Gå til innhold

metteask.blogg.no

Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (3 minutter siden):

Huff så ille 😄 Hvis det sjenerer trenger du ikke følge. Hun viser bare at hun er en jordnær influenser med beina godt plantet på bakken.  

Blogger - ja (med pauser), influenser - neppe! 😄 Tror vel egentlig et fåtall (om noen) bloggere går under betegnelsen influensere i dag.

Enig i at kommentaren om dynetrekk var unødvendig, men også unødvendig å si at de som har kommentarer til bloggen eller IG-postene "ikke trenger å følge".

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartgirl
Alauda skrev (13 minutter siden):

Blogger - ja (med pauser), influenser - neppe! 😄 Tror vel egentlig et fåtall (om noen) bloggere går under betegnelsen influensere i dag.

Enig i at kommentaren om dynetrekk var unødvendig, men også unødvendig å si at de som har kommentarer til bloggen eller IG-postene "ikke trenger å følge".

Det synes jeg faktisk ikke. Hvis en irriterer seg over en blogger eller youtuber er det bare å avfølge.

Jeg har selv valgt å avfølge bloggere som irriterer meg. Det var det flere brukere KG som anbefalte meg å gjøre for jeg irriterte meg grønn over hva de bloggerne gjorde.  

De som følger MA på sine sosiale medier og sitter der og irriterer seg over småting så har de ett valg og det er å avfølge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (6 timer siden):

Her er jeg uenig med deg. Hvis alt Mette gjør provoserer brukeren så bør hn finne seg en annen blogger å følge. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
Alauda skrev (6 timer siden):

Hun "influerer" i hvert fall meg til å ta tak i min egen vogn. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
tarantulla skrev (22 minutter siden):

Hun "influerer" i hvert fall meg til å ta tak i min egen vogn. :) 

Meg også og jeg digger Mette 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
Heartgirl skrev (Akkurat nå):

Meg også og jeg digger Mette 😊

Jeg også. Jeg har fulgt henne fra hun akkurat begynte å blogge, og har vært litt skeptisk til tider. Men hun virker sterk, tøff og nevenyttig. Liker spesielt godt at det ser ut som det har ordnet seg godt med henne og Huseyin, til tross for hva (vi) alle trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
clyde skrev (30 minutter siden):

Her er jeg uenig med deg. Hvis alt Mette gjør provoserer brukeren så bør hn finne seg en annen blogger å følge. 

Det samme fikk jeg høre for jeg var ute etter å ta en blogger fatt. Jeg bodde på bloggerens blogg, insta, snap chat og youtube og h_n irriterte meg inni granskauen. Noen brukere her på KG sa det til meg at de forstod ikke hvorfor jeg fulgte bloggeren når jeg irriterte meg over personen. Jeg fikk noe å tenke på og jeg valgte å avfølge bloggeren. Fremdeles kjenner jeg at jeg blir irritert når jeg ser overskriftene til bloggeren synlig men jeg har meg selv å takke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (5 timer siden):

Det samme fikk jeg høre for jeg var ute etter å ta en blogger fatt. Jeg bodde på bloggerens blogg, insta, snap chat og youtube og h_n irriterte meg inni granskauen. Noen brukere her på KG sa det til meg at de forstod ikke hvorfor jeg fulgte bloggeren når jeg irriterte meg over personen. Jeg fikk noe å tenke på og jeg valgte å avfølge bloggeren. Fremdeles kjenner jeg at jeg blir irritert når jeg ser overskriftene til bloggeren synlig men jeg har meg selv å takke. 

Ja, det er ille når man blir så plaget av at en blogger ikke bruker sengetøy en natt at man må klage over det på et forum. Da er det på tide å finne seg en annen blogger å følge. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
clyde skrev (14 timer siden):

Ja, det er ille når man blir så plaget av at en blogger ikke bruker sengetøy en natt at man må klage over det på et forum. Da er det på tide å finne seg en annen blogger å følge. 

Så absolutt. Da har nivået på saklig kritikk av en blogger eller influenser sunket. Ville vedkommende klaget på om noen venner av seg manglet sengetøy en natt? Neppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (14 minutter siden):

Hamburgermat to dager på rad????

Hva mener du egentlig med en slik kommentar?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Menca said:

Hva mener du egentlig med en slik kommentar?

Bare tulla. Det var et stikk til kritikere, ikke MA.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (3 minutter siden):

Du får huske på slenge med et ironiflagg, så ikke du blir lynsjet av kritikerne 😅. Her blir alt tatt på blodig alvor. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
Centimeteren skrev (30 minutter siden):

Hamburgermat to dager på rad????

Du spiser aldri hamburger du da siden du kritiserer MA for å spise hamburger. 

Nivået hos på kritikk synker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Centimeteren skrev (11 minutter siden):

Vel... det har jeg mine tvil om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (5 timer siden):

Vel... det har jeg mine tvil om. 

Og du beit rett på😂😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er campingvognen pusset opp til å ikke inneholde bord? Altså sengene er gjort faste og de ikke har mulighet til å sitte med bord? Det må i så fall være utrolig upraktisk. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Minipilla skrev (5 timer siden):

Er campingvognen pusset opp til å ikke inneholde bord? Altså sengene er gjort faste og de ikke har mulighet til å sitte med bord? Det må i så fall være utrolig upraktisk. 

De kan ha campingbord og stoler med seg som en løsning. Ser ikke helt problemet jeg men ser alltid løsninger selv. Kunne glatt gjort det samme som MA og satset på soveplasser i stedet for bord og sofa i en campingvogn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (5 timer siden):

De kan fint ha bordet der, fordi om de velger å ikke gjøre om sengen til bord og sofa på dagtid. 

Har ikke vi orket å gjøre alltid heller, rett å slett for at vi har visst det ikke har blitt bruk for det i løpet av dagen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og noen måtte kritisere påkledningen til jenta..."Møkkete strømpebukse og åpen body"  🙄 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...