Skrottefar Skrevet 9. april 2020 #19061 Skrevet 9. april 2020 11 minutter siden, Frøken Scott skrev: Men de rådene er sikkert like teite og dumme som alkoholloven. Og de kommer aldri til å innrømme at det faktisk er de som er teite og dumme som ikke skjønner elementære oppfordringer.....nuvel, dem om det sier jeg bare 🤣 20
Minnie Mus Skrevet 9. april 2020 #19062 Skrevet 9. april 2020 Det blir vel syting 24/7 på insta, den dagen dem pådrar seg corona.. Har siste forkjølelse og magesjau friskt i minne, der alt på insta dreide seg om hvor syk barna og mannen var, mens frua løp rundt med munnbind og lange klør, mens hun klaget sin enorme nød 38
Rev. Revenge Skrevet 9. april 2020 #19063 Skrevet 9. april 2020 (endret) 15 minutter siden, Minnie Mus skrev: Det blir vel syting 24/7 på insta, den dagen dem pådrar seg corona.. Har siste forkjølelse og magesjau friskt i minne, der alt på insta dreide seg om hvor syk barna og mannen var, mens frua løp rundt med munnbind og lange klør, mens hun klaget sin enorme nød Ja det stemmer...daglig leder kjøpte seg munnbind for ikke å bli smittet av familien. Da er det jo rart hun ikke valgte munnbind like lett til korona-turen igår, da Covid-19 er særdeles smittsomt. Jeg ser flere hver dag med munnbind, rart å se selvsagt da vi ikke har kultur for det men sikkert fornuftig for de som absolutt ikke må bli smittet uavhengig av årsak. Men det er kanskje ikke delikat nok for et møte i hovedstaden. Endret 9. april 2020 av Revenge o'Cavatina 29
Monimoni Skrevet 10. april 2020 #19064 Skrevet 10. april 2020 Konfidensielt møte. Ja, særlig. Kontroversielt heller, tenker jeg. 38
lenebu Skrevet 10. april 2020 #19065 Skrevet 10. april 2020 Lurer på hva slags møte Lars-Kristan hadde i Oslo, siden han måtte møte opp fysisk. Innebar det også at han "måtte fysisk se på / ta på etc." noe? I så fall tviler jeg på at det har med NetFit å gjøre. Kanskje begge to har utviklet brakkesyke. 22
Klementine Skrevet 10. april 2020 #19066 Skrevet 10. april 2020 17 minutter siden, lenebu skrev: Lurer på hva slags møte Lars-Kristan hadde i Oslo, siden han måtte møte opp fysisk. Innebar det også at han "måtte fysisk se på / ta på etc." noe? I så fall tviler jeg på at det har med NetFit å gjøre. Kanskje begge to har utviklet brakkesyke. Han måtte jo løpe. Det kunne han antakelig ikke gjøre via skype. Er nok brakkesjuke gitt. 9
Populært innlegg Inocybe Skrevet 10. april 2020 Populært innlegg #19067 Skrevet 10. april 2020 SE sier til A-magasinet alle hennes oppdrag ut juni er kansellert. CBE og LKE har oppdrag som er så viktige de bare må bryte pandemi-anbefalingene utsette andre for smitte og generelt være drittsekker. Noe lukter svidd og utroverdig her. Skikkelig. I tillegg lurer jeg på hvorfor CBE igjen og igjen velger å framstille seg som egosentrisk drittsekk. Disse super viktige konfidensielle møtene hadde de kunnet holde kjeft om og de ville hverken ha fått kritikk eller bygget enda mer opp om det dårligere omdømmet deres. Jeg har lenge vært av oppfattelsen av at de velger å publisere slikt for å få interesse og klikk. Gjerne litt sinna irriterte kommentarer som de etterpå kan pusse fansen på og høste masse hjerter og skryt. Men etter å ha lest kommentarer her på KG om virkelighetsfjern bloggerboble begynner jeg mer og mer å tro de rett og slett er for dumme til å se hvordan det de framstillinger blir oppfattet utenfra. Jeg har generelt oppfattet CBE og LKE som relativ oppgående men nå tviler jeg mer og mer på det. Man kommer dessverre langt i denne verden med slik bøllete egosentrisk oppførelse som CBE og LKE har. 72
Klementine Skrevet 10. april 2020 #19068 Skrevet 10. april 2020 10 minutter siden, Inocybe skrev: SE sier til A-magasinet alle hennes oppdrag ut juni er kansellert. CBE og LKE har oppdrag som er så viktige de bare må bryte pandemi-anbefalingene utsette andre for smitte og generelt være drittsekker. Noe lukter svidd og utroverdig her. Skikkelig. I tillegg lurer jeg på hvorfor CBE igjen og igjen velger å framstille seg som egosentrisk drittsekk. Disse super viktige konfidensielle møtene hadde de kunnet holde kjeft om og de ville hverken ha fått kritikk eller bygget enda mer opp om det dårligere omdømmet deres. Jeg har lenge vært av oppfattelsen av at de velger å publisere slikt for å få interesse og klikk. Gjerne litt sinna irriterte kommentarer som de etterpå kan pusse fansen på og høste masse hjerter og skryt. Men etter å ha lest kommentarer her på KG om virkelighetsfjern bloggerboble begynner jeg mer og mer å tro de rett og slett er for dumme til å se hvordan det de framstillinger blir oppfattet utenfra. Jeg har generelt oppfattet CBE og LKE som relativ oppgående men nå tviler jeg mer og mer på det. Man kommer dessverre langt i denne verden med slik bøllete egosentrisk oppførelse som CBE og LKE har. Enig med deg, men tror vi overvurderer dem kraftig gitt. Jeg tror rett og slett hun skriver en tekst uten å tenke så mye på innholdet. Det er uansett bildene som skal "selge". Så maler de seg opp i det samme hjørnet gang på gang pga de ikke forstår eller evner å ta innover seg hva folk reagerer på. De må helt åpenbart ha gitt hverandre hver sin dag for en Oslotur, og ikke fått med seg at ting er enda mer stengt her. Flaks er det som har gitt Treasures AS millioninntekt år etter år. Det er helt utrolig, men atferd sitter dypt i folk. Mange går inn på bloggen først og fremst av gammel vane eller at en liker bilder mm. Det generer åpenbart nok omsetning til å holde det gående. Bare å følge med. Jeg tror ikke det blir noe lansering i august. 47
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 10. april 2020 Populært innlegg #19069 Skrevet 10. april 2020 Hvis firmaeierne hadde vært oppegående nok til å verne om siste rest av et tynnslitt omdømme, kunne det "konfidensielle" møtet og diskusjonen av det vært unngått ved å ganske enkelt la være å kringkaste det. En ting er å fremstå mindre intelligent og ta dumme valg når resten av landet innordner seg retningslinjene i en nasjonal dugnad for fellesskapet på fjerde uken, noe annet er å være oppegående nok til å holde det "konfidensielt" på gjennomført vis og ikke nevne et ord om noen av Oslo-turene. For, hva er ellers grunnen dersom de velger å fremstille seg som åndsforlatte egoister med den konsekvens at ingen kan ta de på alvor? Har vi som får det med oss noe som helst behov for å vite dette? Nei, vi har ikke det. Men firmaeierne er visst av den oppfatning at dette er noe vi bør vite om dem, bare så synd at det slår skikkelig negativt tilbake. Reflektert er det uansett ikke. 53
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 10. april 2020 Populært innlegg #19070 Skrevet 10. april 2020 LKE (står i bloggen) leverer altså ungene og CBE på hytta 10.30 og kjører til Oslo for et møte som er så viktig at han i før kl 14 er ute og løper. Jaggu. Det høres ut som en plausibel grunn til å oppholde seg i Oslo. 50
Minnie Mus Skrevet 10. april 2020 #19071 Skrevet 10. april 2020 Med den oppførselen dette paret har, hadde jeg ikke turt å vist meg utenfor døra, corona eller ei. Jeg hadde faktisk skjemtes. Og nok en gang, ølglasset er med på et av bildene i siste blogginnlegg, selv om de ikke kjørte hjem før senere på kvelden. Behovet for oppmerksomhet er tydeligvis ekstremt. All oppmerksomhet er visst kjærkommen, enten det er negativt eller positivt. For alt jeg vet, kan det være alkoholfritt øl, men synes det er så unødvendig å ha med alkohol og barn i omtrent hvert eneste innlegg. En ting er ihvertfall sikkert, og det er at dem leser her inne. Tenk å bygge fremtiden til barna sine og seg selv, med å tjene penger på å fremstå så egosentriske og ufordragelige... 48
Rev. Revenge Skrevet 10. april 2020 #19072 Skrevet 10. april 2020 Det er da ikke bare øl i innlegget men også et stettglass tilsynelatende inneholdende hvitvin. #bestiklassen #alkohollovenerdum 31
Oline12 Skrevet 10. april 2020 #19073 Skrevet 10. april 2020 2 timer siden, Klementine skrev: Enig med deg, men tror vi overvurderer dem kraftig gitt. Jeg tror rett og slett hun skriver en tekst uten å tenke så mye på innholdet. Det er uansett bildene som skal "selge". Så maler de seg opp i det samme hjørnet gang på gang pga de ikke forstår eller evner å ta innover seg hva folk reagerer på. De må helt åpenbart ha gitt hverandre hver sin dag for en Oslotur, og ikke fått med seg at ting er enda mer stengt her. Flaks er det som har gitt Treasures AS millioninntekt år etter år. Det er helt utrolig, men atferd sitter dypt i folk. Mange går inn på bloggen først og fremst av gammel vane eller at en liker bilder mm. Det generer åpenbart nok omsetning til å holde det gående. Bare å følge med. Jeg tror ikke det blir noe lansering i august. Dette er gjennomgående i hele tråden. Det blir stilt spm ved hvorfor CBE får så mye kritikk. Jeg tror mange tenker, siden alt ser så perfekt ut på "bloggen"(samlebetegnelse på hele SoMe-kanalene her), så er dette mennesker som er fornuftige og har ting på stell. For det ser jo slik ut? Derfor blir kanskje alt det de gjør som ikke er greit kritisert ekstra mye. Det kan jo ikke stemme at så oppegående mennesker gjør slike ting? Min konklusjon blir at enten, de gjør det for klikk, eller at de faktisk ikke forstår hvilke signaler de sender ut om seg selv. Det virker så lite gjennomtenkt oppførselen deres i denne krisen hele landet vårt er i. 29
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 10. april 2020 Populært innlegg #19074 Skrevet 10. april 2020 På generelt grunnlag; enkelte mennesker mener de er hevet over lover, regler eller normer. Vi ser det rundt oss overalt, alt fra de som presser seg frem i trafikken, de som drikker «litt» før de kjører bil eller båt («JEG har kontroll i motsetning til andre»), de som tar fem druer i stedet for en for å smake i butikken, de som plukker blomster i parken eller ikke tar søpla med seg osv. Ingen av oss er perfekte, men når man viser der frem gjentatte ganger i reklamekanaler, blir det lagt merke til og ansett som ufordragelig atferd. 64
123Frustrert Skrevet 10. april 2020 #19075 Skrevet 10. april 2020 De har tydeligvis så lite å komme med at alle ferie bildene fra i fjor kommer i reprise, med dertil eksponering av barn. i disse dager da verden og Norge går på tomgang, og for å begrense smitte sitter hele verden hjemme og begrenser absolutt alt til det minimum for å begrense smitte, barna holdes hjemme fra skolen og mye er stengt av samme grunne er dette bloggpartet så ekstremt egoistiske at de bare MÅ ha møter. De eier ikke takt og tone, men tviler at det er mye sympati og kunnskap også. Der i mot innehar de absurde mengder trass og har et ekstremt oppmerksomhetsbehov. At voksne mennesker som betegner seg som reflekterte og ressurssterke oppfører seg slik er bare komisk og trist. 36
Gjest Finlay Skrevet 10. april 2020 #19076 Skrevet 10. april 2020 Det er virkelig festlig å se Vestlia Resort på nyhetene, der de gamle fra Geilotun alders og sykehjem nå oppholder seg! Spiser hotellfrokost. Koser seg i godstolen. Samme stolene der CBE satt og så sexydrømmende ut i luften, mens LK var mørk og barsk, for bare en måned siden😆
Anonymanda Skrevet 10. april 2020 #19077 Skrevet 10. april 2020 Dette er en blogg jeg aldri har giddet å lese. Har sett noen bilder og innlegg her og der. Det virker som om alt skal være så til de grader perfekt, "instavennlig" og glansbildeaktig , og slikt fenger ikke meg. Jeg kan ikke relatere til slike mennesker . 22
Gjest mia10 Skrevet 10. april 2020 #19078 Skrevet 10. april 2020 (endret) 1 time siden, Anonymanda skrev: Dette er en blogg jeg aldri har giddet å lese. Har sett noen bilder og innlegg her og der. Det virker som om alt skal være så til de grader perfekt, "instavennlig" og glansbildeaktig , og slikt fenger ikke meg. Jeg kan ikke relatere til slike mennesker . Samme her. Var kun innom bloggen og så litt den gangen det kom frem at de drev på å klipte bort halve midjen på dama, typen utga seg for å være lege m.m. Kan rett og slett ikke fatte hva hun er "berømt" for, den gangen var bloggen helt blottet for interessant innhold og utfra diskusjonen her så virker det å være på samme nivå fremdeles. Skjønner heller ikke hvordan hun kan være en påvirker, jeg ble kun påvirket til å holde meg langt unna det tullet hun driver på med. At hun innbiller seg at hun driver på med VIP-saker som gjør at hun ikke følger anbefalingene nå er ikke så veldig overraskende, man må vel få grandiose vrangforestillinger om viktigheten av å sulle med seg selv når det er det hun har holdt på med i årevis. Håper denne "yrkesgruppen" forsvinner i kjølevannet av dette viruset, eneste jeg kan se at de gjør er å få usikre ungjenter til å ble enda mer usikre. Endret 10. april 2020 av mia10 skrivefeil
LilleSnupp Skrevet 10. april 2020 #19079 Skrevet 10. april 2020 Annonselenker og vin-/ølglass med innhold. Ikke første gang, men hvem bryr seg.. Ingen offentlige organ i alle fall. 30
Kollontaj Skrevet 10. april 2020 #19080 Skrevet 10. april 2020 44 minutter siden, LilleSnupp skrev: Annonselenker og vin-/ølglass med innhold. Ikke første gang, men hvem bryr seg.. Ingen offentlige organ i alle fall. La meg gjette; alkoholen vises ikke på samme bilde som det andre de selger? 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå