Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Castor Troy skrev:

Noen blodfans må hun få lov til å ha, eller så er det av en av CBE eller LKs profiler som skriver. 

Er nå ikke noe nytt at LK sitter å luske innpå forumet her😅 Man ser kjapt om det er han eller CBE som taster så elegant og delikat fram fortryllende ord, som som skal trollebinde de slemme og hatefulle ytringer av meninger i tråden her😂

• Liker 15
Skrevet

Synes også dagens episode av bloggerne er en stor selvskryt- episode fra CBE sin side. Og ikke kom å si at de har det travelt når mannen har tid til å sitte hele dagen å se på at hu trener på en dans. 

• Liker 25
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Er nå ikke noe nytt at LK sitter å luske innpå forumet her😅 Man ser kjapt om det er han eller CBE som taster så elegant og delikat fram fortryllende ord, som som skal trollebinde de slemme og hatefulle ytringer av meninger i tråden her😂

Jeg siterer :oser av kvalitet, blogget i 10 år, skjermer barna (gir barn skjermtid på TV), best i klassen når det gjelder merking av reklame. 

Skrevet
3 minutter siden, Uglesjel skrev:

ja det er alt annet en kjedelig å lese og gjette seg frem til ting på denne tråden 😂 Hvis han skulle være så uheldig å bli tatt igjen kan han jo bare skylde på kjærligheten igjen. Han elsker henne og vil jo bare beskytte henne 😍 Umulig å gjøre noe galt da vel?🤣

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg siterer :oser av kvalitet, blogget i 10 år, skjermer barna (gir barn skjermtid på TV), best i klassen når det gjelder merking av reklame. 

Eldste datteren hadde ikke bare mye skjermtid, men mange replikker også i forbindelse med tegningen hun hadde laget i siste episode. 

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, Nobile skrev:

Synes også dagens episode av bloggerne er en stor selvskryt- episode fra CBE sin side. Og ikke kom å si at de har det travelt når mannen har tid til å sitte hele dagen å se på at hu trener på en dans. 

Der er best for han at hun lærer seg den dansen, så han har noe å leve av. Sånn sett har han ikke noe viktigere å bruke tiden sin på. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Castor Troy skrev:

ja det er alt annet en kjedelig å lese og gjette seg frem til ting på denne tråden 😂 Hvis han skulle være så uheldig å bli tatt igjen kan han jo bare skylde på kjærligheten igjen. Han elsker henne og vil jo bare beskytte henne 😍 Umulig å gjøre noe galt da vel?🤣

Det der var så søtt at jeg fikk hull i den ene tannen min nå🤣 Håper han har lært leksen sin og ikke gå løs på tastaturet.. Det gikk ikke så bra sist gang. Joda alltids khekt å fint at mannen forvarer dama si, menhe, ikke på hans måte😉

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, CecilieX skrev:

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/09/jeg-ble-syk-pa-premieredagen/#comments

For er utrolig merkelig blogginnlegg. Dette er det nærmeste du kommer en forsvarstale, eller damage-control om du vil. Hvem i alle dager har et så stort behov for å gnukke på glorien sin som ufeilbarlig? 

Jeg forstår for så vidt behovet for å forklare situasjonen når det spekuleres i om hun er syk på grunn av dårlig hygiene eller om hun har så nerver at hun skulker premieren. 

• Liker 11
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
20 minutter siden, Tulipanpiken skrev:

Jeg forstår for så vidt behovet for å forklare situasjonen når det spekuleres i om hun er syk på grunn av dårlig hygiene eller om hun har så nerver at hun skulker premieren. 

Jeg er i et teatermiljø (det er faktisk sant), sykdom er ikke uvanlig når det kommer til premiere dagen. Men som oftest tar folk en Ibux og kjører på. Særlig hvis man har en hovedrolle. Men nå skulle siste forstilling være i Oslo (Opera) så mulig at terskelen for å være borte er litt høyere når det er en såpass stor forestilling. 

Skrevet
16 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg er i et teatermiljø (det er faktisk sant), sykdom er ikke uvanlig når det kommer til premiere dagen. Men som oftest tar folk en Ibux og kjører på. Særlig hvis man har en hovedrolle. Men nå skulle siste forstilling være i Oslo (Opera) så mulig at terskelen for å være borte er litt høyere når det er en såpass stor forestilling. 

