Jump to content
Guest amaryllish

metteask.blogg.no

Recommended Posts

Skrottefar
2 minutter siden, Keikolina skrev:

Ja, ikke sant.

Pluss at det mer eller mindre ble snakk om ønsket om å bli gravid like fort virker det som, før noen verdens ting var på plass :plystre:

Fortsetter under...

Moongirl

For et tåpelig innlegg av datteren. Hun har virkelig ikke forstått hva Milf er!

Veslefrikk
4 minutter siden, Moongirl skrev:

For et tåpelig innlegg av datteren. Hun har virkelig ikke forstått hva Milf er!

Men moren burde ha forstått det og hindret henne i å legge ut det innlegget på hennes blogg. Men de er kanskje (og dessverre) like "stolte" av tittelen begge to. 

Skrottefar
9 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Men moren burde ha forstått det og hindret henne i å legge ut det innlegget på hennes blogg. Men de er kanskje (og dessverre) like "stolte" av tittelen begge to. 

Eple og stammen vettu :P

WhiteSwan
32 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Og nå tar det nok ikke lang tid før det kommer et langt innlegg på bloggen om datterens rett til å kalle seg milf. 

Uff 😂😳

JaVel

Regner med at bloggeren sin ektemann er innom bloggen med jevne mellomrom, og da får han iallefall en rask innføring i norsk kultur, nemlig at det er helt ok å vise kropp. Men lurer på hvor " nevrotisk" tyrkere generelt er når det kommer til nakenhet? Er det fullstendig tabu å ta slike bilder selv blant middelklasse i Istanbul? 

Annonse

orios
21 minutter siden, JaVel skrev:

Regner med at bloggeren sin ektemann er innom bloggen med jevne mellomrom, og da får han iallefall en rask innføring i norsk kultur, nemlig at det er helt ok å vise kropp. Men lurer på hvor " nevrotisk" tyrkere generelt er når det kommer til nakenhet? Er det fullstendig tabu å ta slike bilder selv blant middelklasse i Istanbul? 

Jeg satt akkurat og tenkte på det samme... Hun skriver jo om sjalusi etc. så det der må jo egentlig nesten oppleves som provoserende, for ham? Og flaut med hensyn til familie og venner. 

JaVel
1 minutt siden, orios skrev:

Jeg satt akkurat og tenkte på det samme... Hun skriver jo om sjalusi etc. så det der må jo egentlig nesten oppleves som provoserende, for ham? Og flaut med hensyn til familie og venner. 

Men samtidig blir det temmelig " teit" å endre uskyldig atferd i redsel for å gjøre en mann fra en annen kultur, flau. Tviler sterkt på at den nevrotiske kontrollen med kvinnekroppen i muslimske samfunn, fører til særlig lykke.  

Kritt
22 timer siden, Surikatt skrev:

Jeg lurer på hvorfor dattera synes hun er en milf? Synes hun at hun er så fin? 

MILF er et kallenavn tenåringsgutter gir til «knullbare» mødre til kompiser, ikke et generelt begrep på attraktive mødre. Ofte et litt nedlatende begrep, på den måten at samme guttene er glade for at egne mødre ikke er «sånn». Sexy, men samtidig respektløst og nedlatende. Kan forstå at datteren ikke kjenner betydningen, men Mette burde ha fått det med seg.

Mette kan kanskje skryte over å være GMILF? 🤣

JaVel
27 minutter siden, Kritt skrev:

MILF er et kallenavn tenåringsgutter gir til «knullbare» mødre til kompiser, ikke et generelt begrep på attraktive mødre. Ofte et litt nedlatende begrep, på den måten at samme guttene er glade for at egne mødre ikke er «sånn». Sexy, men samtidig respektløst og nedlatende. Kan forstå at datteren ikke kjenner betydningen, men Mette burde ha fått det med seg.

Mette kan kanskje skryte over å være GMILF? 🤣

Det er slik jeg også har forstått MILF, så jeg ble forundret da det stod at det var positivt. 

Veslefrikk
14 minutter siden, JaVel skrev:

Det er slik jeg også har forstått MILF, så jeg ble forundret da det stod at det var positivt. 

Nei, det er ikke akkurat så veldig positivt.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/MILF

Sandin

Da er det bare å vente på at Mette kommer med et innlegg om at hun er cougar da? 

annelis

Hehe her boostes bloggen big time ser jeg 😂😂

Annonse

panfobi

Ikke klarer hun å merke reklame-innlegget sitt riktig heller (ref insta), så da er det vel bare å melde henne også til riktig instans. Hvor vanskelig er det å sette seg inn i enkle regler for merking av reklame, når dette visstnok skal bli en jobb hun skal leve av..? Helt ubegripelig at bloggere ikke forstår dette.

Visvas

Mange tyrkiske damer som kler seg og oppfører seg likt europeiske damer, ser mange av de på stranda i Alanya i bikinier. Men det er nok fåtallet av de som sprer bikinibilder av seg selv på nett, det bruker ikke være spesielt populært. 

Edited by Visvas
Rettet skrivefeil

Surikatt

Mannen skriver et innlegg om at han ikke er sjalu. Det kan virke som han har et slags eierforhold til henne ut fra det han skriver. Tenker det bringer en slags skam over han hvis hun får rundt ute alene. Han skriver han vet hvordan folk er. Akkurat, han er jo slik selv da siden han vokste opp der og har bodd der hele sitt liv. Det handler om kvinnesynet og det tenker jeg er ganske likt overalt. Det henger sammen med kultur og religion. 

Pust
9 timer siden, panfobi skrev:

Ikke klarer hun å merke reklame-innlegget sitt riktig heller (ref insta), så da er det vel bare å melde henne også til riktig instans. Hvor vanskelig er det å sette seg inn i enkle regler for merking av reklame, når dette visstnok skal bli en jobb hun skal leve av..? Helt ubegripelig at bloggere ikke forstår dette.

Det burde være et av de viktigste emnene i ABIP-kurset. 

Edited by Pust

Visvas

Nettopp det tror jeg også det handler om, at hun ikke skal bringe skam på han. Og dette har mye med at tyrkere er de største sladrekjærringene som finnes og alle vet alt om alle. Ikke tro du går ubemerket igjennom shoppinggata, de vil huske deg i flere år selv uten å ha snakket med de😂 

Hvis hun ikke "oppfører seg korrekt" så kommer det til å snakkes om. Dette takler han kanskje ikke? Med å oppføre seg korrekt så tenker jeg at hun kanskje viser hun blir smigret over å bli flørtet med, snakker for lenge og privat med en eller liknende. Siden hun ikke kjenner kulturen overhode så er det stor sjans for at dette skjer. 

Da ser det ut som han har løst dette med å "bure henne inne". Men det er jo overhode ikke greit. Kona hans kommer ned på ferie og burde ha opplevelser utenfor et hotellrom. At man kanskje er ferdig med disko og turistrestauranter med dansende flørtende kelnere er jo greit nok, men det er da vitterlig millioner av andre ting å gjøre på egenhånd. 

JaVel
2 timer siden, Surikatt skrev:

Mannen skriver et innlegg om at han ikke er sjalu. Det kan virke som han har et slags eierforhold til henne ut fra det han skriver. Tenker det bringer en slags skam over han hvis hun får rundt ute alene. Han skriver han vet hvordan folk er. Akkurat, han er jo slik selv da siden han vokste opp der og har bodd der hele sitt liv. Det handler om kvinnesynet og det tenker jeg er ganske likt overalt. Det henger sammen med kultur og religion. 

Hjelpemeg for et klissete innlegg, ala vinden som rører min sjel etc. Fatter og begriper ikke at damer faller for den slags tullprat, nei gi meg en norsk mann som ikke fyller ørene mine med klissete, overfladisk prat ;) . 

JaVel
2 timer siden, Visvas skrev:

Nettopp det tror jeg også det handler om, at hun ikke skal bringe skam på han. Og dette har mye med at tyrkere er de største sladrekjærringene som finnes og alle vet alt om alle. Ikke tro du går ubemerket igjennom shoppinggata, de vil huske deg i flere år selv uten å ha snakket med de😂 

Hvis hun ikke "oppfører seg korrekt" så kommer det til å snakkes om. Dette takler han kanskje ikke? Med å oppføre seg korrekt så tenker jeg at hun kanskje viser hun blir smigret over å bli flørtet med, snakker for lenge og privat med en eller liknende. Siden hun ikke kjenner kulturen overhode så er det stor sjans for at dette skjer. 

Da ser det ut som han har løst dette med å "bure henne inne". Men det er jo overhode ikke greit. Kona hans kommer ned på ferie og burde ha opplevelser utenfor et hotellrom. At man kanskje er ferdig med disko og turistrestauranter med dansende flørtende kelnere er jo greit nok, men det er da vitterlig millioner av andre ting å gjøre på egenhånd. 

Damen er jo 10 år eldre enn ham, så man skulle jo tro at hun var i full stand til å ta vare på seg selv, men neida her skal hun " bures inne" slik at hun ikke blir påkjørt av en bil ;) . Hva er det med mange damer som faller for den slags " beskyttende" menn, jeg hadde blitt ganske så irritert om noen skulle " beskytte" meg fra å snakke med tilfeldige menn som jeg møtte i køen på Kiwi, i tilfelle jeg plutselig fikk lyst å ha sex med  dem.makan.. eller bli beskyttet fra å bil påkjørt som om jeg var 3 år gammel, og ikke hadde skjønt at å løpe ut i veien foran en bil, ikke var det smarteste man kunne gjøre..

Edited by JaVel