Gjest lillesnøfnugg Skrevet 9. februar 2020 #15841 Skrevet 9. februar 2020 (endret) 42 minutter siden, Visla skrev: De har ikke standin, og hun venter så lenge med å gi beskjed at hun er syk fordi hun håper å bli bedre. Så kollegaen må steppe inn1,5 time før premieren🥴 36 minutter siden, MissLucy skrev: det mest bemerkelsesverdige med hele historien er at en person på 30+ ikke har prøvd hostesaft før Hva skjer med yrkesstolthet? Dette er jo bare vås og ikke noe man forventer fra en forretningskvinne. Skulle gjerne ha sett Beyoncé dele sånt tull eller Oprah. Skjønner at folk unfollower på IG. Endret 9. februar 2020 av lillesnøfnugg
Castor Troy Skrevet 9. februar 2020 #15842 Skrevet 9. februar 2020 16 minutter siden, Visla skrev: De har ikke standin, og hun venter så lenge med å gi beskjed at hun er syk fordi hun håper å bli bedre. Så kollegaen må steppe inn1,5 time før premieren🥴 Hun burde virkelig ikke ha en jobb eller ansvar der andre er avhengige av henne. 23
Kollontaj Skrevet 9. februar 2020 #15843 Skrevet 9. februar 2020 Litt fint at hun fikk kjenne på og skrive om den aller dårligste samvittigheten hun har hatt noen gang. Bildejuks og kommentarjuks nådde ikke helt opp på samvittighetskvalerskalaen, greit å vite. 44
Castor Troy Skrevet 9. februar 2020 #15844 Skrevet 9. februar 2020 5 minutter siden, Kollontaj skrev: Litt fint at hun fikk kjenne på og skrive om den aller dårligste samvittigheten hun har hatt noen gang. Bildejuks og kommentarjuks nådde ikke helt opp på samvittighetskvalerskalaen, greit å vite. Hun satser vel på at influencersyka vil ta fokuset vekk fra de andre problemene. Det er jo glemt når hun ikke rakk premieren og er syk stakkar. Lurer på hvor oppriktig det siste innlegget var, hun hadde vel ikke mye annet valg en å beklage seg litt.. 5
Halle-Palle Skrevet 9. februar 2020 #15845 Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, MissLucy skrev: det mest bemerkelsesverdige med hele historien er at en person på 30+ ikke har prøvd hostesaft før Det er jo virkelig bare tull! Jeg er 45 år og har aldri hatt hostesaft på resept. Det blir for dumt når alt skal kikkes på! 19
Rev. Revenge Skrevet 9. februar 2020 #15846 Skrevet 9. februar 2020 (endret) Det fremstår ganske underlig for meg å dokumentere og publisere en privat omgangssyke på insta for over tre hundretusen følgere halvannen time før premiere (forutsatt at jeg har riktig tidslinje), og deretter skriver et blogginnlegg om sykdommen og konsekvensene av det. Var jeg syk, hadde jeg ikke orket å dokumentere eller skrive noe som helst med huset fullt av mann og barn eller alene. Hun som var så nøye på familiens sykdommer at hun til og med kjøpte (tilsynelatende ubrukelige) munnbind, som uansett ikke virker så godt mot virus overført via dårlig hånd- og/eller kjøkkenhygiene. Glemte å legge til at revyen gikk fra 7-9. februar. Endret 10. februar 2020 av Revenge o'Cavatina 36
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 9. februar 2020 #15847 Skrevet 9. februar 2020 (endret) 24 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Det fremstår ganske underlig for meg å dokumentere og publisere en privat omgangssyke på insta for over tre hundretusen følgere halvannen time før premiere (forutsatt at jeg har riktig tidslinje), og deretter skriver et blogginnlegg om omganssyken og konsekvensene av det. Var jeg syk, hadde jeg ikke orket å dokumentere eller skrive noe som helst med huset fullt av mann og barn eller alene. Hun som var så nøye på familiens sykdommer at hun til og med kjøpte (tilsynelatende ubrukelige) munnbind, som uansett ikke virker så godt mot virus overført via dårlig hånd- og/eller kjøkkenhygiene. Det henger ikke på greip, innholdet på bloggen denne uka. Og det samme gjelder bitching i kommentarfelt på Netfit samt manglende levering der. Endret 9. februar 2020 av lillesnøfnugg
Rev. Revenge Skrevet 9. februar 2020 #15848 Skrevet 9. februar 2020 (endret) . Endret 9. februar 2020 av Revenge o'Cavatina 1
tuppa Skrevet 9. februar 2020 #15849 Skrevet 9. februar 2020 Tok igjen helga nå, og jeg må bare si: Herregud så naive og blåøyde enkelte folk er her i tråden! Blir helt satt ut av hvor enkelt det er å sluke alt det CBE skriver for god fisk! 10
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 9. februar 2020 #15850 Skrevet 9. februar 2020 17 minutter siden, tuppa skrev: Tok igjen helga nå, og jeg må bare si: Herregud så naive og blåøyde enkelte folk er her i tråden! Blir helt satt ut av hvor enkelt det er å sluke alt det CBE skriver for god fisk! Hva mener du?
MaleficentAurora Skrevet 10. februar 2020 #15852 Skrevet 10. februar 2020 Har hun glemt helt av at barna skulle skjermes fra kamerat når det gjaldt filming ang bloggerne? Syens at jentente er mer synlig i sesong 12 enn det dem var i sesong 11. 17
Kleenex Skrevet 10. februar 2020 #15853 Skrevet 10. februar 2020 På 8.2.2020 den 18.09, Nudeldama skrev: Jeg tenker motsatt - siden det er vanskelig å skille mellom hva som er privat og hva som er business, så vil jeg være forsiktig med hva jeg kritiserer slik at jeg ikke ender opp med personangrep og å kritisere bagateller mot en enkeltperson. Både fordi det er ufint og fordi det tar fokus bort fra viktigere ting i debatten om influensere. Et godt eksempel er morsdagen med moren igår på ig. Er det privat eller arbeid? 10
Aricia Skrevet 10. februar 2020 #15854 Skrevet 10. februar 2020 (endret) På 8.2.2020 den 18.09, Nudeldama skrev: Jeg tenker motsatt - siden det er vanskelig å skille mellom hva som er privat og hva som er business, så vil jeg være forsiktig med hva jeg kritiserer slik at jeg ikke ender opp med personangrep og å kritisere bagateller mot en enkeltperson. Både fordi det er ufint og fordi det tar fokus bort fra viktigere ting i debatten om influensere. Du har jo nylig i tråden blitt oppfordret til å delta i nettopp den debatten i stedet, men jeg kan ikke se at innleggene dine tar opp tråden overhodet. Argumentasjonen din framstår i stedet ensidig rettet mot å kritisere debatten, mens reell deltakelse i den er totalt fraværende. Ingenting i det du faktisk skriver signaliserer at debatten om influensere på noen måte er viktig - og det uthevede utsagnet i innlegget ditt framstår kun som sminking av en vedvarende diskreditering av debatten og dens deltakere der den som helhet blir forsøkt avfeid på basis av dens dårligste bidrag. Det som tar bort fokus fra viktige ting i debatten om influensere er dermed dine egne innlegg. Endret 10. februar 2020 av Aricia 41
Gjest CecilieX Skrevet 10. februar 2020 #15855 Skrevet 10. februar 2020 https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/09/jeg-ble-syk-pa-premieredagen/#comments For er utrolig merkelig blogginnlegg. Dette er det nærmeste du kommer en forsvarstale, eller damage-control om du vil. Hvem i alle dager har et så stort behov for å gnukke på glorien sin som ufeilbarlig?
MaleficentAurora Skrevet 10. februar 2020 #15856 Skrevet 10. februar 2020 6 minutter siden, CecilieX skrev: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/09/jeg-ble-syk-pa-premieredagen/#comments For er utrolig merkelig blogginnlegg. Dette er det nærmeste du kommer en forsvarstale, eller damage-control om du vil. Hvem i alle dager har et så stort behov for å gnukke på glorien sin som ufeilbarlig? Fytti rakkeren så mye sukkersøte ord som var pakket inn i "stakkars lille meg". 🙈 15
tuppa Skrevet 10. februar 2020 #15857 Skrevet 10. februar 2020 12 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Hva mener du? Jeg tenker på de brukerne som kommer inn å forsvarer alt hun gjør, til tross for at det legges frem veldig mye dokumentasjon på at hun unngår regelverket som f.eks. ved hotelloppholdet i Oslo for to helger siden. 11
Castor Troy Skrevet 10. februar 2020 #15858 Skrevet 10. februar 2020 5 minutter siden, tuppa skrev: Jeg tenker på de brukerne som kommer inn å forsvarer alt hun gjør, til tross for at det legges frem veldig mye dokumentasjon på at hun unngår regelverket som f.eks. ved hotelloppholdet i Oslo for to helger siden. Noen blodfans må hun få lov til å ha, eller så er det av en av CBE eller LKs profiler som skriver. 10
tuppa Skrevet 10. februar 2020 #15859 Skrevet 10. februar 2020 1 minutt siden, Castor Troy skrev: Noen blodfans må hun få lov til å ha, eller så er det av en av CBE eller LKs profiler som skriver. Har tenkt tanken selv, men sånt blir nok moderert bort som spekulasjon. 6
Rev. Revenge Skrevet 10. februar 2020 #15860 Skrevet 10. februar 2020 37 minutter siden, CecilieX skrev: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/09/jeg-ble-syk-pa-premieredagen/#comments For er utrolig merkelig blogginnlegg. Dette er det nærmeste du kommer en forsvarstale, eller damage-control om du vil. Hvem i alle dager har et så stort behov for å gnukke på glorien sin som ufeilbarlig? Den minnet meg om fosterstilling-innlegget i kjølvannet av kommentar- og redigeringsskandalen, der det denne gangen er en slurk hostesaft som får det store, stygge ansvaret. Enig med deg at blogginnlegget var merkelig. Alle kan bli syke på de mest upassende tider, men når man har dårlig erfaring med virkningen av kodein/morfin fra før så risikerer man vel ikke en premiere men sender ut partneren/seg selv og finner noe annet på apoteket som kan hjelpe? Jeg forstår den dårlige samvittigheten man får for å svikte andre når det gjelder, samtidig er det fortsatt ikke Chat Noir vi snakker om og jeg forstår ikke hvorfor bedriftens some-kanaler brukes til dette. Er bloggeier privat eller bedrift når hun publiserer sykdomsdetaljer som går utover hobby? Er hobbyen privat eller et bedriftsanliggende? Siden bloggeieren selv publiserer alle disse detaljene på sin bedrifts some-kanaler, antar jeg at hun på forhånd har reflektert over hva hun publiserer og har tatt et bevisst valg. 49
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå