Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
2 timer siden, Lady T skrev:

Jeg sjekket hvem av mine instagramvenner som følger henne. Er faktisk flere høyt utdanna, kjøpesterke kvinner 34 + 

Flere av de liker bildene hennes også. 

To av mine bekjente følger også henne, de er over 34 og kjøpesterke. Men muligens ikke de smarteste gaflene i skuffen (et VP ordtak). 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor svarer hun på hvor klærne er fra på bildet fra 2017? Tviler på at HM har den blusen, eller Zara buksa fremdeles. 

• Liker 16
Skrevet (endret)
1 time siden, loffen skrev:

Hvorfor svarer hun på hvor klærne er fra på bildet fra 2017? Tviler på at HM har den blusen, eller Zara buksa fremdeles. 

Finner det mer interessant at hun ikke vedlegges at bildet er fra 2017. Istedenfor så er det en av følgerne som opplyser om det i en kommentar ang hvor blusen er fra. Gud så flaut🙈

Endret av Uglesjel
  • Liker 6
Skrevet
1 time siden, lillesnøfnugg skrev:

To av mine bekjente følger også henne, de er over 34 og kjøpesterke. Men muligens ikke de smarteste gaflene i skuffen (et VP ordtak). 

Bare én eneste av mine følger CBE på insta, en mann som er frisør. Og han er en skikkelig fin fyr, men i akkurat denne sammenhengen er det verd å nevne 95 prosent av vennene mine er mer kjøpesterke enn ham og har lengre utdannelse. 

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Måne, admin.

Skrevet
2 timer siden, Uglesjel skrev:

Finner det mer interessant at hun ikke vedlegges at bildet er fra 2017. Istedenfor så er det en av følgerne som opplyser om det i en kommentar ang hvor blusen er fra. Gud så flaut🙈

Det var jo liksom det som var essensen i innlegget mitt, da.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, loffen skrev:

Det var jo liksom det som var essensen i innlegget mitt, da.

Javel, og dermed kunne ikke jeg tilføye litt ekstra for å gi en litt mer utbrettene svar til det? Er jo viktig å få fram at det var en følger som ga de rette info når CBE ikke gjorde det. Hun framstiller det som at bildet er blitt tatt løpet av januar eller februar.

• Liker 3
Skrevet

Godt at tråden ikke består av feks lenker til artikler om feks diskursanalyse og sånn i hvert fall, så det ikke blir for mye meningsløst tomprat her.

• Liker 25
Skrevet
2 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

De fleste som scroller gjennom bloggen tenker vel hun er pen og velkledd, og tenker ikke mer over det. Mange tar henne som en vandrende ELLOS katalog, og thats it. De som er engasjerte, enten på kommentarfeltet på bloggen eller KG, har vel en litt annen oppfatning av henne.

Kjøpesterke over 34, leser vel bloggen som en guilty pleasure, eller for å ha noe å le av. Man ser vel ikke opp til alle influencere, bare fordi man følger dem. 

• Liker 15
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger.

Måne, admin.

Skrevet

Nå spør jeg her siden det er en del kunnskapsrike mennesker her. Når det kommer til denne magechalengen, bør man ikke ha noe fokus på sidemusklene? 🤔 Jeg har for lite kunnskap på dette området da jeg har mer fokus på andre muskelgrupper. Men, jeg prøver å ta litt på front og side det lille jeg trener, men CBE har til nå bare tatt front. 

• Liker 6
Skrevet
23 minutter siden, Liver skrev:

Nå spør jeg her siden det er en del kunnskapsrike mennesker her. Når det kommer til denne magechalengen, bør man ikke ha noe fokus på sidemusklene? 🤔 Jeg har for lite kunnskap på dette området da jeg har mer fokus på andre muskelgrupper. Men, jeg prøver å ta litt på front og side det lille jeg trener, men CBE har til nå bare tatt front. 

Ja, jeg drar meg først opp til venstre i sit ups, deretter rett opp vanlig, så mot høyre, deretter venstre igjen...

Man er ikke sterkere en sitt svakeste ledd, viktig å få trent hele magen. 

• Liker 6
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
59 minutter siden, Liver skrev:

For min del er yoga (som trener kjernemuskulatur) en større kilde til magemuskler.

Skrevet

La inn en kommentar på bloggen hvor jeg utfordret henne til å ha en dag (ref 10 årsjubileet for bryllupet) uten spons, eksponering av barn og fokus på gjenbruk i stedet for massivt overforbruk. Ble ikke godkjent gitt..

synes det er trist når man skal feire 10. årsbryllupsdag i august og starter i februar å fiske etter spons..

• Liker 31
Skrevet

Jeg har en stor omgangskrets og kollegie, men har aldri opplevd at noen steller i stand bryllupsfest nr to på tiårsjubilèet. Er det vanlig? 

Jeg ser det dessverre kun som en måte å skape innhold til bloggen og ev bloggerprogrammet. Ingenting i den familien er genuint. 

• Liker 38
Skrevet
5 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Jeg har en stor omgangskrets og kollegie, men har aldri opplevd at noen steller i stand bryllupsfest nr to på tiårsjubilèet. Er det vanlig? 

Jeg ser det dessverre kun som en måte å skape innhold til bloggen og ev bloggerprogrammet. Ingenting i den familien er genuint. 

Det er hvertfall ikke uvanlig at man gjør det.

• Liker 3
Gjest Snøsøta
Skrevet
2 timer siden, MissLucy skrev:

kan heller ikke huske jeg har hørt om noe sånn før sølvbryllupet. Men for all del, det er jo ikke sånn at det ikke er noe å feire. Når jeg tenker på det, så tar de jo det meste på forskudd. De hadde jo 50-årsfest da LKE ble 35, og det er jul i november, halloween i ukesvis, det er st.hans den dagen det passer best i slutten av juni,  de går med lue i august og sandaler i februar, så de følger jo sin egen timeplan i alt de gjør.

Spons-timeplanen tenker jeg. Forretningsstanden sine salgsplaner og sesonger. De er nok ikke så selvstendige som de forsøker å gi inntrykk av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...