Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
34 minutter siden, CecilieX skrev:

Trend og trend.

Det som vises frem på bloggen er jo ikke noe som hun har sugd fra eget bryst. Jeg oppfatter at IT-jenter bruker mye tid på å oppsøke mote-eventer og følge større motehus og trendsettere. 

Det CBE viser på bloggen er utelukkende det hun blir betalt for å vise frem, og i det siste har det hovedsakelig vært billig-kjeder som blir frontet, de som stort sett kopierer trender mange måneder etter at de oppstod. 

Man kan jo også se at «design»- samarbeid glimter med sitt fravær. Det gjør også de dyre merkene. Tidligere, i toppårene, var det jo stort sett en del merker som Ganni og Holzweiler som brukte hennes kanaler, slik er det ikke nå, rett og slett fordi merkevaren hennes ikke står så sterkt. Hun når ikke de som trend-merkene ønsker å nå. 

I bunn og grunn er bloggen utelukkende et reklamemagasin, med betalt produktplassering, som har lite med hennes personlige smak og valg å gjøre. De som betaler får profilering. 

Enig. Jeg ser svært lite av henne skikkelse og personelighet i bloggen. Bloggen har gått fra være hennes platform til og være en evig stor magasin av reklame. Jeg forstår ikke hvorfor hun henger etter når det gjeld både trend, mote og interiør etc. Det hun viser fram har alle andre kjente ansikt visst fram 6mnd tidligere eller lengre. Hvor ligger logikken hen og hva er hennes såkalte "strategien" oppi alt dette? For det er nærmeste ingen endring i bloggen, kun at hun er blitt eldre, gift, mor til 2 etc.

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Gjest Snøsøta
Skrevet

Jeg tenker bloggen egentlig rett og slett er life of Barbie. Ordne håret til Barbie, neglene til Barbie, kle på, kle av: 

I dag designer Barbie sko. 

I dag er Barbie familiemor

Sminke Barbie!

I dag er Barbie pilot

I dag er Barbie kokk

i dag designer Barbie vesker

Barbie pynter til jul!

I dag er Barbie glamourmodell

Barbie spiller teater!

Like stiv, like overfladisk, samme smil og samme tåføring hver dag, bare ulik bakgrunn og versjon.

Skrevet

Nå Har CBE vært inne å lest på KG tror jeg, hun tok opp alle kommentarene på navleringen på instastory, og er enig i at det er mest for 15 åringer likevel. MEN, når "blingen" er såpass liten som den hun har, er det helt innafor i hennes alder likevel 😄

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, Castor Troy skrev:

Nå Har CBE vært inne å lest på KG tror jeg, hun tok opp alle kommentarene på navleringen på instastory, og er enig i at det er mest for 15 åringer likevel. MEN, når "blingen" er såpass liten som den hun har, er det helt innafor i hennes alder likevel 😄

Er nesten litt pinlig at hun dekker over med at "såå mange har spurt om navelpircingen" hennes når det ble nylig diskutert innpå her 😆

• Liker 18
Skrevet
Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Er nesten litt pinlig at hun dekker over med at "såå mange har spurt om navelpircingen" hennes når det ble nylig diskutert innpå her 😆

Det høres jo bedre ut med "sååå mange har spurt", en "sååååå mange har gjort narr av navlepiercingen" 🥴 

• Liker 18
Skrevet (endret)
36 minutter siden, Snøsøta skrev:

Jeg tenker bloggen egentlig rett og slett er life of Barbie. Ordne håret til Barbie, neglene til Barbie, kle på, kle av: 

Sminke Barbie!

I dag er Barbie pilot

I dag er Barbie kokk

Barbie pynter til jul!

Barbie spiller teater!

Like stiv, like overfladisk, samme smil og samme tåføring hver dag, bare ulik bakgrunn og versjon.

Nå døde jeg seriøst😆👏👏

Endret av Uglesjel
  • Liker 13
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Castor Troy skrev:

Det høres jo bedre ut med "sååå mange har spurt", en "sååååå mange har gjort narr av navlepiercingen" 🥴 

Er ikke pent å lyve, for det har nemlig mamma lært meg. Tror hun glemte det gitt🙈 Men så bra at forumet her kan gi henne litt inspo hva hun skal skravle om på IG story🤪

Endret av Uglesjel
  • Liker 6
Skrevet

Språket har lissom ikke utviklet seg så mye siden  hun var 15 lissom...

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, Medici skrev:

Synes den er blitt wannabe sossete på en måte.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Medici skrev:

Hun er 13 going on 30 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, CecilieX skrev:

I bunn og grunn er bloggen utelukkende et reklamemagasin, med betalt produktplassering, som har lite med hennes personlige smak og valg å gjøre. De som betaler får profilering. 

Jeg skulle ønske å vite hva som gjør det bra/interessant å ha en slik jobb/et slikt liv. For det klarer jeg ikke å forstå. 

• Liker 4
Skrevet

Kan ikke begripe hvorfor frua vil fremstille seg selv sånn som hun gjør. Tenk på så mye hun hadde vunnet på å vært mere "normal", en som folk flest vil kjenne seg igjen i. Men i stedet så kjører hun på med dette såkalte perfekte, fremstiller seg selv som en egoist, selvopptatt og ufordragelig type som krangler og er frekk i diverse some kanaler, fokuserer på den tynne og "perfekte" kroppen. Prøver innimellom og skal agere miljøvennlig og liksom godhjertet ved å samle inn penger til Omvendt julenisse, reklamere for Redd barna osv. Men alt dette forsøket på å liksom være som oss vanlige, slår jo feil gang på gang, når frua viser sitt sanne jeg, som kretser rundt henne, kun henne og ingen andre.

• Liker 15
Skrevet

Kommer vel reklame på bloggen for Wasa knekkebrød snart nå. Frua har jo ikke tid til å lage knekkebrød selv, så da har hun kjøpt Wasa sitt.

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Snøsøta skrev:

Sminke Barbie!

I dag er Barbie pilot

I dag er Barbie kokk

Barbie pynter til jul!

Barbie spiller teater!

Spot on!

I’m a barbie girl in a barbie world,

life in plastic, it’s fantastic...

Kunne faktisk ikke passet bedre..

• Liker 18
Skrevet
18 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Ja jeg kan virkelig ikke se for meg høyt utdanna BI damer på 34+ leser bloggen hennes.

Jeg sjekket hvem av mine instagramvenner som følger henne. Er faktisk flere høyt utdanna, kjøpesterke kvinner 34 + 

Flere av de liker bildene hennes også. 

• Liker 6
Skrevet
18 timer siden, 123Frustrert skrev:

Hun hadde jo hull i navlen, men nå har hun faktisk stukket den opp igjen. Har aldri hørt om folk over 30 gjør det, eller tar flere hull i ørene for den saken skyld..

Mange som har mange hull i ørene. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor frua går for gjenbruk av bilder så til de grader som på instagram nå idag? Bilde med grå øredobber og hvit bluse ble også lagt ut på ig i oktober 2017! Hvorfor dette gjenbruket spør jeg bare? Hva skjer'a? 

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Kleenex skrev:

Jeg lurer på hvorfor frua går for gjenbruk av bilder så til de grader som på instagram nå idag? Bilde med grå øredobber og hvit bluse ble også lagt ut på ig i oktober 2017! Hvorfor dette gjenbruket spør jeg bare? Hva skjer'a? 

Satt akkurat og tenkte på det selv. Hvorfor ikke bare ta noen nye?

• Liker 1
Skrevet

Tankegangen hennes er at de jentene er en forlengelse av henne selv med null refleksjon over at de er selvstendige individer. De er «mini me» hvor de brukes som accessories til mor som er så stolt men det holder ikke å være stolt i seg selv. Hele verden må få se slik at hun kan få bekreftelser fra vilt fremmede mennesker som hun koser seg med daglig. Hjelper godt på manglende selvtillit, det. 

• Liker 47
Skrevet
1 time siden, Kleenex skrev:

Reagerte på det samme. Visste jeg hadde sett det bildet før, for lenge siden. Hun har vel ikke tid til å ta et nytt bilde da. :laugh: 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...