Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Lana01 skrev:

men hvorfor legger du ikke like godt ut et skjermbilde? Det er jo bare å sladde navnet, hvis du synes det er et problem. På den måten vil du utelukke en hver tvil om at kommentaren faktisk  er skrevet? og ikke bare er oppspinn. Jeg vil gjerne se den, det gjør det hele mer ryddig. 

Nå må du rulle inn. Hun publiserer ikke alle kritiske kommentarer, det vet alle som har fulgt med en stund. Å publisere titalls nedlatende kommentarer mot de få kritiske som slippes gjennom, særlig om disse kommentarene har omtrent samme skrivestil som CBE.no selv, er det de bruker redaktøransvaret sitt til. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snøsøta
4 minutter siden, Klaraku78 skrev:

https://storiesig.com/stories/carolinebergeriksenno

Hva er det egentlig hun vil formidle med det siste reklamebildet for netfit?..Det er hvertfall ikke treningsglede. Og hvem sitter egentlig og pusher puppene sammen slik i 2020...

Når man ikke har annet å by på må man ty til pupper. Med håp om at det får opp temperaturen i kommentarfeltet og her på KG som bonus. Men de puppene har vi sett før for å si det sånn. Fint med en avveksling fra rumpa da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Inocybe skrev:

Hvis du klarer å se gjennom filteret du leser alle negative kommentarer om CBE.no med så lurer jeg veldig på noe. Nemlig det som er spørsmålet mitt blant teksten du uthevet:

Hvorfor tror du CBE velger å framstille seg som udelikat når det gjelder matlaging? Alt på bloggen ellers skal jo være så pent og delikat det blir tamt, for eksempel er til om med fastelavnsriset fargekoordinert med kirsebærblomstene som etterhvert vil komme. Det er ingen tvil overhodet om at kunstige lange negler er uhygienisk. Uansett hvor lenge og godt de vaskes vil de aldri bli rene. Hvorfor er akkurat dette udelikate, uhygieniske, blant folk flest oppfattet som ekkelt, noe CBE velger å dele mens alt annet skal være picture perfect? Jeg skjønner det ikke men mulig du kan hjelpe meg med et godt svar :) . 

Nå var det først og fremst ordlyden jeg reagerte på. det å kalle noen er uhygienisk  gris med mer, synes jeg er verken konstruktivt eller neo jeg synes man bør bruke om andre. At  du mener det er uhygienisk er fair nok jeg selv mener ikke det er noe problem i sitt eget hjem og reagerer ikke på det

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Hva er det egentlig hun vil formidle med det siste reklamebildet for netfit?..Det er hvertfall ikke treningsglede. Og hvem sitter egentlig og pusher puppene sammen slik i 2020...

Netfit ser for meg ut som enda en kanal for kroppshysteri fra denne bloggeren og har ingenting med sunn trening å gjøre. Jeg drar heller en tur i skogen og nyter den uten pulsklokker og dokumentering. Jeg har heller aldri med mobil på de turene. 

Endret av Surikatt
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Hva var det jeg nettopp så, og på hvilken måte skal dette berike mitt liv? Det gjelder forøvrig hele opptaket publisert til alle som gidder å forkorte livet sitt med 10 minutter til fordel for en akterutseilt selger i Sarpsborg

Endret av Revenge o'Cavatina
leif
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snøsøta skrev:

Når man ikke har annet å by på må man ty til pupper. Med håp om at det får opp temperaturen i kommentarfeltet og her på KG som bonus. Men de puppene har vi sett før for å si det sånn. Fint med en avveksling fra rumpa da.

Det virker som om hun tror at de som følger henne er hormonelle gutter på 20 år. Hvor lenge mener hun at hun skal leve av pupper og rompe. Får virkelig håpe at de har en plan B på hva de skal leve av etterhvert. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Lana01 skrev:

men hvorfor legger du ikke like godt ut et skjermbilde? Det er jo bare å sladde navnet, hvis du synes det er et problem. På den måten vil du utelukke en hver tvil om at kommentaren faktisk  er skrevet? og ikke bare er oppspinn. Jeg vil gjerne se den

Se pm. Jeg fatter ikke hvorfor du tror jeg dikter opp hva jeg har skrevet i bloggen til CBE. Men sjekk pm.

Endret av pøbelsara
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, pøbelsara skrev:

Se pm. Jeg fatter ikke hvorfor du tror jeg dikter opp hva jeg har skrevet i bloggen til CBE. Men sjekk pm.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Guidet Kvinne said:

Det jeg lurer på, helt oppriktig, er hvor inntektene kommer fra nå. Noen som vet? 

Det har jeg lurt på også. Når hun driver og tipser om varer og produkter uten å merke det som reklame, må vi vel anta at hun ikke har mottatt noen økonomisk kompensasjon? 

Hva lever de av om de ikke tar seg betalt for arbeidet? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, oblt skrev:

Det har jeg lurt på også. Når hun driver og tipser om varer og produkter uten å merke det som reklame, må vi vel anta at hun ikke har mottatt noen økonomisk kompensasjon? 

Det er et veldig godt spørsmål. Barna har stadig nye klær.  De har nye jakker fra et lite, norsk klesmerke - i relativt høy prisklasse, som mor gir gratisreklame. Mor og far svir av 12 000 på en natt i suite på Continental - og gir dem masse gratisreklame. Mor og far tar med barna på Egon og gir dem masse gratisreklame - og mor tar dem med på Villa Paradiso og gir dem masse gratisreklame. Det er jo helt merkelig at hun gir bort dyr reklame til aktører med betalingsevne - hva lever de av for tiden?

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Lana01 skrev:

Nå var det først og fremst ordlyden jeg reagerte på. det å kalle noen er uhygienisk  gris med mer, synes jeg er verken konstruktivt eller neo jeg synes man bør bruke om andre. At  du mener det er uhygienisk er fair nok jeg selv mener ikke det er noe problem i sitt eget hjem og reagerer ikke på det

Jeg skriver jeg lurer på hvorfor hun velger å framstille seg slik når jeg og åpenbart veldig mange andre oppfatter det hun publiserer på den måten. Passer så dårlig med resten av narrativet som perfekt og glanset. Jeg skjønner det virkelig ikke (og håpet et øyeblikk du kunne forklare meg det). 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Klaraku78 skrev:

Ja hvem er målgruppen? Ser pubertale gutter blir nevnt opp det stemmer nok de hadde likt slik om hun hadde vært en god del yngre. Ellers tenker jeg målgruppen i hovedsak er henne selv og eventuelt mannen hennes. Hvem ellers kan være så opptatt av de seksualiserte kroppsdelene hennes? Treningsinspirasjon er det hvert fall ikke.

Digresjon. Falt over enda en 10k skritt før kl 12 i linken din. Tenker det sier en del om ellers veldig inaktiv hverdag (hvis ikke det trenes på morgningen). De dokumenteres mye bilkjøring og stemmer også godt med tidligere beskrivelse av aktiv ferie hvor det aktive bestod i trening noen morgener mens resten av dagen stillesittende. 
Jeg må være syk om ikke jeg har passert 10k kl 12 og jeg jobber ikke engang i helsevesenet eller andre typisk fysisk aktive jobber. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
21 timer siden, oblt skrev:

Som dette. Reklamerer av sitt gode hjerte for håndklehemper. Så

mage som spurte faktisk! 

623DA67D-DCDF-4FDD-8A7E-9F4E4A3FEAC7.jpeg

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte den 'alltid hyggelige' LN i kommentarfeltet hennes i går. Dette mennesket er stadig innom der og slenger ut av seg masse dritt til folk som har vært helt høflige. 
Men min kommentar ble selvfølgelig heller ikke godkjent. 

Det som derimot er verst med hele kommentarfeltet, er at CBE påstår at hun på 6 år synes det er morsomt at titusener av fremmede får ta del i privatlivet hennes. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, loffen skrev:

Jeg svarte den 'alltid hyggelige' LN i kommentarfeltet hennes i går. Dette mennesket er stadig innom der og slenger ut av seg masse dritt til folk som har vært helt høflige. 
Men min kommentar ble selvfølgelig heller ikke godkjent. 

Det som derimot er verst med hele kommentarfeltet, er at CBE påstår at hun på 6 år synes det er morsomt at titusener av fremmede får ta del i privatlivet hennes. 

Dette!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Inocybe skrev:

Ja hvem er målgruppen? Ser pubertale gutter blir nevnt opp det stemmer nok de hadde likt slik om hun hadde vært en god del yngre. Ellers tenker jeg målgruppen i hovedsak er henne selv og eventuelt mannen hennes. Hvem ellers kan være så opptatt av de seksualiserte kroppsdelene hennes? Treningsinspirasjon er det hvert fall ikke.

Digresjon. Falt over enda en 10k skritt før kl 12 i linken din. Tenker det sier en del om ellers veldig inaktiv hverdag (hvis ikke det trenes på morgningen). De dokumenteres mye bilkjøring og stemmer også godt med tidligere beskrivelse av aktiv ferie hvor det aktive bestod i trening noen morgener mens resten av dagen stillesittende. 
Jeg må være syk om ikke jeg har passert 10k kl 12 og jeg jobber ikke engang i helsevesenet eller andre typisk fysisk aktive jobber. 

Det er jo derfor bloggen er så kjedelig, fordi hun tenker ikke på hva leseren vil ha. Hele poenget med bloggen, og nå netfit, er at hun skal få vist frem mest mulig kropp. Jeg tror at færre og færre egentlig leser blogg, så hvis hun skal beholde leserene sine, må hun etterhvert by på noe annet enn pupper og rompe. Og hva de lever av nå lurer jeg på å. Det virker jo ikke som om hun jobber. I går var hun vel innom treningsrommet tre ganger pluss litt matlaging. Nå er jo kl passert åtte, så det kommer det vel en kaffekopp fra treningsrommet igjen...#gjesp 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...