Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg vet ikke eksakt hvor mange lesere hun har, men hun har tydeligvis mange nok til at de fortsatt kan drive denne bloggen. Dog litt usikker på Netfit har samme potensial da de har kun 22.k følgere etter 1 år. Kontoen har  lav engasjement og lite likes i forhold til mange andre IG -trenings kontoer. 

Det står fortsatt under construction inne på selve siden på instagram. Når skal dette opp å gå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg vet ikke eksakt hvor mange lesere hun har, men hun har tydeligvis mange nok til at de fortsatt kan drive denne bloggen. Dog litt usikker på Netfit har samme potensial da de har kun 22.k følgere etter 1 år med lav engasjement og lite likes i forhold til mange andre IG -trenings kontoer. 

Aha.. Dette med Netfit, hva er målet deres med det?

Er det en erstatter når bloggen er ferdig?

Og hadde ikke de en partner med i prosjektet som skulle gi LK den trygge å sikre veien til PT? Mulig jeg som har misforstått med at jeg ikke har fått satt meg så mye inn i Netfit prosjektet.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MissLucy skrev:

Vi fikk se kontoret fordi det var et betalt reklameinnlegg for posterne som hang på veggen der.

Det var en fin mulighet for å henne å vise frem begge deler. De posterne kunne blitt hengt opp hvor som helst. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
18 minutter siden, Uglesjel skrev:

Aha.. Dette med Netfi, hva er målet deres med det?

Er det en erstatter når bloggen er ferdig?

Og hadde ikke de en partner med i prosjektet som skulle gi LK den trygge å sikre veien til PT? Mulig jeg som har misforstått med at jeg ikke har fått satt meg så mye inn i Netfit prosjektet.

Jeg aner ikke hva poenget med Netfit er, utenom det bloggeierne selv har uttalt (husker ikke helt hva det var, men det var vel noe med et personlig engasjement rundt trening ). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg aner ikke hva poenget med Netfit er, utenom det bloggeierne selv har uttalt (husker ikke helt hva det var, men det var vel noe med et personlig engasjement rundt trening ). 

Hmm. Okay. Synes hele prosjektet og håndteringen av det er.. Vel.. Merkverdig. Takk for at du tok deg tid å svare meg🌻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
27 minutter siden, Castor Troy skrev:

Det står fortsatt under construction inne på selve siden på instagram. Når skal dette opp å gå?

Det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Ultiva skrev:

 

Man kan heller påpeke det uheldige med LKEs kraftige bilderetusjering og de krampaktig poseringene med tydelig innsugd mage, kronisk bloggerfot, kroppsdreininger og utstikkende rumpe, som er med på å skape et urealistisk kroppsbilde. CBE har tross at en helt normal kropp på alle andre bilder enn sine egne:

https://imgur.com/a/zDyLFsr

Det er jo et poeng at hun ser helt annerledes ut på bilder de ikke har tatt selv eller i virkeligheten.

Og det bildet som kommenteres sist her, med stumpen ut og treningstights som ikke sitter rundt livet - hvis ikke det bildet er kraftig retuasjert så skjønner jeg ingenting. Og det skaper et bilde av et kroppsideal som ikke er sunt i det hele tatt. Nei, vi kan ikke få en slik kropp, for idealet er "tegnet". Skadelig? Ja, i høyeste grad!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Castor Troy skrev:

Eneste grunnen til at vi fikk se kontoret, var vel fordi Julianne nettopp hadde lagt ut bilder av sitt nye freshe kontor. CBE ville vel gjerne henge med i svingene å vise frem sitt også. 

Eh, nei. Det var et reklameinnlegg. 

Beklager, ser at andre har svart på det. 

Ja, ja. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Pocahontas10000 skrev:

Fantastisk kontor!

Ja. Helt fantastisk. Til å være et rom med møbler er det helt stunnig! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Mistyen skrev:

Det er jo et poeng at hun ser helt annerledes ut på bilder de ikke har tatt selv eller i virkeligheten.

Og det bildet som kommenteres sist her, med stumpen ut og treningstights som ikke sitter rundt livet - hvis ikke det bildet er kraftig retuasjert så skjønner jeg ingenting. Og det skaper et bilde av et kroppsideal som ikke er sunt i det hele tatt. Nei, vi kan ikke få en slik kropp, for idealet er "tegnet". Skadelig? Ja, i høyeste grad!

Enig. 

2C1D34AA-5ECA-4644-A279-4BA65941B028.jpeg

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Snøsøta skrev:

Denne kommentaren er en respons på de siste reklamene for netfit på bloggen:

Netfit er hovedsatsningen til virksomheten for tiden. Det skal være en kostholds- og treningsportal de skal tjene penger på. Satsningen promoteres heftig på blogg, instagram og i media med serier av bilder som viser øvelser utført feil og nærbilder av en fettprosent som er så lav at det for mange kvinner ville være skadelig. Selv om dette blir begrunnet som riktig og sunt for den som vises på bildene, er det idealet som frontes ikke bra helsa til potensielle kunder.

Dette kan de fint gjøre noe med. Hvis de er seriøse leverandører av et godt, faglig forankret konsept for hvordan man kan trene og spise for å få bedre helse, kan de benytte andre som modeller, som kan vise øvelsene riktig, som kommer i flere  og mer realistiske størrelser for hva man kan oppnå med et godt opplegg. EIeren av konseptet trenger ikke vises så mye, eller kan fokusere på å hjelpe modellene til å gjøre dem riktig på bildene. Da er det ikke nødvendig å ha så lite klær på bildene heller, og da forsvinner problem 2.

Ellers kan man jo tro at konseptet bare er laget for å vise fram flere bilder av seg selv,.

Skal det være en kostholdsportal også? Det var jeg ikke klar over.... Hvem er eksperten på kostholdet? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Veldig innovativt av bloggerekteparet å kalle treningsportalen sin for "NetFit.no" særlig med tanke på at dette konseptet faktisk eksiterer fra før av http://www.netfit.co.uk/  og de har faktisk drevet denne portalen i 20 år. Jeg siterer CBE :"Det startet med en idé hos Lars-Kristian og meg sommeren 2017 og i dag er vi nesten i mål! Vi har rett og slett jobbet så lenge nå for å skape et online treningsunivers med mål om å gjøre trening enklest mulig for absolutt alle som vil komme i form, eller som bare vil holde på formen og kjenne på et energioverskudd. " https://www.carolinebergeriksen.no/2019/01/15/netfit/  Ja, det kan man kalle et godt gjennomtenkt og innovativt prosjekt fra Berg Eriksen som de klekket ut i 2017. Særlig med tanke på at dette treningsuniverset finnes allerede i UK.  Fortell meg gjerne hvordan en treningsportal kan ta kred for en annens treningsportal navn og ide? Eller er det innafor så lenge nettadressene ikke ender på det samme, da konseptene er i forskjellige land? Konseptet har nøyaktig samme ordlyd  på navnet sitt også.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snøsøta
16 minutter siden, Kleenex skrev:

Skal det være en kostholdsportal også? Det var jeg ikke klar over.... Hvem er eksperten på kostholdet? 

De lanserte det som Netfit skulle tilby matoppskrifter i alle fall:

«I dag har jeg åpnet instagram-kontoen vår, og der vil du fremover finne treningstirsdag i videoformat samt sunne og enkle matoppskrifter.»

Mulig at de har gått bort fra det senere, uten at jeg i farten kan huske å ha sett det skrevet. Jeg har heller ikke fulgt treningsportalen og vet ikke om det er lagt ut noen oppskrifter der foreløpig. 
 

kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/01/15/netfit/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Kleenex skrev:

Skal det være en kostholdsportal også? Det var jeg ikke klar over.... Hvem er eksperten på kostholdet? 

Det er vel hun med Nutrilett på lur i skapet, og ihjelredigerte bilder av en kropp som ikke trenger redigeres i det hele tatt. Jeg håper virkelig folk med interesse for kosthold og trening heller benytter seg av f.eks kriweb, fitfocus eller noen andre som har peiling på hva de driver med.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Det er vel hun med Nutrilett på lur i skapet, og ihjelredigerte bilder av en kropp som ikke trenger redigeres i det hele tatt. Jeg håper virkelig folk med interesse for kosthold og trening heller benytter seg av f.eks kriweb, fitfocus eller noen andre som har peiling på hva de driver med.

Tviler på at noen med kunnskap om trening tar CBE på alvor. De er vel ikke målgruppen hennes heller. Hun satser vel på de som lar seg blende og imponere av hennes hvite smil og redigerte bilder. Utrente mennesker som leter etter en snarvei til drømmekroppen

Endret av Castor Troy
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Castor Troy skrev:

Tviler på at noen med kunnskap og trening tar CBE på alvor. De er vel ikke målgruppen hennes heller. Hun satser vel på de som lar seg blende og imponere av hennes hvite smil og redigerte bilder. Utrente mennesker som leter etter en snarvei til drømmekroppen

Dessverre frykter jeg at du har rett i det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille

Det bildet med tightsen vitner om at CBE ikke greier å reflektere over hvilke signaler hun sender ut. Teksten som er skrevet på bildet kunne vært skrevet av en fjortis i samme kategori som «woke up like this», «feeling cute» osv. 
Det skal liksom være så tilfeldig med magen i fokus og nok en reminder om hvor tynn hun er, for å sanke likes og kommentarer. 
 

Men for oss andre voksne vitner det bare om at hun ikke har endret tankegang siden bloggens spede start. Hun fremstår som ekstremt usikker, lite voksen og ekstremt kroppsfiksert. Det er ikke normalt av en dame i 30-årene å ha et så voldsomt behov for skryt og oppmerksomhet. 
 

Hun får være glad hun nådde målet sitt om å ikke ødelegge kroppen under svangerskap, eller ville det ikke vært mye for bloggen å overleve på....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillesnøfnugg skrev:

Veldig innovativt av bloggerekteparet å kalle treningsportalen sin for "NetFit.no" særlig med tanke på at dette konseptet faktisk eksiterer fra før av http://www.netfit.co.uk/  og de har faktisk drevet denne portalen i 20 år. Jeg siterer CBE :"Det startet med en idé hos Lars-Kristian og meg sommeren 2017 og i dag er vi nesten i mål! Vi har rett og slett jobbet så lenge nå for å skape et online treningsunivers med mål om å gjøre trening enklest mulig for absolutt alle som vil komme i form, eller som bare vil holde på formen og kjenne på et energioverskudd. " https://www.carolinebergeriksen.no/2019/01/15/netfit/  Ja, det kan man kalle et godt gjennomtenkt og innovativt prosjekt fra Berg Eriksen som de klekket ut i 2017. Særlig med tanke på at dette treningsuniverset finnes allerede i UK.  Fortell meg gjerne hvordan en treningsportal kan ta kred for en annens treningsportal navn og ide? Eller er det innafor så lenge nettadressene ikke ender på det samme, da konseptene er i forskjellige land? Konseptet har nøyaktig samme ordlyd  på navnet sitt også.

De to klarer ikke å finne på noe nytt men de er gode til å kopiere andres ideer og arbeid. Kvalmt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Veldig innovativt av bloggerekteparet å kalle treningsportalen sin for "NetFit.no" særlig med tanke på at dette konseptet faktisk eksiterer fra før av http://www.netfit.co.uk/  og de har faktisk drevet denne portalen i 20 år. Jeg siterer CBE :"Det startet med en idé hos Lars-Kristian og meg sommeren 2017 og i dag er vi nesten i mål! Vi har rett og slett jobbet så lenge nå for å skape et online treningsunivers med mål om å gjøre trening enklest mulig for absolutt alle som vil komme i form, eller som bare vil holde på formen og kjenne på et energioverskudd. " https://www.carolinebergeriksen.no/2019/01/15/netfit/  Ja, det kan man kalle et godt gjennomtenkt og innovativt prosjekt fra Berg Eriksen som de klekket ut i 2017. Særlig med tanke på at dette treningsuniverset finnes allerede i UK.  Fortell meg gjerne hvordan en treningsportal kan ta kred for en annens treningsportal navn og ide? Eller er det innafor så lenge nettadressene ikke ender på det samme, da konseptene er i forskjellige land? Konseptet har nøyaktig samme ordlyd  på navnet sitt også.

Intet mindre enn et univers, faktisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...