Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Flettfrid skrev:

Hun har kjørt rundt i 5-6 timer i ettermiddag/kveld for å hente too good too go varer på forskjellige butikker,7eleven osv...med ungene på slep!

Ingen spærrer, ingen tankegang om at dette kanskje er en smule overdrevet osv. Ikke tror jeg hun sparer så mye på det, ikke tror jeg ungene har særlig utbytte av det.

Ja, hva er galt med en tur i skogen med barna, garantert større opplevelse og helt gratis også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Flettfrid skrev:

Hun har kjørt rundt i 5-6 timer i ettermiddag/kveld for å hente too good too go varer på forskjellige butikker,7eleven osv...med ungene på slep!

Ingen spærrer, ingen tankegang om at dette kanskje er en smule overdrevet osv. Ikke tror jeg hun sparer så mye på det, ikke tror jeg ungene har særlig utbytte av det.

helt enig, ekstremt merkelig oppførsel. 
Kjøpe 4 runder 2G2G og Macdonalds på samme dag? Man lager middag hjemme hvis man vil spare penger. 

Og hvorfor har det tatt så lang tid, ser på snap at det er seks (!) timer siden hun satt i gang, og 20 min siden sitter hun fortsatt i bilen mens barna har tatt kvelden i hvert sitt sete.. 

helt fjernt, både økonomisk og for barnas del.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Amaryllish skrev:

helt enig, ekstremt merkelig oppførsel. 
Kjøpe 4 runder 2G2G og Macdonalds på samme dag? Man lager middag hjemme hvis man vil spare penger. 

Og hvorfor har det tatt så lang tid, ser på snap at det er seks (!) timer siden hun satt i gang, og 20 min siden sitter hun fortsatt i bilen mens barna har tatt kvelden i hvert sitt sete.. 

helt fjernt, både økonomisk og for barnas del.

Fjernt for barna sin del? Sikkert super spennende for han største, og den minste har vel godt av å lære seg å sovne i bil og ikke være fastlåst i rutiner.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pålur skrev:

Fjernt for barna sin del? Sikkert super spennende for han største, og den minste har vel godt av å lære seg å sovne i bil og ikke være fastlåst i rutiner.

Størstemann kommer hjem fra skolen/blir hentet på skolen å slept rundt i byen i 6 timer for å plukke opp mat på 4 steder, og ender opp med å sovne i bilen. Hva er spennende med det....

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huk bor jo mer eller mindre i bilen virker det som. Og det opplegget i dag forstår jeg meg virkelig ikke på. Virker som desperasjon - for en eller annen grunn ingen forstår. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pålur skrev:

Fjernt for barna sin del? Sikkert super spennende for han største, og den minste har vel godt av å lære seg å sovne i bil og ikke være fastlåst i rutiner.

Spennende å kjøre rundt å plukke opp mat i 5-6 timer? På en fredagskveld? 

Den minste er en baby, og babyer trenger absolutt ikke lære seg å «ikke være fastlåst i rutiner». 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om noen som kjører rundt med ungene, tar fredagssnopet i bilen mens man ser på utsikten i byen fra bilvinduet, osv så sent! Hadde aldri falt meg inn å la ungene være oppe flere timer ekstra for at jeg skulle ture rundt å handle «billig» mat. 
 

2 bokser til 50kr stk fra pastasentralen? Kunne nok laget billigere pasta hjemme.... ikke sparwe man på de posene hun henter heller, fordi man vet aldri hva man får. Venninna mi fikk masse krabbeskjell og vegetarpålegg en dag, hun spiser ingen av delene.... 

 

det er ikke normalt oppførsel av mette! Kjøre rundt kl23 en fredagskveld med 2 barn sovende i bilen fordi mor er rastløs og tror hun sparer penger🤷‍♀️

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott

Jeg tror ikke at hun har det så greit,  men det blir jo bare antagelser. Jeg tror at det å kjøre rundt for å plukke opp mat en er slags «spenning». Uforståelig for meg, men hvis hun kun er hjemme med babyen uten et sosialt nettverk i form av venner så må dagene bli lange og ensformige. Så disse matrundene tror jeg medfører en viss spenning - spenning I hva  som er I de boksene hun får.

Jeg hadde ikke orket å spise mat som andre, som jeg ikke ser eller kjenner, hadde grabbet oppi esker til meg. Jeg aner jo ikke noe om hygienen til de på f eks matbutikkene som hiver oppi chiagrøt ol, og jeg synes at enkelte timg  ser småmotbydelig ut -  men det er en annen diskusjon  

 

Endret av Twistdott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, orios skrev:

Jeg undrer meg litt over at jordskjelvet i Tyrkia ikke nevnes med ett ord? 

Det har hun nok ikke fått med seg..hun leser ikke nyheter har hun sagt..og lite interesse for landet 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Det har hun nok ikke fått med seg..hun leser ikke nyheter har hun sagt..og lite interesse for landet 

Tänk att saga att man inte följer med på nyheter... Men här inne läser hon så numera vet hon det nog! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Twistdott skrev:

Jeg tror ikke at hun har det så greit,  men det blir jo bare antagelser. Jeg tror at det å kjøre rundt for å plukke opp mat en er slags «spenning». Uforståelig for meg, men hvis hun kun er hjemme med babyen uten et sosialt nettverk i form av venner så må dagene bli lange og ensformige. Så disse matrundene tror jeg medfører en viss spenning - spenning I hva  som er I de boksene hun får.

Jeg hadde ikke orket å spise mat som andre, som jeg ikke ser eller kjenner, hadde grabbet oppi esker til meg. Jeg aner jo ikke noe om hygienen til de på f eks matbutikkene som hiver oppi chiagrøt ol, og jeg synes at enkelte timg  ser småmotbydelig ut -  men det er en annen diskusjon  

 

Jeg er helt enig med deg!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Twistdott skrev:

Jeg tror ikke at hun har det så greit,  men det blir jo bare antagelser. Jeg tror at det å kjøre rundt for å plukke opp mat en er slags «spenning». Uforståelig for meg, men hvis hun kun er hjemme med babyen uten et sosialt nettverk i form av venner så må dagene bli lange og ensformige. Så disse matrundene tror jeg medfører en viss spenning - spenning I hva  som er I de boksene hun får.

Jeg hadde ikke orket å spise mat som andre, som jeg ikke ser eller kjenner, hadde grabbet oppi esker til meg. Jeg aner jo ikke noe om hygienen til de på f eks matbutikkene som hiver oppi chiagrøt ol, og jeg synes at enkelte timg  ser småmotbydelig ut -  men det er en annen diskusjon  

 

Spiser du ikke på resturanger cafeer eller på buffeer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, orios skrev:

Jeg undrer meg litt over at jordskjelvet i Tyrkia ikke nevnes med ett ord? 

Takket være deg, så la hun ut en snap om det nå 😅😂😂. Hun er så forutsigbar at det er komisk. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Lunabelle skrev:

Takket være deg, så la hun ut en snap om det nå 😅😂😂. Hun er så forutsigbar at det er komisk. 

Ja sorry. Det blir bare så dumt. Jeg mener fortsatt det er på tide og legge ned en blogg som ikke inneholder noe med verdi. Isåfall for veldig få vil jeg tro. Er ikke hva den en gang var. Synd. Kunne blitt bra den men....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, orios skrev:

Jeg undrer meg litt over at jordskjelvet i Tyrkia ikke nevnes med ett ord? 

Nevnt det nå..😂så fint at hun ble minnet på det

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Kanelisvingen skrev:

Nevnt det nå..😂så fint at hun ble minnet på det

Tror nok hun leser mer her inne enn hun følger med på nyhetene. Dette er ikke første gangen for henne at hun leser her og så kommer hun med sin versjon av det som skjer.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe litt underlig over å tro at man nærest redder planeten ved å kjøre rundt å kjøpe left-overs/forundringspakker fra butikker og kiosker. Men mest av alt er det kjedelig å lese om, jeg deler ikke hennes spenning ved å åpne slike pakker.

Hører gjerne mer om utfordringene ved mann og barnefar i annet land, det var vel det som gjorde bloggen lesverdig :).

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...