Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Lady T skrev (1 time siden):

Det var da vel ikke det hun skrev? Jeg tolket det heeeeelt annerledes 😅 Jeg tolket det at hun mente at nå hadde hun funnet ut en «mal» eller hva man skal kalle det som alle kan følge, også H. Men at før hun fant opp «malen» ble det prøving og feiling - og at H feiler mer enn M (siden M har mer erfaring). Men NÅ - med M’s mal kan alle klare det. Var ikke diss av H slik jeg leste det. 

Da får vi være enige om å være uenige 🙂 Dette er ikke første gangen hun har skrevet på den måten om H, det er et mønster her.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FotbaIlflua skrev (5 minutter siden):

Da får vi være enige om å være uenige 🙂 Dette er ikke første gangen hun har skrevet på den måten om H, det er et mønster her.

Det er jeg uenig i😉

Du overså et MEN i den kommentaren fra Mette antar jeg.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady T skrev (2 minutter siden):

Det er jeg uenig i😉

Du overså et MEN i den kommentaren fra Mette antar jeg.  

Jeg overså ikke noe. Hva Mette mente å kommunisere og hva som ble oppfattet trenger ikke å være det samme. Men det er avsenders problem, ikke mottaker.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (9 minutter siden):

Da får vi være enige om å være uenige 🙂 Dette er ikke første gangen hun har skrevet på den måten om H, det er et mønster her.

Definitivt et mønster her, ellers har man jo ikke reagert. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite sidespor her

anng Smaska.no er sikkert bare jeg som ikke finner det, men kan det stemme at det ikke er oppgitt kontakt info og org nr på siden dens?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (2 minutter siden):

Bare et lite sidespor her

anng Smaska.no er sikkert bare jeg som ikke finner det, men kan det stemme at det ikke er oppgitt kontakt info og org nr på siden dens?

Jeg mener det sto det tidligere, men ikke nå, så da er vel "Om-delen" tatt bort

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (9 minutter siden):

Jeg mener det sto det tidligere, men ikke nå, så da er vel "Om-delen" tatt bort

Er en ikke lenger pliktig til å ha det?

Ser og at de har 5 på trustpilot

3 som har stemt

2 med 1gang stemt og 1 med 2 ganger stemt på noe 

 

 

Endret av Fru Uperfekt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (2 timer siden):

Bare et lite sidespor her

anng Smaska.no er sikkert bare jeg som ikke finner det, men kan det stemme at det ikke er oppgitt kontakt info og org nr på siden dens?

Kan det være så enkelt som at hun har skjult det nå når butikken er feriestengt? 🤔 så hun slipper henvendelser fra kunder osv?

Ett sånn smart Mette påfunn 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 minutt siden):

Kan det være så enkelt som at hun har skjult det nå når butikken er feriestengt? 🤔 så hun slipper henvendelser fra kunder osv?

Ett sånn smart Mette påfunn 🙈

I såtilfelle burde hun i det minste hatt en  en e-post adresse hun kunne nåes på (er en selvstendig næringsdrivende har en egentlig aldri ferie)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående campingvogn og hvem som har gjort hva kunne enkelt vært fikset med en setning som: "Nå har jeg pusset opp vogna og vi er klare til å dra."
Dette hadde blitt mer nøytralt fremstilt uten at man nedgraderer partner.

H. er sikkert flink til mange andre ting, og enkelte ting må man rett og slett lære.
Da må M. sette av tid og vise, og også sette av rom for eventuelt feiling. Problemet her er vel at hun har en plan, og at ting skal gjøres fort.
Kanskje han kan få prøve, feile og lære ved en senere anledning. 
Er man ny på et felt trenger man tid til å sette seg inn i ting, dette gjelder oss alle ved nye ting og erfaringer.

Første dag på ny jobb er et eksempel- man føler seg helt lost og føler ikke man kan noe, men gi det litt tid og opplæring så vil man etter hvert bli trygg på det man skal utføre.

Endret av Elfy
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (15 timer siden):

Er en ikke lenger pliktig til å ha det?

Ser og at de har 5 på trustpilot

3 som har stemt

2 med 1gang stemt og 1 med 2 ganger stemt på noe 

 

 

Jeg ser hun har Klarna som betalingsalternativ, og da skal det være informasjon om firmaet, angrefrist, kontaktinformasjon etc. Her risikerer hun at Klarna avslutter samarbeidet hvis de oppdager det.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (17 timer siden):

Kan det være så enkelt som at hun har skjult det nå når butikken er feriestengt? 🤔 så hun slipper henvendelser fra kunder osv?

Ett sånn smart Mette påfunn 🙈

Jeg fant det jeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1974bloggen skrev (53 minutter siden):

Jeg fant det jeg

Jepp, hun har gjort det synlig igjen nå etter at Cassio skrev det i forhold til Klarna. Det beviser bare at det var ett av Mette's smarte triks i forbindelse med feriestengt butikk 🙈😎🤣

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1974bloggen skrev (2 timer siden):

Jeg fant det jeg

Ser det er lagt inn nå, var ikke det når jeg så etter første gangen. 
Merkelig at husnr ikke er lagt inn, den står på brreg

Endret av Fru Uperfekt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (23 minutter siden):

Ser det er lagt inn nå, var ikke det når jeg så etter første gangen. 
Merkelig at husnr ikke er lagt inn, den står på brreg

Var ikke der i går nei, så det er nok lagt inn igjen etter at det ble nevnt i går og i dag.

Og hva er greia med å fjerne den infoen bare fordi man har sommerstengt? Bedriften har jo ikke opphørt den perioden liksom 🤣

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men jeg lurer på noe, ser at en har spurt i kommentar feltet hennes også. Er det vanlig at barn hvor en av foreldrene ikke er norske at barna går med strømpebukse selv i varmen? Jeg befinner meg i samme område som henne og ser de fleste barn går med bare legger  og så kommer bildene av jenta til M og H med strømpebukse 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1974bloggen skrev (1 time siden):

Men jeg lurer på noe, ser at en har spurt i kommentar feltet hennes også. Er det vanlig at barn hvor en av foreldrene ikke er norske at barna går med strømpebukse selv i varmen? Jeg befinner meg i samme område som henne og ser de fleste barn går med bare legger  og så kommer bildene av jenta til M og H med strømpebukse 

Har jeg aldri lagt merke til hos andre.  Kanskje hun synes det er mer praktisk om jenta leker i sanden og da ikke får masse sand under bleia

Endret av Anneisabell
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt å blitt filmet og lagt på en offentlig snap på denne måten. Tar jeg bilder på strand er jeg veldig påpasselig med å ikke få med andre. Det er lov å tenke seg litt om. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (45 minutter siden):

Jeg hadde ikke likt å blitt filmet og lagt på en offentlig snap på denne måten. Tar jeg bilder på strand er jeg veldig påpasselig med å ikke få med andre. Det er lov å tenke seg litt om. 

Helt enig. Og jeg har tenkt mye på det der. Ikke bare når det gjelder Mette men de andre bloggerne også. Hva er poenget liksom

Endret av tasjansen
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...