Surikatt Skrevet 8. februar 2020 #15821 Skrevet 8. februar 2020 1 time siden, pøbelsara skrev: Ja og nei- Men hvorfor i all verden poster man et innlegg på en IG-konto med mer enn 300.000 følgere at man ligger i sengen og kaster opp? Jeg skulle gjerne forstått refleksjonene som ligger bak et slikt valg. For å ha bortforklaringene klar til neste innlegg på bloggen. Håper de hadde en stand in på teateret. Kanskje hun passer bedre til å være statist. 7
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 8. februar 2020 #15822 Skrevet 8. februar 2020 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Det er en grunn til at FT går etter annonsørene og ikke mediene (her påvirkerne) . Men jeg skulle ønske de også gikk på influencerne ettersom det er blitt et så stort grått marked. Så lenge mediene ikke risikerer noe ved overtredelse (det er jo annonsørene som oftest blir straffet), vil de fortsette å akseptere avtaler med ulovlig markedsføring. Gjør FT det? Opplever ikke at de gjør jobben sin så bra. Det mangler ikke på tips til de men tilsynelatende skjer det ingenting.
Dr. A. Kula Skrevet 8. februar 2020 #15823 Skrevet 8. februar 2020 2 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Gjør FT det? Opplever ikke at de gjør jobben sin så bra. Det mangler ikke på tips til de men tilsynelatende skjer det ingenting. Mest kjente eksempel er Norwegian sin sponsortur til Dubai. Det var Norwegian som fikk reaksjoner, ikke de påspanderte passasjerene. De fikk vel høyst en påminnelse. 5
Halle-Palle Skrevet 9. februar 2020 #15824 Skrevet 9. februar 2020 Nå er jeg barnslig, det vet jeg, men jeg er litt spent på om de kommer til å toppe fjorårets morsdagstablå, eller om de selv såg hvor latterlig det var... 19
LilleSnupp Skrevet 9. februar 2020 #15825 Skrevet 9. februar 2020 Misforstår jeg med vilje eller, men skulle ikke hviledagen annonseres på dagen det var hviledag, og ikke dagen etter? 8
Halle-Palle Skrevet 9. februar 2020 #15826 Skrevet 9. februar 2020 56 minutter siden, LilleSnupp skrev: Misforstår jeg med vilje eller, men skulle ikke hviledagen annonseres på dagen det var hviledag, og ikke dagen etter? Flisespikkeri 🙃 klart det er helt innafor å la folk vente og sjekke hele dagen for å se om det ligger en ny callenger (så kult det er med engelske ord, altså) i stede for å legge ut et forutsigbart opplegg. 27
Della Skrevet 9. februar 2020 #15827 Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, Halle-Palle skrev: Flisespikkeri 🙃 klart det er helt innafor å la folk vente og sjekke hele dagen for å se om det ligger en ny callenger (så kult det er med engelske ord, altså) i stede for å legge ut et forutsigbart opplegg. Om jeg hadde fulgt en trenings challenge lik denne hadde det bare irritert meg at det ikke ble lagt ut tidlig evt samme tid hver dag. Lettere å planlegge/rydde tid til øvelser i en hektisk hverdag om det er forutsigbart og bare irriterende å måtte trykke seg inn flere ganger pr dag for å sjekke om det er kommet noe. Da hadde jeg mistet motivasjonen og droppet det rimelig kjapt. 32
Populært innlegg SusieDerkins Skrevet 9. februar 2020 Forfatter Populært innlegg #15828 Skrevet 9. februar 2020 (endret) 39 minutter siden, Della skrev: Om jeg hadde fulgt en trenings challenge lik denne hadde det bare irritert meg at det ikke ble lagt ut tidlig evt samme tid hver dag. Lettere å planlegge/rydde tid til øvelser i en hektisk hverdag om det er forutsigbart og bare irriterende å måtte trykke seg inn flere ganger pr dag for å sjekke om det er kommet noe. Da hadde jeg mistet motivasjonen og droppet det rimelig kjapt. CBE har aldri fokus på mottaker behov - det handler bare om avsender. Det er et gjennomgående trekk ved kommunikasjonen fra den kanten. Endret 9. februar 2020 av MissLucy 53
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 9. februar 2020 #15829 Skrevet 9. februar 2020 (endret) 2 timer siden, MissLucy skrev: CBE har aldri fokus på mottaker behov - det handler bare om avsender. Det er et gjennomgående trekk ved kommunikasjonen fra den kanten. Det er vel også godt dokumentert og uttalt fra bloggeier selv. Endret 9. februar 2020 av lillesnøfnugg
Medici Skrevet 9. februar 2020 #15830 Skrevet 9. februar 2020 Kommunikasjon generelt er vel ikke deres sterkeste side.. 22
oblt Skrevet 9. februar 2020 #15831 Skrevet 9. februar 2020 Jeg undrer meg veldig hvem de tenker er målgruppen for netfit? For, de er vel såpass proffe at de vet at man må ha en målgruppe og så tilpasse kommunikasjonen til denne for å lykkes? Det er vanskelig å se utav produktet hvem det er laget for. Det fremstår verken som fisk eller fugl. En helt nybegynner vil falle av lenge før det er gått 30 dager med et stadig hardere program, hvor det i tilegg blir vist litt feil svai i ryggen. Da for man vondt og mister all motivasjon. En som kan litt om trening vil ikke gidde bry seg med denne dilletreningen. Altså, jeg skulle likt å se strategidokument og kommunikasjonsplanen til denne delen av virksomheten. Hvem skal de nå og hvordan skal de nå dem? Hvordan skal netfit være lønnsomt for Treasures as? (Jeg er verken sjalu eller feit, altså. Jeg er bare undrende.) 46
Gjest Snøsøta Skrevet 9. februar 2020 #15832 Skrevet 9. februar 2020 Hvordan gikk det egentlig med den challengen? Fredag var hun syk. Og er ikke CBE på teater hele dagen i går og i dag? Er det ikke meningen at CBE også skal være med og se om hun klarer å gjennomføre? Det står jo: «bli med å trene magen hver dag fremover! (...) det skal bli kjempegøy å teste ut dette selv» Videoene er forhåndsinnspilt med samme tøy på hver video til og med. Tror jeg hadde følt meg temmelig lurt om den som utfordret ikke skulle delta selv.
