Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke særlig lurt å besøke noen gamle og syke i en village nå. Kanskje hun ikke er redd for smitte selv og klarer nok det viruset fint om hun skulle få det. Men som hun skreiv selv, de er gamle OG syke, altså hvordan tør man da å utsette de for smitte 😱 Tviler sterkt på at de klarer å holde avstand i det lille huset, og at de klarer å la vær å kose og klemme. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, lilletyrkia skrev:

Det er vel ikke særlig lurt å besøke noen gamle og syke i en village nå. Kanskje hun ikke er redd for smitte selv og klarer nok det viruset fint om hun skulle få det. Men som hun skreiv selv, de er gamle OG syke, altså hvordan tør man da å utsette de for smitte 😱 Tviler sterkt på at de klarer å holde avstand i det lille huset, og at de klarer å la vær å kose og klemme. 

Nei du kan så si. En vet jo godt hvor nære tyrkere er med hverandre. Og hele bygda skal sikkert innom og kikke av ren nysgjerrighet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er ansvar hun hun bør ta. Mange villager tror de er immune fordi de ikke har korona. Tenker nok ikke over at Mette og babyen tar sjansen på å bringe korona til de og blir nok all over babyen så snart sjansen byr seg. Sjansen for at hun bringer korona til de enn de til henne er nok mye større enn omvendt, men det ser ikke ut som hun har det i tankene. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Visvas skrev:

Ja dette er ansvar hun hun bør ta. Mange villager tror de er immune fordi de ikke har korona. Tenker nok ikke over at Mette og babyen tar sjansen på å bringe korona til de og blir nok all over babyen så snart sjansen byr seg. Sjansen for at hun bringer korona til de enn de til henne er nok mye større enn omvendt, men det ser ikke ut som hun har det i tankene. 

Nei, sjansen er svært liten. Og om man veier det opp mot at besteforeldre får se barnebarnet sitt så forstår jeg absolutt valget. Det er mindre sjanse for at hun smitter dem som om flyet hennes styrter.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Voyager skrev:

Nei, sjansen er svært liten. Og om man veier det opp mot at besteforeldre får se barnebarnet sitt så forstår jeg absolutt valget. Det er mindre sjanse for at hun smitter dem som om flyet hennes styrter.

Det må være den dårligste sansynlighetsberegningen jeg noen gang har lest.
Sjansen for at et fly styrter er mikroskopisk, sjansen for at MA i løpet av en reise fra a til å kan bli smittet, med alt av mennesker hun kan komme i nærkontakt med som kan ha covid19, er mye større, og dermed så risikerer hun å bli smittet samt smitte videre, og det er et faktum, ikke spekulasjon

Endret av Skrottefar
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Voyager skrev:

Nei, sjansen er svært liten. Og om man veier det opp mot at besteforeldre får se barnebarnet sitt så forstår jeg absolutt valget. Det er mindre sjanse for at hun smitter dem som om flyet hennes styrter.

Hæ? Hvorfor har man da karantene? 🤷 Jeg har reist selv jeg, så skal ikke si noe på det. Men jeg venta to uker med å se mormoren min og jeg klemte henne ikke, og satt to-tre meter unna henne. Vi tok ikke den sjansen... Og hun skriver itillegg at de allerede er syke. Altså gamle og syke. Er jo klart det ikke er særlig lurt å dra til dem nå. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går opp det går ned.  Det går hit det dit.  Tilbake til start. Nå blir det både brsøksvisum og familie gjenforening søknad.  👌

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Det går opp det går ned.  Det går hit det dit.  Tilbake til start. Nå blir det både brsøksvisum og familie gjenforening søknad.  👌

Det er i alle fall en positiv utvikling for barnets beste. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa for ikke lenge siden at hun ikke ville svare på om besteforeldrene lever, og så for et par dager siden sier hun at 3/4 har dødd i år?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tildittbeste skrev:

Det går opp det går ned.  Det går hit det dit.  Tilbake til start. Nå blir det både brsøksvisum og familie gjenforening søknad.  👌

Veldig bra for barnet 👏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noe om abortsnakket på Snap. Skjønner at hun må fyre igang igjen nå som det har vært stille en liten stund men denne diskusjonen synes jeg er unødvendig. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Munti skrev:

Synes ikke noe om abortsnakket på Snap. Skjønner at hun må fyre igang igjen nå som det har vært stille en liten stund men denne diskusjonen synes jeg er unødvendig. 

Jepp. Men hun trenger lesere. Trist. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Munti skrev:

Synes ikke noe om abortsnakket på Snap. Skjønner at hun må fyre igang igjen nå som det har vært stille en liten stund men denne diskusjonen synes jeg er unødvendig. 

Nei huff, det vær triste greier. "Jeg er ikke for abort" - nei, hvem er vel det!? Det virker veldig kunnskapsløst.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Munti said:

Synes ikke noe om abortsnakket på Snap. Skjønner at hun må fyre igang igjen nå som det har vært stille en liten stund men denne diskusjonen synes jeg er unødvendig. 

Det hadde vel ikke blitt en diskusjon av det, hvis ikke dere her inne hadde startet en diskusjon om det.

Noe kan bare forbigå i stillhet...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, June_1 said:

Det hadde vel ikke blitt en diskusjon av det, hvis ikke dere her inne hadde startet en diskusjon om det.

Noe kan bare forbigå i stillhet...

Jeg diskuterer ikke abort. Jeg diskuterer en blogger som synker til nye lavmål for å karre til seg mer oppmerksomhet. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Munti said:

Jeg diskuterer ikke abort. Jeg diskuterer en blogger som synker til nye lavmål for å karre til seg mer oppmerksomhet. 

Fordi du gir henne oppmerksomhet...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har kjørt rundt i 5-6 timer i ettermiddag/kveld for å hente too good too go varer på forskjellige butikker,7eleven osv...med ungene på slep!

Ingen spærrer, ingen tankegang om at dette kanskje er en smule overdrevet osv. Ikke tror jeg hun sparer så mye på det, ikke tror jeg ungene har særlig utbytte av det.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Flettfrid skrev:

Hun har kjørt rundt i 5-6 timer i ettermiddag/kveld for å hente too good too go varer på forskjellige butikker,7eleven osv...med ungene på slep!

Ingen spærrer, ingen tankegang om at dette kanskje er en smule overdrevet osv. Ikke tror jeg hun sparer så mye på det, ikke tror jeg ungene har særlig utbytte av det.

Hun må ha mistet all form for filter som legger ut alt det merkelige hun gjør for alle og en hver. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...