Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

anon15 skrev (1 time siden):

Noen som vet hva som har skjedd med Mette Ask? har hun sluttet som influenser?

Har du prøvd å spørre henne?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon15 skrev (2 timer siden):

Noen som vet hva som har skjedd med Mette Ask? har hun sluttet som influenser?

Hun er aktiv på Instagram 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon15 skrev (21 timer siden):

Noen som vet hva som har skjedd med Mette Ask? har hun sluttet som influenser?

Har hun noengang vært en? Bortsett fra i egne øyne? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruenFraHavet skrev (24 minutter siden):

Har hun noengang vært en? Bortsett fra i egne øyne? 

Tror ikke hun ser seg selv som en influenser siden hun har beina godt plantet på jorden, har fullt opp med jobb, mann, barn og barnebarn. 

Jeg ser på henne som en jordnær og voksen blogger som tør å ta egne valg. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

reiseglad skrev (3 minutter siden):

Har hun kommet seg avgårde på ferie med campingvognen?

Hun holder på å pusse den opp. Oppdateringer på insta Story 👍🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig hyller noen god idé i campingvogn? Ser for meg kopper og pynt fly rundt under kjøring. Alternativt må alt pakkes bort ved hver forflytning. Lurte litt på hvorfor hun fjernet overskapene, skulle tro tilstrekkelig og sikker lagringsplass var alfa og omega i en liten vogn.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (53 minutter siden):

Er egentlig hyller noen god idé i campingvogn? Ser for meg kopper og pynt fly rundt under kjøring. Alternativt må alt pakkes bort ved hver forflytning. Lurte litt på hvorfor hun fjernet overskapene, skulle tro tilstrekkelig og sikker lagringsplass var alfa og omega i en liten vogn.

Tenkte jeg også, men satser på at hun har en plan. Hun snakker litt om vekt så kan hende hun ønsker å ta bort vekt for å komme innafor vekta med folk og "pikkpakk"? Men ja, alt av vanogcampingkontoer jeg følger har prioritert ting som kan lukkes ved transport så synes det var merkelig å ta bort skap og sette inn ei hylle. 

Hun har iallefall nok å gjøre den siste uken mot avreise. Trodde hun sa sønnens rom var ferdig, men på story i dag var det temmelig ribbet. Har hun revet det hun først bygde? 

Stå på vilje har hun iallefall. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun skal ha creds for det prosjektet hun har gått all in på med den campingvogna! Hun er jammen ikke mørkredd på hverken ene eller andre måten den dama der, det er iallfall sikkert.
Utrolig kreativ og handy!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (10 minutter siden):

Synes hun skal ha creds for det prosjektet hun har gått all in på med den campingvogna! Hun er jammen ikke mørkredd på hverken ene eller andre måten den dama der, det er iallfall sikkert.
Utrolig kreativ og handy!

Enig! Utrolig pågangsmot og stayerevne.

Men lurer nå litt på hvor dyr den vognen blir til slutt, veldig mye shopping underveis, i tillegg til tiden som har gått med. Håper de kommer i mål uten å ruineres.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik hun innreder vogna ser det ut til at vogna skal stå parkert på et sted,  ellers vil det bli mye jobb med og rydde vekk og sikre alt som blir liggende/hengende løst.

Ros skal hun ha for pågangsmotet!👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (37 minutter siden):

Slik hun innreder vogna ser det ut til at vogna skal stå parkert på et sted,  ellers vil det bli mye jobb med og rydde vekk og sikre alt som blir liggende/hengende løst.

Ros skal hun ha for pågangsmotet!👍

Mye jobb å rydde vekk en hylle? Eller er det mer jeg ikke har fått med meg? 🤷🏼‍♀️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er rart at hun velger åpen-hylle-løsning på kjøkkenet. Hun må jo rydde bort og sikre alle glass/kopper/kar før de kjører, hvis ikke vil alt i hyllen rase ut i første sving. 

