Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 minutter siden, Anne 69 skrev:

Hun sa at hun hadde en avtale med hudpleieren sin, men at det selvfølgelig ikke gikk an å gjennomføre på grunn av Koronaen derfor hadde hun kun hentet skjønnhetsprodukter. Hvis de skal sendes til Sarpsborg hadde de ikke kommet frem til påske... 

Nå har man jo visst om lock down noen uker da, det krever virkelig ikke så mye planlegging å bestille produkter i god tid. I hvert fall ikke for dem som er rå på planlegging og gjennomføring 🤪

• Liker 38
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En konfidensiell henting av så helt essensielle hudpleie-produkter de ikke kan vente en uke.
Ja med såpass viktige ting må koronadugnaden virkelig vente. Den ser jeg. 

• Liker 34
Skrevet

Hun har postet noe stoffprøver etc tidligere, som et hint til en kommende kolleksjon innenfor treningsklær eller noe - eller har jeg drømt? 🤪 Det var nok disse ekstremt viktige klesprøvene og stofftypene hun trengte å både se og kjenne på som ikke kunne gjøres over Skype? At hun prioriterer den slags i disse tider istedet for å utsette aner jeg ikke. Disse prøvene og evt forslag til ferdige produkter kunne, igjen, sendes hjem for å bli sett på? 🙃 Men den dama slutter jo ikke å overraske..

• Liker 23
Gjest Finlay
Skrevet
7 minutter siden, Eevee skrev:

Hun har postet noe stoffprøver etc tidligere, som et hint til en kommende kolleksjon innenfor treningsklær eller noe - eller har jeg drømt? 🤪 Det var nok disse ekstremt viktige klesprøvene og stofftypene hun trengte å både se og kjenne på som ikke kunne gjøres over Skype? At hun prioriterer den slags i disse tider istedet for å utsette aner jeg ikke. Disse prøvene og evt forslag til ferdige produkter kunne, igjen, sendes hjem for å bli sett på? 🙃 Men den dama slutter jo ikke å overraske..

Tipper også treningstøy, det passer godt til lanseringen av Netfit.

Korte, trange magetopper med volanger kanskje.

Skrevet

Og i dag har LKE vært i møte i Oslo i forbindelse med lansering av Netfit. To Oslo-møter på bedriften på rad der altså. 

• Liker 31
Skrevet
52 minutter siden, Louiah skrev:

Og i dag har LKE vært i møte i Oslo i forbindelse med lansering av Netfit. To Oslo-møter på bedriften på rad der altså. 

Oslo? har ikke han og kollega/leder/kone vist verden på insta hvor UFATTELIG NYFORELSKA de er i hverandre etter 13 år sammen. Gjensynsgleden var antakelig enorm. 

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, Finlay skrev:

Tipper også treningstøy, det passer godt til lanseringen av Netfit.

Korte, trange magetopper med volanger kanskje.

Totalt ubrukelig treningstøy med andre ord. 

• Liker 21
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Sol, admin.

Skrevet
27 minutter siden, Christiane_W skrev:

Dette! Mannen min har jobbet hjemmefra i over en måned nå, arbeidsgiveren hans oppfordret tidlig til det. Bedriften har forbud mot fysiske møter, så det gjøres via Teams og Skype. Dette fordi bedriften er avhengig av at folk holder seg friske og kan være i jobb. 

Har en venn som jobber som facility manager i en av de større bankene i Oslo. Under 1/3 av staben jobber fra kontorene sine nå og de har brukt masse tid på å flytte kontorplassene til de som jobber derfra rundt i lokalene for å få mest mulig avstand mellom dem. Møterom har bl.a. blitt til midlertidige kontorer. De har også kjørt ut hjemmekontor-utstyr til mange av de som jobber hjemmefra de siste ukene. Ingen der har fysiske møter, de bruker digitale løsninger.

