om å bli oppmuntret til å blottlegge privatlivet i håp om å oppnå det de blir lovet av sin mentor: Å bli rik influenser. 

😔

Der har mentor ABD en lang vei før hun blir rik. 

Gisse
4 timer siden, Pust skrev:

😔

Nå har vel Mette strengt tatt blottlagt privatlivet ditt i lang tid før ABIP

FruenFraHavet

«Åpenhet» kan fort tippe over til «lekkasje».

Annonse

Yann

Det er bare så uendelig trist at uansett hva «mammapolitet» skriver om den veldig så  faktabaserte skadelige utlevering av barn på blogg, og konsekvenser. Blir fullstendig neglisjert. Snakker ikke om et «uskyldig» bilde. Snakker om mammas innerste, innerste tanker.. i barnets kanskje viktigste øyeblikk.. på starten av det nye livet.

Edited by Yann

JaVel

Det var en som la ut linker til bloggere som skriver om Tyrkia, jeg finner de ikke igjen? Uansett, de var på svensk, er det noen som vet om norske bloggere som skriver mer detaljert om den tyrkiske kulturen? 

Kritt

Nå må de ha vært i Tyrkia i flere timer, og hun har ennå ikke oppdatert bloggen, hva er galt? 😱

Yann
6 minutter siden, Kritt skrev:

Nå må de ha vært i Tyrkia i flere timer, og hun har ennå ikke oppdatert bloggen, hva er galt? 😱

Har lest og lyttet, tatt til seg, alle gode velmenende kloke råd fra  alle oppegående «trollkjærringer»  her på Kvinneguiden.

Edited by Yann

Pust
4 timer siden, Gisse skrev:

Nå har vel Mette strengt tatt blottlagt privatlivet ditt i lang tid før ABIP

Artig skrivefeil 🙈🙊

ABIP burde ikke ha tatt inn kursister som helt tydelig har problemer med å skille mellom det å være personlig og det å være privat, særlig når det er umyndige med i bildet. Mentor selv utleverer sine familiemedlemmer på det groveste, bare se siste døgns snapvirksomhet. 

Skrottefar
23 minutter siden, JaVel skrev:

Det var en som la ut linker til bloggere som skriver om Tyrkia, jeg finner de ikke igjen? Uansett, de var på svensk, er det noen som vet om norske bloggere som skriver mer detaljert om den tyrkiske kulturen? 

Ja, jeg så de linkene var borte, og når de forsvant så dukket svenske-mod opp med ryddemelding og begrunnelse spekulasjoner......alt er spekulasjoner i Sverige vettu :P

Pust

@Forum-Moderator

Kan vi få tilbake innlegget med lenker til forskjellige blogger om «Tyrkia-ekteskap»?