Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Jeg synes Mette er helt utrolig når det kommer til kreativitet og pågangsmot. Om jeg bare hadde hatt en brøkdel av hennes evner der, så ville mye blitt gjort..!

Hun har inspirert meg til å male kjøkkenet mitt til høsten. Sånn bare FYI 😅

Håper ferien blir alt de har ønsket seg, og mer til 😁

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yrsa skrev (14 minutter siden):

Jeg synes Mette er helt utrolig når det kommer til kreativitet og pågangsmot. Om jeg bare hadde hatt en brøkdel av hennes evner der, så ville mye blitt gjort..!

Hun har inspirert meg til å male kjøkkenet mitt til høsten. Sånn bare FYI 😅

Håper ferien blir alt de har ønsket seg, og mer til 😁

Enig 👍 Hun inspirerer meg også 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villa Gjennomtrekk

Mette har snekkerferdigheter, og jeg beundrer henne for at hun både river og innreder på nytt. Og hvor henter hun energien og pågangsmotet fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JaVel skrev (3 minutter siden):

Hun har ikke skrevet i bloggen på over 1 måned,så hvor får dere informasjonen fra? 

Instastory 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøy å sveipe innom denne tråden og se at stemningen har snudd. Eller rettere sagt at det stort sett er andre som kommenterer, og da i et mer positivt perspektiv.

Klokt valg av Mette, å verne mer om sitt privatliv. Da blir det mindre vann på mølla til de som bare MÅ finne den minste negative ting å blåse opp, og som har en virkelig beundringsverdig evne til å finne noe å kritisere. 

Og FOR en imponerende innsats med den vogna, da! Håper det mest vesentlige blir klart før avreise, og at de får en super ferie i det fantastiske sommerværet som er meldt for Sørlandet neste uke. Det er virkelig vel unt!!👏🏻👏🏻👏🏻

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt artig å følge hennes oppussing av campingvognen, og som sagt beundrer jeg pågangsmot og innsats, men slutter aldri å undre meg over hvordan hun prioriterer pynt, farger og overflater før alt er funksjonelt.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt svett av alle rundene hun har med å gjøre om igjen ting hun allerede har gjort. Både pga tid, energi og penger, men det er meg. Jeg er planlegger kanskje for mye igjen, så vi er i ytterkantene ang oppussing også😅

Men morro å se hva man faktisk kan rive og bygge opp selv i en campingvogn, skulle ønske vi fikk se mer av den delen.  Jeg hadde nok ikke turt pga jeg ikke kan nok ang sikkerhet, vekt, avstiving, ect, men ser jo det oftest går bra. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del. Stå på vilje er det nok, men jeg skjønner ikke hastverket? Å fremskynde ferien når fremkomstmiddelet og overnattingen ikke er ferdig virker unødvendig og lite gjennomtenkt. Å haste så avgårde med en campingvogn som knapt har tørket etter maling innvendig og ihvertfall ikke fått luftet seg, for hva? Overnatte på ferjekaien en halvtime hjemmefra. Hva er vitsen med det? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo typisk M tenkte jeg, enda en gang noe halvferdig. Pågangsmot har hun, hun har virkelig stått på med den campingvogna! All mulig ros for det! Det jeg ikke helt forstår hvorfor ikke heller utsette ferien en dag i stedet for enda en gang avslutte jobben før hun er ferdig? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vanskelig å forstå dette hastverket når man ikke får mer info. 

Ståpåvilje har hun til gangs, men så var det denne gjennomføringen da. Fra å skulle være ferdig med maling to dager før avreise så de fikk lufta ut skikkelig til å både male og tapetsere "en halvtime" før avreise 🤷‍♀️ 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visvas skrev (13 timer siden):

Jeg blir helt svett av alle rundene hun har med å gjøre om igjen ting hun allerede har gjort. Både pga tid, energi og penger, men det er meg. Jeg er planlegger kanskje for mye igjen, så vi er i ytterkantene ang oppussing også😅

Men morro å se hva man faktisk kan rive og bygge opp selv i en campingvogn, skulle ønske vi fikk se mer av den delen.  Jeg hadde nok ikke turt pga jeg ikke kan nok ang sikkerhet, vekt, avstiving, ect, men ser jo det oftest går bra. 

 

Selvfølgelig fant man noe negativt å si om MA sitt campingvognprosjekt. 

Jeg blir inspirert av MA til å prøve på et oppussingsprosjekt selv for jeg har hatt lyst til å kjøpe en gammel campingvogn selv for  pusse opp. Mette inspirerer meg :) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tarantulla

Hun har skikkelig guts som begynner på en sånn oppussing uten masse forkunnskaper, men det ser ut som hun får det virkelig bra til! Tittet på stories på IG, og hun har jo god innsikt i hva hun holder på med. Kjempeinspirerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tarantulla skrev (1 time siden):

Hun har skikkelig guts som begynner på en sånn oppussing uten masse forkunnskaper, men det ser ut som hun får det virkelig bra til! Tittet på stories på IG, og hun har jo god innsikt i hva hun holder på med. Kjempeinspirerende!

Enig med deg 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Villa Gjennomtrekk
Poyse skrev (2 timer siden):

…men dynetrekk på dyna, det gidder hun ikke å ta seg bryet med……

- og det sjeneres du av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
Poyse skrev (12 timer siden):

…men dynetrekk på dyna, det gidder hun ikke å ta seg bryet med……

Måtte du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poyse skrev (12 timer siden):

…men dynetrekk på dyna, det gidder hun ikke å ta seg bryet med……

Du har forklaringen på bloggen nå 😊 hun er bare ett menneske som oss andre 😊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poyse skrev (12 timer siden):

…men dynetrekk på dyna, det gidder hun ikke å ta seg bryet med……

Huff så ille 😄 Hvis det sjenerer trenger du ikke følge. Hun viser bare at hun er en jordnær influenser med beina godt plantet på bakken.  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...