Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 time siden, Nudeldama skrev:

Dette innlegget har fått 61 likes. Jeg tror ballen en gang for alle kan legges død om at dette er en tråd for saklig kritikk av bedriften og at de som skriver og støtter ufinheter er i mindretall.

Dette blir spekulasjon. Hva vet du om hvor mange som leser denne tråden? Jeg gir sjelden likes, men følger med fast i noen tråder. Jeg tror sånne som meg er i flertall. Vi leser her og kommentarfelt, men vi sier sjelden noe. Kanskje vi burde sagt mer, men jeg syns mange her sier det mye bedre enn meg. Jeg syns det er dumt hva noen lirer ut av seg, men likevel tenker ikke jeg at dette går utover den saklige diskusjonen. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske det hadde gått an å gitt likes på kommentarer i kommentarfeltet på bloggen.....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
18 minutter siden, Chrisssi skrev:

Ga frua et feilklikk, og åpnet innlegget og påskeverksted. Sorry, men det er noe regissert og uekte over hele innlegget, der de små sitter linet opp med håret flommende ned over stolryggen. Det er mulig de har det hyggelig, men det er faktisk jobb. 

Og frua har problemer med å skrive tekstmeldinger uten de lange klørne 😳

Livet er visst som vanlig i Villa Kulås 

Selvsagt er det regissert.

Man kan jo bare ta en titt på bildet der mor i huset tilsynelatende står nærmest tvekroket av latter, med blikket festet på noe utenfor vårt synsfelt- hun ser ikke på barna, eller i kamera, noe som ville vært naturlig her. Aner ikke hva hun ser på, men det må være noe festlig.

Mens andre strekker armene dressert i været, som vanlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nudeldama skrev:

Dette innlegget har fått 61 likes. Jeg tror ballen en gang for alle kan legges død om at dette er en tråd for saklig kritikk av bedriften og at de som skriver og støtter ufinheter er i mindretall.

Snodig logikk dvs ulogisk konklusjon. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt, så er så absolutt ikke mine innlegg her i tråden skrevet for å få flest mulig likes. Innleggene mine er skrevet rett fra hjertet og hva jeg personlig synes om CBE og hennes måte å drive firmaet sitt eller hva det nå er hun driver, og ikke minst min reaksjon på hva hun som en influencer formidler ut til andre mennesker. Synes faktisk at det hun prøver å formidle, er ganske så skremmende. Det er visst fritt frem for både å drikke alkohol selv om man skal kjøre bil samme dag, og å bruke intetanende barn i reklame. For ikke å snakke om løgner, der man fremstiller seg selv som noe annet enn virkeligheten tilsier.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Å? Er det konkurranse i antall likes her som nå også brukes som sannhetsbevis mot trådens saklighetsnivå?

 

Jeg fikk inntrykk av det? :vetikke:

 

:sprettoy:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Nudeldama said:

Dette innlegget har fått 61 likes. Jeg tror ballen en gang for alle kan legges død om at dette er en tråd for saklig kritikk av bedriften og at de som skriver og støtter ufinheter er i mindretall.

Du er gjerne velkommen både til å like innlegget, og til å skrive hva som evt er usaklig og ikke sannheten :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Minnie Mus : Bare for å presisere så var svaret mitt til @Nudeldama ikke ment å handle om innholdet i innlegget ditt! Jeg responderte derimot på måten hun forsøker å bruke innlegget ditt på for å "bevise" hva flertallet i tråden egentlig mener, selv om de påstår noe annet. 

Det er en helt absurd måte å argumentere på, det var poenget mitt.

Hvis @Nudeldama er uenig med deg burde hun argumentere imot. Hvis hun mener innlegget ditt bryter med reglene, burde hun rapportere det. Alle andre alternativer har ingenting her å gjøre.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Aricia skrev:

Jeg fikk inntrykk av det? :vetikke:

 

:sprettoy:

Fikk samme inntrykk som deg, men forstår ikke logikken i at antall likes på et innlegg devaluerer trådens eksistensgrunnlag slik som @Nudeldama  åpenbart argumenterer for.

Her er vi flere vinnere, i hvert fall🙃

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Finlay skrev:

Selvsagt er det regissert.

Man kan jo bare ta en titt på bildet der mor i huset tilsynelatende står nærmest tvekroket av latter, med blikket festet på noe utenfor vårt synsfelt- hun ser ikke på barna, eller i kamera, noe som ville vært naturlig her. Aner ikke hva hun ser på, men det må være noe festlig.

Mens andre strekker armene dressert i været, som vanlig.

 

Det samme la jeg merke til...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
3 timer siden, Nudeldama skrev:

Dette innlegget har fått 61 likes. Jeg tror ballen en gang for alle kan legges død om at dette er en tråd for saklig kritikk av bedriften og at de som skriver og støtter ufinheter er i mindretall.

Hvordan fikk du til den konklusjonen? Du kan jo ikke trekke konklusjonen om at tråden som helhet ikke er saklig fordi et innlegg fikk mange likes? Det må du nesten forklare logikken i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Finlay skrev:

Selvsagt er det regissert.

Man kan jo bare ta en titt på bildet der mor i huset tilsynelatende står nærmest tvekroket av latter, med blikket festet på noe utenfor vårt synsfelt- hun ser ikke på barna, eller i kamera, noe som ville vært naturlig her. Aner ikke hva hun ser på, men det må være noe festlig.

Mens andre strekker armene dressert i været, som vanlig.

 

Dette er ikke saklig kritikk av bedriften/bloggen CBE. Skjerp deg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hellasinmyheart skrev:

Dette er ikke saklig kritikk av bedriften/bloggen CBE. Skjerp deg


I alle dager?

Det var da saklig kritikk - som ikke bare sa at innlegget virket regissert, men forklarte hvorfor en satt igjen med det inntrykket utfra poseringen på bildet.

Det er saklig diskusjon av motiv og bildebruk, inntrykk av regissert oppsett med begrunnelse.

Debatt som går direkte på kvalitet og bloggen som ikke virkelighet, utfra et konkret eksempel fra innholdet.

 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hellasinmyheart skrev:

Dette er ikke saklig kritikk av bedriften/bloggen CBE. Skjerp deg

Det er kritikk av et bilde som er lagt ut på bloggen. Forklar gjerne hva som ikke er saklig her?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn som brukes som dekorative rekvisitter er IKKE greit. 
#stopsharenting

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hellasinmyheart skrev:

Dette er ikke saklig kritikk av bedriften/bloggen CBE. Skjerp deg

Hvorfor ikke? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min tanke om det sminkebordet er trenger virkelig noen så mye sparkel for å bli fornøyd med seg selv. I tillegg har hun skapet fullt på badet.  I tillegg til botox, Restylane og Photoshop er det ikke rart det blir dårlig tid til å hjelpe 1. klassingen med skolearbeidet. Litt mindre meg, meg, meg.  I påskeferien må barna jobbe og mor mimrer tilbake til fjorårets påske ved å poste filmsnutter der hun drar ned bikinibuksa og gapesmiler til seg selv mens hun tar selfier. 

Endret av Surikatt
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Surikatt skrev:

Min tanke om det sminkebordet er trenger virkelig noen så mye sparkel for å bli fornøyd med seg selv. I tillegg har hun skapet fullt på badet.  I tillegg til botox, Restylane og Photoshop er det ikke rart det blir dårlig tid til å hjelpe 1. klassingen med skolearbeidet. Litt mindre meg, meg, meg.  I påskeferien må barna jobbe og mor mimrer tilbake til fjorårets påske ved å poste filmsnutter der hun drar ned bikinibuksa og gapesmiler til seg selv mens hun tar selfier. 

Men, hun er jo kjernesunn! Så da så.

Mitt bilde av jenter/damer som er kjernesunne er har friske røde roser i kinnene, knapt sminke og er aktive på en typ funksjonell måte. Delar det bra med seg selv og er sterke, fysisk og psykisk. Et godt og variert kosthold, men nok av energi. 
Cbe.no er det motsatte; stiv sminket for en treningsøkt for å se bra ut. Manisk løping på en tredemølle for å holde en innhul mage, hvor man er ekstremt opptatt av påvise pulsklokka og den nakne magen, pre-, per- og posttrening. Ørsmå porsjoner med mat, hamburgere uten brød ( for hamburgerbrød er ikke bra, ikke en gang når man skal kose seg). 
NEI, cbe er ikke kjernesunn!! Over hodet ikke!

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er veldig opptatt av den innhule magen. Hva er fint med det? Jeg synes det ser sykt ut. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...