Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Ja, der er mest logisk å anta at hun poster lite om dagen for å provosere, og lokke til seg lesere. Ikke fordi hun er travel med 2 jobber, oppussing av campingvogn som må være klar til ferien, barn, mann, hus og hage.

Selvsagt. :ironi:

Nivået på denne tråden når stadig nye lavmål. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ina89 skrev (1 time siden):

Jeg har den samme jobben som henne, kun med mer ansvar da jeg er sykepleier, og ikke hjelpepleier, og jeg vil påstå at arbeidet i seg selv, jobb og familie, samt oppussing ikke er mer slitsomt enn andre jobber, så at hun ikke har oppdatert bloggen sin på to uker ser jeg på som en godt brukt strategi for å få flere følgere. Det er jo ikke til å skyve under en stol at folk blir nysgjerrige ved en så plutselig og «ut av det blå» stillhet fra en dame som vanligvis deler alt og litt til 👏🏼 Kreds til henne though, hun klarer jo å provosere, noe jeg antar er hensikten med bloggingen. Kan ikke se noen annen fornuftig grunn til at et godt voksen dame har så liten grad av sosiale antenner.. 🤔

Hvem er det hun provoserer?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina89 skrev (3 timer siden):

Jeg har den samme jobben som henne, kun med mer ansvar da jeg er sykepleier, og ikke hjelpepleier, og jeg vil påstå at arbeidet i seg selv, jobb og familie, samt oppussing ikke er mer slitsomt enn andre jobber, så at hun ikke har oppdatert bloggen sin på to uker ser jeg på som en godt brukt strategi for å få flere følgere. Det er jo ikke til å skyve under en stol at folk blir nysgjerrige ved en så plutselig og «ut av det blå» stillhet fra en dame som vanligvis deler alt og litt til 👏🏼 Kreds til henne though, hun klarer jo å provosere, noe jeg antar er hensikten med bloggingen. Kan ikke se noen annen fornuftig grunn til at et godt voksen dame har så liten grad av sosiale antenner.. 🤔

Merkelig konklusjon 😅 Men men, vi er forskjellig og godt er det 😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (3 timer siden):

Ja, der er mest logisk å anta at hun poster lite om dagen for å provosere, og lokke til seg lesere. Ikke fordi hun er travel med 2 jobber, oppussing av campingvogn som må være klar til ferien, barn, mann, hus og hage.

Selvsagt. :ironi:

Nivået på denne tråden når stadig nye lavmål. 

Enig 😄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menca skrev (2 timer siden):

Hvem er det hun provoserer?

Hun provoserte Ina89 og thats it, tenker jeg. Ina89 er nok veldig lettprovosert. Kan ikke se noen annen fornuftig grunn til at et godt voksen dame har så liten grad av sosiale antenner.. 

 

(altså, hallo, ina89. Håper du hører selv hvor dumt det du skriver er!) 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (3 timer siden):

Ja, der er mest logisk å anta at hun poster lite om dagen for å provosere, og lokke til seg lesere. Ikke fordi hun er travel med 2 jobber, oppussing av campingvogn som må være klar til ferien, barn, mann, hus og hage.

Selvsagt. :ironi:

Nivået på denne tråden når stadig nye lavmål. 

Hun klarte det jo før hun plutselig forsvant, og det burde ikke være så vanskelig å legge inn et lite pip på snap eller bloggen om at hun kommer tilbake når hun har overskudd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diamant20 skrev (Akkurat nå):

Hun klarte det jo før hun plutselig forsvant, og det burde ikke være så vanskelig å legge inn et lite pip på snap eller bloggen om at hun kommer tilbake når hun har overskudd.

Men hvorfor? Hvem skylder hun å gi et pip til? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady T skrev (3 minutter siden):

Men hvorfor? Hvem skylder hun å gi et pip til? 

Hun skylder ingen, men for troverdighetens del burde hun gjort det. Men det er jo smart taktikk av henne og ikke si noe.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (Akkurat nå):

Hun skylder ingen, men for troverdighetens del burde hun gjort det. Men det er jo smart taktikk av henne og ikke si noe.

Det er vel et av hennes privilegerer at hun kan blogge så lite/ofte som hun vil.

Tror ikke det har med taktikk å gjøre. Er vel mer livet ... ☀️👙🍉😴🪁💃🏼 Noen ganger har man inspirasjon og tid, andre ganger ikke. 
 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina89 skrev (4 timer siden):

Jeg har den samme jobben som henne, kun med mer ansvar da jeg er sykepleier, og ikke hjelpepleier, og jeg vil påstå at arbeidet i seg selv, jobb og familie, samt oppussing ikke er mer slitsomt enn andre jobber, så at hun ikke har oppdatert bloggen sin på to uker ser jeg på som en godt brukt strategi for å få flere følgere. Det er jo ikke til å skyve under en stol at folk blir nysgjerrige ved en så plutselig og «ut av det blå» stillhet fra en dame som vanligvis deler alt og litt til 👏🏼 Kreds til henne though, hun klarer jo å provosere, noe jeg antar er hensikten med bloggingen. Kan ikke se noen annen fornuftig grunn til at et godt voksen dame har så liten grad av sosiale antenner.. 🤔

:hoho:

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visvas skrev (25 minutter siden):

Hun fikk jo plutselig tid straks det ble litt liv i tråden her igjen 😅 

Hun følger jo med her daglig, men må nesten få lov til å bestemme selv når hun vil oppdatere da. Hennes blogg og snap.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina89 skrev (6 timer siden):

Jeg har den samme jobben som henne, kun med mer ansvar da jeg er sykepleier, og ikke hjelpepleier, og jeg vil påstå at arbeidet i seg selv, jobb og familie, samt oppussing ikke er mer slitsomt enn andre jobber, så at hun ikke har oppdatert bloggen sin på to uker ser jeg på som en godt brukt strategi for å få flere følgere. Det er jo ikke til å skyve under en stol at folk blir nysgjerrige ved en så plutselig og «ut av det blå» stillhet fra en dame som vanligvis deler alt og litt til 👏🏼 Kreds til henne though, hun klarer jo å provosere, noe jeg antar er hensikten med bloggingen. Kan ikke se noen annen fornuftig grunn til at et godt voksen dame har så liten grad av sosiale antenner.. 🤔

Som sykepleier burde du vite at de ulike bofellesskapene er VELDIG forskjellige. Grad av hjelpebehov og funksjonsnivå på beboerne kan ikke måles i standard. Mange bofellesskap har og beboere med utfordrende atferd, noe som kan tappe en veldig for energi. Som småbarnsmor kan jeg og se for meg at nattevakter kan være utrolig slitsomt. Man får ikke dekket søvnbehov, i tillegg jobber hun ekstra på dag. Døgnrytmen blir jo helt i ubalanse. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ina89 skrev (9 timer siden):

Dette er vel en velkjent strategi for å få leserne bekymret for at det skal ha hendt noe og for å få folk nysgjerrige på forklaringer rundt stillheten og dermed klikke seg inn. 

Da er du rimelig obsessed om du blir provosert eller bekymret for at en random blogger ikke har lagt ut et innlegg på noen dager. Da er det på tide å gå inn i seg selv og finne en annen hobby. 
Og dette er ikke en velkjent strategi, dette er en svært dårlig strategi om du ønsker mer lesere. Content management er nok ikke din sterkeste side😂😂

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina89 skrev (9 timer siden):

Jeg har den samme jobben som henne, kun med mer ansvar da jeg er sykepleier, og ikke hjelpepleier, og jeg vil påstå at arbeidet i seg selv, jobb og familie, samt oppussing ikke er mer slitsomt enn andre jobber, så at hun ikke har oppdatert bloggen sin på to uker ser jeg på som en godt brukt strategi for å få flere følgere. Det er jo ikke til å skyve under en stol at folk blir nysgjerrige ved en så plutselig og «ut av det blå» stillhet fra en dame som vanligvis deler alt og litt til 👏🏼 Kreds til henne though, hun klarer jo å provosere, noe jeg antar er hensikten med bloggingen. Kan ikke se noen annen fornuftig grunn til at et godt voksen dame har så liten grad av sosiale antenner.. 🤔

Det er jeg uenig.

At hun ikke blogger gjør hun ikke for å skaffe seg følgere. 

Hun står ikke til ansvar for noen om hvorfor hun ikke blogger. Det er ren spekulasjon fra noen av dere her inne om hvorfor hun ikke blogger og at hun gjør det for å få oppmerksomhet. 

Ærlig talt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (2 timer siden):

Da er du rimelig obsessed om du blir provosert eller bekymret for at en random blogger ikke har lagt ut et innlegg på noen dager. Da er det på tide å gå inn i seg selv og finne en annen hobby. 
Og dette er ikke en velkjent strategi, dette er en svært dårlig strategi om du ønsker mer lesere. Content management er nok ikke din sterkeste side😂😂

Jeg er enig med deg. Det å henge seg opp i hvorfor hun ikke blogger på noen dager hører ikke hjemme. Da er det på tide å finne seg en annen hobby ja. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siki skrev (2 timer siden):

Som sykepleier burde du vite at de ulike bofellesskapene er VELDIG forskjellige. Grad av hjelpebehov og funksjonsnivå på beboerne kan ikke måles i standard. Mange bofellesskap har og beboere med utfordrende atferd, noe som kan tappe en veldig for energi. Som småbarnsmor kan jeg og se for meg at nattevakter kan være utrolig slitsomt. Man får ikke dekket søvnbehov, i tillegg jobber hun ekstra på dag. Døgnrytmen blir jo helt i ubalanse. 

Der sier du noe viktig og det er det jeg mener jeg også. Hun har jo sagt at hun er trøtt fordi hun jobber natt. At hun ikke blogger blir opp til henne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (8 timer siden):

Ja, der er mest logisk å anta at hun poster lite om dagen for å provosere, og lokke til seg lesere. Ikke fordi hun er travel med 2 jobber, oppussing av campingvogn som må være klar til ferien, barn, mann, hus og hage.

Selvsagt. :ironi:

Nivået på denne tråden når stadig nye lavmål. 

Enig med deg. Tråden om Mette har nådd et lavmål jeg ikke trodde var mulig. 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina89 skrev (10 timer siden):

Jeg har den samme jobben som henne, kun med mer ansvar da jeg er sykepleier, og ikke hjelpepleier, og jeg vil påstå at arbeidet i seg selv, jobb og familie, samt oppussing ikke er mer slitsomt enn andre jobber, så at hun ikke har oppdatert bloggen sin på to uker ser jeg på som en godt brukt strategi for å få flere følgere. Det er jo ikke til å skyve under en stol at folk blir nysgjerrige ved en så plutselig og «ut av det blå» stillhet fra en dame som vanligvis deler alt og litt til 👏🏼 Kreds til henne though, hun klarer jo å provosere, noe jeg antar er hensikten med bloggingen. Kan ikke se noen annen fornuftig grunn til at et godt voksen dame har så liten grad av sosiale antenner.. 🤔

Synes det er et sunnhetstegn at hun tar en pause. Hun har fortalt at hun jobber 100% +++stilling, har en ett-åring og en liten gutt, samt en mann som er ny i landet. Veldig forståelig at hun ikke prioriterer bloggen da. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært veldig interessant å høre hvordan de gjør det ang. dyrking i landsbyen til H. Virker som det er totalt annerledes enn hvor mannen min er ifra hvor de lager stiklinger, frø ect av alt de kan, samt bytter med naboer og familie. Og alle er involvert, enten de vil eller ikke 😅

Vært morro å sett/lest om.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...