Isola2 Skrevet 11. februar 2020 #15941 Skrevet 11. februar 2020 6 timer siden, Minnie Mus skrev: At det går an å gnåle sååå mye om sykdom, flere ganger daglig i mange dager..... Ikke engang kompisen min som får skikkelig manflu klager og syter så mye som frua. Nå er hun sååå sliten, og fikk sprengte blodkar og røde øyne pga et ENORMT og ubeskrivelig trykk da hun kasta opp. Så kommer en reklame for en liten sak som lager fregner på slutten av øyne/oppkast/stakkars meg innlegget 😂 Hun får jo mange «stakkars lille sterke fantastiske kvinne» kommentarer på dette...og det mater jo ego. 11
Agatha Spinatha Skrevet 11. februar 2020 #15942 Skrevet 11. februar 2020 Dersom noen ønsker å tegne fregner i ansiktet, her kommer et gratis råd fra meg. Gjør som jeg gjorde da jeg var en del år yngre, bruk brun kajal. 4
MaleficentAurora Skrevet 11. februar 2020 #15943 Skrevet 11. februar 2020 Det er enda viktigere og ha på filter når man skal filme seg selv slik at man ikke får se hvordan huden er med sminke på. Skjønner ikke poenget med å tegne på seg fregner. 5
Måne Rampelyset Skrevet 11. februar 2020 #15944 Skrevet 11. februar 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Måne, admin.
Minnie Mus Skrevet 11. februar 2020 #15945 Skrevet 11. februar 2020 Kommer vel et innlegg snart, om at det er sååååå mange som har spurt om hvor fregnene hennes kommer fra 🤣 10
MarianneE Skrevet 11. februar 2020 #15946 Skrevet 11. februar 2020 Atte hæ? Påtegnede fregner på voksne? Hvorfor det? 13
Mrs Robinson Skrevet 11. februar 2020 #15948 Skrevet 11. februar 2020 Apropos fregnene.. Er vel bare en ukes tid siden hun på instagramvideo filmet seg selv med fregner på. Produktplassering Best i klassen 19
Castor Troy Skrevet 11. februar 2020 #15949 Skrevet 11. februar 2020 Nå bør CBE være takknemlig for KG, her skapes mer reklame for fregnestiften en hun klarer selv! 7
MaleficentAurora Skrevet 11. februar 2020 #15950 Skrevet 11. februar 2020 7 minutter siden, Castor Troy skrev: Nå bør CBE være takknemlig for KG, her skapes mer reklame for fregnestiften en hun klarer selv! Hehehe, har fregner selv å synes det er teit måte hun går fram på. 1
Castor Troy Skrevet 11. februar 2020 #15951 Skrevet 11. februar 2020 Akkurat nå, Uglesjel skrev: Hehehe, har fregner selv å synes det er teit måte hun går fram på. Skriv det i kommentarfeltet på bloggen, la oss se hva som skjer 🍿😀
123Frustrert Skrevet 11. februar 2020 #15952 Skrevet 11. februar 2020 For ikke understreket godt nok hvordan jeg synes denne bloggen sykeliggjør samfunnet, om den påvirker noen. Er det virkelig lov å kalle disse travle dagene til cbe som travle? Og makan ikke fremstille sin egen sykdom ( en dag med sykdom!!) nærmest som et verdensproblem og hvor helt vanvittig synd det er på henne som ikke fikk være med på premieren på et lokalt amatørteater i Sarpsborg. Altså, hvor egosentrisk er det lov å bli før de nærmeste tar affære? 46
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 11. februar 2020 #15953 Skrevet 11. februar 2020 4 minutter siden, 123Frustrert skrev: For ikke understreket godt nok hvordan jeg synes denne bloggen sykeliggjør samfunnet, om den påvirker noen. Er det virkelig lov å kalle disse travle dagene til cbe som travle? Og makan ikke fremstille sin egen sykdom ( en dag med sykdom!!) nærmest som et verdensproblem og hvor helt vanvittig synd det er på henne som ikke fikk være med på premieren på et lokalt amatørteater i Sarpsborg. Altså, hvor egosentrisk er det lov å bli før de nærmeste tar affære? Dette ☝🏼
Gjest Dævendøtte Skrevet 11. februar 2020 #15954 Skrevet 11. februar 2020 15 timer siden, Sol79 skrev: Hun er så vannvittig forkjøla, men samtidig føler hun seg så fresh i dag at hun vurderer trening. Og hun skal til legen foe å sjekke øynene som er tåkete, men litt senere så trenger hun det ikke likevel, fordi det kommer av oppkast. Altså. Fikk hun oppkast i øynene?
