Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Nana skrev:

Jeg VISSTE at det kom, men dette var kjapt 😄

Forutsigbar - det skal hun ha!

Synd hun ALDRI tar til seg noen av de gode rådene, tipsene eller synspunkt som kommer her inne. For vi på kvinneguiden er ikke bare en gjeng med misunnelige høns. Vi har litt mellom ørene. Jeg bor i Bergen. Jeg er henvist til hjemmekontor uten kontakt med kollegaene mine. Ungene går glipp av treninger, russetid, cupper og bursdagsfeiringer. Det er en møkkatid! Men!! Vi gjør det vi kan for fellesskapet...har levering fra Meny, holder oss hjemme og tar hensyn. Vi farter ikke fra butikk til butikk og handler villt på finn.no.
 

Og innlegget om visum og jul - dette er nødt å være for å provosere og få opp lesertall for så dumme er ingen. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Minipilla skrev:

Forutsigbar - det skal hun ha!

Synd hun ALDRI tar til seg noen av de gode rådene, tipsene eller synspunkt som kommer her inne. For vi på kvinneguiden er ikke bare en gjeng med misunnelige høns. Vi har litt mellom ørene. Jeg bor i Bergen. Jeg er henvist til hjemmekontor uten kontakt med kollegaene mine. Ungene går glipp av treninger, russetid, cupper og bursdagsfeiringer. Det er en møkkatid! Men!! Vi gjør det vi kan for fellesskapet...har levering fra Meny, holder oss hjemme og tar hensyn. Vi farter ikke fra butikk til butikk og handler villt på finn.no.
 

Og innlegget om visum og jul - dette er nødt å være for å provosere og få opp lesertall for så dumme er ingen. 

Da skriver jeg: det hadde vært mye sunnere å ta seg et par trilleturer for dagen, enn å farte rundt i bil på besøk til fremmede. Korona kan overleve lenge på glatte overflater som f.eks stål, og alt bør sprites før hun tar i det.

Så får vi se om hun tar det til seg eller om det kommer et nytt forsvarsinnlegg. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og herlighet måtte inn og kommentere og anbefale finn.no  og handling, sikkert med bakgrunn av kommentarer her. Er det seriøst mulig og følge KG for å ha noe å skrive om/prate om?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Og herlighet måtte inn og kommentere og anbefale finn.no  og handling, sikkert med bakgrunn av kommentarer her. Er det seriøst mulig og følge KG for å ha noe å skrive om/prate om?

I fare for å virke i overkant kritisk, samt bli sablet ned av de som forsvarer henne; er det ikke KG bloggen hennes har vært basert på det siste året? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når regjeringen sier at nå må vi holde oss hjemme, er ikke det å handle på Finn anbefalt! Man kan jo lure på om hun er litt kort? Hva er det hun ikke forstår? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nana skrev:

I fare for å virke i overkant kritisk, samt bli sablet ned av de som forsvarer henne; er det ikke KG bloggen hennes har vært basert på det siste året? 

Sant det

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, panzerpølsa skrev:

Halve Norge er i "lockdown", og særlig Bergen. Med klar beskjed om at folk må holde seg hjemme. Og Mette tenker det er smart å dra rundt til fremmede folk å hente gratis ting via Finn? Altså, hva tenker hun? 

Hun anbefaler å handle på finn.no nettopp nå i disse koronatider, dermed overgår hun regjeringens råd om å holde seg hjemme. Forteller også på snap om flere butikker hun skal innom, ikke akkurat i dugnadsånd det heller. Var det influencer hun ønsker å være?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ClusterOfGrapes skrev:

Hun anbefaler å handle på finn.no nettopp nå i disse koronatider, dermed overgår hun regjeringens råd om å holde seg hjemme. Forteller også på snap om flere butikker hun skal innom, ikke akkurat i dugnadsånd det heller. Var det influencer hun ønsker å være?

Hun går så mot strømmen for å skape blest og ikke noe annet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nana skrev:

Så får vi se om hun tar det til seg eller om det kommer et nytt forsvarsinnlegg. 

Det siste er det som alltid skjer, er ikke ofte jeg har sett at hun tar noe til seg 🤣

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Trynefaktor skrev:

Jeg har forsvart Mette før, men jeg må si jeg blir litt tankefull over valget hennes når jeg ser hva hun skriver om bakgrunnen til ektemannen vs hennes egen.

Hun skriver for eksempel om at han er vant til å sove på gulvet, han ble usikker da han sov i seng med madrass, hus laget av treverk osv.
 

Kanskje kjærlighet er nok, men jeg blir litt skeptisk til at et forhold skal fungere når de har så forskjellig bakgrunn. 🤷🏻‍♀️

Skulle tro han var vant til seng også, han jobber jo hele turist sesongen i Alanya, sover vel ikke på gulvet der skulle en tro? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
1 time siden, Zenhouse skrev:

Skulle tro han var vant til seng også, han jobber jo hele turist sesongen i Alanya, sover vel ikke på gulvet der skulle en tro? 

Ja, skulle jo tro det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Trynefaktor skrev:

Ja, skulle jo tro det. 

Virker som hun skal fremstille han som en huleboer fra et bortgjemt sted, som hun redder fra elendigheten...

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pæddan skrev:

Virker som hun skal fremstille han som en huleboer fra et bortgjemt sted, som hun redder fra elendigheten...

Rar måte å omtale sin mann på. Hun skriver på en måte at det føles som hun prøver å gjøre han så liten.  Og at han ikke har kjennskap til noe av den verden hun lever i...ex senger. Trehus.  Hva mat koster. Hvordan vi lever her. Osv 

Endret av Tildittbeste
La til noe
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, ClusterOfGrapes skrev:

 

Synes det var mer trist å lese at de vil utsette å søke besøksvisum til etter jul, da hun ikke vil risikere at hans tilstedeværelse i jula vil gå ut over julefeiringen til barna. Skjønner at de krangler, men en må jo være to for å starte en krangel. Går det ikke an å være noe overbærende? Jula er jo den største høytiden vi har i Norge. En vil være sammen med familien og de en er glad i, og en samler minner. Selv om lillejenta ikke vil huske sin første jul, så er det jo litt spesielt likevel. H må også bli vant med å feire jul og delta i våre skikker, samt at han får bli bedre kjent med familien hennes. 

Vel, vel ikke alt en skal skjønne, men synes at det var spesielt å lese dette. 

Akkurat det med julen reagerte jeg også på, og lurte på om det bare var for å provosere? Eller mener hun virkelig at det er gunstig å frata far og datter mulighet for å feire datters første jul sammen, fordi hun anser det å være fare for at det blir konflikter, som hun antakelig er en del av og kan bidra til at ikke eskalerer? Hun har sagt at julen er veldig viktig for henne og at det er en familietid, nettopp derfor skulle en tro hun ønsket å ha mannen der.  En spør seg da om hun virkelig har tenkt å forsøke å få dette til å fungere eller om neste opphold her bare er et skritt på veien til løsrivelse.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kritt skrev:

Akkurat det med julen reagerte jeg også på, og lurte på om det bare var for å provosere? Eller mener hun virkelig at det er gunstig å frata far og datter mulighet for å feire datters første jul sammen, fordi hun anser det å være fare for at det blir konflikter, som hun antakelig er en del av og kan bidra til at ikke eskalerer? Hun har sagt at julen er veldig viktig for henne og at det er en familietid, nettopp derfor skulle en tro hun ønsket å ha mannen der.  En spør seg da om hun virkelig har tenkt å forsøke å få dette til å fungere eller om neste opphold her bare er et skritt på veien til løsrivelse.

Ja skulle virkelig tru at faren er en del av familien. Jentas første jul er jo spesiell uansett om han ikke har samme forhold til jul. Dessuten har hun jo skrevet at han syntes julen her var magisk og så fint med all gleden det var i familie sammenkomsten.  Skjønner det virkelig ikke.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun greide ikke holde seg. Dama med sååååå dårlig råd snakka om Hageland og alle tilbudene i hele går. I dag dro hun. Det er ikke håp. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Twistdott

For meg virker det faktisk som at hun ikke har det så greit om dagen. Jeg tror all denne fartingen hit og dit dit for å kjøpe brukte ting er en slags flukt i en ensformig hverdag. Når man går hjemme uten sosialt nettverk i form av venner så må tilværelsen fortone seg dørgende kjedelig  

Så fremstår det også noe rart i demme tiden med myyyye smitte i Bergen. I vår virket hun småhysterisk når det kom til smitte og smittevernregler, og hun overtolket en masse - nå ser det ut til å være glemt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Minipilla skrev:

Hun greide ikke holde seg. Dama med sååååå dårlig råd snakka om Hageland og alle tilbudene i hele går. I dag dro hun. Det er ikke håp. 

Og der var jo så få folk i butikken, og derfor så trygt å gå der. Akkurat som hun ikke skjønner at grunnen til det, er at folk flest overholder tiltakene og holder seg hjemme. Greit at hun går i butikker, men hun bør vel slutte å reklamere for det på snap i disse tider. Vil hun bidra til dugnaden kan hun i det minste slutte å friste sine følgere til å gå på shopping og gjøre kupp. Det kan hun gjøre når unntakstilstanden er over. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ClusterOfGrapes skrev:

Og der var jo så få folk i butikken, og derfor så trygt å gå der. Akkurat som hun ikke skjønner at grunnen til det, er at folk flest overholder tiltakene og holder seg hjemme. Greit at hun går i butikker, men hun bør vel slutte å reklamere for det på snap i disse tider. Vil hun bidra til dugnaden kan hun i det minste slutte å friste sine følgere til å gå på shopping og gjøre kupp. Det kan hun gjøre når unntakstilstanden er over. 

Igjen, man kan jo lure på om hun er litt kort. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Igjen, man kan jo lure på om hun er litt kort. 

Å kalle henne kort synes jeg er litt på kanten. Heller ubetenksom.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...