Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Lille_Krokodille

Jeg er enig. Jeg har også brukt kallenavn, men skal heretter skjerpe meg i omtalen av bedriftseierne. De elsker jo å henvise til debattanter på KG som «bitre, misunnelige kjerringer», la oss ikke fyre oppunder bålet ved å bruke nedsettende klengenavn og hive ut udokumenterte påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillesnøfnugg
10 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg er enig. Jeg har også brukt kallenavn, men skal heretter skjerpe meg i omtalen av bedriftseierne. De elsker jo å henvise til debattanter på KG som «bitre, misunnelige kjerringer», la oss ikke fyre oppunder bålet ved å bruke nedsettende klengenavn og hive ut udokumenterte påstander.

Som du også har erfart så spiller vel ikke denne bedriften med rene kort, så uansett hvor veldokumentert og ryddig denne tråden er så vil det være personlig og damene på KG vil være bitre kjerringer. Bare nevner det..

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til det som er skrevet av andre her ang. kallenavn: Jeg synes også uttrykk som "fruemannen" og "frua til frua" er problematiske fordi de bygger på og befester kjønnsstereotypier.  Jeg har skrevet dette i tråden før.

Hvis man har gode argumenter bør man ikke behøve å ty til denslags billige virkemidler.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ikke LKE og CBE godt nok heller. For det er forkortelse og ikke hele navnet deres om man skulle være så fastlående med og settes opp med bedriftens stil og holdninger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Uglesjel skrev:

Da er ikke LKE og CBE godt nok heller. For det er forkortelse og ikke hele navnet deres om man skulle være så fastlående med og settes opp med bedriftens stil og holdninger. 

Å bruke forkortelsen for deres faktiske navn blir vel ikke heelt det samme som å bruke kallenavnene "frua" og "frua til frua"? Det ene er hakket mer seriøst enn det andre. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har Ikke sett på bloggerne før nå, men den bitte lurte respekten jeg kunne ha for paret har blitt heeeelt borte. Så ekstremt mye eksponering av barna og så mye syting og naging fra cbe. Så selvsentrert kan det da nesten ikke være mulig å være ? Får helt bakoversveis.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, 123Frustrert skrev:

har Ikke sett på bloggerne før nå, men den bitte lurte respekten jeg kunne ha for paret har blitt heeeelt borte. Så ekstremt mye eksponering av barna og så mye syting og naging fra cbe. Så selvsentrert kan det da nesten ikke være mulig å være ? Får helt bakoversveis.

Ja, er det ikke rart at daglig leder og styremedlem av Treasures AS og carolinebergeriksen.no ønsker å fremstille seg selv så negativt?

Sånn for å sette debatten om kallenavn og forkortelser på to bedriftseiere på spissen. Det fremstår særdeles uprofesjonelt. Daglig leder nekter for eksempel konsekvent å uttale seg om dette og hint uten sufflør utenom i eget kommentarfelt, men å opptre usympatisk,  sytete og bryte barnas personvern på TV mot betaling er greit?

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer sånn på hva dette behovet for å stadig utlevere seg og privatlivet sitt i diverse some kanaler skal være godt for? Alt skal dokumenteres, hva dem spiser, hva dem ser på tv, når dem skal dusje eller ta seg et bad, hvor dem skal osv. Til og med å lage kaffe, må dokumenteres. Skjønner ikke greia?  Følger endel såkalte influencere på insta, men ingen av dem utleverer og dokumenterer så nøye gjennom dagen som ekteparet Eriksen gjør. Kjeder dem seg veldig når dem må gå hjemme hele dagene, pga sykt barn og avlyst vinterferie? Hvem tenker de dette er interessant for?  Det er jo bare gørr kjedelig, det samme om og om igjen finnes ikke inspirerende på noen som helst måte. For et liv.... Tjener dem penger på å dokumentere hverdagen sin på denne måten, eller er det bare et sykt behov for oppmerksomhet 24/7?

Å nei, jeg er langt ifra hverken misunnelig eller feit, jeg bare skjønner ikke.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Uglesjel skrev:

Hvorfor kan vi ikke si frua og fruemannen? For slik dem holder på så er det ikke akkurat bedriften det første som slår rett ned i hodet på enhver innpå her. Private bilder er ikke basert på bedriften eller hva?

Jeg liker aller best fotballfruemannen😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kleenex skrev:

Jeg liker aller best fotballfruemannen😊

Når det ikke er tittelen hennes eller hans? Han driver ikke lengre med fotball og da blir det helt feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minnie Mus skrev:

Jeg lurer sånn på hva dette behovet for å stadig utlevere seg og privatlivet sitt i diverse some kanaler skal være godt for? Alt skal dokumenteres, hva dem spiser, hva dem ser på tv, når dem skal dusje eller ta seg et bad, hvor dem skal osv. Til og med å lage kaffe, må dokumenteres. Skjønner ikke greia?  Følger endel såkalte influencere på insta, men ingen av dem utleverer og dokumenterer så nøye gjennom dagen som ekteparet Eriksen gjør. Kjeder dem seg veldig når dem må gå hjemme hele dagene, pga sykt barn og avlyst vinterferie? Hvem tenker de dette er interessant for?  Det er jo bare gørr kjedelig, det samme om og om igjen finnes ikke inspirerende på noen som helst måte. For et liv.... Tjener dem penger på å dokumentere hverdagen sin på denne måten, eller er det bare et sykt behov for oppmerksomhet 24/7?

Å nei, jeg er langt ifra hverken misunnelig eller feit, jeg bare skjønner ikke.

De er oppmerksomhetssyke, og deler mer en de trenger. Det skorter ikke på publikum heller, her diskuteres hver minste detalj og KG brukere krangler attpåtil med hverandre om disse intime delingene de driver med. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Ja, er det ikke rart at daglig leder og styremedlem av Treasures AS og carolinebergeriksen.no ønsker å fremstille seg selv så negativt?

Sånn for å sette debatten om kallenavn og forkortelser på to bedriftseiere på spissen. Det fremstår særdeles uprofesjonelt. Daglig leder nekter for eksempel konsekvent å uttale seg om dette og hint uten sufflør utenom i eget kommentarfelt, men å opptre usympatisk,  sytete og bryte barnas personvern på TV mot betaling er greit?

Når man bor oppi sin egen navle og tar all konstruktiv kritikk som hat så skjønner man ikke alltid når man framstår negativt. Hun vet jo selv intensjonene sine, og forventer at alle andre skal kunne lese tankene hennes. Når mannen heller ikke er en del av det vanlige arbeidslivet og heller aldri har vært det, så evner nok ikke han å se det heller. Man blir som de man omgås. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Uglesjel said:

Når det ikke er tittelen hennes eller hans? Han driver ikke lengre med fotball og da blir det helt feil.

Men hva er tittelen til mannen til Caroline Berg Eriksen nå da? Faller seg egentlig naturlig å kalle han fruemannen, eller mannen til frua, i og med at det er det som er jobben hans for tiden. Altså å dilte etter kona si med kamera overalt, enten det er hos frisøren eller på joggetur ute i naturen. Uansett hvor frua, unnskyld, Caroline Berg Eriksen beveger seg, henger mannen på slep etter med fullt kamerautstyr. I følge insta, kan han snart kalle seg PT. Da må vi nok kutte ut å kalle han PT-Åge, men Lasse eller Lars Kristian -PT. Fruen i huset kaller han Lasse eller tiltaler han med etternavnet Herr Eriksen, så hva blir riktig å kalle han her på forumet?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Men hva er tittelen til mannen til Caroline Berg Eriksen nå da? Faller seg egentlig naturlig å kalle han fruemannen, eller mannen til frua, i og med at det er det som er jobben hans for tiden. Altså å dilte etter kona si med kamera overalt, enten det er hos frisøren eller på joggetur ute i naturen. Uansett hvor frua, unnskyld, Caroline Berg Eriksen beveger seg, henger mannen på slep etter med fullt kamerautstyr. I følge insta, kan han snart kalle seg PT. Da må vi nok kutte ut å kalle han PT-Åge, men Lasse eller Lars Kristian -PT. Fruen i huset kaller han Lasse eller tiltaler han med etternavnet Herr Eriksen, så hva blir riktig å kalle han her på forumet?

det er jo nesten en nødvendig forutsetning for en fotograf. LKE og CBE driver en virksomhet sammen, en familiebedrift, og akkurat det synes jeg ikke det er noen grunn til å latterliggjøre.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Men hva er tittelen til mannen til Caroline Berg Eriksen nå da? 

Han har et navn. Bruk det.

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Hvis mannen til fruen aka LKE (fotograf og styremedlem i Treasures AS, far til to mindreårige som eksponeres fordi man må smi mens bloggjernet er varmt) får PT tittel. Må ikke det da fremvises et kompetanse -bevis i forbindelse med Netfit (Som de ikke driver å  snikreklamerer for eller feilmerker, for de tjener på å generere trafikk til Netfit. De andre annonsørene derimot..)? Tenker da på hvis det blir reklamert for  denne PT-tittelen?

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er innafor å kalle mannen til frua for Lasseeee, eller herr Eriksen, i og med at frua alias Caroline Berg Eriksen titulerer mannen ved de navnene.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emma Marie skrev:

 Unnskyld meg, men her har det vel skjedd en alvorlig redigering av rumpa?

CBF1B02A-7448-4E5A-930F-7B64952B1E3D.png

Hun har vel alltid hatt en veltrent rumpe 🍑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
17 minutter siden, Emma Marie skrev:

 Unnskyld meg, men her har det vel skjedd en alvorlig redigering av rumpa?

CBF1B02A-7448-4E5A-930F-7B64952B1E3D.png

Å herlighet, sirkus Eriksen ruller videre. Snakker om å redigere ihjel en kropp som allerede innehar en normal BMI og vel så det.  Ser de ikke på hva de legger ut? Er det reklame for Netfit?

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...