Jump to content
Guest amaryllish

metteask.blogg.no

Recommended Posts

Fortsetter under...

AnAngel
2 timer siden, FruenFraHavet skrev:

«Så stolt av at han er en flink stefar». Og det har han vært i 12 timer omtrent?? 

Ja, men her går det fort i svingene, så etter bloggerens tidsberegning feirer de vel sølvbryllup neste måned 🙄

FruenFraHavet
7 minutter siden, AnAngel skrev:

Ja, men her går det fort i svingene, så etter bloggerens tidsberegning feirer de vel sølvbryllup neste måned 🙄

😂😂😂😂 Omtrent samtidig som «kjærlighets»barnet blir unnfanget? 

Silja McQueen

At hun lar mannen overnatte sammen med de... Jeg kjenner jeg seriøst blir kvalm. 

JaVel

Veldig tåpelig jeg vet ;) , men jeg er litt skuffet over bloggeren. Forsvarte henne fordi jeg tok henne på ordet da hun skrev at hun og barnet skulle være alene på hotellet om natten, men så fikk kritikerne rett istedet. Kjempeteit jeg vet, for hva søren er det å bry seg om noe så banalt! ;) 

Tildittbeste

Drama Queen de lux.  Hvordan kan etbmenneske oppleve så mange ytterpunkter?? Drama her og drama der. Men alt klaffer 110% med kjærligheten. Vet jeg kan velge å ikke lese,men er noe som drar meg mot neste oppdatering fordi det er så ekstremt alt hun opplever og lirer ut på bloggen sin.

Annonse

Kritt

Det er litt komisk - eventuelt tragisk - at leserne her på KG delvis kan forutse både handlingene hennes og hva hun kommer til å skrive om på bloggen.

Kanelisvingen

Ingenting av det hun skriver henger på greip..øverst i siste innlegg tyter hun om at hun er så redd for å bade siden mannen ikke svømmer så godt, ei heller ikke sønnen, og ar hun helst ikke vil bade, mens i neste avsnitt forteller hun hvor godt det er at mannen passet sønnen så hun får alenetid.. Enda litt lenger ned rører hun om at hun skal fortsette å være såå observant i forhold til alenetid mor og sønn.. Jeg tror hun innimellom glemmer hva hun har skrevet, og finner opp ting as she goes.. Spørsmålsrundene hennes er også merkelige.. Forrige gang la hun ut på snap at hun ikke hadde fått noen spørsmål og måtte vente.. Puff, et kvarter etterpå hadde det jammen kommet opptil flere spørsmål.. Troverdighet har hun ihvertfall ikke mer.. 

Edited by Kanelisvingen

Tildittbeste

Nei det er jeg helt enig med deg i. Spm finner hun nok bare på selv og en type spm som skal provosere...tipper hun ikke har så  mange nye følgere hver uke og de svara der har vi vell visst lenge...og snakke om at folk bør legge fra seg mobilen og bruke tid på barna. Hun hopper av glede når de kan gå ut av huset og hun kan bli alene og få blogge. Kanskje ikke så rart det er gøy og være med stepappa som graver i sanda eller sparker ball, han må jo ikke ha alt på film.

Kanelisvingen
34 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Nei det er jeg helt enig med deg i. Spm finner hun nok bare på selv og en type spm som skal provosere...tipper hun ikke har så  mange nye følgere hver uke og de svara der har vi vell visst lenge...og snakke om at folk bør legge fra seg mobilen og bruke tid på barna. Hun hopper av glede når de kan gå ut av huset og hun kan bli alene og få blogge. Kanskje ikke så rart det er gøy og være med stepappa som graver i sanda eller sparker ball, han må jo ikke ha alt på film.

Sikkert litt mer morsomt å sparke ball enn å bare sitte med mobilen hele tiden også.. 🙈

Monna1234

Æsj, sa jeg ikke skulle inn å lese på bloggen mer, men bare måtte🙈

Men uansett, morsomt å lese hvordan hun skal belære andre voksne til å oppdra barnet sitt (Nei, men lar ikke barna leke i vannet aleine) Men at hun høres ut som årets mor, da blir jeg litt uvel her altså🤭

Tildittbeste
34 minutter siden, Monna1234 skrev:

Men uansett, morsomt å lese hvordan hun skal belære andre voksne til å oppdra barnet sitt (Nei, men lar ikke barna leke i vannet aleine) Men at hun høres ut som årets mor, da blir jeg litt uvel her altså🤭

🙊 så sant...

Veslefrikk

Det blir spurt på Snap nå, om hvorfor han (stefaren) ikke ville møte de han jobber sammen med... Ja, det kan man jo lure på. 

Edited by Veslefrikk
Omformulering

Annonse

Oppland

Det har vært mange trutmunner å se på diverse blogger, men den trutmunnen M har på det siste bildet må være den minst vellykkede. Hun har sikkert lest kritikken her inne så muligens hun gjør den grimasen med vilje, for noe sexy er det ikke, hvis det er det hun prøver på.

Tildittbeste
2 minutter siden, kvinneguide skrev:

Jeg kan ikke skjønne at hun ringte han for å spørre, noe så kleint.

Sier bare litt det?? Ikke har jeg sett en tyrkisk tøffel som han heller,  og på jobb har han nå ikke vært siden de kom ned dit hmm🤔🤔

1 minutt siden, kvinneguide skrev:

1 time siden, Monna1234 skrev:

🙊 så sant...

Oppland
35 minutter siden, kvinneguide skrev:

Tanken min var at hun skreiv det bare, men ikke hadde ringt. Måtte vel finne på noe til lesere av bloggen da hun før skreiv at H ikke skulle overnatte hos dem. 

Tildittbeste

Nei...skal vi dra til det røde tårnet dere???

Kanelisvingen
21 minutter siden, Tildittbeste skrev:

😂😂😂😂

Guest Forum-Moderator

ryddemelding : omtal av barn 

Monna1234
39 minutter siden, Tildittbeste skrev:

😂😂😂😂