SusieDerkins Skrevet 11. februar 2020 Forfatter #15955 Skrevet 11. februar 2020 49 minutter siden, 123Frustrert skrev: For ikke understreket godt nok hvordan jeg synes denne bloggen sykeliggjør samfunnet, om den påvirker noen. Er det virkelig lov å kalle disse travle dagene til cbe som travle? Og makan ikke fremstille sin egen sykdom ( en dag med sykdom!!) nærmest som et verdensproblem og hvor helt vanvittig synd det er på henne som ikke fikk være med på premieren på et lokalt amatørteater i Sarpsborg. Altså, hvor egosentrisk er det lov å bli før de nærmeste tar affære? det er jo ikke henne det er synd på. Det medspillerne som får et stort problem, og publikum som får en redusert opplevelse, når de må hive inn på kort varsel en person som går rundt og leser fra manus. Synes dere ikke hun klarer å formidle den dårlige samvittigheten overfor dem? Det er en stor belastning de andre ble påført, og det skjønner hun vel, så det er vel derfor det går litt på repeat har jeg tenkt. 17
Anonym90059005 Skrevet 11. februar 2020 #15956 Skrevet 11. februar 2020 Er man syk/forkjøla, så vil man jo ikke få mer energi av å ta seg en treningsøkt. Fatter ikke at hun alltid messer om det der. Kroppen trenger i hovedsak ro og hvile, ikke at hun skal presse seg opp 6 om morningene med altfor lite søvn fordi hun må trene. Og så tro at litt sitron og ingefær etterpå skal gjøre henne frisk... Samme dumme regla hver gang hun er syk. 46
Halle-Palle Skrevet 11. februar 2020 #15957 Skrevet 11. februar 2020 (endret) 58 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Er man syk/forkjøla, så vil man jo ikke få mer energi av å ta seg en treningsøkt. Fatter ikke at hun alltid messer om det der. Kroppen trenger i hovedsak ro og hvile, ikke at hun skal presse seg opp 6 om morningene med altfor lite søvn fordi hun må trene. Og så tro at litt sitron og ingefær etterpå skal gjøre henne frisk... Samme dumme regla hver gang hun er syk. Heldigvis er hun nesten aldri syk, ref bloggens kommentarfelt. Hun kan faktisk ikke huske sist hun var syk. Litt trist da at noen lesere husker litt lenger enn forrige neglepåfyll. Endret 11. februar 2020 av Halle-Palle 38
Populært innlegg Camillalilla Skrevet 11. februar 2020 Populært innlegg #15958 Skrevet 11. februar 2020 (endret) Må si at jeg nesten blir lettere provosert av dette innlegget https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/10/snipp-snapp-snute-2/ der hun skriver at det er så viktig å « sette av tid til noe du kan gjøre kun for deg selv». Hva i alle dager tror hun vanlige arbeidstakere kaller frisørbesøk, neglsalongbesøk, kafébesøk og egentrening? Bloggere lever i et tilsynelatende alternativt univers der sånt kalles jobb og ikke egentid. Nå er jeg helt enig i at litt egentid er viktig i en travel hverdag, men å ymte om at hun har lite egentid, den kjøper jeg bare ikke! Og så ingen misforstår; det er flott at hun har funnet tid til å være med på teater. Det er helt sikkert veldig bra for henne å få impulser utenfor bloggerbobla. Men hennes dager er ikke travlere enn de aller fleste andres dager som er i jobb og har barn, lekser og fritidsaktiviteter. Endret 11. februar 2020 av Camillalilla 56
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 11. februar 2020 #15959 Skrevet 11. februar 2020 7 minutter siden, Camillalilla skrev: Må si at jeg nesten blir lettere provosert av dette innlegget https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/10/snipp-snapp-snute-2/ der hun skriver at det er så viktig å « sette av tid til noe du kan gjøre kun for deg selv». Hva i alle dager tror hun vanlige arbeidstakere kaller frisørbesøk, neglsalongbesøk, kafébesøk og egentrening? Bloggere lever i et tilsynelatende alternativt univers der sånt kalles jobb og ikke egentid. Nå er jeg helt enig i at litt egentid er viktig i en travel hverdag, men å ymte om at hun har lite egentid, den kjøper jeg bare ikke! Og så ingen misforstår; det er flott at hun har funnet tid til å være med på teater. Det er helt sikkert veldig bra for henne å få impulser utenfor bloggerbobla. Men hennes dager er ikke travlere enn de aller fleste andres dager som er i jobb og har barn, lekser og fritidsaktiviteter. #alternativverden #bloggbobla
Gjest pop up bruker Skrevet 11. februar 2020 #15960 Skrevet 11. februar 2020 Jeg skrev tidligere at jeg ikke forstod hva netfit skulle være. Det forstår jeg fortsatt ikke. Selv seks dager inne i en challenge. Skal det bare være uinspirendene (min mening) små videoer uten noe speiseielt mål annet enn at en utfordring er gly (deres ord)? CBE har endelig meldt seg på da - etter to uker med tidenes forkjølelse er hun nå klar for 30 dager med challenge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå