Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Ja i tillegg skal man igjennom papirmølla når mannen har kommet, skole, jobbsøking, begge har møteplikt ved søknadsleveringer, pluss hjelp til diverse. Dette kommer jo oppå hverdagen og ikke alltid dette går knirkefritt.

Endret av Visvas
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Visvas skrev:

Ja i tillegg skal man igjennom papirmølla når mannen har kommet, skole, jobbsøking, begge har møteplikt ved søknadsleveringer, pluss hjelp til diverse. Dette kommer jo oppå hverdagen og ikke alltid dette går knirkefritt.

I tillegg til at hun skal jobbe nattevaktsstilling. Ellers kommer hun jo til å gå drastisk ned i lønn..,

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe rart det er travelt. Enten kjører hun bil når lille skal sove eller så ligger hun i sengen å holder henne i hånden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Visla skrev:

Ikke noe rart det er travelt. Enten kjører hun bil når lille skal sove eller så ligger hun i sengen å holder henne i hånden. 

Ja, søvnen til vesla er visst helt hellig. Ville heller tro det er bedre å venne barnet til å sovne i ulike situasjoner og steder enn å legge alt maksimalt til rette for uforstyrret søvn hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kritt skrev:

Ja, søvnen til vesla er visst helt hellig. Ville heller tro det er bedre å venne barnet til å sovne i ulike situasjoner og steder enn å legge alt maksimalt til rette for uforstyrret søvn hver dag.

Kan ikke klage på dårlig tid og lite egentid iallefall. 
Hun kan tydligvis ikke ligge å sove på loftet alene  mens mette er nede i stuen. Så hun skal kjøpe en seng å ha nede🤷‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Kritt skrev:

Artig innlegg om kulturforskjeller. Mer av sånt! 

Sant det.  Men innlegget har vell blitt delt før også? Håper det kommer mer om hans overtro jeg..det hadde vært moro

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Sant det.  Men innlegget har vell blitt delt før også? Håper det kommer mer om hans overtro jeg..det hadde vært moro

Vet ikke om innlegget har vært delt før, det kan hende. Jeg stusset over at det ikke kom opp øverst da jeg gikk inn på bloggen.

 

Ja, lurer på hva denne overtroen går ut på. Lurer også på om kulturforskjellene er like sjarmerende om de etter hvert går på forventninger mhp kjønnsroller, arbeidsfordeling og frihet i hverdagen ;) 

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoryOfMyLife

Er det bare meg eller har noen sagt til henne at hun har en stemme som godt kan synges med, siden hun synger så " fantastisk" på snap? Håper dere skjønne at det er ironi i den setningen

37 minutter siden, Tuppemor90 skrev:

Hun kan minne om Gunilla Persson i svenske hollywoodfruer 😅 ref. Syngende på snap..

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2020 den 1.48, Centimeteren skrev:

Mette var gjestesnapper i dag, og fortalte livshistorien. Jeg telte 7 forhold. Ganske mange menn inn og ut!

Og drar inn ungene altfor tidlig. Hvorfor involverer barna så kjapt. Det har jeg aldri forstått.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lilletyrkia skrev:

Og drar inn ungene altfor tidlig. Hvorfor involverer barna så kjapt. Det har jeg aldri forstått.

Det virker ikke som hun forstår at det ikke er å gå ut av forholdene i en helvetes fart som er å tenke på ungene, er vel sent å tenke på barna først da. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2020 den 23.43, Visvas skrev:

Det virker ikke som hun forstår at det ikke er å gå ut av forholdene i en helvetes fart som er å tenke på ungene, er vel sent å tenke på barna først da. 

Arvingen er helt lik! Vi husker jo flyttekaoset når hun flyttet ut med kjæresten tidligere i år. Vel, gikk innom instagrammen hennes i dag og ser at hun fikk en ny kjæreste i sommer. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Kattepus111 skrev:

Arvingen er helt lik! Vi husker jo flyttekaoset når hun flyttet ut med kjæresten tidligere i år. Vel, gikk innom instagrammen hennes i dag og ser at hun fikk en ny kjæreste i sommer. 

Ohhh...! Det der er sånn pinlig sladring! 😂 Vil du virkelig fremstå slik? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladring? Det var all over hennes egen insta og snap(?) Og Mette har da bedt følgerne sine følge dattra hennes flere ganger. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Visvas skrev:

Sladring? Det var all over hennes egen insta og snap(?) Og Mette har da bedt følgerne sine følge dattra hennes flere ganger. 

Vi kan vel bare kalle en spade for en spade, og innrømme at både budskap og tone ikke akkurat la an til annet enn ganske ondskapsfull sladring. Det henvises blant annet til at personen har gått gjennom en instagrammen til datteren av bloggeren. Og det at datteren har fått ny kjæreste forteller deg faktisk ingenting om hva som har gått i «arv». 

Men vi kommer kanskje fra forskjellige miljøer, dere synes tydeligvis at utsagn som dette er helt normalt og skaper interesse hos tilhørerne deres. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, Ellevill skrev:

Vi kan vel bare kalle en spade for en spade, og innrømme at både budskap og tone ikke akkurat la an til annet enn ganske ondskapsfull sladring. Det henvises blant annet til at personen har gått gjennom en instagrammen til datteren av bloggeren. Og det at datteren har fått ny kjæreste forteller deg faktisk ingenting om hva som har gått i «arv». 

Men vi kommer kanskje fra forskjellige miljøer, dere synes tydeligvis at utsagn som dette er helt normalt og skaper interesse hos tilhørerne deres. 

Datteren er vel tredje generasjons tenåringsmor, det er neppe genetisk å få barn tidlig og før man er etablert, men det er klart man påvirkes av hva som er normalt rundt seg. Vet ikke om det er stygt å påpeke også. Var jeg Mette ville jeg på et tidlig tidspunkt forsøkt å påvirke datter til å velge annerledes, ta utdannelse etc.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kritt skrev:

Datteren er vel tredje generasjons tenåringsmor, det er neppe genetisk å få barn tidlig og før man er etablert, men det er klart man påvirkes av hva som er normalt rundt seg. Vet ikke om det er stygt å påpeke også. Var jeg Mette ville jeg på et tidlig tidspunkt forsøkt å påvirke datter til å velge annerledes, ta utdannelse etc.

Så det du prøver å si er at di ikke har utdanning? For det har di

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trude4 skrev:

Så det du prøver å si er at di ikke har utdanning? For det har di

Mette har klart seg bra, jeg mener ikke annet.
 

Med utdanning tenker jeg høyskole og universitet. Det blir tungt om man får barn alene som 18-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...