Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Det ser ut som de har tatt til seg tipsene om flere personlige bilder på veggene fra forumet her.. Det har nok nylig skjedd for mange av bildene er visst på veg ;) 

Det er fortsatt lettere å finne personlige bilder av barna på nett enn på veggene hjemme hos de 🙁

Endret av skorpio84
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillesnøfnugg
5 minutter siden, Alenvers skrev:

Hvem som helst kan markedsføre seg som PT. Coach er et annet eksempel på ubeskyttet tittel. Det er bare å trykke opp visittkort og sette i gang. Du må i tilfelle være "privatpraktiserende", da treningssentrene (i alle fall kjedene) krever at PT-ene har relevant utdanning. Mange PT-er har solid utdanning og kjemper for å styrke yrkets status, og det er flott at det stilles krav. 

Jeg har ikke sett at LKE eller CBE har hevdet at de har PT-kompetanse. Da Netfit ble lansert, hadde bedriften et samarbeid med en rutinert PT. Jeg vet ikke hvor han er blitt av. 

LKE holder på med en PT utdannelse ifølge deres SoMe kanaler, så det er greit å vite hvordan dette henger sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev:

LKE holder på med en PT utdannelse ifølge deres SoMe kanaler, så det er greit å vite hvordan dette henger sammen. 

Tanken er kanskje at han skal erstatte den proffe PT-en. For det ser jo litt underlig ut at fagpersonen plutselig forsvinner ut av prosjektet og at modellen og fotografen fortsetter alene. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emma Marie skrev:

 Unnskyld meg, men her har det vel skjedd en alvorlig redigering av rumpa?

CBF1B02A-7448-4E5A-930F-7B64952B1E3D.png

Noe så latterlig , folk kan da ikke lenger la seg lure

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 minutter siden, Alenvers skrev:

Tanken er kanskje at han skal erstatte den proffe PT-en. For det ser jo litt underlig ut at fagpersonen plutselig forsvinner ut av prosjektet og at modellen og fotografen fortsetter alene. 

Skal nok prøve å få «tyngde» når det gjelder Netfit med denne PT utdannelsen. Men en gang harryblogg med kroppsfokus, alltid harryblogg med kroppsfokus også når de skal selge inn noe så positivt som trening. De når ikke fitfocus til knærne engang når det gjelder kunnskap, og treningsglede? Der har vi mange å velge mellom som faktisk har fokus på rett sted. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg en bitteliten ting, hva er årsaken til at carolinebergeriksen.no plutselig lager bildekavalkade av soverommet sitt igjen på insta som vi allerede har sett ørten ganger før? Er det for å namedroppe og tagge leverandørene sixbondstreet, steinriket.norge og straikjøkken i kommentarfeltet uten å merke garderobene og putene som reklame? #tenkerhøyt

Tilføyelse: Både steinriket.norge og straikjøkken har repostet cbe.nos bilder på egne kanaler.

Hvordan var det med korrekt merking, skjult markedsføring og leverandørenes ansvar for at merkingen gjøres korrekt?

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Skal nok prøve å få «tyngde» når det gjelder Netfit med denne PT utdannelsen. Men en gang harryblogg med kroppsfokus, alltid harryblogg med kroppsfokus også når de skal selge inn noe så positivt som trening. De når ikke fitfocus til knærne engang når det gjelder kunnskap, og treningsglede? Der har vi mange å velge mellom som faktisk har fokus på rett sted. 

Er ikke det bare positivt da? 

og hva så om de ikke blir best. Det er jo nødvendigvis bare 1 som er best. Men det betyr vel ikke at det ikke er plass til flere? Konkurranse betyr jo bare at de må skjerpe seg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 minutter siden, MissLucy skrev:

Er ikke det bare positivt da? 

og hva så om de ikke blir best. Det er jo nødvendigvis bare 1 som er best. Men det betyr vel ikke at det ikke er plass til flere? Konkurranse betyr jo bare at de må skjerpe seg.

Plass til flere? Klart det. Tenker du at PT utdannelse er forenelig med redigering av kropp? Eller en fremstilling av kropp slik de gjør per idag? Tenker du at de per idag har skjerpet seg? Tenker spesifikt på siste bilde her på forumet. Håper ikke det er dette de tar med seg videre etter endt PT-kurs, det er ikke positivt. Tyngde eller ei.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
10 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Si meg en bitteliten ting, hva er årsaken til at carolinebergeriksen.no plutselig lager bildekavalkade av soverommet sitt igjen på insta som vi allerede har sett ørten ganger før? Er det for å namedroppe og tagge leverandørene sixbondstreet, steinriket.norge og straikjøkken i kommentarfeltet uten å merke garderobene og putene som reklame? #tenkerhøyt

Tilføyelse: Både steinriket.norge og straikjøkken har repostet cbe.nos bilder på egne kanaler.

Hvordan var det med korrekt merking, skjult markedsføring og leveranflrenes ansvar for at merkingen gjøres korrekt?