Imponerende innsats hun har gjort; hun har jo revet alt og bygget opp hele campingvognen på nytt. Så og si bare skallet igjen etter at hun var ferdig å rive pga det ble oppdaget råte i veggene etterhvert som hun rev. Håper hun ikke ga så mye for vogna, hun kjøpte jo egentlig bare et skall. Total renovering. 

Men tror vogna blir fin når hun blir ferdig :) 

Også imponert over at hun har bygget ei ny campingvogn innimellom en nattvaktjobb og en ekstrajobb! Kan ikke ha blitt mye soving på henne 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (22 timer siden):

Synes du det var en god artikkel/kronikk?

Jeg personlig kjente meg ikke helt igjen. Jeg har vært i Dyreparken med mine barn - både med og uten faren. Det gikk kjempefint. Og vi hadde kommet ut uten noen suvernier hadde ikke faren gått bananas i Kaptein Sabeltann-butikken. Det ble ikke brukt store summer på noe bortsett fra inngangsbilletten, vi hadde medbrakt mat til lunsj/mellommåltider, og kjøpte god pizza på stedet til middag.

Det som HADDE ødelagt ferien min, hadde vært en så (selvmed)lidende og negativ person som kronikkforfatter. 😅

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ellevill skrev (3 minutter siden):

Synes du det var en god artikkel/kronikk?

Jeg personlig kjente meg ikke helt igjen. Jeg har vært i Dyreparken med mine barn - både med og uten faren. Det gikk kjempefint. Og vi hadde kommet ut uten noen suvernier hadde ikke faren gått bananas i Kaptein Sabeltann-butikken. Det ble ikke brukt store summer på noe bortsett fra inngangsbilletten, vi hadde medbrakt mat til lunsj/mellommåltider, og kjøpte god pizza på stedet til middag.

Det som HADDE ødelagt ferien min, hadde vært en så (selvmed)lidende og negativ person som kronikkforfatter. 😅

Kronikken er jo skrevet med snert av ironi. Men kommentarene var gjenkjennelige, har hørt lignende fra venner. Mine barn har derfor blitt snytt for opplevelsen, det har aldri fristet (oss voksne).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villa Gjennomtrekk

Mette står virkelig på for seg  og sine. Jeg har ikke det minste greie på campingvogner, men jeg håper hun lykkes med prosjektet sitt, og at ferien hun har lagt opp til svarer til forventningene.. Det har hun fortjent.

Men hånden på hjertet, jeg hadde ikke klart å jobbe natt, vært mamma og i tillegg bygge på en campingvogn. Jeg har jobbet natt, og jeg synes dagene etter en vakt var drittunge. 

Endret av Villa Gjennomtrekk
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (På 9.7.2021 den 8.51):

Slik hun innreder vogna ser det ut til at vogna skal stå parkert på et sted,  ellers vil det bli mye jobb med og rydde vekk og sikre alt som blir liggende/hengende løst.

Ros skal hun ha for pågangsmotet!👍

Imponerende pågangsmot :) 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (På 10.7.2021 den 9.53):

Synes du det var en god artikkel/kronikk?

Jeg personlig kjente meg ikke helt igjen. Jeg har vært i Dyreparken med mine barn - både med og uten faren. Det gikk kjempefint. Og vi hadde kommet ut uten noen suvernier hadde ikke faren gått bananas i Kaptein Sabeltann-butikken. Det ble ikke brukt store summer på noe bortsett fra inngangsbilletten, vi hadde medbrakt mat til lunsj/mellommåltider, og kjøpte god pizza på stedet til middag.

Det som HADDE ødelagt ferien min, hadde vært en så (selvmed)lidende og negativ person som kronikkforfatter. 😅

Jeg kjente meg heller heldigvis ikke igjen i den artikkelen 😆😅 Hadde noen helt supre dager i Dyreparken med mann og barn i år, helt topp for både store og små! Kan virkelig anbefale å ta en tur dit 😃

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...