Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, lillesnøfnugg said:

Å herlighet, sirkus Eriksen ruller videre. Snakker om å redigere ihjel en kropp som allerede innehar en normal BMI og vel så det.  Ser de ikke på hva de legger ut? Er det reklame for Netfit?

I og med at teksten sier "always a problem", så mener vel frua at treningsklær i str xs er alt for store da

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Castor Troy skrev:

Hun har vel alltid hatt en veltrent rumpe 🍑

Hun har faktisk hatt samme rumpa siden hun var 15 år. 

Jeg har har rumpa mi helt fra starten jeg. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillesnøfnugg skrev:

Hvis mannen til fruen aka LKE (fotograf og styremedlem i Treasures AS, far til to mindreårige som eksponeres fordi man må smi mens bloggjernet er varmt) får PT tittel. Må ikke det da fremvises et kompetanse -bevis i forbindelse med Netfit (Som de ikke driver å  snikreklamerer for eller feilmerker, for de tjener på å generere trafikk til Netfit. De andre annonsørene derimot..)? Tenker da på hvis det blir reklamert for  denne PT-tittelen?

PT er ikke en beskyttet tittel. Det innebærer at hvem som helst kan kalle seg det. En bevisst forbruker vil sannsynligvis undersøke om PT-en de vurderer å bruke har relevant utdanning og erfaring. 

I dette tilfellet (og i de fleste andre ...) synes jeg ikke det hjelper å vifte med et papir på gjennomført PT-utdanning. De er sent ute og det er mange flinke folk der ute. Det skal nok mer til for å vinne kundene i dag. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minnie Mus skrev:

Men hva er tittelen til mannen til Caroline Berg Eriksen nå da? Faller seg egentlig naturlig å kalle han fruemannen, eller mannen til frua, i og med at det er det som er jobben hans for tiden. Altså å dilte etter kona si med kamera overalt, enten det er hos frisøren eller på joggetur ute i naturen. Uansett hvor frua, unnskyld, Caroline Berg Eriksen beveger seg, henger mannen på slep etter med fullt kamerautstyr. I følge insta, kan han snart kalle seg PT. Da må vi nok kutte ut å kalle han PT-Åge, men Lasse eller Lars Kristian -PT. Fruen i huset kaller han Lasse eller tiltaler han med etternavnet Herr Eriksen, så hva blir riktig å kalle han her på forumet?

Nettopp.. Jeg er 100% enig med deg i det du sier her👏

Må vel bli Herr og Fru Eriksen siden dem er gift. Om tale han som Lasse innpå her vil bære forvirrere folk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Nettopp.. Jeg er 100% enig med deg i det du sier her👏

Må vel bli Herr og Fru Eriksen siden dem er gift. Om tale han som Lasse innpå her vil bære forvirrere folk.

Ja her er det ingen rom for feil 😂🤓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Castor Troy skrev:

Ja her er det ingen rom for feil 😂🤓

Jeg har vært borti kommentarerer som innholdet navnet Lasse laangt bak i tråden her. Skal love deg at jeg ble stein forvirret hvertfall. Begynte å lure på hvem denne Lasse var,  helt til jeg så et klipp fra bloggerne at fru Berg Eriksen selv omtalte han som det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Jeg har vært borti kommentarerer som innholdet navnet Lasse laangt bak i tråden her. Skal love deg at jeg ble stein forvirret hvertfall. Begynte å lure på hvem denne Lasse var,  helt til jeg så et klipp fra bloggerne at fru Berg Eriksen selv omtalte han som det.

Lurer på hvordan han fikk det navnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Castor Troy skrev:

Lurer på hvordan han fikk det navnet

Mulig hun har plukket det opp fra familien hans kanskje🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Uglesjel skrev:

Når det ikke er tittelen hennes eller hans? Han driver ikke lengre med fotball og da blir det helt feil

Så vidt jeg vet pr idag spiller fremdeles Lars Kristian Eriksen fotball. Han spilte fram til februar for Tune IL som spiller i 6. divisjon. Pr februar 2020 har han meldt overgang til Rolvsøy. Derfor er fremdeles Caroline Berg Eriksen en slags forballfrue faktisk. 

Endret av Kleenex
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Castor Troy skrev:

Lurer på hvordan han fikk det navnet

Forkortelse/kjælenavn for Lars Erik, vil jeg tippe 🤦🏽‍♂️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Castor Troy skrev:

Lurer på hvordan han fikk det navnet

Er ikke det et vanlig kallenavn man feks får av klassekamerater, mødre og venner? Ingenting rart med det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kleenex skrev:

Så vidt jeg vet pr idag spiller fremdeles Lars Kristian Eriksen fotball. Han spiller for Tune IL som spiller i 6. divisjon og derfor er fremdeles Caroline Berg Eriksen en slags forballfrue faktisk. 

Fotballfrue fremdeles, men kanskje på samme måte som hun hadde planlagt, da hun var en aspirerende fotballfrue ala Victoria Beckham

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
48 minutter siden, Alenvers skrev:

PT er ikke en beskyttet tittel. Det innebærer at hvem som helst kan kalle seg det. En bevisst forbruker vil sannsynligvis undersøke om PT-en de vurderer å bruke har relevant utdanning og erfaring. 

I dette tilfellet (og i de fleste andre ...) synes jeg ikke det hjelper å vifte med et papir på gjennomført PT-utdanning. De er sent ute og det er mange flinke folk der ute. Det skal nok mer til for å vinne kundene i dag. 

Dette må jeg ha inn med teskje, men vil det ikke være  villedende markedsføring å selge  inn trening og kalle seg PT? Uten å ha denne utdanningen? På generelt grunnlag vel og merke. Regner med at Eriksen snart blir PT-Lasse og man kan legge PT-Åge bak seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
15 minutter siden, Bypass skrev:

Det skremmer meg at disse to skal drive en treningsportal!

Bilde på Insta Story hvor CBE «skryter» av at hun er så smal i midjen at tightsen ikke passer er faktisk første gang jeg har reagert negativt på noe en treningsprofil har lagt ut av kroppsbilder!

 En ting er et lavt kunnskapsnivå i forhold til hva det vil si å formidle trening til en større gruppe mennesker! Men når man ikke en gang har evnen til å forstå hva slags signal noe sånt sender - ja det er skremmende!

AMEN! Tror de virkelig at folk er så idioter at de kan selge inn redigerte bilder og #alwaysaproblem 🍑 og oppfattes som et seriøst treningsfirma? Eller tigges det etter en treningstights? Uansett er det virkelig noe av det mest useriøse og idiotiske jeg har sett på IG i forbindelse med både selvskryt og på en bedriftskonto som skal selge inn trening. Og hvis man ser det i sammenheng med den hodeløse eksponeringen av egne barn? Noen er virkelig desperate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, Bypass skrev:

Det skremmer meg at disse to skal drive en treningsportal!

Bilde på Insta Story hvor CBE «skryter» av at hun er så smal i midjen at tightsen ikke passer er faktisk første gang jeg har reagert negativt på noe en treningsprofil har lagt ut av kroppsbilder!

 En ting er et lavt kunnskapsnivå i forhold til hva det vil si å formidle trening til en større gruppe mennesker! Men når man ikke en gang har evnen til å forstå hva slags signal noe sånt sender - ja det er skremmende!

👏🏼

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skryte/klage over gap i treningsbuksa når magen er vakuumsugd inn og rumpa er redigert større, hva får hun ut av det? Det er jo helt fjollete😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Dette må jeg ha inn med teskje, men vil det ikke være  villedende markedsføring å selge  inn trening og kalle seg PT? Uten å ha denne utdanningen? På generelt grunnlag vel og merke. Regner med at Eriksen snart blir PT-Lasse og man kan legge PT-Åge bak seg. 

Hvem som helst kan markedsføre seg som PT. Coach er et annet eksempel på ubeskyttet tittel. Det er bare å trykke opp visittkort og sette i gang. Du må i tilfelle være "privatpraktiserende", da treningssentrene (i alle fall kjedene) krever at PT-ene har relevant utdanning. Mange PT-er har solid utdanning og kjemper for å styrke yrkets status, og det er flott at det stilles krav. 

Jeg har ikke sett at LKE eller CBE har hevdet at de har PT-kompetanse. Da Netfit ble lansert, hadde bedriften et samarbeid med en rutinert PT. Jeg vet ikke hvor han er blitt av. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...