Gå til innhold

metteask.blogg.no

Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Surikatt

Hun skriver at barna skal alltid være i fokus på ferie og selv gjør hun det motsatte ved å la en fremmed stefar overnatte på rommet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

cHg

Er som å lese dagboka fra leirskolen i 1998... Så skulle vi, og da gjorde vi, å så tenkte vi and so on... Får jo helt gangsperre av å lese de korte og intetsigende setningene hennes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kvinneguide

Hvorfor skal bloggleserne informeres om hvem som sover hvor og med hvem?!🙉

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Zenhouse
6 minutter siden, kvinneguide skrev:

Hvorfor skal bloggleserne informeres om hvem som sover hvor og med hvem?!🙉

Akkurat. Det er akkurat saken, uansett hva en mener om dette, så hadde ingen, bortsett fra de involverte, trengt å vite om det. Årsaken til at vi fikk vite det er at det gir «mat» til 3-4 innlegg om det + aktivitet her på KG. 100 % bevisst og. kalkulerende. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oppland

Hun har flere ganger skrevet KG leser hun ikke, men det  som blir skrevet/diskutert her  "svarer" hun stadig på i  neste innlegg.😀 Tilfeldig? Neppe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Kanelisvingen
9 timer siden, Oppland skrev:

Hun har flere ganger skrevet KG leser hun ikke, men det  som blir skrevet/diskutert her  "svarer" hun stadig på i  neste innlegg.😀 Tilfeldig? Neppe.

Hun skrev vel at hun "ruslet" en tur innom et forum hun ble omtalt på.. Mens hun bedyret hun aaaaldri egentlig gjør det.. 😂😂 Men hun skrev jo også "det blir mindre tid til blogging pga mann og barn, dessverre" så lista er jo der.. Ser man på SoMe, så gjør de jo ikke annet enn å spille på nettbrett og telefon.. 

Endret av Kanelisvingen
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tildittbeste

Lurer fortsatt på hva vi skal lære??selvforsvar?? Det er jo kunn det det går i at andre mennesker oppfatter alt feil.  Rart egentlig. 🤔

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnAngel

Til å være en som ikke bryr seg, eller lar det gå inn på seg, er hun veldig opptatt av å skrive om kritikk, eller hat som bloggerne kaller det.

Det hadde vært interessant med et innlegg hvor hun konkretiserer hva som er "løgn som blir gjort om til sannheter", overdrivelser, hat osv.

Jeg har ikke fått med meg noen løgner, det jeg ser her er ting hun selv skriver som blir diskutert. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kjerring25
50 minutter siden, AnAngel said:

Til å være en som ikke bryr seg, eller lar det gå inn på seg, er hun veldig opptatt av å skrive om kritikk, eller hat som bloggerne kaller det.

Det hadde vært interessant med et innlegg hvor hun konkretiserer hva som er "løgn som blir gjort om til sannheter", overdrivelser, hat osv.

Jeg har ikke fått med meg noen løgner, det jeg ser her er ting hun selv skriver som blir diskutert. 

Det ryddes her i kommentarene, så sladder kan man ikke skrive her. Kun det bloggeren skrev om selv👌 så der skape hu drama 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oppland

Grunnen til at flere bloggere inkl. MA skriver mye om kritikk og hat tror jeg kommer av de skal produsere fra et til tre innlegg om dagen, men hva skal de skrive om? Det er ikke mange av dem, hvis noen, som lever liv som er så spennende og interessant at det kan bli flere innlegg hver dag av det. Da et det lett å ty til lettvinte løsninger som f.eks. skrive litt om alt hatet de får og håper det fenger oss lesere. Greit de nevner det en gang, men til stadighet, nei da blir det bare reprise på reprise.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Jammf

Er spent på neste tema hos bloggeren nå. Vi trenger forsåvidt ikke lese mer om hvordan mor-far-og barn konseptet går da dette hører privatlivets fred til. Hvor mange som hetser, hater og er full av fordommer er også et oppbrukt diskurs. Syden livet kanskje, men der er vi jo mange som har massevis av erfaring. Ikke vil hun dele noe som minner om kulturkompetanse heller... Den som lever får se 😉

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FruenFraHavet

«Så stolt av at han er en flink stefar». Og det har han vært i 12 timer omtrent?? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tildittbeste

Hun kommer ikke oppover på listene med all den klaginga på folk som hun holder på med. Blitt en utrolig kjedelig blogg. Og hva som blir neste tema? Ja som mange sier det kommer jo fra her...til og med mannen klarte og komme med et innlegg om steder i Tyrkia Når det ble etterlyst her.  Utrolig ikke sant??

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eveliina
48 minutter siden, Emmy_H skrev:

Blogger denne bloggeren for Egmont?

Ja.

Bloggen ligger på blogg.no, som eies av Egmont.

Sitat

Innhold og ytringer publisert på denne bloggen er bloggerens personlige ansvar. All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Bloggen ligger pa www.blogg.no, en tjeneste som eies av Egmont Publishing AS.

https://www.blogg.no/ (nederst på siden)

Egmont eier også Kvinneguiden:

Sitat

Kvinneguidens forløper, Bryllupsguiden, ble startet sommeren -99. I 2000 utvidet vi med emner og kategorier som skulle passe for kvinner flest, og de siste årene har Kvinneguiden vokst til å bli Norges største nettsamfunn for kvinner. 

Egmont Hjemmet Mortensen eier Kvinneguiden.

https://www.klikk.no/kvinneguiden/hvem-er-vi-2562211

(vet jo at du nok kjenner til sammenhengen, men sånn er det nå blitt her...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Veslefrikk
3 timer siden, Jammf skrev:

Er spent på neste tema hos bloggeren nå. Vi trenger forsåvidt ikke lese mer om hvordan mor-far-og barn konseptet går da dette hører privatlivets fred til. Hvor mange som hetser, hater og er full av fordommer er også et oppbrukt diskurs. Syden livet kanskje, men der er vi jo mange som har massevis av erfaring. Ikke vil hun dele noe som minner om kulturkompetanse heller... Den som lever får se 😉

Eller den som følger med på KG får se. De fleste innleggene hennes er jo basert på dette forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Flisespikker

Da skulle vi gjøre det.

Så gjorde vi det.

Så gjorde vi det.

Så skulle vi gjøre det. Men min sønn...

Så gjorde vi det. Min mann...

Etterpå gjorde vi det. Da ville min sønn.

Nå skal vi det.

Imorgen skal vi...

Endret av Flisespikker
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...