Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Minipilla skrev (7 timer siden):

Er campingvognen pusset opp til å ikke inneholde bord? Altså sengene er gjort faste og de ikke har mulighet til å sitte med bord? Det må i så fall være utrolig upraktisk. 

Å der har hun jaggu laget sofa og bord til din store glede(vil jeg tro) 🤣😎

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jonette skrev (1 time siden):

Og noen måtte kritisere påkledningen til jenta..."Møkkete strømpebukse og åpen body"  🙄 

Si at du tuller nå. Lurer virkelig på hvem som skriver slike kommentarer på en blogg og kritiserer påkledningen til datteren. Håper at den som skrev en sånn kommentar ikke har barn selv. Hvis h_n har barn regner jeg med at barna er rene 24/7.

De er barn, og barn river av seg klær og de holder seg langt fra rene 24 timer i døgnet. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonette skrev (2 timer siden):

Og noen måtte kritisere påkledningen til jenta..."Møkkete strømpebukse og åpen body"  🙄 

Hjelpes. La ikke en gang merke til det, måtte inn og dobbeltsjekke på bloggen. Trodde alle visste at vanlige små barn ikke er helt som voksne. At noen bloggere viser barna sine som små utstillingsdukker er et narrativ i øyeblikket 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at det å pusse opp en campingvogn ikke er noe problem for hvem som helst selv om man ikke er handy. På spørsmål om hvorfor H ikke har gjort noe svarer hun at det blir for dyrt med materialer fordi han gjør feil hele tiden. Så alle kan gjøre det, utenom H?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (22 minutter siden):

Hun skriver at det å pusse opp en campingvogn ikke er noe problem for hvem som helst selv om man ikke er handy. På spørsmål om hvorfor H ikke har gjort noe svarer hun at det blir for dyrt med materialer fordi han gjør feil hele tiden. Så alle kan gjøre det, utenom H?

Det kan jo hende at han ikke er flink med oppussing da og da forstår jeg MA godt at hun vil gjøre det selv. Jeg ville gjort det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (22 minutter siden):

Hun skriver at det å pusse opp en campingvogn ikke er noe problem for hvem som helst selv om man ikke er handy. På spørsmål om hvorfor H ikke har gjort noe svarer hun at det blir for dyrt med materialer fordi han gjør feil hele tiden. Så alle kan gjøre det, utenom H?

Altså, den setningen blir bare så skikkelig nedgraderende og nedlatende mot H, men men, hun mente det sikkert ikke sånn er hva hun vil svare på det 🤣

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FotbaIlflua skrev (23 minutter siden):

Hun skriver at det å pusse opp en campingvogn ikke er noe problem for hvem som helst selv om man ikke er handy. På spørsmål om hvorfor H ikke har gjort noe svarer hun at det blir for dyrt med materialer fordi han gjør feil hele tiden. Så alle kan gjøre det, utenom H?

Synes jeg er ganske så nedlatende å si om sin partner, spesielt siden hun viser alt hun selv gjør om igjen hele tiden. Samt finishen hennes heller ikke er perfekt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visvas skrev (Akkurat nå):

Synes jeg er ganske så nedlatende å si om sin partner, spesielt siden hun viser alt hun selv gjør om igjen hele tiden. Samt finishen hennes heller ikke er perfekt. 

Det synes ikke jeg at hun gjør. Hvis H ikke er så flink med oppussing så forstår jeg MA godt at hun stoler mer på seg selv. Det er mye min samboer er dårlig på som jeg mener jeg kan bedre og jeg legger ikke to pinner i kors for å si at jeg kan ta meg av det jeg er god på så får han gjøre det han er flink på. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (Akkurat nå):

Det synes ikke jeg at hun gjør. Hvis H ikke er så flink med oppussing så forstår jeg MA godt at hun stoler mer på seg selv. Det er mye min samboer er dårlig på som jeg mener jeg kan bedre og jeg legger ikke to pinner i kors for å si at jeg kan ta meg av det jeg er god på så får han gjøre det han er flink på. 

Tja, jeg kunne kanskje sagt noe slikt om mannen min til mine nærmeste venner, men ikke på en offentlig blogg. 

Nå er det jo ikke første gang hun stiller seg over han så det blir vel lett man reagerer på noe man kanskje normalt ikke hadde reagert på. 

Vet ikke hvor mange ganger hun har sagt/skrevet at hun har pusset opp denne vognen helt alene. Men hvor var jentungen? Passet hun seg helt selv? Hvis H hadde jentungen mens mor pusset opp vogna så har han jo bidratt til oppussingen han også. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visvas skrev (2 minutter siden):

Tja, jeg kunne kanskje sagt noe slikt om mannen min til mine nærmeste venner, men ikke på en offentlig blogg. 

Nå er det jo ikke første gang hun stiller seg over han så det blir vel lett man reagerer på noe man kanskje normalt ikke hadde reagert på. 