Men CBE må selvsagt i viktige møter. Konfidensielle og viktige møter i Oslo som umulig kan gjennomføres på digitalt vis. Det blir bare dumt.🙄

Men hun måtte, fordi hun måtte «fysisk ta på/se på» som hun skriver selv. Dødsviktig altså. Hvorfor kunne de ikke sendt stoffprøver med bud også tatt møtet digitalt etterpå? Gir ikke mening hvis en vil være en ansvarlig voksen å reise inn til Oslo, når vi som bor i blokk midt i Oslo holder oss inne så mye vi kan. 

• Liker 44
Skrevet

Dersom mannen uansett skulle til Oslo idag, så kunne jo han tatt med seg stoffprøvene hjem eller et eller annet. Møter de to siste dagene før helligdagene setter igang. Til og med regjeringen har tatt seg fri. Men neida, det er hudpleie og løpetur i Oslo sentrum som gjelder gitt. 

• Liker 32
Skrevet

Og ja, jeg kjenner jeg blir irritert. Bor i Oslo i en av de verst utsatte bydelene. Vi holder avstand og gjør det beste ut av det. Jeg har hjemlengsel til de hjemme, men holder meg i byen. Blir rett og slett irritert. Skjønner ikke at jeg gidder. Sånn, ferdig! 

• Liker 34
Skrevet
9 minutter siden, Louiah skrev:

Men hun måtte, fordi hun måtte «fysisk ta på/se på» som hun skriver selv. Dødsviktig altså. Hvorfor kunne de ikke sendt stoffprøver med bud også tatt møtet digitalt etterpå? Gir ikke mening hvis en vil være en ansvarlig voksen å reise inn til Oslo, når vi som bor i blokk midt i Oslo holder oss inne så mye vi kan. 

Nettopp, budtjenester eksisterer. Posten eksisterer. Med litt planlegging (som de sier de er så gode på) og fleksibilitet (som de åpenbart ikke er gode på) kan man fine gode løsninger som ikke utsetter seg selv eller andre for smitte. 

• Liker 29
Skrevet

Det er helt på trynet at det går an å være så lite gjennomtenkte som det paret der, først drar fruen en tur til Oslo for å ha et konfidensielt møte hun bare MÅ på, og dagen etter gjør gubben det samme, mens alle andre i Norge klarer å ha møter hjemmefra via alskens moderne løsninger.....men disse finnes vel ikke i villaen da regner jeg med, snakk om å ikke skjønne en dritt 😡

• Liker 45
Skrevet

Blir vanskelig å sette botox og restylane på seg selv

• Liker 22
Gjest Xstrella
Skrevet
6 minutter siden, EvenBeinlaus skrev:

Ja noen må jo få spesialbehandling til sine delikate bilder. #levebrød...

Skrevet
10 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

...og salongen der bloggeieren var innom for å hente produkter, sender til hele landet per post. I likhet med de fleste andre hudpleiesalonger.  Legger til at produktene heller ikke er eksklusive for denne ene salongen. Altså en fullstendig unødvendig korona-tur til Oslo.

Denne salongen setter også botox/fillers om ikke jeg tar feil..? Men i og med at det faktisk er ulovlig nå, så håper og tror jeg det ikke var det hun gjorde... 

• Liker 14
Skrevet
29 minutter siden, EvenBeinlaus skrev:

Slike inngrep er jo ikke lov nå i disse tider, så om det er tilfelle at dette har blitt gjort så gjør det saken ennå mer alvorlig

• Liker 9
Skrevet

.....når folk med verdens mest meningsløse og unyttige "jobb" prøver å gjøre seg viktige....

Det er i seg selv ufrivillig komikk fra selgerduoen som jeg vanligvis ville ledd rått av.  Men desperasjonen etter oppmerksomhet til en haltende blogg blir litt drøy når man er villig til å gå i mot råd fra myndighetene. 

Men de rådene er sikkert like teite og dumme som alkoholloven.

• Liker 42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...