Alenvers Skrevet 9. februar 2020 #15833 Skrevet 9. februar 2020 Kjører ikke CBE challengen selv? Ja, det er merkelig. Jeg lurer på hvor mange som er med. Innleggene har bare noen få kommentarer, og jeg kan ikke se at noen etterlyste innlegget som uteble. Jeg er også nysgjerrig på hvilken strategi de har, både når det gjelder netfit generelt og denne challengen spesielt. Hvordan vet de hvor mange som er med? Jeg har sett at andre influensere har påmelding eller ber deltakerne legge igjen et spor på andre måter. De som gjør det er med i trekningen av premier. Jeg synes det er smart tenkt. Først og fremst kan det virke motiverende for deltakerne. I tillegg gir det personen bak en idé om hvor mange som er med, og det er lettere å kommunisere med deltakerne underveis. Men dette har vel kun en verdi for de som føler behov for å evaluere det de gjør, de som ønsker å lytte til hva leserne ønsker og bli bedre i jobben sin. 27
CabinCruiser Skrevet 9. februar 2020 #15834 Skrevet 9. februar 2020 (endret) 39 minutter siden, Snøsøta skrev: Hvordan gikk det egentlig med den challengen? Fredag var hun syk. Og er ikke CBE på teater hele dagen i går og i dag? Er det ikke meningen at CBE også skal være med og se om hun klarer å gjennomføre? Det står jo: «bli med å trene magen hver dag fremover! (...) det skal bli kjempegøy å teste ut dette selv» Videoene er forhåndsinnspilt med samme tøy på hver video til og med. Tror jeg hadde følt meg temmelig lurt om den som utfordret ikke skulle delta selv. Videoene er nok satt på automatisk publisering, det isolert sett er ikke uvanlig i SOME. Det som er uvanlig er Carolines fravær fra spotlighten. Endret 9. februar 2020 av CabinCruiser 6
Castor Troy Skrevet 9. februar 2020 #15835 Skrevet 9. februar 2020 (endret) 2 timer siden, CabinCruiser skrev: Videoene er nok satt på automatisk publisering, det isolert sett er ikke uvanlig i SOME. Det som er uvanlig er Carolines fravær fra spotlighten. Kanskje fraværet er nøye kalkulert. Hun skal vel komme tilbake med et brak når vi minst venter det Eller kanskje hun virkelig ikke orker. man må vel nærmest være profesjonell idrettsutøver for å ha helse til å rigge opp, posere, sminke, style og redigere kun et enkelt bilde fra en hverdagslid situasjon med den standarden hun har satt. Endret 9. februar 2020 av Castor Troy 8
Liver Skrevet 9. februar 2020 #15836 Skrevet 9. februar 2020 Det aller beste med at CBE har hatt en tidskrevende hobby er at de ikke har hatt tid til å ta et nytt morsdags bilde anno 2019! 35
123Frustrert Skrevet 9. februar 2020 #15837 Skrevet 9. februar 2020 14 minutter siden, Liver skrev: Det aller beste med at CBE har hatt en tidskrevende hobby er at de ikke har hatt tid til å ta et nytt morsdags bilde anno 2019! Det er jammen sant! Det var godt! Bare et innlegg om hvor synd det er på henne fordi hun mistet premieren. Skjønner at det er kjipt altså, både for henne og de andre, men så vanvittig mye syting og stakkars meg.. men det er vel sånn når man tror hele verden kretser om ens egen navle. 17
Louiah Skrevet 9. februar 2020 #15838 Skrevet 9. februar 2020 23 minutter siden, Liver skrev: Det aller beste med at CBE har hatt en tidskrevende hobby er at de ikke har hatt tid til å ta et nytt morsdags bilde anno 2019! Det kommer nok senere i kveld eller i morgen tidlig. 6
Visla Skrevet 9. februar 2020 #15839 Skrevet 9. februar 2020 De har ikke standin, og hun venter så lenge med å gi beskjed at hun er syk fordi hun håper å bli bedre. Så kollegaen må steppe inn1,5 time før premieren🥴 25
SusieDerkins Skrevet 9. februar 2020 Forfatter #15840 Skrevet 9. februar 2020 det mest bemerkelsesverdige med hele historien er at en person på 30+ ikke har prøvd hostesaft før 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå