Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

1974bloggen skrev (På 2021-7-24 den 9.44):

Men jeg lurer på noe, ser at en har spurt i kommentar feltet hennes også. Er det vanlig at barn hvor en av foreldrene ikke er norske at barna går med strømpebukse selv i varmen? Jeg befinner meg i samme område som henne og ser de fleste barn går med bare legger  og så kommer bildene av jenta til M og H med strømpebukse 

Blande seg bort i om et barn går med strømpebukse eller ikke er det dummeste noen blander seg bort i. Da leter de med lupe etter noe å ta MA for. Jeg blir mer og mer oppgitt over de som av og til kommenterer hos bloggerne. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (1 time siden):

Blande seg bort i om et barn går med strømpebukse eller ikke er det dummeste noen blander seg bort i. Da leter de med lupe etter noe å ta MA for. Jeg blir mer og mer oppgitt over de som av og til kommenterer hos bloggerne. 

Her leste jeg det som en generelt spørs,ål og ikke for å ta M for dette?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tasjansen skrev (10 minutter siden):

Her leste jeg det som en generelt spørs,ål og ikke for å ta M for dette?

Jeg leste samme spørsmålet på bloggen til MA jeg også og jeg syntes det virket som kritikk i måten den anonyme kommenterte på. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye jeg kan ta Mette på, og garantert mer kan man finne men man må kunne stille et spørsmål, jeg hadde faktisk tenkt å spørre det samme spørsmålet selv men slapp det da andre gjorde det. For meg faller det rart når andre i den familien går i kort bukse så skal lille jenta gå i strømpebukse . 
 

og ja jeg stiller også spørsmålet hva er poenget med å filme andre mennesker, men jeg tenker at henne om det. Men for deg å si at spørsmålet om hvorfor jenta går i strømpebukse er kritisk stilt , vel da lurer jeg på om hvor lite som skal til for deg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette vekker sønnen og kaster han ut av sin egen seng fordi hun skal ta bilde til bloggen..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (9 minutter siden):

Mette vekker sønnen og kaster han ut av sin egen seng fordi hun skal ta bilde til bloggen..

Sover? 

Tror du må lese på nytt!!

 

Screenshot_20210725-195830_Instagram.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (1 time siden):

Mette vekker sønnen og kaster han ut av sin egen seng fordi hun skal ta bilde til bloggen..

Kan du ikke i det minste skrive det som er rett

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (1 time siden):

Mette vekker sønnen og kaster han ut av sin egen seng fordi hun skal ta bilde til bloggen..

"Huff" så forferdelig. Hold til fakta for hva som skjedde. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapper av eller sover, ja ja, det er nesten same shit, og skal hun ta bilde, hvorfor ikke vente til sønnen ikke er der? Neida, det går jo ikke an......må jo få tatt bilde NÅ så det kan bli lagt ut litt spons på bloggen, kan ikke ta hensyn til sønnen da nei 🤢

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (46 minutter siden):

Slapper av eller sover, ja ja, det er nesten same shit, og skal hun ta bilde, hvorfor ikke vente til sønnen ikke er der? Neida, det går jo ikke an......må jo få tatt bilde NÅ så det kan bli lagt ut litt spons på bloggen, kan ikke ta hensyn til sønnen da nei 🤢

Jeg synes det er en uting å henge seg opp i akkurat en slik kommentar som det vedkommende gjorde. Tydelig kan ikke MA gjøre noe uten at hennes iherdige kritikere slenger med noe negativt. 

Enda en gang priser jeg meg lykkelig for at jeg aldri har tenkt tanken på å ha blogg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det er en uting å henge seg opp i akkurat en slik kommentar som det vedkommende gjorde. Tydelig kan ikke MA gjøre noe uten at hennes iherdige kritikere slenger med noe negativt. 

Enda en gang priser jeg meg lykkelig for at jeg aldri har tenkt tanken på å ha blogg. 

DU syns det er en uting ja, men alle har sin rett til å mene om noe, hva det nå enn måtte være, og her mener jeg vedkommende har et poeng.......for hvorfor skal MA på død og liv forstyrre sønnen bare for å ta et bilde hun gjerne kunne tatt enten før eller etter at sønnen var der? Fortell meg det du 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det er en uting å henge seg opp i akkurat en slik kommentar som det vedkommende gjorde. Tydelig kan ikke MA gjøre noe uten at hennes iherdige kritikere slenger med noe negativt. 

Enda en gang priser jeg meg lykkelig for at jeg aldri har tenkt tanken på å ha blogg. 

Ja, så sekundärkränkta som många som försvarar MA blir är det nog lika bra. 
 

Jag förstår inte grejen med att MA ens kommentarer detta med sonen. Han synes ju inte på bilden, ergo behövde det inte nämnas. Det nämns för att få en reaktion. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei2016 skrev (9 minutter siden):

Ja, så sekundärkränkta som många som försvarar MA blir är det nog lika bra. 
 

Jag förstår inte grejen med att MA ens kommentarer detta med sonen. Han synes ju inte på bilden, ergo behövde det inte nämnas. Det nämns för att få en reaktion. 

Ja, det er nok like greit det ja, helt klart 😄

Og ja, MA hadde ikke behøvd å nevne sønnen i det hele tatt, bare ta det jævla bildet, skriv om det, men hvorfor utbrodere noe mer om det? Jaja, jalla-greier er disse posterne også, ikke verdt noe kjøp uansett, så jeg bryr meg ikke 🤣

Endret av Skrottefar
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (18 minutter siden):

DU syns det er en uting ja, men alle har sin rett til å mene om noe, hva det nå enn måtte være, og her mener jeg vedkommende har et poeng.......for hvorfor skal MA på død og liv forstyrre sønnen bare for å ta et bilde hun gjerne kunne tatt enten før eller etter at sønnen var der? Fortell meg det du 

Det er da ikke sikkert hun forstyrret sønnen en gang. Hva om hun ikke gjorde det? Fortelle meg det du. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei2016 skrev (18 minutter siden):

Ja, så sekundärkränkta som många som försvarar MA blir är det nog lika bra. 
 

Jag förstår inte grejen med att MA ens kommentarer detta med sonen. Han synes ju inte på bilden, ergo behövde det inte nämnas. Det nämns för att få en reaktion. 

Det er slik som jeg kan finne på å kommentere på min snap til mine venner når jeg spøker med mine barn at de er i veien. Jeg tror ikke det var for å skape reaksjon.

Det er MA sine kritikere som tror alt det MA skriver er for å få reaksjon.

MA kan ikke gjøre noe uten at noen finner den minste lille ting for å kritisere henne. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (3 minutter siden):

Det er da ikke sikkert hun forstyrret sønnen en gang. Hva om hun ikke gjorde det? Fortelle meg det du. 

Sønnen slappet av, MEN fikk ikke fortsette med det siden MA bare MÅTTE ta et bilde, i min verden så er det å forstyrre noen som slapper av, eller hva?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heartgirl skrev (1 minutt siden):

Det er slik som jeg kan finne på å kommentere på min snap til mine venner når jeg spøker med mine barn at de er i veien. Jeg tror ikke det var for å skape reaksjon.

Det er MA sine kritikere som tror alt det MA skriver er for å få reaksjon.

MA kan ikke gjøre noe uten at noen finner den minste lille ting for å kritisere henne. 

Bara påminner om att den här tråden omhandlar MA och inte dig, så vad du skickar iväg till dina vänner och din intention bakom dina val är inte relevant i det här sammanhanget. 

Hela poängen med en blogg och bloggande i sig är just att skapa en reaktion. Man kan gärna hoppas på en positiv sådan, men igen kan man inte bestämma mottagers reaktion. Tyvärr, vill någon säga. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1974bloggen skrev (16 timer siden):

Jeg har mye jeg kan ta Mette på, og garantert mer kan man finne men man må kunne stille et spørsmål, jeg hadde faktisk tenkt å spørre det samme spørsmålet selv men slapp det da andre gjorde det. For meg faller det rart når andre i den familien går i kort bukse så skal lille jenta gå i strømpebukse . 
 

og ja jeg stiller også spørsmålet hva er poenget med å filme andre mennesker, men jeg tenker at henne om det. Men for deg å si at spørsmålet om hvorfor jenta går i strømpebukse er kritisk stilt , vel da lurer jeg på om hvor lite som skal til for deg.

Det var to personer i langbukser i bakgrunnen på bildet av datteren i strømpebukse da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (11 timer siden):

Sønnen slappet av, MEN fikk ikke fortsette med det siden MA bare MÅTTE ta et bilde, i min verden så er det å forstyrre noen som slapper av, eller hva?

Gutter i den alderen der hopper og spretter og slapper av med iPad om hverandre. Så tror ikke sønnen tok så skade av å hoppe ut av bildet akkurat 😉

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, 1974bloggen said:

Jeg har mye jeg kan ta Mette på, og garantert mer kan man finne men man må kunne stille et spørsmål, jeg hadde faktisk tenkt å spørre det samme spørsmålet selv men slapp det da andre gjorde det. For meg faller det rart når andre i den familien går i kort bukse så skal lille jenta gå i strømpebukse . 
 

og ja jeg stiller også spørsmålet hva er poenget med å filme andre mennesker, men jeg tenker at henne om det. Men for deg å si at spørsmålet om hvorfor jenta går i strømpebukse er kritisk stilt , vel da lurer jeg på om hvor lite som skal til for deg.

Baby og barn har sartere hud enn voksne. I all hovedsak bør solbeskyttelsen for små bestå av klær, deretter solkrem.

For meg med barn ser det helt riktig ut at de små går i heldekkende klær når de voksne går med shorts.

Kilde: https://www.helsebiblioteket.no/pasientinformasjon/barn-og-unge/gode-rad-om-barn-og-sol

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...