Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Hun kommer ikke oppover på listene med all den klaginga på folk som hun holder på med. Blitt en utrolig kjedelig blogg. Og hva som blir neste tema? Ja som mange sier det kommer jo fra her...til og med mannen klarte og komme med et innlegg om steder i Tyrkia Når det ble etterlyst her.  Utrolig ikke sant??

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, Emmy_H skrev:

Blogger denne bloggeren for Egmont?


Ja.

Bloggen ligger på blogg.no, som eies av Egmont.
 

Sitat

Innhold og ytringer publisert på denne bloggen er bloggerens personlige ansvar. All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Bloggen ligger pa www.blogg.no, en tjeneste som eies av Egmont Publishing AS.

https://www.blogg.no/ (nederst på siden)


Egmont eier også Kvinneguiden:
 

Sitat

Kvinneguidens forløper, Bryllupsguiden, ble startet sommeren -99. I 2000 utvidet vi med emner og kategorier som skulle passe for kvinner flest, og de siste årene har Kvinneguiden vokst til å bli Norges største nettsamfunn for kvinner. 

Egmont Hjemmet Mortensen eier Kvinneguiden.

https://www.klikk.no/kvinneguiden/hvem-er-vi-2562211

 

(vet jo at du nok kjenner til sammenhengen, men sånn er det nå blitt her...)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jammf skrev:

Er spent på neste tema hos bloggeren nå. Vi trenger forsåvidt ikke lese mer om hvordan mor-far-og barn konseptet går da dette hører privatlivets fred til. Hvor mange som hetser, hater og er full av fordommer er også et oppbrukt diskurs. Syden livet kanskje, men der er vi jo mange som har massevis av erfaring. Ikke vil hun dele noe som minner om kulturkompetanse heller... Den som lever får se 😉

Eller den som følger med på KG får se. De fleste innleggene hennes er jo basert på dette forumet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle vi gjøre det.

Så gjorde vi det.

Så gjorde vi det.

Så skulle vi gjøre det. Men min sønn...

Så gjorde vi det. Min mann...

Etterpå gjorde vi det. Da ville min sønn.

Nå skal vi det.

Imorgen skal vi...

 

Endret av Flisespikker
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruenFraHavet skrev:

«Så stolt av at han er en flink stefar». Og det har han vært i 12 timer omtrent?? 

Ja, men her går det fort i svingene, så etter bloggerens tidsberegning feirer de vel sølvbryllup neste måned 🙄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnAngel skrev:

Ja, men her går det fort i svingene, så etter bloggerens tidsberegning feirer de vel sølvbryllup neste måned 🙄

😂😂😂😂 Omtrent samtidig som «kjærlighets»barnet blir unnfanget? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun lar mannen overnatte sammen med de... Jeg kjenner jeg seriøst blir kvalm. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig tåpelig jeg vet ;) , men jeg er litt skuffet over bloggeren. Forsvarte henne fordi jeg tok henne på ordet da hun skrev at hun og barnet skulle være alene på hotellet om natten, men så fikk kritikerne rett istedet. Kjempeteit jeg vet, for hva søren er det å bry seg om noe så banalt! ;) 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama Queen de lux.  Hvordan kan etbmenneske oppleve så mange ytterpunkter?? Drama her og drama der. Men alt klaffer 110% med kjærligheten. Vet jeg kan velge å ikke lese,men er noe som drar meg mot neste oppdatering fordi det er så ekstremt alt hun opplever og lirer ut på bloggen sin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt

Det er litt komisk - eventuelt tragisk - at leserne her på KG delvis kan forutse både handlingene hennes og hva hun kommer til å skrive om på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting av det hun skriver henger på greip..øverst i siste innlegg tyter hun om at hun er så redd for å bade siden mannen ikke svømmer så godt, ei heller ikke sønnen, og ar hun helst ikke vil bade, mens i neste avsnitt forteller hun hvor godt det er at mannen passet sønnen så hun får alenetid.. Enda litt lenger ned rører hun om at hun skal fortsette å være såå observant i forhold til alenetid mor og sønn.. Jeg tror hun innimellom glemmer hva hun har skrevet, og finner opp ting as she goes.. Spørsmålsrundene hennes er også merkelige.. Forrige gang la hun ut på snap at hun ikke hadde fått noen spørsmål og måtte vente.. Puff, et kvarter etterpå hadde det jammen kommet opptil flere spørsmål.. Troverdighet har hun ihvertfall ikke mer.. 