 Sikkert  bare en «glipp».

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Plass til flere? Klart det. Tenker du at PT utdannelse er forenelig med redigering av kropp? Eller en fremstilling av kropp slik de gjør per idag? Tenker du at de per idag har skjerpet seg? Tenker spesifikt på siste bilde her på forumet. Håper ikke det er dette de tar med seg videre etter endt PT-kurs, det er ikke positivt. Tyngde eller ei.

nå trekker du kommentaren min altfor langt. Jeg sier bare at det er positivt å tilegne seg formell kompetanse.

Jeg uttalte meg overhodet ikke om redigering av kropp. Det er ingenting i min kommentar som kan tas til inntekt for det. Det er stråmenn.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

 Sikkert  bare en «glipp».

Nope. Ikke uten grunn at rumpebildet kom som unnamanøver for umerket reklame på insta.

#bestiklassen

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Nope. Ikke uten grunn at rumpebildet kom som unnamanøver for umerket reklame på insta.

#bestiklassen

Ikke mye unnamanøver det rumpebildet, graver bare en dypere grav for seg selv med det bildet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
23 minutter siden, MissLucy skrev:

nå trekker du kommentaren min altfor langt. Jeg sier bare at det er positivt å tilegne seg formell kompetanse.

Jeg uttalte meg overhodet ikke om redigering av kropp. Det er ingenting i min kommentar som kan tas til inntekt for det. Det er stråmenn.

Du spør om det Ikke er plass til flere? Jeg svarer

 

29 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Er PT-utdannelse  forenelig med redigering av kropp? Eller en fremstilling av kropp slik de gjør per idag? Tenker du at de per idag har skjerpet seg? Tenker spesifikt på siste bilde her på forumet. Håper ikke det er dette de tar med seg videre etter endt PT-kurs, det er ikke positivt. Tyngde eller ei.

Endret 17 minutter siden av lillesnøfnugg

Klart formell kompetanse er viktig, men med tanke på siste bildet av Berg Eriksen rumpe som er redigert og avbildet av denne fremtidige PT-Eriksen så hjelper det virkelig med kompetanse, eller er harryblogging en ryggmargsrefleks hos dette bloggerekteparet? Og stråmannargumentasjon? Virkelig? Skulle jeg kalt din replikk om stråmann argumentasjon som hersketeknikk da eller? Avslutningsvis skriver jeg noe om kompetansen og hva jeg tenker om det i min kommentar til deg.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta utdanning er aldri feil, samme hvilken. 

Det bildet; er vel baken som er så stor at linningen trekkes ut, ikke midjen som skal vises frem som smal, tenker jeg. Å kommentere det gir meg vond smak i munnen, det fremstår veldig lite modent og reflektert å legge ut noe slikt. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
2 minutter siden, Kollontaj skrev:

Å ta utdanning er aldri feil, samme hvilken. 

Det bildet; er vel baken som er så stor at linningen trekkes ut, ikke midjen som skal vises frem som smal, tenker jeg. Å kommentere det for meg vond smak i munnen, det fremstår veldig lite modent og reflektert å legge ut noe slikt. 

Dette handler ikke om utdannelse er feil eller ikke,

heller mangel på utøvelse av den og det gir meg dårlig smak i munnen.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Du spør om det Ikke er plass til flere? Jeg svarer

 

Klart formell kompetanse er viktig, men med tanke på siste bildet av Berg Eriksen rumpe som er redigert og avbildet av denne fremtidige PT-Eriksen så hjelper det virkelig med kompetanse, eller er harryblogging en ryggmargsrefleks hos dette bloggerekteparet? Og stråmannargumentasjon? Virkelig? Skulle jeg kalt din replikk om stråmann argumentasjon som hersketeknikk da eller?

du snakker om to forskjellige ting i samme setning, og later som det er samme sak. Jeg uttaler meg kun om den ene av de to tingene. Du later som jeg mener noe om den andre. Det gjør jeg ikke. Per def. stråmann.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
4 minutter siden, MissLucy skrev:

du snakker om to forskjellige ting i samme setning, og later som det er samme sak. Jeg uttaler meg kun om den ene av de to tingene. Du later som jeg mener noe om den andre. Det gjør jeg ikke. Per def. stråmann.

Du spør om a) positivt med kompetanse, b) er det ikke plass til flere, selv om andre er bedre. Forklar meg gjerne hva jeg har konstruert feil i svarene mine. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev:

Du spør om a) positivt med kompetanse, b) er det ikke plass til flere, selv om andre er bedre. Forklar meg gjerne hva jeg ikke har svart på? 

 

jeg vet vel ikke hva du ikke har svart på?

jeg sier bare at ditt svar til meg var usaklig, fordi du la i vei med antagelser om hva jeg mener eller ikke mener om redigering, når jeg overhodet ikke hadde uttalt meg om redigering.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...