Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må være trist å bli syk til premieren til noe en har jobbet sånn for så lenge. :( Håper hun blir frisk iløpet av helgen, sånn at hun får med seg de resterende forestillingene. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Klementine skrev:

Må være trist å bli syk til premieren til noe en har jobbet sånn for så lenge. :( Håper hun blir frisk iløpet av helgen, sånn at hun får med seg de resterende forestillingene. 

Åja, influensa nå igjen?

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, Surikatt skrev:

Åja, influensa nå igjen?

Ja, det regner jeg med det er. Er forklaring på insta story. 

Skrevet

Enhver forkjølelse er ikke influensa. Latterlig. 

• Liker 17
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Klementine skrev:

Utrolig kjipt, og jeg syns synd på henne! Virkelig!

Men igjen undres jeg litt pga immunforsvaret hennes. Hun blir veldig ofte syk når noe ekstra står på (sykkelferie, Disneyland, migrene i travle jobbperioder osv). Hadde hun vært min venninne hadde jeg bedt henne sjekke om hun mangler vitaminer. Det er ikke vanlig for en frisk og sunn kvinne i sin beste alder å tåle så lite ekstra belastning. 

Endret av Halle-Palle
Skriveleif
  • Liker 35
Skrevet
Akkurat nå, Halle-Palle skrev:

Utrolig kjipt, og jeg syns fynd på henne! Virkelig!

Men igjen undres jeg litt pga immunforsvaret hennes. Hun blir veldig ofte syk når noe ekstra står på (sykkelferie, Disneyland, migrene i travle jobbperioder osv). Hadde hun vært min venninne hadde jeg bedt henne sjekke om hun mangler vitaminer. Det er ikke vanlig for en frisk og sunn kvinne i sin beste alder å tåle så lite ekstra belastning. 

stress utløser jo som kjent ofte sykdom. Er helt enig med deg. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
21 timer siden, «H» skrev:

Umerket reklame bør selvsagt rapporteres, men denne cideren er faktisk alkoholfri så på det punktet er hun innafor denne gangen... 

Nå tuller du fælt. 
Det er en champagne, ikke cider. Uansett, så er det faktisk irrelevant om det er med eller uten alkohol.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 23
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Utrolig kjipt, og jeg syns synd på henne! Virkelig!

migrene har ingenting med immunforsvaret å gjøre. Men hos mange er stress en migrenetrigger.

Jeg vil anta at stress kan svekke immunforsvaret ift hvordan man håndterer virus i kroppen og, så det kan jo være hun ikke takler stress så veldig bra.

Endret av MissLucy
  • Liker 5
Skrevet
14 minutter siden, Surikatt skrev:

Åja, influensa nå igjen?

spysyke sier hun.  Har ikke tatt av seg øyevippene engang.

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, MissLucy skrev:

Ta av seg øyevippene? Det er da ikke vanlig å ta av vippeextensions helt uten videre?

• Liker 5
Skrevet (endret)
8 minutter siden, MissLucy skrev:

Spysyke sier du? Kommer sikkert av nerver pga. forestillingen(e), for det kan fort skje

Endret av Skrottefar
  • Liker 9
Skrevet

Er det noen her som har sett CBE i revy/skuespill som hun holder på med? Hvordan var det isåfall 😁

Gjest spaniasol
Skrevet

Synd hun ikke fikk med seg premieren. Men hvem stilte opp som stedfortreder, sånn på øyeblikket? Det er imponerende av et amatørteater å ha slike på rollelisten.

Skrevet
8 minutter siden, Tulipanpiken skrev:

Ta av seg øyevippene? Det er da ikke vanlig å ta av vippeextensions helt uten videre?

er det det? så ufyselig. Jeg trodde de var til å ta av. 

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Kollontaj skrev:

😏 herlighet så mye vrøvl. Er det virkelig meningen at noen skal tro at bloggparet har betalt hotellet for deretter å GI dem bildene? At de ikke har et samarbeid?

«Betal rommet, vi betaler dere 50’ for bildene.» Det er det mest sannsynlige. 

Fy pokker så lei man blir av denne råtne bransjen. 

Hva er egentlig verst? Den pill råtne bransjen dette er, eller naive fans som har full tiltro til CBE og andre bloggere, og forsvarer dem med nebb og klør?

• Liker 20
Skrevet
4 minutter siden, Mädchen skrev:

Hva er egentlig verst? Den pill råtne bransjen dette er, eller naive fans som har full tiltro til CBE og andre bloggere, og forsvarer dem med nebb og klør?

Alle som støtter uetiske forretningsmetoder, det være seg bloggere/influencere/tilhengere, er medspillere i narrespillet. Jeg har forøvrig ingen tiltro til at de som forsvarer alt er tilskuere, de er med i ensemblet. 

• Liker 24
Skrevet

Noen burde kontakte continental og høre deres versjon av saken.. Hadde vært interessant og hørt hva de svarte.. Det må jo være et samarbeid når bildene deres fra oppholdet brukes i markedsføring av hotellet? Kan ikke forstå noe annet. 

• Liker 21
Skrevet

Tipper det er «spysjuka». Kanskje det var et reklamestunt at hun skulle bli med? At det var planlagt ar hun ikke skulle være med fra starten av? Ikle første gangen cbe ikke fullfører påbegynte prosjekter. 

• Liker 10
Skrevet
4 timer siden, Lin10 skrev:

Hun merker reklame, så enkelt er det. Her er det ikke merket med det og derfor betalt selv. En kan bestille en pakke til dette rommet som inkluderer alt det de har fått. Også personlig velkomsthilsen. Hotellet kan i ettertid ha ønsket å kjøpe bilder de har tatt, eller han har bare sagt ja til at de kan bruke. LK er en dyktig fotograf og det er flotte bilder. Det er heller ikke nevnt ved navn hvem det er bilder av eller at det er noen typisk annonse. Ikke noe ulovlig dette. Storm i et vannglass og spekulasjoner om umerket reklame nok engang. 

Jeg kjenner at jeg er veldig nysgjerrig på hvordan verden ser ut gjennom dine øyne mtp at du alltid lar tvilen komme CBE til gode... Jeg har sagt det før, og sier det igjen; med mindre du ER CBE in the flesh, har du null belegg for å kunne uttale deg så skråsikkert som du gjør. Hun merker reklame ja, men på langt nær alt. Det er dokumentert gjentatte ganger. 

• Liker 37
Skrevet

Hun ligger hjemme med omgangssyken, men håper hun kan være med på teateret i morgen. Har hun ikke hørt om at man skal være hjemme minst 24t etter at man er blitt frisk. Eller bryr hun seg ikke om at hun kan smitte andre. 

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...