Tildittbeste Skrevet 29. juli 2019 #1861 Del Skrevet 29. juli 2019 Nei...skal vi dra til det røde tårnet dere??? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 29. juli 2019 #1862 Del Skrevet 29. juli 2019 21 minutter siden, Tildittbeste skrev: Nei...skal vi dra til det røde tårnet dere??? 😂😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 29. juli 2019 #1863 Del Skrevet 29. juli 2019 ryddemelding : omtal av barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 29. juli 2019 #1864 Del Skrevet 29. juli 2019 39 minutter siden, Tildittbeste skrev: Nei...skal vi dra til det røde tårnet dere??? 😂😂😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 29. juli 2019 #1865 Del Skrevet 29. juli 2019 49 minutter siden, Oppland skrev: Tanken min var at hun skreiv det bare, men ikke hadde ringt. Måtte vel finne på noe til lesere av bloggen da hun før skreiv at H ikke skulle overnatte hos dem. Hvis biologisk far sa nei, hadde de rettet seg etter det? Neppe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 29. juli 2019 #1866 Del Skrevet 29. juli 2019 7 minutter siden, Surikatt skrev: Hvis biologisk far sa nei, hadde de rettet seg etter det? Neppe. Så klart ikke 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 29. juli 2019 #1867 Del Skrevet 29. juli 2019 Må passe seg, så han ikke får sparken...kan ikke være populært og ta så mye fri i høysesongen... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 29. juli 2019 #1868 Del Skrevet 29. juli 2019 2 minutter siden, Moongirl skrev: Må passe seg, så han ikke får sparken...kan ikke være populært og ta så mye fri i høysesongen... Kanskje derfor han ikke vil treffe de han jobber sammen med da, som nevnt på snap tidligere i dag. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 29. juli 2019 #1869 Del Skrevet 29. juli 2019 Herregud «hvorfor vil han ikke treffe de han jobber med» sies det på snappen. Jeg hadde ALDRI lagt den ut!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maximiliane Skrevet 29. juli 2019 #1870 Del Skrevet 29. juli 2019 11 minutter siden, Minipilla skrev: Herregud «hvorfor vil han ikke treffe de han jobber med» sies det på snappen. Jeg hadde ALDRI lagt den ut!!! Hva var det for noe å legge ut?😰 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 29. juli 2019 #1871 Del Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, maximiliane skrev: Hva var det for noe å legge ut?😰 Sikkert for å skape spekulasjoner her inne og for så å ha noe og skrive om. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 29. juli 2019 #1872 Del Skrevet 29. juli 2019 (endret) Leste dere det innlegget hvor hun sier unnskyld til en blogger for at hun forhåndsdømte henne etter masse kritiske innlegg inne på et forum...gjett hvilket...🙄...for hun har jo tatt feil av henne for hun er jo en fantastisk person og mor som håndterer livet med kjæreste og mine, dine og våre barn helt strålende...vel, vel...😒... ingen tvil om hvem hun mener der....😳....er liksom ikke sjokkert lenger over diverse som kommer fra henne. . Endret 29. juli 2019 av Moongirl 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antonymen Skrevet 29. juli 2019 #1873 Del Skrevet 29. juli 2019 10 minutter siden, Moongirl skrev: Leste dere det innlegget hvor hun sier unnskyld til en blogger for at hun forhåndsdømte henne etter masse kritiske innlegg inne på et forum...gjett hvilket...🙄...for hun har jo tatt feil av henne for hun er jo en fantastisk person og mor som håndterer livet med kjæreste og mine, dine og våre barn helt strålende...vel, vel...😒... ingen tvil om hvem hun mener der....😳....er liksom ikke sjokkert lenger over diverse som kommer fra henne. . Jeg skjønte ikke hvem hun mente jeg 😅 Men det er som du sa tidligere, jeg klarer ikke la vær å gå inn på den bloggen! Jeg MÅ liksom lese.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 29. juli 2019 #1874 Del Skrevet 29. juli 2019 17 minutter siden, Antonymen skrev: Jeg skjønte ikke hvem hun mente jeg 😅 Men det er som du sa tidligere, jeg klarer ikke la vær å gå inn på den bloggen! Jeg MÅ liksom lese.. Villapaprika.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 29. juli 2019 #1875 Del Skrevet 29. juli 2019 Selvsagt la hun ut den for å få litt blest og tru meg det blir et av de neste innleggene hennes..her finnes ingen overraskelser 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 29. juli 2019 #1876 Del Skrevet 29. juli 2019 Nå har jeg ikke fått med meg hele greien her, men mitt inntrykk er at hun hele tiden prøver å overbevise "oss" om at han er såååå forelsket i henne og hun er så avslappet til det hele (selv om hun beviser det stikk motsatte med å innrette seg på alle mulige måter). Hun har tom sagt at han er mer forelsket. Med dette skal vi tro at han ikke er en luring. Men hvis man vet hvordan ting foregår her nede så vet jo alle at det er slik "alle" tyrkere er. Både luringer og de som er skikkelig forelsket, kanskje spesielt luringene for de må jo være ekstra overbevisende. Nå sier jeg ikke at han er en luring, men å basere hans hensikter og overbevise oss med dette bør hun ikke. Det virker bare imot sin hensikt. Samme med stefarrollen. Man er jo ikke en super stefar med å leke med en unge i to dager. Det vet jo alle vi som leser, men virker ikke som hun lever i samme verden? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 29. juli 2019 #1877 Del Skrevet 29. juli 2019 1 time siden, Veslefrikk skrev: Sikkert for å skape spekulasjoner her inne og for så å ha noe og skrive om. Borte nå? Så da har hun vel lest her inne at det ikke gå den responsen hun ønsket. Hun trodde vel kanskje vi skulle tro at han er så forelsket at han bare vil være sammen med henne og sønnen🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maximiliane Skrevet 29. juli 2019 #1878 Del Skrevet 29. juli 2019 (endret) 7 minutter siden, Visvas skrev: Borte nå? Så da har hun vel lest her inne at det ikke gå den responsen hun ønsket. Hun trodde vel kanskje vi skulle tro at han er så forelsket at han bare vil være sammen med henne og sønnen🙈 det ligger på snappen enda..... om det var det du mente med borte nå ? 😛 Endret 29. juli 2019 av maximiliane 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 29. juli 2019 #1879 Del Skrevet 29. juli 2019 Okei 👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 29. juli 2019 #1880 Del Skrevet 29. juli 2019 Er det bare jeg som ser spøkelser på høylys dag, eller er bloggeren selv (igjen) inne her med en bruker eller to for å få opp temperaturen? (Som om det skulle være nødvendig i disse dager, temperaturen her hjemme altså - haha) 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg