Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Skogspike skrev:

Denne merkingen er i deres egen interesse. De vil helst lede potensielle kunder til sin egen portal. All den andre (skjulte) reklamen de bedriver, den gagner vel bedriften mest som nettopp skjult. For best «troverdighet». 

Det er jeg enig i. Den jevnt over korrekte merkingen for Netfit er helt påfallende i forhold til tendensen ellers på bloggen. Jeg har tenkt det samme som deg - at årsaken er at det lønner seg for dem å drive trafikken dit.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig lønner det seg å øke trafikken til Netfit-kontoen fra den eksisterende plattformen med stabilt antall treff. Slik bygger bloggeierne opp både (ny) merkevare og økt synlighet, vanlig metode i some. Ser likevel ut som at drahjelpen sliter med tykk sirup i den nå ettårige oppstartsperioden etter mitt syn. Få innlegg og følgere å vise til, og ingenting revolusjonerende eller nyskapende.  Har sagt det tidligere, jeg skjønner ikke at de prøver seg i konkurranse med langt mer etablerte treningsprofiler som befinner seg der ute. For sammenlignet med disse har de lite eller ingenting å vise til etter et helt års virksomhet.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Kleenex skrev:

Hvor mye får bloggeren i betaling for å være med i en runde med Bloggerne? Noen som vet? 

Mener å huske en tidligere Bloggerne deltager skrev det var mange titalls-tusen per episode. Men nå husker jeg ikke hvem det var... 

Regner med at en god del av inntekten til CBE er fra Bloggerne. Lønn mottatt for å utlevere sine barns privatliv 🤮

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Inocybe skrev:

Mener å huske en tidligere Bloggerne deltager skrev det var mange titalls-tusen per episode. Men nå husker jeg ikke hvem det var... 

Regner med at en god del av inntekten til CBE er fra Bloggerne. Lønn mottatt for å utlevere sine barns privatliv 🤮

var det ikke Anna Rasmussen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste instastory virket litt usympatisk. Hun forteller at hun hadde gledet seg sånn til fjelltur! Men så ble datteren syk... Dette var irriterende og hun fortsatte å fortelle om alt hun gledet seg til med denne turen som nå dessverre måtte droppes 🥴 ikke mye god bedring å snakke om der i gården. Heldigvis fikk hun da muligheten til å trene i kjelleren. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snøsøta

Jeg tror de gjør det med vilje. Bruker Cobain og Dylan i en reklame på en overfladisk forbruksblogg. Bare for å få mer oppmerksomhet, mer kontrovers. For så uopplyst kan man ikke være at man ikke vet hva de representerer. Kul sveis liksom. Og kult med røyking liksom. På kontrollrommet som styrer en familiefotokatalog hvor bilder av barn, rumper og brystvorter er hovedmiddelet for å selge reklame. I en virksomhet som har «nice butt» som inspo-quote, og som må ha et skilt hvor det står Coffee ved siden av kaffemaskina. Som om man ikke skjønner at det er en kaffemaskin. 
 

Ingen kan være så uopplyste at de ikke vet hva de som henger på veggen står for. Alt kan ikke selges. Eller kjøpes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2020 den 19.01, loffen skrev:

Hvorfor svarer hun på hvor klærne er fra på bildet fra 2017? Tviler på at HM har den blusen, eller Zara buksa fremdeles. 

Denne samtalen har hun nå slettet, forresten..

 

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/

CAB75E93-AF83-4320-A8B5-1AAF020AD5AC.jpeg

Endret av loffen
La til bilde av det hun svarte vedkommende som påpekte at bildet var over to år gammelt.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snøsøta skrev:

Jeg tror de gjør det med vilje. Bruker Cobain og Dylan i en reklame på en overfladisk forbruksblogg. Bare for å få mer oppmerksomhet, mer kontrovers. For så uopplyst kan man ikke være at man ikke vet hva de representerer. Kul sveis liksom. Og kult med røyking liksom. På kontrollrommet som styrer en familiefotokatalog hvor bilder av barn, rumper og brystvorter er hovedmiddelet for å selge reklame. I en virksomhet som har «nice butt» som inspo-quote, og som må ha et skilt hvor det står Coffee ved siden av kaffemaskina. Som om man ikke skjønner at det er en kaffemaskin. 
 

Ingen kan være så uopplyste at de ikke vet hva de som henger på veggen står for. Alt kan ikke selges. Eller kjøpes. 

Postene på veggen betyr ingenting for dem, det er bare bruk og kast. Denne reklamen er bare for å pushe mer forbruk. De har jo disse posterne over hele huset, til og med i stua. At de har Kurt Cobain på veggen er totalt latterlig. Lars Kristian Eriksen prøver hardt å være kul men han har jo ikke peiling. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Surikatt skrev:

Har hun lagt ut bilder fra badekaret og? Var vel han som tok bildene, da. For et liv. 

Det er nok tatt av henne selv, med mindre han lå bak henne 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Castor Troy skrev:

Det er nok tatt av henne selv, med mindre han lå bak henne 🙈

😂det kan være.

 

nok en gang, hva vil man fortelle med et slikt bilde? Kom å ta meg, jeg ligger i badekaret å venter? Kunne ikke falt meg inne å sende et slikt bilde til mine nærmeste venninner, knapt nok mannen. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og magen igjen.., for nå er det svettefest på mølla, og da må treningstrøya dras opp over navelen før man tar selfie i speilet. 

*ektetreningsglede*

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, loffen skrev:

Og magen igjen.., for nå er det svettefest på mølla, og da må treningstrøya dras opp over navelen før man tar selfie i speilet. 

*ektetreningsglede*

Lurer på på om hun svetter i det hele tatt under treningsøktene, sminken sitter ihvertfall som et skudd, vannfast så det holder. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det igjen duket for opplysninger om eldste datters helse. Samt opplysninger om leggetid i kommentarfelt. God skjerming der altså...

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 hours ago, Castor Troy said:

Siste instastory virket litt usympatisk. Hun forteller at hun hadde gledet seg sånn til fjelltur! Men så ble datteren syk... Dette var irriterende og hun fortsatte å fortelle om alt hun gledet seg til med denne turen som nå dessverre måtte droppes 🥴 ikke mye god bedring å snakke om der i gården. Heldigvis fikk hun da muligheten til å trene i kjelleren. 

For ikke å snakke om at fruemannen har kjøpt nytt skiutstyr og alt 😮 Stakkars frua. Får virkelig håpe det kommer en anledning til å få vist frem det nye utstyret i løpet av vinteren..... Neste vinter er det nok enda mer nytt utstyr, gud forby å bruke det samme flere år på rad.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle de på hytta til svigers eller på hotell? For om det var hytta, er det vel bare å pakkes ull, skitøy og pysjer/joggedress og komme seg av gårde. Med mindre det er snakk om omgangssyke, så orker vel barn noen timer i bil for så å kose seg med besteforeldre! Virker voldsomt å stoppe hele turen lissm..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at kritikken blir så smålig avogtil. 

Det må være lov å bli litt skuffet når en planlagt tur går i vasken? 

Fokuser heller på eksponering av barn som forgår både hverdag og ferie? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Undreguri skrev:

Skulle de på hytta til svigers eller på hotell? For om det var hytta, er det vel bare å pakkes ull, skitøy og pysjer/joggedress og komme seg av gårde. Med mindre det er snakk om omgangssyke, så orker vel barn noen timer i bil for så å kose seg med besteforeldre! Virker voldsomt å stoppe hele turen lissm..

Om det er hytta på fjellet så er det vel 5-6 t i bil? Det hadde ikke jeg utsatt mitt syke barn for om det ikke var livsnødvendig. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...