Opplast er vel en av få ting som kvalifiserer til å kaste inn håndkle. Man kan faktisk ikke ta en Ibux og ta seg sammen når man kaster opp. 

• Liker 19
Gjest CecilieX
Skrevet
40 minutter siden, Tulipanpiken skrev:

Jeg forstår det ikke. De har jobbet målrettet mot dette i månedsvis og hvorfor ikke ha fokus på nettopp det at hun kom i mål og fikk spilt to forestillinger. Fokuset bør jo ligge på det positive. Ikke behovet for å forsvare seg. På bloggen er det bare hyggelige meldinger så hvorfor hun velger dette fokuset forstår jrg ikke, annet enn at det skal bygge opp under fasaden som en som aldri er skyld i noe av det som skjer. 

Skrevet
1 time siden, Uglesjel skrev:

jeg synes ikke det er greitt å spekulere i hvem som er bak et brukernavn. Vi har alle krav på anonymitet på forumet.

• Liker 24
Skrevet
12 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg forstår det ikke. De har jobbet målrettet mot dette i månedsvis og hvorfor ikke ha fokus på nettopp det at hun kom i mål og fikk spilt to forestillinger. Fokuset bør jo ligge på det positive. Ikke behovet for å forsvare seg. På bloggen er det bare hyggelige meldinger så hvorfor hun velger dette fokuset forstår jrg ikke, annet enn at det skal bygge opp under fasaden som en som aldri er skyld i noe av det som skjer. 

jo, men det å ikke kunne møte på premieren er jo veldig dramatisk, og utrolig vanskelig for de andre. Så jeg skjønner veldig godt at hun har et behov for å fortelle hva som skjedde. Hadde det vært forestilling nr 15 av total 30 så hadde det nå vært en ting, men de spiller bare i tre dager, og dette var premieren. Synes det blir veldig mye forlangt at hun skal se noe positivt i dette!

• Liker 12
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
58 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Opplast er vel en av få ting som kvalifiserer til å kaste inn håndkle. Man kan faktisk ikke ta en Ibux og ta seg sammen når man kaster opp. 

Hva med en Idoform? Neida, jeg er enig i at det egentlig er totalt unødvendig å dele oppkast/sykdoms innlegg. Er det noen utenom de 20.000 leserne som vet om dette teaterstykket? Tviler. De siste ukene har det hovedsakelig vært fokus på syke barn, voksne, snikreklame og Netfit. Og midt oppi det så kommer dette. 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

Hun er fortsatt ikke frisk, og så rød på øynene at hun vurderer å dra til legen, sier hun på insta. Ikke rart hun blir rød eller får betennelse sånn som hun driver og piller seg i øynene med de lange bakteriebombene av noen klør.

• Liker 10
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Hun er fortsatt ikke frisk, og så rød på øynene at hun vurderer å dra til legen, sier hun på insta. Ikke rart hun blir rød eller får betennelse sånn som hun driver og piller seg i øynene med de lange bakteriebombene av noen klør.

Arggg! Hostesaft eller klør, noe så kjedelig og intetsigende. Hva har skjedd etter Vixen? Er det å ikke være med i Vixen selskapet det samme som annonsetørke??? Er det derfor sykdom tar så stor plass som content?

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
7 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Sammen med laaange påsatte øyevipper. Det er som å be om øyekatarr. 

• Liker 17
Skrevet (endret)
32 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Ja hun har jo heller ikke et snev av skyld i sine tallrike øyebetennelser 🙃

CBE, la meg i så fall spare deg for tid og penger. Legen kommer til å gi deg beskjed om å fjerne plastikkøyevippene, kontaktlinsene, øyesminken OG de lange, tykke løsneglene dine de neste ukene for å gi øynene dine sårt tiltrengt hvile fra bakteriebomber.

Men - jeg husker at både kontaktlinser, løsvipper, løsnegler og øyesminke var på plass dagen etter at du fikk konstatert kraftig øyebetennelse i fjor (USA-turen).

Så du vet vel best, som vanlig :tommelsmil:

Endret av Ultiva
  • Liker 39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...