Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

De aller fleste ser vel at Funkygine har ekte treningsglede, mens CBE har ren tvangspreget trening. Endeløse mil på ei tredemølle for å fortjene å spise. Skikkelig inspirerende 🙄

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, hippyskippy skrev:

De aller fleste ser vel at Funkygine har ekte treningsglede, mens CBE har ren tvangspreget trening. Endeløse mil på ei tredemølle for å fortjene å spise. Skikkelig inspirerende 🙄

Kan du utdype litt nærmere hva du mener om  det jeg har framhevet i kommentaren din?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netfit har vel vært lukket hele tiden, bortsett fra noen få dager de siste par ukene. Den ble åpnet da der var en kontrovers i kommentarfeltet med en treningsinfluencer med større kompetanse.

Litt om trenden med lukket IG:

https://www.dagbladet.no/kjendis/derfor-har-de-lukket-instagram-profil/70912079

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
22 minutter siden, Kleenex skrev:

Hmmm netfit kontoen har blitt privat... 

Jeg vet med 100 prosent sikkerhet at det har kostet mye penger å få dette konseptet opp å gå. Det jeg også ser er at etter 1 (!) år på nett, så har ikke Netfit tatt av på noe som helst måte. Å sette kontoer til privat er for å følgere, uredelig men slik er nå den bransjen. At ekteparet Berg Eriksen fortsatt velger å vise frem mindreårige for å tjene penger, (ifølge en annen influencer kan man kjapt tjene 100.000 for reklame innlegg hvor barn eksponeres) istedenfor å få seg andre jobber det er usmakelig. En kjedelig og intetsigende blogg med snikreklame, og nå denne Netfit. Når skal realitetene synke inn?

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2020 den 22.30, lillesnøfnugg skrev:

Jeg vet med 100 prosent sikkerhet at det har kostet mye penger å få dette konseptet opp å gå. Det jeg også ser er at etter 1 (!) på nett, så har ikke Netfit tatt av på noe som helst måte. Å sette kontoer til privat er for å følgere, uredelig men slik er nå den bransjen. At ekteparet Berg Eriksen fortsatt velger å vise frem mindreårige for å tjene penger, (ifølge en annen influencer kan man kjapt tjene 100.000 for reklame innlegg hvor barn eksponeres) istedenfor å få seg andre jobber det er usmakelig. En kjedelig og intetsigende blogg med snikreklame, og nå denne Netfit. Når skal realitetene synke inn?

Har de selv hatt noe ordentlig reklamering av prosjektet? Eller har det gått i hips og haps?

Endret av Uglesjel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Har selv hatt noe ordentlig reklamering av prosjektet? Eller har det gått i hips og haps?

Snikreklamert aktivt  på bloggen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Snikreklamert aktivt  på bloggen.

Okay. Da er det ikke rart at jeg ikke har fått det med meg, etter som jeg ikke leser bloggen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Uglesjel skrev:

Godt mulig.. Kanskje hun skulle ha gått mer for papp eller ingenting🤷‍♀️ Uansett så må det hvis blogges om.

Det hadde vært fint,men det kommer nok dessverre ikke til å skje.Dama elsker ballongbuer, merkelapper på cupcakes, fotobooth-ræl og dilldall til pådekking av bord...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Isola2 skrev:

Det hadde vært fint,men det kommer nok dessverre ikke til å skje.Dama elsker ballongbuer, merkelapper på cupcakes, fotobooth-ræl og dilldall til pådekking av bord...

Det er igrunn synd når hun framstiller seg så miljøbevisst.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Uglesjel skrev:

Det er igrunn synd når hun framstiller seg så miljøbevisst.. 

hvor er det hun fremstiller seg "så miljøbevisst"?  Jeg husker bare en kommentar der hun forsåvidt er relativt ærlig om at det ikke ligger i bloggingens natur å kunne være miljøbevisst

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MissLucy skrev:

hvor er det hun fremstiller seg "så miljøbevisst"?  Jeg husker bare en kommentar der hun forsåvidt er relativt ærlig om at det ikke ligger i bloggingens natur å kunne være miljøbevisst

Hun blir tatt på det i kommentarfeltet under et inlegg om grønne planter. Har ikke fått lest meg opp på det inlegget som vedkommende tar opp med henne.

Og selvsagt vedlegger jeg DOKUMENTASJON på det:

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/04/25/plant-shopping/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, MissLucy skrev:

hvor er det hun fremstiller seg "så miljøbevisst"?  Jeg husker bare en kommentar der hun forsåvidt er relativt ærlig om at det ikke ligger i bloggingens natur å kunne være miljøbevisst

Kan du dokumenter det motsatte eller er det en påstand, mening du kommer med nå?

Endret av Uglesjel
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
17 minutter siden, MissLucy skrev:

det stemmer vel ikke? de pleier å merke reklamen for netfit, det er bare å se på det siste treningsinnlegget: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/13/treningsokt-med-treningsball/

Det stemmer, de har drevet med reklame for Netfit uten å merke det som reklame. At de merker noen innlegg og andre ikke er vel helt i tråd med hvordan bedriften er bygd opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...