Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Alle visste jo fra denne turen ble introdusert for leserne at SELVFØLGELIG kom mannen til å sove der også. Og selvfølgelig forkler hun det med en eller annen latterlig unnskyldning. At hun i det hele tatt lar mannen overnatte på samme rom med noen han har kjent noen timer er så rystende at jeg mangler ord. Hun er superegoist!!!!!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Tildittbeste skrev:

Det skjønte vi vell alle.  Det er så himla synd. Når en står på utsiden får en virkelig vondt, at en voksen kvinne og en så oppgående tyrkisk ektemann kan tenke.  Egoismen rår fra de begge og det har vi jo sett alt for lenge. 

Ingen av de virker oppegående. Men baby skal jo lages så da må det bli sånn. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Surikatt skrev:

Ingen av de virker oppegående. Men baby skal jo lages så da må det bli sånn. 

Er vel ingen huler i gangavstand heller.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremsene virker ikke, mens gasspedalen har løpt løpsk. Forøvrig ingen bombe, dette har vært planlagt fra første stund.  De ble jo kompiser etter noen timer så... Synd og trist at et voksent menneske setter seg selv først. Trutmunn kan med fordel legges av, eller er det en del av det unge imaget?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at barna skal alltid være i fokus på ferie og selv gjør hun det motsatte ved å la en fremmed stefar overnatte på rommet. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er som å lese dagboka fra leirskolen i 1998... Så skulle vi, og da gjorde vi, å så tenkte vi and so on... Får jo helt gangsperre av å lese de korte og intetsigende setningene hennes.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kvinneguide skrev:

Hvorfor skal bloggleserne informeres om hvem som sover hvor og med hvem?!🙉

Akkurat. Det er akkurat saken, uansett hva en mener om dette, så hadde ingen, bortsett fra de involverte, trengt å vite om det. Årsaken til at vi fikk vite det er at det gir «mat» til 3-4 innlegg om det + aktivitet her på KG. 100 % bevisst og. kalkulerende. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har flere ganger skrevet KG leser hun ikke, men det  som blir skrevet/diskutert her  "svarer" hun stadig på i  neste innlegg.😀 Tilfeldig? Neppe.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Oppland skrev:

Hun har flere ganger skrevet KG leser hun ikke, men det  som blir skrevet/diskutert her  "svarer" hun stadig på i  neste innlegg.😀 Tilfeldig? Neppe.

Hun skrev vel at hun "ruslet" en tur innom et forum hun ble omtalt på.. Mens hun bedyret hun aaaaldri egentlig gjør det.. 😂😂 Men hun skrev jo også "det blir mindre tid til blogging pga mann og barn, dessverre" så lista er jo der.. Ser man på SoMe, så gjør de jo ikke annet enn å spille på nettbrett og telefon.. 

Endret av Kanelisvingen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer fortsatt på hva vi skal lære??selvforsvar?? Det er jo kunn det det går i at andre mennesker oppfatter alt feil.  Rart egentlig. 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være en som ikke bryr seg, eller lar det gå inn på seg, er hun veldig opptatt av å skrive om kritikk, eller hat som bloggerne kaller det.

Det hadde vært interessant med et innlegg hvor hun konkretiserer hva som er "løgn som blir gjort om til sannheter", overdrivelser, hat osv.

Jeg har ikke fått med meg noen løgner, det jeg ser her er ting hun selv skriver som blir diskutert. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnAngel said:

Til å være en som ikke bryr seg, eller lar det gå inn på seg, er hun veldig opptatt av å skrive om kritikk, eller hat som bloggerne kaller det.

Det hadde vært interessant med et innlegg hvor hun konkretiserer hva som er "løgn som blir gjort om til sannheter", overdrivelser, hat osv.

Jeg har ikke fått med meg noen løgner, det jeg ser her er ting hun selv skriver som blir diskutert. 

Det ryddes her i kommentarene, så sladder kan man ikke skrive her. Kun det bloggeren skrev om selv👌 så der skape hu drama 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grunnen til at flere bloggere inkl. MA skriver mye om kritikk og hat tror jeg kommer av de skal produsere fra et til tre innlegg om dagen, men hva skal de skrive om? Det er ikke mange av dem, hvis noen, som lever liv som er så spennende og interessant at det kan bli flere innlegg hver dag av det. Da et det lett å ty til lettvinte løsninger som f.eks. skrive litt om alt hatet de får og håper det fenger oss lesere. Greit de nevner det en gang, men til stadighet, nei da blir det bare reprise på reprise.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på neste tema hos bloggeren nå. Vi trenger forsåvidt ikke lese mer om hvordan mor-far-og barn konseptet går da dette hører privatlivets fred til. Hvor mange som hetser, hater og er full av fordommer er også et oppbrukt diskurs. Syden livet kanskje, men der er vi jo mange som har massevis av erfaring. Ikke vil hun dele noe som minner om kulturkompetanse heller... Den som lever får se 😉

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Så stolt av at han er en flink stefar». Og det har han vært i 12 timer omtrent?? 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...