Vet ikke hvor mange ganger hun har sagt/skrevet at hun har pusset opp denne vognen helt alene. Men hvor var jentungen? Passet hun seg helt selv? Hvis H hadde jentungen mens mor pusset opp vogna så har han jo bidratt til oppussingen han også. 

Hun snakket han jo alltid nedlatende om han og behandler han som et barn. Skjønner ikke at han gidder.  

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (5 minutter siden):

Hun snakket han jo alltid nedlatende om han og behandler han som et barn. Skjønner ikke at han gidder.  

Det gjør hun ikke. Da har du ikke lest bloggen hennes godt nok. Hun snakker aldri nedlatende om ham og hun skryter av at han er flink. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (4 minutter siden):

Hun snakket han jo alltid nedlatende om han og behandler han som et barn. Skjønner ikke at han gidder.  

Nei, jeg synes rett og slett det er vondt å lese innimellom. Hun har jo fått det påpekt veldig mange ganger så hun bryr seg nok ikke om hvordan hun framstiller han og seg selv. 

...går ikke å gjemme seg bak det at vi misforstår hva hun skriver med vilje lengere. Dette har pågått over år, hun er veldig klar over hva hun gjør. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (5 timer siden):

De kan ha campingbord og stoler med seg som en løsning. Ser ikke helt problemet jeg men ser alltid løsninger selv. Kunne glatt gjort det samme som MA og satset på soveplasser i stedet for bord og sofa i en campingvogn. 

 Kjedelig å ikke kunne sitte inne om det skulle blir drittvær/kaldt/mye vind en dag da. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visvas skrev (8 minutter siden):

Nei, jeg synes rett og slett det er vondt å lese innimellom. Hun har jo fått det påpekt veldig mange ganger så hun bryr seg nok ikke om hvordan hun framstiller han og seg selv. 

...går ikke å gjemme seg bak det at vi misforstår hva hun skriver med vilje lengere. Dette har pågått over år, hun er veldig klar over hva hun gjør. 

Synes ikke hun snakker nedlatende om H i det hele tatt. Da tror jeg dere tolker MA galt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (8 minutter siden):

Synes ikke hun snakker nedlatende om H i det hele tatt. Da tror jeg dere tolker MA galt.

Det har aldri slått deg at du tolker feil? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (15 minutter siden):

Det har aldri slått deg at du tolker feil? 

Nei, hva med deg? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tarantulla

Mette har sagt at hun har vært alene lenge og er vant til å gjøre ting selv. At hun sliter med å slippe fra seg ansvaret er kanskje ikke så viktig i det store og hele. Kanskje funker det greit at hun gjør det praktiske med vognen siden hun er den som betaler for det akkurat nå, mens H koser seg med lillejenta? Kanskje tar han husarbeidet i større grad?

Jeg ser ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tarantulla skrev (6 minutter siden):

Kanskje funker det greit at hun gjør det praktiske med vognen siden hun er den som betaler for det akkurat nå, mens H koser seg med lillejenta? Kanskje tar han husarbeidet i større grad?

Jeg ser ikke problemet.

Hvis hun velger å gjøre det praktiske og ha styringen og kontrollen fordi hun er den som betaler, så er det så nedlatende og trist ovenfor H at jeg mangler ord. Hun har selv valgt et liv der hun vil være hovedforsørgeren og det bør absolutt ikke ha betydning i hverdagen og H bør på ingen måte "straffes" for at hun er den som betaler. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
Lunabelle skrev (Akkurat nå):

Hvis hun velger å gjøre det praktiske og ha styringen og kontrollen fordi hun er den som betaler, så er det så nedlatende og trist ovenfor H at jeg mangler ord. Hun har selv valgt et liv der hun vil være hovedforsørgeren og det bør absolutt ikke ha betydning i hverdagen og H bør på ingen måte "straffes" for at hun er den som betaler. 

Som utenforstående har vi ikke innblikk i hvordan Mette og H har det sammen, og kan derfor ikke anta at han oppfatter det som nedlatende. Jeg synes faktisk det er nedlatende og trist å anta at H lider av dette på noen måte, eller at dette er sånn det alltid kommer til å være. Kanskje stortrives han med livet slik det er nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tarantulla skrev (31 minutter siden):

Som utenforstående har vi ikke innblikk i hvordan Mette og H har det sammen, og kan derfor ikke anta at han oppfatter det som nedlatende. Jeg synes faktisk det er nedlatende og trist å anta at H lider av dette på noen måte, eller at dette er sånn det alltid kommer til å være. Kanskje stortrives han med livet slik det er nå?

Jeg synes det er dårlig gjort å synse, spekulere og mene ting som MA aldri har skrevet noe om på bloggen sin. Jeg har fulgt bloggen til MA fra hun begynte å blogge og hun har aldri skrevet nedlatende ting om H. Aldri. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...