Endret av Kanelisvingen
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er jeg helt enig med deg i. Spm finner hun nok bare på selv og en type spm som skal provosere...tipper hun ikke har så  mange nye følgere hver uke og de svara der har vi vell visst lenge...og snakke om at folk bør legge fra seg mobilen og bruke tid på barna. Hun hopper av glede når de kan gå ut av huset og hun kan bli alene og få blogge. Kanskje ikke så rart det er gøy og være med stepappa som graver i sanda eller sparker ball, han må jo ikke ha alt på film.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Nei det er jeg helt enig med deg i. Spm finner hun nok bare på selv og en type spm som skal provosere...tipper hun ikke har så  mange nye følgere hver uke og de svara der har vi vell visst lenge...og snakke om at folk bør legge fra seg mobilen og bruke tid på barna. Hun hopper av glede når de kan gå ut av huset og hun kan bli alene og få blogge. Kanskje ikke så rart det er gøy og være med stepappa som graver i sanda eller sparker ball, han må jo ikke ha alt på film.

Sikkert litt mer morsomt å sparke ball enn å bare sitte med mobilen hele tiden også.. 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, sa jeg ikke skulle inn å lese på bloggen mer, men bare måtte🙈

Men uansett, morsomt å lese hvordan hun skal belære andre voksne til å oppdra barnet sitt (Nei, men lar ikke barna leke i vannet aleine) Men at hun høres ut som årets mor, da blir jeg litt uvel her altså🤭

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Monna1234 skrev:

Æsj, sa jeg ikke skulle inn å lese på bloggen mer, men bare måtte🙈

Men uansett, morsomt å lese hvordan hun skal belære andre voksne til å oppdra barnet sitt (Nei, men lar ikke barna leke i vannet aleine) Men at hun høres ut som årets mor, da blir jeg litt uvel her altså🤭

🙊 så sant...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir spurt på Snap nå, om hvorfor han (stefaren) ikke ville møte de han jobber sammen med... Ja, det kan man jo lure på. 

Endret av Veslefrikk
Omformulering
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært mange trutmunner å se på diverse blogger, men den trutmunnen M har på det siste bildet må være den minst vellykkede. Hun har sikkert lest kritikken her inne så muligens hun gjør den grimasen med vilje, for noe sexy er det ikke, hvis det er det hun prøver på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kvinneguide skrev:

Jeg kan ikke skjønne at hun ringte han for å spørre, noe så kleint.

Sier bare litt det?? Ikke har jeg sett en tyrkisk tøffel som han heller,  og på jobb har han nå ikke vært siden de kom ned dit hmm🤔🤔

1 minutt siden, kvinneguide skrev:

Jeg kan ikke skjønne at hun ringte han for å spørre, noe så kleint.

1 time siden, Monna1234 skrev:

Æsj, sa jeg ikke skulle inn å lese på bloggen mer, men bare måtte🙈

Men uansett, morsomt å lese hvordan hun skal belære andre voksne til å oppdra barnet sitt (Nei, men lar ikke barna leke i vannet aleine) Men at hun høres ut som årets mor, da blir jeg litt uvel her altså🤭

🙊 så sant...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, kvinneguide skrev:

Jeg kan ikke skjønne at hun ringte han for å spørre, noe så kleint.

Tanken min var at hun skreiv det bare, men ikke hadde ringt. Måtte vel finne på noe til lesere av bloggen da hun før skreiv at H ikke skulle overnatte hos dem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...